Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
1 јули 2008
Мислења
202
Поени од реакции
5
За Вектрата?? Чаре има, добар лимар, и висење над глава за да одстрани целата кородирана површина, и да стави нов лим, кој ке го заштити доста квалитетно... Или да му ја дадеш на некој, па тој да си ја чади главата со тоа, а ти да земеш нешто подобро сочувано.
hmm ne znam,treba da s erazmisli,a ima li nekoj ovde koj se razbira od limarija,nekoj ja izgrebal malku edno 15-20 cm,imam slikano,da mu pratam,da mi dade sovet so da pravam.pozz
Ako ima takov neka kaze odma stavam post so slikata.t.e slikite
 
Член од
9 февруари 2007
Мислења
441
Поени од реакции
61
IMA TATKO MI
pred 2 dena ja kupiv vektrata 92 lupnata ubavo a eve veke 70% e zavrsena rabotata:wink:
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
hmm ne znam,treba da s erazmisli,a ima li nekoj ovde koj se razbira od limarija,nekoj ja izgrebal malku edno 15-20 cm,imam slikano,da mu pratam,da mi dade sovet so da pravam.pozz
Ako ima takov neka kaze odma stavam post so slikata.t.e slikite
Ставај сликата! Ќе видиме и ќе коментираме...
Инаку 1.6 е најпогодена Опелова машина од тој период, ќе издржи многу... моја претпоставка околу 300000...е сега, како е зачувана, како е возена...тоа е веќе друго
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Ништо страшно!!!
Прво добро ќе ја испереш, ми се чини дека не е длабоко, па ќе исполираш, чисто да видиш што и како е оштетено, па гребнатините ако треба ќе ги пополниш со коректор во боја на фарбата, и пак полирање со некоја пофина паста.
Проверено, работи!

п.с. Користи го линкот со големите (УРЛ) тагови за на форум...мислам дека е прв под сликата која си ја „качил“
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Ти средив единствената слика :)
Вака, од оваа поголемата, ми се чини дека сепак е длабоко...
Значи, пак истата процедура, но прво ќе истругаш убаво со воден П2000, за да израмниш површината, и на оштетувањата со коректор, па полирање и готово!
 
Член од
1 јули 2008
Мислења
202
Поени од реакции
5
Ништо страшно!!!
Прво добро ќе ја испереш, ми се чини дека не е длабоко, па ќе исполираш, чисто да видиш што и како е оштетено, па гребнатините ако треба ќе ги пополниш со коректор во боја на фарбата, и пак полирање со некоја пофина паста.
Проверено, работи!

п.с. Користи го линкот со големите (УРЛ) тагови за на форум...мислам дека е прв под сликата која си ја „качил“
brat kade moze da se kupat sive ovie raboti
korektor vo boja,pasta za poliranje i samo dali bi imalo problemi toa sto bojata e metalik,neli ima lak nesto tamu kako odi toa...?

Ти средив единствената слика :)
Вака, од оваа поголемата, ми се чини дека сепак е длабоко...
Значи, пак истата процедура, но прво ќе истругаш убаво со воден П2000, за да израмниш површината, и на оштетувањата со коректор, па полирање и готово!
brat P2000 glanspapir kako se vika taka nesto,mora da e nekoj epten siten
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Се тоа може да се купи во некоја подобра продавница за бои и лакови. :)
П2000 е ептен ситен и служи само да ја матира бојата, и да ги поправи ситните гребнатини, без тој самиот да остави гребнатини.
Ако ти се подлабоки оштетувањата убаво е да го употребиш со МНОГУ вода за да израмниш колку толку, и со коректорот да не се мачиш многу.
Ќе бараш коректор за твојата боја, т.е. металик сина...
Препорачувам две „раце “ полирање:
Прво со некоја погруба паста, а потоа со паста за фина за фина завршна обработка.
И, убаво ќе е да ја обработиш цела кола со фината...ќе се изненадиш од резултатот.
И, сосем за крај, заштити ја целата кола со восок. Ќе добиеш убав длабок сјај, но и заштита од УВ зрачење, кое ја уништува бојата.
 
Член од
1 јули 2008
Мислења
202
Поени од реакции
5
Се тоа може да се купи во некоја подобра продавница за бои и лакови. :)
П2000 е ептен ситен и служи само да ја матира бојата, и да ги поправи ситните гребнатини, без тој самиот да остави гребнатини.
Ако ти се подлабоки оштетувањата убаво е да го употребиш со МНОГУ вода за да израмниш колку толку, и со коректорот да не се мачиш многу.
Ќе бараш коректор за твојата боја, т.е. металик сина...
Препорачувам две „раце “ полирање:
Прво со некоја погруба паста, а потоа со паста за фина за фина завршна обработка.
И, убаво ќе е да ја обработиш цела кола со фината...ќе се изненадиш од резултатот.
И, сосем за крај, заштити ја целата кола со восок. Ќе добиеш убав длабок сјај, но и заштита од УВ зрачење, кое ја уништува бојата.
aham i kolku otprilika ke me cini toa
a brat ti da ja nosam tuka vo Valandovo na eden avtolaker,ama toj pak da ne mi bara mnogu pari,one ke saka da farba i normalno po skopo ke izleze,ne znam dali znes za nego Kite
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
Хмммм...
Две добри полир пасти и восок...3000-3500 денари...
П2000...100 денари, може и помалку...
Цел ден работа (за цела кола)
Многу нерви и силна волја, како и многу болки во рацете и рамењата, но и огромно задоволство.
Башка, од пастите и восокот ќе ти остане уште за 2-3 пати (во зависност од пакувањето).
 
Член од
1 јули 2008
Мислења
202
Поени од реакции
5
a brat ti da ja nosam tuka vo Valandovo na eden avtolaker,ama toj pak da ne mi bara mnogu pari,one ke saka da farba i normalno po skopo ke izleze,ne znam dali znes za nego Kite

brat eve to moj msn za podobar kontakt Niki16_Val@hotmail.com sega odam.pozz do utre ako imas addime ili na skype nikola.k_val pozz
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.346
a brat ti da ja nosam tuka vo Valandovo na eden avtolaker,ama toj pak da ne mi bara mnogu pari,one ke saka da farba i normalno po skopo ke izleze,ne znam dali znes za nego Kite
Срамно е да фарбаш за таква ситница, а и поарно си е оригиналната боја.
Ќе фарба цело крило, па нијансата ќе дели. За да не дели ќе ја полира цела кола, а за тоа зимаат околу 2000-3000 ден.
Крилото сосе материјал нема да биде под 3000 ден...
Поисплатливо ти е да си купиш материјал и да поработиш малце сам. А ќе имаш и за другпат да си одржуваш бојата во топ форма.
И, верувај, задоволството е најголемо кога сам ќе си средиш работата, со свои раце.
Искрено...за таква работа јас никогаш не би барал мајстор.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom