- Член од
- 13 јануари 2015
- Мислења
- 794
- Поени од реакции
- 272
Brat ne baraj logika vo napisanoto. I lebot i mlekoto pisuva bez konzervansi a znaeme deka se polni so se, sokovite bez sekjer polni se so sekjer i mnogu drugi raboti. Edinstveno pretpostavuvam deka 40 se koristi samo za kamioni i zatoa pisuva 15000 dodeka 30 go koristat i kolite mnogu pa pisuva DO 30000 kmПо таа логика треба 5w-40 повеќе да трае од 5w-30
Ама препораките се дека 5w-30 се менува на 30 000 км
додека 5w-40 на 15 000 км
Ako sakas motorot da trae ulje se menja na max 10.000km. Preku 10.000km uljeto e gjubre pa ako saka i zlatno neka e. ne se isplati da rizikuvas.По таа логика треба 5w-40 повеќе да трае од 5w-30
Ама препораките се дека 5w-30 се менува на 30 000 км
додека 5w-40 на 15 000 км
5 вискозитет кога е студено, 30 кога е загреано на работна температура.5w-30 и 5w-40 се и двете фул синтетик
Интервал на замена на масло во просек е 10-15000км зависи од маслото.Ako sakas motorot da trae ulje se menja na max 10.000km. Preku 10.000km uljeto e gjubre pa ako saka i zlatno neka e. ne se isplati da rizikuvas.
испринтај го и залепи гоKade da najdam vakvo znae nekoj?
Прегледај го приврзокот 123746
3 caddy sdi, 2 polo variant Sdi, 1 kombe VW Transporter TDI 1.9, 2 lupo 1.7SDI што те занима повеќе. Фирмата е на братучедот и еден Швајцарец стои како поддршка. Колите се купени со помалце од 15-20000км. Одржавани сите Прво во СаСа а после во Порше. Многу топ и професионално работат. Некои од колите пред продажба имаа по 400000км. Тие што ги купија беа блиски луѓе на нашите роднини. Денес има едно Кеди со 700000км и се вози нон стоп. 1.9 СДИ. Нема отворено мотор. Едно Лупо има околу 380000км 1.7СДИ мотор.Ти имаш врска, од гољф 2 подобро немаш видено а сеа фирма си имал, оди фрли се од МТВ главечки.
https://www.youtube.com/watch?v=NcYVHy5ErHkМислење за ауди а3 2010-2011, 1.6тди спорт бек,и голф 6ка 2.0 2010 ? ни излегоа нешто пари,и стариов запна а3 па а3,боље вожња имале,амортизација,а голфот не му се свиѓал,трвда вожња имал..
ако може некој да ми каже што би било боље,цената за нијанса се наоѓа голфче поефтино,и без совети у стил за тие пари ќе купиш 520 бмв 2006,нејќеме такво,тоест јас сакам ама јбг,коа ќе заработувам тогаш
Неможеш да познаеш дали е сменето..Доволно е колата да поработи 15 минути,тоа пак црно ќе стане.[DOUBLEPOST=1435524929][/DOUBLEPOST]Маслото моеш одма да познаеш дали е сменето, требало на лице место да ги отераш у пм.
А ако ти се поебе турбина,алансер,ја прегрееш?Сето тоа сервисот ќе ти го надокнади.[DOUBLEPOST=1435525123][/DOUBLEPOST]Овластен сервис има политика да, да го одереме овој на секој можен начин, само што има клиенти малку мустаклии па квичат како лингури после. Ми е мака да ти пишувам примери какви цигански работи прават па после се извинуваат и се мрсулават како мали деца
Ако нема дупки на браникот,тешко..Треба браникот да го смениш,или да провериш дали има оставено простор за дупки..После тоа најобичен автоелектричар цела работа ќе ја заврши..Ќе си купиш сијалици,има бе на и-беј и на алиекспрес се наоѓаат за ефтини пари.Дали додатно можат да се вградат магленки (халогенки) на Голф 5 и истите да функционираат? И доколку може, која би била цената од прилика?
Улје провери ли дали има?Станува збор за ауди а4 (2002) 1.9 ТДИ
Вчера менував брзина од 2-ра во 3-та и нормално давам гас меѓутоа колата немаше никаква реакција, значи како воопшто да не сум стиснал гас дури после неколку секунди го осетив забрзувањето.
Денес ја возев едно 3-4км застанав на паркинг едно 10-на минути и ја запалив после 10-на секунди колава угасна. Ја стартував пак пробав да дадам гас колава не сакаше да слушне за движење тогаш приметив и стрелката на обртометарот како да рипа горе-доле и слушнав шкрипење од моторот како две нешта да се удираат меѓусебно, искрено се исплашив од звукот а и не сум по механика па ме фати и малце паника морам да признаам. Пак изгасна сама пак ја стартував овој пат исфрли малце повеќе црн чад од нормалното и колава тргна малце меѓутоа ептен имав стиснато гас, јас изгазив па пак пробав овој пат прими подобро меѓутоа реакцијата каснеше - пример стискам гас и после 3 секунди колава почнува да се движи. После тоа немав проблем. Ја однесов во маалски мајстор ја стави на компјутер не покажа никаква грешка.
Дали може овој проблем да биде предизвикан од возење на резерва т.е. да биде вшмукано ѓубрето од резервоарот, значи ептен немаше нафта, ама ова ми се случи пред 90км да ја оставам колата скоро без нафта.
Проверено има.Улје провери ли дали има?
AWH или AWX, на компјутер не јавува ниедна грешкаЗа кој Тди се работи првите три букви од бројот на моторот се важни. Инаку прво иди на дијагностика
Епа стави нафта за 2000 денара и вози..Што си се исплашил.Проверено има.
AWH или AWX, на компјутер не јавува ниедна грешка