Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
16 јули 2014
Мислења
842
Поени од реакции
573
По таа логика треба 5w-40 повеќе да трае од 5w-30

Ама препораките се дека 5w-30 се менува на 30 000 км
додека 5w-40 на 15 000 км
Brat ne baraj logika vo napisanoto. I lebot i mlekoto pisuva bez konzervansi a znaeme deka se polni so se, sokovite bez sekjer polni se so sekjer i mnogu drugi raboti. Edinstveno pretpostavuvam deka 40 se koristi samo za kamioni i zatoa pisuva 15000 dodeka 30 go koristat i kolite mnogu pa pisuva DO 30000 km
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
По таа логика треба 5w-40 повеќе да трае од 5w-30

Ама препораките се дека 5w-30 се менува на 30 000 км
додека 5w-40 на 15 000 км
Ako sakas motorot da trae ulje se menja na max 10.000km. Preku 10.000km uljeto e gjubre pa ako saka i zlatno neka e. ne se isplati da rizikuvas.
 

Благоев

The Spartan General
Член од
8 јануари 2014
Мислења
1.357
Поени од реакции
2.087
5w-30 и 5w-40 се и двете фул синтетик
5 вискозитет кога е студено, 30 кога е загреано на работна температура.
5-40 е малце погусто од 5-30 кога е загреана колата. Инаку и двете можат да исполнуваат лонглајф стандарди.

Конкретно за тебе и твојата кола 0в-40 Кастрол Едџ. Малце поскапо, ама полесно се врти на ладен старт, + има вискозитет кога е загреана за во лето. :)
 

Keljav

baram zena - test kujna
Член од
8 март 2009
Мислења
1.372
Поени од реакции
309
Ako sakas motorot da trae ulje se menja na max 10.000km. Preku 10.000km uljeto e gjubre pa ako saka i zlatno neka e. ne se isplati da rizikuvas.
Интервал на замена на масло во просек е 10-15000км зависи од маслото.
А ако е "оригинал" тогаш и на помалце.
 

Keljav

baram zena - test kujna
Член од
8 март 2009
Мислења
1.372
Поени од реакции
309
Ти имаш врска, од гољф 2 подобро немаш видено а сеа фирма си имал, оди фрли се од МТВ главечки.
3 caddy sdi, 2 polo variant Sdi, 1 kombe VW Transporter TDI 1.9, 2 lupo 1.7SDI што те занима повеќе. Фирмата е на братучедот и еден Швајцарец стои како поддршка. Колите се купени со помалце од 15-20000км. Одржавани сите Прво во СаСа а после во Порше. Многу топ и професионално работат. Некои од колите пред продажба имаа по 400000км. Тие што ги купија беа блиски луѓе на нашите роднини. Денес има едно Кеди со 700000км и се вози нон стоп. 1.9 СДИ. Нема отворено мотор. Едно Лупо има околу 380000км 1.7СДИ мотор.
Само редовни сервиси на моторите и се што е потребно е менувано веднаш.
 
Член од
14 август 2008
Мислења
2.441
Поени од реакции
1.012
Мислење за ауди а3 2010-2011, 1.6тди спорт бек,и голф 6ка 2.0 2010 ? ни излегоа нешто пари,и стариов запна а3 па а3,боље вожња имале,амортизација,а голфот не му се свиѓал,трвда вожња имал..

ако може некој да ми каже што би било боље,цената за нијанса се наоѓа голфче поефтино,и без совети у стил за тие пари ќе купиш 520 бмв 2006,нејќеме такво,тоест јас сакам ама јбг,коа ќе заработувам тогаш :D
https://www.youtube.com/watch?v=NcYVHy5ErHk
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
Маслото моеш одма да познаеш дали е сменето, требало на лице место да ги отераш у пм.
Неможеш да познаеш дали е сменето..Доволно е колата да поработи 15 минути,тоа пак црно ќе стане.[DOUBLEPOST=1435524929][/DOUBLEPOST]
Овластен сервис има политика да, да го одереме овој на секој можен начин, само што има клиенти малку мустаклии па квичат како лингури после. Ми е мака да ти пишувам примери какви цигански работи прават па после се извинуваат и се мрсулават како мали деца
А ако ти се поебе турбина,алансер,ја прегрееш?Сето тоа сервисот ќе ти го надокнади.[DOUBLEPOST=1435525123][/DOUBLEPOST]
Дали додатно можат да се вградат магленки (халогенки) на Голф 5 и истите да функционираат? И доколку може, која би била цената од прилика?
Ако нема дупки на браникот,тешко..Треба браникот да го смениш,или да провериш дали има оставено простор за дупки..После тоа најобичен автоелектричар цела работа ќе ја заврши..Ќе си купиш сијалици,има бе на и-беј и на алиекспрес се наоѓаат за ефтини пари.
 

