Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
12 мај 2009
Мислења
5.823
Поени од реакции
2.914
Колата уште не ми е преведена на мое име има зелен картон и регистрирана е дали можам да напрам излез-надвор од МК
Тешко, ќе си имаш проблем освен ако е полномошен на твое име или ако си купил половно и уште не ти е преведена(префрлен) на твое име тогаш оди кај нотар што ти прави документот и ќе ти каже што треба да направиш.

Sent from my HTC One using Tapatalk
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Фирмата е германска... имам дома туба па баш ќе проверам шо пишува.


Tурбаш и 15-40 дефинитивно не одат. Особено не новите комон реил дизелаши. За обичен мотор, ок е таквата промена под услов да возиш над 4000 км по промена. Во спротивно е неисплатливо.

последните 3 години. Тие наназад? Голема разлика имаат.

Не би се сложил со ова, мада дизелите на фиат се сосема ок.


Дискутабилно... еден греач за Опел 1.7 CDTI е 1200 денари. 250 денари, можеби за Голф 1 и 2 :)

Оти 15-40 масло и турбаш не одат?Ако не те мрзи објасни ми.Инаку за греачите се сложувам,не се 250 денари сигурно,свеќиците не се толку ефтини,не па греачи.Освен ако не купува греачи за греалка,или свеќица за томос.
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Оти 15-40 масло и турбаш не одат?Ако не те мрзи објасни ми.Инаку за греачите се сложувам,не се 250 денари сигурно,свеќиците не се толку ефтини,не па греачи.Освен ако не купува греачи за греалка,или свеќица за томос.
Ke ja poebes turbinata. Sabajle koga e laden motorot turbinata nema dobro podmackuvanje poso 15-40 e mineralno i e gusto koga e mnogu ladno. Za turbo dizel za vo zimo obavezno sinteticko 5-40 ili eventualno polusinteticno 10-40 . Pa ako ti trosi ulje poarno po malce da doturas nego da raskiras so gusto ulje da se osteti turbinata. Ako zariba turboto i nedaj boze da frli po nekoj sitni parcenca zelevca vo granata otide i motorot.
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Ke ja poebes turbinata. Sabajle koga e laden motorot turbinata nema dobro podmackuvanje poso 15-40 e mineralno i e gusto koga e mnogu ladno. Za turbo dizel za vo zimo obavezno sinteticko 5-40 ili eventualno polusinteticno 10-40 . Pa ako ti trosi ulje poarno po malce da doturas nego da raskiras so gusto ulje da se osteti turbinata. Ako zariba turboto i nedaj boze da frli po nekoj sitni parcenca zelevca vo granata otide i motorot.

Е арно де,ќе ја палиш без гас,и ќе чекаш 2 минути да подзагрее малце.Јас така правам,живеам на надолнина,ја палам во место,чекам 1-2 минути,и ја пуштам надоле во лер,башка имам и гаража,така да не е страшно.А оти е создадено маслото 15-40 ако не чини?Ами на големите камиони и автобуси што имаат 300-400 коња,и тие се турбаши,кај му се исплаќа него да тура 10-40 масло,има на секои 100 км да запира да дотура по една туба за нив строго 20-50.И не реков минерално,туку е полу-синтетичко.Мајсторот ми го препорача тоа масло,и до сега добро оди.Иначе,ми се заебал т.н бот вентил,или како се вика,300 денари со се монтажа ме кошташе,што викав во минатите постови дека не пали.Сега мислам дека конечно е како што треба,али ќе видиме утре.
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Za tie nekolku milisekundi koga ja palis kolata i turbinata vrti na suvo togas dovaga do najgolemo ostetuvanje. Ako imas gusto ulje zimoska i potesko ke pali, isto vo prvite momenti slabo ke go podiga uljeto i ke nema dobra kompresija i podmackuvanje.
Za TDi fabricki e deklarirano koga temperaturata e ispod -5c da se koristi 5-40 ili 5-30 da ne dojde do ostetuvanje na turboto ili do krsenje na kariki.
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Za tie nekolku milisekundi koga ja palis kolata i turbinata vrti na suvo togas dovaga do najgolemo ostetuvanje. Ako imas gusto ulje zimoska i potesko ke pali, isto vo prvite momenti slabo ke go podiga uljeto i ke nema dobra kompresija i podmackuvanje.
Za TDi fabricki e deklarirano koga temperaturata e ispod -5c da se koristi 5-40 ili 5-30 da ne dojde do ostetuvanje na turboto ili do krsenje na kariki.

