Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
16 мај 2010
Мислења
6.213
Поени од реакции
5.413
Да...јасно е. Форд Мондео што е на ниво на ,,министерска,, кола ја задвижува 0.9 литарски мотор со 3 цилиндри :tapp:

Моето Цитроенче Ах има 1.1...и 4 цилиндри
Мондео бензинец никако, претроми мотори за таа каросерија. Освен ако не правиш свап со в8 од мустанзите :LOL:

2.0 тдци со 150 коња, бесплатна мапа внатре за кревање на 180 (од 2015+) и раат глава
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
10.144
Поени од реакции
15.118
Мондео бензинец никако, претроми мотори за таа каросерија. Освен ако не правиш свап со в8 од мустанзите :LOL:

2.0 тдци со 150 коња, бесплатна мапа внатре за кревање на 180 (од 2015+) и раат глава
Муабетот беше дека се претерува со ,даунсајзингот,, т.е. со намалувањето на материјалот за изработка на деловите наспроти колите што се зголемуваат во волумен

Иначе....како виц да спомнам, без навреди-ФОРД и циган во зима не работат...... :vozbud:
 
Член од
16 мај 2010
Мислења
6.213
Поени од реакции
5.413
Муабетот беше дека се претерува со ,даунсајзингот,, т.е. со намалувањето на материјалот за изработка на деловите наспроти колите што се зголемуваат во волумен

Иначе....како виц да спомнам, без навреди-ФОРД и циган во зима не работат...... :vozbud:
Дадада дефинитивно, се ставаат мотори што едвај носат. Еве пежото на моите што го земавме, 1.6 му ставиле, порано најмали беа 1.8 мислам. Океј е има 110 коња ама таа каросерија си бара 2.0 или минимално 1.8 за да има распон на влечна снага. Вака ем се оптеретува моторот и што викаш нема да држи. Шкода Октавија 1.9 тди тераше дури дедо ми не ја сканта за жал, на 340ххх тераше без проблем со нормално сервисирање јас гарантирам дека таа ќе одеше до 500.

А за фордот, ушите да му ги јадеш. Пола Европа свртев со него :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:
 

Roronoa

Македонец
Член од
20 декември 2014
Мислења
69
Поени од реакции
73
Колата почна да грее при на нагорнини и на автопат на цела туража. Ако олабавам и намалам туража веднаш се враќа на 90.
Истотака на нагорнини осеќам дека не ја прима целосно туражата и дека се гуши некако и на плетвар ми бара трета.
Се работи за 1.6 хди пежо 308 од 2009.
Егр е исклучен.
Може ли да е дпф, односно може ли да грее од запушен дпф?
не знам за греењето, ама да нема снага и да се багира така со гаста, знае да биде до ДПФ/МАФ сензор
 
Член од
2 декември 2020
Мислења
71
Поени од реакции
57
Decki zdr.
Mislenje za motorno maslo Mobil 1.
5w30 za avtomobil so dpf.
Ako ima iskustva so maslo kupeno kaj nas vo prodavnici ili moze i ovlasteni servisi. Da nemoram da odam do nasiot juzen sosed
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
4.522
Поени од реакции
7.065
Decki zdr.
Mislenje za motorno maslo Mobil 1.
5w30 za avtomobil so dpf.
Ako ima iskustva so maslo kupeno kaj nas vo prodavnici ili moze i ovlasteni servisi. Da nemoram da odam do nasiot juzen sosed
Mnogu ubava Tuba. So nezhni boi i prilichno kvalitetna technost vo tubata.
Samo sepak korisna technost za nekoi vozila koi gi ispolnuvaat specifikaciite shto se napishani na listata od zadnata strana na tubata.
 
Член од
2 декември 2020
Мислења
71
Поени од реакции
57
Mnogu ubava Tuba. So nezhni boi i prilichno kvalitetna technost vo tubata.
Samo sepak korisna technost za nekoi vozila koi gi ispolnuvaat specifikaciite shto se napishani na listata od zadnata strana na tubata.
Fala na info druze.
E tocno e deka treba da ispolnuva barani specifikacii.
Nego dali e ok i dali imas koristeno. Zosto Castrol ,Aral i slicni poznati brendovi mnogu gi ima falsh
Pozz
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
4.522
Поени од реакции
7.065
Fala na info druze.
E tocno e deka treba da ispolnuva barani specifikacii.
Nego dali e ok i dali imas koristeno. Zosto Castrol ,Aral i slicni poznati brendovi mnogu gi ima falsh
Pozz
E toa mora sam da si znajsh dali prodavachot ti e od doverba!