dwa

Член од
19 февруари 2006
Мислења
2.233
Поени од реакции
349
Станува збор за ауди а4 (2002) 1.9 ТДИ

Вчера менував брзина од 2-ра во 3-та и нормално давам гас меѓутоа колата немаше никаква реакција, значи како воопшто да не сум стиснал гас дури после неколку секунди го осетив забрзувањето.
Денес ја возев едно 3-4км застанав на паркинг едно 10-на минути и ја запалив после 10-на секунди колава угасна. Ја стартував пак пробав да дадам гас колава не сакаше да слушне за движење тогаш приметив и стрелката на обртометарот како да рипа горе-доле и слушнав шкрипење од моторот како две нешта да се удираат меѓусебно, искрено се исплашив од звукот а и не сум по механика па ме фати и малце паника морам да признаам. Пак изгасна сама пак ја стартував овој пат исфрли малце повеќе црн чад од нормалното и колава тргна малце меѓутоа ептен имав стиснато гас, јас изгазив па пак пробав овој пат прими подобро меѓутоа реакцијата каснеше - пример стискам гас и после 3 секунди колава почнува да се движи. После тоа немав проблем. Ја однесов во маалски мајстор ја стави на компјутер не покажа никаква грешка.

Дали може овој проблем да биде предизвикан од возење на резерва т.е. да биде вшмукано ѓубрето од резервоарот, значи ептен немаше нафта, ама ова ми се случи пред 90км да ја оставам колата скоро без нафта.
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
Станува збор за ауди а4 (2002) 1.9 ТДИ

Вчера менував брзина од 2-ра во 3-та и нормално давам гас меѓутоа колата немаше никаква реакција, значи како воопшто да не сум стиснал гас дури после неколку секунди го осетив забрзувањето.
Денес ја возев едно 3-4км застанав на паркинг едно 10-на минути и ја запалив после 10-на секунди колава угасна. Ја стартував пак пробав да дадам гас колава не сакаше да слушне за движење тогаш приметив и стрелката на обртометарот како да рипа горе-доле и слушнав шкрипење од моторот како две нешта да се удираат меѓусебно, искрено се исплашив од звукот а и не сум по механика па ме фати и малце паника морам да признаам. Пак изгасна сама пак ја стартував овој пат исфрли малце повеќе црн чад од нормалното и колава тргна малце меѓутоа ептен имав стиснато гас, јас изгазив па пак пробав овој пат прими подобро меѓутоа реакцијата каснеше - пример стискам гас и после 3 секунди колава почнува да се движи. После тоа немав проблем. Ја однесов во маалски мајстор ја стави на компјутер не покажа никаква грешка.

Дали може овој проблем да биде предизвикан од возење на резерва т.е. да биде вшмукано ѓубрето од резервоарот, значи ептен немаше нафта, ама ова ми се случи пред 90км да ја оставам колата скоро без нафта.
Улје провери ли дали има?
 

Keljav

baram zena - test kujna
Член од
8 март 2009
Мислења
1.372
Поени од реакции
309
За кој Тди се работи првите три букви од бројот на моторот се важни. Инаку прво иди на дијагностика
 

dwa

Член од
19 февруари 2006
Мислења
2.233
Поени од реакции
349

Keljav

baram zena - test kujna
Член од
8 март 2009
Мислења
1.372
Поени од реакции
309
Смени мајстор за почеток
 
  • Ми се допаѓа
Reactions: dwa

Kajgana Shop

На врв Bottom