Нм е единица мерка за вртежен момент. Вртежниот момент е, просто кажано, силата со која моторот го врти коленестото вратило. Оваа сила (на вртење) се пренесува понатаму преку преносниот систем („брзините“, прва, втора...) на тркалата, со тоа што за да го добиеш вртежниот момент со кој се вртат тркалата (што е всушност силата која ја влече колата) треба да го помножиш вртежниот момент на моторот со преносниот однос (прва брзина има највисок однос - значи најмногу сила ја влече колата, при ист вртежен момент на моторот, во прва брзина - затоа тргнуваш во прва, потоа втора има понизок однос, трета уште понизок итн...).
Вртежниот момент зависи од бројот на вртежи и од типот на моторот - дизелите генерално развиваат понизок вртежен момент (за мотори со иста кубикажа) од бензинските; исто така дизелите го развиваат максималниот вртежен момент при пониски вртежи (~ 1800-2000 вртежи/мин) во однос на бензинските (~ 4000 вртежи/мин).
Теоретски кола со повисок вртежен момент е побрза, но не мора да значи - прво мора да го помножиш моментот на моторот со степенот на пренос за да ја добиеш вредноста на моментот којшто дејствува на самите тркала. Исто така е битно што, дизелашите на пример, иако со повисок вртежен момент, можат да се вртат до помал број на вртежи на моторот, што значи мораш да менуваш во степен погоре побргу отколку кај бензинците и со тоа губиш на забрзување но и на вртежен момент на самите тркала (како што кажав, моментот на тркалата се добива кога ќе се помножи моментот на моторот со преносниот однос)....
Сепак, за секојдневна примена, мислам дека дизелашите се попогодни (ако ги занемариш другите маани кои ги имаат во однос на бензинците) бидејќи даваат висок вртежен момент на ниски вртежи, што овозможува полежерно возење, а и полесно е да претекнеш некој спор шлепер (но само еден! ако е колона, веројатно ќе треба да смениш во степен погоре, бидејќи дизелашите не се вртат многу - на 4000 веќе мора да менуваш). Во суштина дизелашите својата сила ја даваат експлозивно - кратко ама јако, додека бензинците се малку поинакви - помалку ама подолго