Jas trosham vejche 20godini najevtino maslo vo Evropa (Eurolin 3,5€L) koe za "srejcha" gi ispolnuva povisokite specifikacii 229.51 od Mercedes i sum prezadovolen .
Vo prevod, ne se palam na zvuchni imina kako Castrol i sl. Imina.
 
Член од
2 декември 2020
Мислења
71
Поени од реакции
57
E toa mora sam da si znajsh dali prodavachot ti e od doverba!

Jas trosham vejche 20godini najevtino maslo vo Evropa (Eurolin 3,5€L) koe za "srejcha" gi ispolnuva povisokite specifikacii 229.51 od Mercedes i sum prezadovolen .
Vo prevod, ne se palam na zvuchni imina kako Castrol i sl. Imina.
Jas ova maslo( kako brend) planiram da go stavam na VW masina.( i kako sto pisa deka treba da ispolnuva uslovi 229.51. Ke gledam ovie sto gi bara VW ... konkretno 504.00 i 507.00. A za brend ke te sledam nemora da e Castrol. Bitno e ova prvoto sto go pisa
Pozz
 
Член од
21 април 2024
Мислења
17
Поени од реакции
2
Edno prasanje, dali e normalno motorot da bide mn zezok posle mn kratko vozenje na primer 1-2 km niz grad? Spored mene ne e normalno no ajde poiskusni so bi kazale
I so bi mozelo da e problem a kolata si e normalno 90 stepeni samo so koga bi stavil raka na hauba ili na motor ne mozes da zadrzes ni sekunda dve so mi e bas cudno
 
Член од
30 јуни 2020
Мислења
2.888
Поени од реакции
10.711
Edno prasanje, dali e normalno motorot da bide mn zezok posle mn kratko vozenje na primer 1-2 km niz grad? Spored mene ne e normalno no ajde poiskusni so bi kazale
I so bi mozelo da e problem a kolata si e normalno 90 stepeni samo so koga bi stavil raka na hauba ili na motor ne mozes da zadrzes ni sekunda dve so mi e bas cudno
Ладен треба да биди моторот на +40 (во сенка) надворешна температура?

Небитно, треба да ти е важно дали термостатот функционира (за зима особено) и дали ти прегрева. Кај тебе очигледно не прегрева пошто не крева повеќе од 90 степени, така да не барај проблем кај шо го нема.

Ете повози 10 километри и види дали ќе ти е исто жежок и дали ќе мрдне сказалката од 90 натаму? Се кладам дека нема да мрдне.

Битно е на ладен мотор (небитно во кое годишно време) да не ја цепаш колата на високи обртаи. Тргни си нормално, вози до кај 2к обртаи додека не крени температурата, кога ќе крени на 90-ка вози како сакаш, нема зијан.
 
Член од
21 април 2024
Мислења
17
Поени од реакции
2
Ладен треба да биди моторот на +40 (во сенка) надворешна температура?

Небитно, треба да ти е важно дали термостатот функционира (за зима особено) и дали ти прегрева. Кај тебе очигледно не прегрева пошто не крева повеќе од 90 степени, така да не барај проблем кај шо го нема.

Ете повози 10 километри и види дали ќе ти е исто жежок и дали ќе мрдне сказалката од 90 натаму? Се кладам дека нема да мрдне.

Битно е на ладен мотор (небитно во кое годишно време) да не ја цепаш колата на високи обртаи. Тргни си нормално, вози до кај 2к обртаи додека не крени температурата, кога ќе крени на 90-ка вози како сакаш, нема зијан.
Fala na odgovorot
Vozam i poveke od 10km i skazalkata ne mrda od 90 znaci nonstop si e 90 taka da fala bogu ne pregreva
Zborot mi e primer laden motor nasabajle ja palam vozam 2km i motorot pekolen, toa ne mi bese jasno dali e okej ili ne posto na pocetokot koga ja kupiv kolata ne bese taka ili pa moze jas ne sum primetil pa sega kako so vikas baram problem kaj so nema
 
Член од
30 јуни 2020
Мислења
2.888
Поени од реакции
10.711
Fala na odgovorot
Vozam i poveke od 10km i skazalkata ne mrda od 90 znaci nonstop si e 90 taka da fala bogu ne pregreva
Zborot mi e primer laden motor nasabajle ja palam vozam 2km i motorot pekolen, toa ne mi bese jasno dali e okej ili ne posto na pocetokot koga ja kupiv kolata ne bese taka ili pa moze jas ne sum primetil pa sega kako so vikas baram problem kaj so nema
Ако има проблем со температурата ќе ти прегрееше досега, за нов мотор наоѓање сега ќе праеше муабет. Така да, капата на криво штом не крева над 90. ;)
Жешко е времето, нормално е одма да загреј маслото, одма моторот да крени температура... на зима друга песна ќе биди.