Во гаража секогаш е плус.Неможе да е минус.
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.005
Tурбаш и 15-40 дефинитивно не одат. Особено не новите комон реил дизелаши. За обичен мотор, ок е таквата промена под услов да возиш над 4000 км по промена. Во спротивно е неисплатливо.

последните 3 години. Тие наназад? Голема разлика имаат.

Не би се сложил со ова, мада дизелите на фиат се сосема ок.

Дискутабилно... еден греач за Опел 1.7 CDTI е 1200 денари. 250 денари, можеби за Голф 1 и 2 :)
Имав фиат браво 1.9 тд и летно време му ставав 15-40 а зимно 5-30.
На бмв то ставам масло во мотор со ист вискозитет
Каква разлика имаат кога се исти мотори.Форд ги купува диселите од ПСА
Што им фали на бензинците
Ако купуваш од овластен сервис може да го наплатат и 2000 денари
--- надополнето: 28 декември 2013 во 00:50 ---
Ke ja poebes turbinata. Sabajle koga e laden motorot turbinata nema dobro podmackuvanje poso 15-40 e mineralno i e gusto koga e mnogu ladno. Za turbo dizel za vo zimo obavezno sinteticko 5-40 ili eventualno polusinteticno 10-40 . Pa ako ti trosi ulje poarno po malce da doturas nego da raskiras so gusto ulje da se osteti turbinata. Ako zariba turboto i nedaj boze da frli po nekoj sitni parcenca zelevca vo granata otide i motorot.
Колку се ти разбираш немаш поим
Турбината вклучува на 2000 вртежи.
Оди донеси некоја кола ако носиш да имаш на залиха кога ќе се воведе еуро4 па на старите канти може ќе можете да ги дигнете цените ако налета некој што не се разбира.
 
Член од
30 мај 2012
Мислења
5.027
Поени од реакции
2.889
Имав фиат браво 1.9 тд и летно време му ставав 15-40 а зимно 5-30.
На бмв то ставам масло во мотор со ист вискозитет
Каква разлика имаат кога се исти мотори.Форд ги купува диселите од ПСА
Што им фали на бензинците
Ако купуваш од овластен сервис може да го наплатат и 2000 денари
--- надополнето: 28 декември 2013 во 00:50 ---

Колку се ти разбираш немаш поим
Турбината вклучува на 2000 вртежи.
Оди донеси некоја кола ако носиш да имаш на залиха кога ќе се воведе еуро4 па на старите канти може ќе можете да ги дигнете цените ако налета некој што не се разбира.
Hihi, nitu od blizu drugar ti ne si videl kako izgleda pod hauba nekoja kola so turbo. Po pisuvanjeto moze da zaklucime i deka nemas pojma na koj princip rabotat turbovcite. Jas poarno ne bi pisuval nisto ako nemam pojma, ne da treskam gluposti pa da mi se smeat.
Na niski vrtezi turboto ne pumpa dosta vazduh i zatoa nema efekt, a inaku si raboti i vrti so ogromna brzina i koga e motorot na najniski vrtezi. Ova se vika turbo dupka. Varijabilnite turbovci se napraveni za da da se smali opsegot i vremetraenjeto na turbodupkata i da ima upotrebliv polnacki efekt na sto poniski vrtezi, ovie turbini se posebno osetlivi na kvalitetot na uljeto poso zaradi konstrukcijata se vrtat 5 pati pobrzo na niski vrtezi nego obicno turbo.
--- надополнето: 28 декември 2013 во 08:47 ---
Ako vovedat euro4 bas me boli stojko, ke si produzam kako porano i ke prodavam koli registrirani na BG tabli. Ceni upola nego ovie so plateni davacki, poeftina godisna registracija i baksis zelen karton. Pola Makedonija e so BG pasos. Neka mu ja mislat slepcite vo vladata.
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
Hihi, nitu od blizu drugar ti ne si videl kako izgleda pod hauba nekoja kola so turbo. Po pisuvanjeto moze da zaklucime i deka nemas pojma na koj princip rabotat turbovcite. Jas poarno ne bi pisuval nisto ako nemam pojma, ne da treskam gluposti pa da mi se smeat.
Na niski vrtezi turboto ne pumpa dosta vazduh i zatoa nema efekt, a inaku si raboti i vrti so ogromna brzina i koga e motorot na najniski vrtezi. Ova se vika turbo dupka. Varijabilnite turbovci se napraveni za da da se smali opsegot i vremetraenjeto na turbodupkata i da ima upotrebliv polnacki efekt na sto poniski vrtezi, ovie turbini se posebno osetlivi na kvalitetot na uljeto poso zaradi konstrukcijata se vrtat 5 pati pobrzo na niski vrtezi nego obicno turbo.
--- надополнето: 28 декември 2013 во 08:47 ---
Ako vovedat euro4 bas me boli stojko, ke si produzam kako porano i ke prodavam koli registrirani na BG tabli. Ceni upola nego ovie so plateni davacki, poeftina godisna registracija i baksis zelen karton. Pola Makedonija e so BG pasos. Neka mu ja mislat slepcite vo vladata.

Кратко и јасно.Турбото врти и во лер кога е колата,и на 5000 вртежи.Поновите коли имаат варијабилно турбо т..е нонстоп врти на било кои вртежи,додека постарите се "уклучуваат" на 2500 обртаи,најчесто.Еве на пример,Голф 4,101 коњ,поновите серии,мислам дека имаат варијабилно турбо.
 
Член од
10 март 2007
Мислења
404
Поени од реакции
17
хсара 1.9 тд 99 --насабајле тешко пали можно ли е да се греачите иако ламбичката си е во ред се гаси после 4 сек ?,гледам на ибеј за 30 долари има комплет, мислење од некој искусен,фала
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
хсара 1.9 тд 99 --насабајле тешко пали можно ли е да се греачите иако ламбичката си е во ред се гаси после 4 сек ?,гледам на ибеј за 30 долари има комплет, мислење од некој искусен,фала

Акумулаторот да не ти е слаб?
 

Cruise

Ja sam taj iz Cadjavice
Член од
1 јануари 2013
Мислења
2.038
Поени од реакции
940
не вергла без проблем али дури после 3-4 пати верглање едвај запалува а предходно од прва

И ја имав такви проблеми до вчера.Чим пали не е страшно,нека заврегла 2-3 пати.Од ладното е може.Или ради превентива,ако знаеш колку литра нафта имаш,на пример на 20 литра нафта,тури му половина литро бензин,чисто да не ти замрзне филтерот.Јас така направив.А ако не пали има многу причини.Нафтата на ниски температури се згуснува,ако ја чуваш надвор,немора бензин како мене,тури некој адитив да не ти замрзнува.На крај краева ако не бива,смени го филтерот за нафта,се прават како кристали во него внатре од ладно,и затоа може тешко да пали.Али мислам дека не е страшно ништо.
 
Член од
10 март 2007
Мислења
404
Поени од реакции
17
\абе кога беше -10 палеше без мака а сега на +10 не пали не верувам да е до ладното,тоа со бензинот е добра фора сум го пробал порано
 

Kajgana Shop

На врв Bottom