Јас на старост ги учев овие работи, првата кола која ја имав пали ... вози 3-4 км во зима, не крева мајката температура ко шо треба. Ај можи дека ладно си викаш, после и онака менвав антифриз (некаде декември мислам дека беше) го менав и термостатот, не мрдна од 90, а и побрзо креваше температура моторот, иако зима. Значи стариот термостат бил „отворен“ цело време.

Сега практикувам, ако сум при пари, земи кола и мени на неа се' шо можиш *(вклучително и термостат), некој ќе речи бадијала трошоци, абе бадијала ама зошто да ме боли глата и пак да треба на мајстор да одам ко и вака и така ќе му дојди времето на одреден дел, а особено како шо ги прат денес „квалитетни“.

Правев сервис на „ново“ возило и очукав едно 600 еур отприлике (голем сервис + лагери, полуосовини... толку дојде) и стигнавме со мајсторот да се тегниме дали да ја смени водната пумпа оти на неа дата имало од пред 4 години, демек нова е менета, не цури, остај ја.
Му викам, мајсторе кој ми гарантира квалитет на истата утре да процури остај шо ќе треба пак да идам и да губам време, башка сигурно за рака ќе си наплатиш, него колата нема да можам да ја користам во момент ко ќе ми затреба.

Претходната кога ја имав, сменив сè шо сменив, будалата акумулаторот стар 10 години го остајв. Дојде ладното, курац палење, башка за на работа бев. Па ајде такси фаќај, ебај се после по дуќани за акумулатор... и пак на крај ги дадов истите пари за акумулатор само 4 месеци покасно од ко ја купив колата + пари за такси и каснење на работа гратис.

Човекот е починат, ама барај си видеа тука кои ти се од интерес, има многу од информативен карактер и доста може да научиш за одредни модели на возила од вакви практични совети до тоа кои модели и мотори се добри, кои да ги избегаваш, што да гледаш при проверка на едно возило и слично.
 
Член од
21 април 2024
Мислења
17
Поени од реакции
2
Ако има проблем со температурата ќе ти прегрееше досега, за нов мотор наоѓање сега ќе праеше муабет. Така да, капата на криво штом не крева над 90. ;)
Жешко е времето, нормално е одма да загреј маслото, одма моторот да крени температура... на зима друга песна ќе биди.

Јас на старост ги учев овие работи, првата кола која ја имав пали ... вози 3-4 км во зима, не крева мајката температура ко шо треба. Ај можи дека ладно си викаш, после и онака менвав антифриз (некаде декември мислам дека беше) го менав и термостатот, не мрдна од 90, а и побрзо креваше температура моторот, иако зима. Значи стариот термостат бил „отворен“ цело време.

Сега практикувам, ако сум при пари, земи кола и мени на неа се' шо можиш *(вклучително и термостат), некој ќе речи бадијала трошоци, абе бадијала ама зошто да ме боли глата и пак да треба на мајстор да одам ко и вака и така ќе му дојди времето на одреден дел, а особено како шо ги прат денес „квалитетни“.

Правев сервис на „ново“ возило и очукав едно 600 еур отприлике (голем сервис + лагери, полуосовини... толку дојде) и стигнавме со мајсторот да се тегниме дали да ја смени водната пумпа оти на неа дата имало од пред 4 години, демек нова е менета, не цури, остај ја.
Му викам, мајсторе кој ми гарантира квалитет на истата утре да процури остај шо ќе треба пак да идам и да губам време, башка сигурно за рака ќе си наплатиш, него колата нема да можам да ја користам во момент ко ќе ми затреба.

Претходната кога ја имав, сменив сè шо сменив, будалата акумулаторот стар 10 години го остајв. Дојде ладното, курац палење, башка за на работа бев. Па ајде такси фаќај, ебај се после по дуќани за акумулатор... и пак на крај ги дадов истите пари за акумулатор само 4 месеци покасно од ко ја купив колата + пари за такси и каснење на работа гратис.

Човекот е починат, ама барај си видеа тука кои ти се од интерес, има многу од информативен карактер и доста може да научиш за одредни модели на возила од вакви практични совети до тоа кои модели и мотори се добри, кои да ги избегаваш, што да гледаш при проверка на едно возило и слично.
I jas go imam istiot problem ako moze da se narece problem, da smenam se za posle da ne me boli glava
Fala mn na pomosta
 
Член од
30 ноември 2014
Мислења
141
Поени од реакции
189
@gjoko-mkd го бива ли citroenot ax? Имам едно во населба, бензинец е, ќе го даде за 600евра.
А има и на фб, ама дизел е мислам. Само тром ќе биде дизелот.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom