Абе друже тоа има болни што вртат на полна линија полукружно зошто ги болат тие 10 денари гориво што ке ги потрошат дур појдат до наредниот кружен...ти за 1000 прашуваш
За непотребно потрошени 1000 ден. типична македонска стипса болен ќе лежи три дена
Po tvojava logika nekoi treba da menjaat filter za vozduh sekoj mesec.
Druga rabota e sho filterot za vozduh ne e 350 den za site koli.
Kaj mene posleden pat na starata kola go smeniv Juli 2020. Kolata ima okolu 245k km realni pa maf sensor uopste ne sum menjal. Kolata 60% od vremeto e parkirana na mesta kaj sto ima prasina od bageri koi rabotat po cel den.
Uste malku ke pocnite da predlozuvate cela kola da se menja sekoi 5000km
Epa sea koga imas pari da vozes tolku km za mesec dena sigurno ke imas da smenes filter za vozduh koj isto taka spajga vo odrzuvanje na vozilo. Toj ti e isto taka biten kako i masloto vo motorot. Za 1 god napraviv 30,000km 3 pati smenav malso vo motor i normalno filter za vozduh a vnatre vo kutiata nemase so nema, lisja, knigi, kamcina a sega posledno imase vlezeno parce najlon, kako uspealo da vlezi neznam. E sea zamisli da ne e toj filter kaj ke odat site tie gjubrina.
Epa sea koga imas pari da vozes tolku km za mesec dena sigurno ke imas da smenes filter za vozduh koj isto taka spajga vo odrzuvanje na vozilo. Toj ti e isto taka biten kako i masloto vo motorot. Za 1 god napraviv 30,000km 3 pati smenav malso vo motor i normalno filter za vozduh a vnatre vo kutiata nemase so nema, lisja, knigi, kamcina a sega posledno imase vlezeno parce najlon, kako uspealo da vlezi neznam. E sea zamisli da ne e toj filter kaj ke odat site tie gjubrina.
Ne e poentata u imanje ili nemanje pari za vozenje ili odrzuvanje i iako spagja vo odrzuvanje ali si kazuva proizvoditelot na kolku km da se menja bidejki realno nema potreba da go menjas sekoj mesec. Sekoj proizvoditel ke bide so razlicni intervali.
Ja bi odel na nekoja zlatna sredina otkolku menjanje sekoi 5-10k km bidejki realno i nemas nekoja ogromna pridobivka i dzabe ke si frlas pari. Na kraj nesto drugo ke se rasipe i pisi propalo.
Sfakjas ja mozam da si dozvolam ulje i filtri sekoj mesec da menjam ali nemam nikakva pridobivka od toa osven trosokot.
Po tvojava logika nekoi treba da menjaat filter za vozduh sekoj mesec.
Druga rabota e sho filterot za vozduh ne e 350 den za site koli.
Kaj mene posleden pat na starata kola go smeniv Juli 2020. Kolata ima okolu 245k km realni pa maf sensor uopste ne sum menjal. Kolata 60% od vremeto e parkirana na mesta kaj sto ima prasina od bageri koi rabotat po cel den.
Uste malku ke pocnite da predlozuvate cela kola da se menja sekoi 5000km
Де бре ако не е 350 денари нека биде 1200 денари. Иначе филтер за воздух се менува на година-две без разлика на километрите. За 20-30 евра таа економија не ја разбирам.
Filter za vozduh se menuva na sekoj 10,000km bez razlika vo koja drzava zivees. Toj e i zastita da ne vleguva prasina vo maf senzorot koj kosta 10,000 denari nov. Za 350 denari ke menuvate maf senzor i baska vleguva prav vo usis.
Koga stavav tint na stakla pred edno 7 godini od sho spricaa staklo pozadi se namokri i headliner. Od koa se isusi se poznavase linii od voda. Kontaktirav nekolku mesta u blizina sho cistat koli i nikoj ne se nafakjase bidejki ne znaeja dali ke se iscisti i tuka pretezno ne sakaat da rizikuvaat za takvi raboti. Ja kontaktirav firmata sho stavase tint i pratija eden poljak sho bukvalno koristese slicna vakva pena za cistenje. Headliner ko nov bese od koa go pomina so penata.
Де бре ако не е 350 денари нека биде 1200 денари. Иначе филтер за воздух се менува на година-две без разлика на километрите. За 20-30 евра таа економија не ја разбирам.
Автоматски споено мислење:
Не е само маф сензор, ами турбина? Едно камче да влезе во турбината и после ќе пишат: абе ми свирка турбото
Ja go menjam otprilika na dve godini sho e voedno mnogu pocesto od ona sho proizvoditelot preporacuva za kilometrazata koja jas ja vozam. Cenata zavisi od kolata a ne od pogoduvanje ceni. Za da ti dolovam kako toa izglea u realnost: audi a4(2012) b8.5 2.0tdi 143ks air filter 15 funti(mann od amazon), audi a4(2018) b9 190ks filter 40-45 funti zavisi od marka.
Imam kolegi vozat po 100k km godisno. Ako smenis 10 pati ne se bas 30evra. Ne sekoj menja sam i ke platis minimum 1 saat labour za 5 minuti rabota.
Za nekoi od servisive se preteruva so menjanje a ne dobivas nisto.
1 godina star filter i skroz nov filter na ist nacin ke go sprecat kamceto da vleze. Ako filterot ne e so fabricka maana i ne go ostajs u kola dodeka da se raspadne ondak nema potreba da go menjas sekoi 5k km ili 10k.
Ali ajde menjajte i sekoi 2000km ako vi se frlaat pari za dzabe.
Друже најарно да си земеш средство за тоа што треба да чистиш...се ако чисти нема да биде баш кизнај шо. Има евтини по 200 - 300 ден, и за текстил, и за пластика, и за гуми...супер се за цената еднаш земаш ќе ги користиш цела година дури и повеќе.
Koga stavav tint na stakla pred edno 7 godini od sho spricaa staklo pozadi se namokri i headliner. Od koa se isusi se poznavase linii od voda. Kontaktirav nekolku mesta u blizina sho cistat koli i nikoj ne se nafakjase bidejki ne znaeja dali ke se iscisti i tuka pretezno ne sakaat da rizikuvaat za takvi raboti. Ja kontaktirav firmata sho stavase tint i pratija eden poljak sho bukvalno koristese slicna vakva pena za cistenje. Headliner ko nov bese od koa go pomina so penata.
Автоматски споено мислење:
Ja go menjam otprilika na dve godini sho e voedno mnogu pocesto od ona sho proizvoditelot preporacuva za kilometrazata koja jas ja vozam. Cenata zavisi od kolata a ne od pogoduvanje ceni. Za da ti dolovam kako toa izglea u realnost: audi a4(2012) b8.5 2.0tdi 143ks air filter 15 funti(mann od amazon), audi a4(2018) b9 190ks filter 40-45 funti zavisi od marka.
Imam kolegi vozat po 100k km godisno. Ako smenis 10 pati ne se bas 30evra. Ne sekoj menja sam i ke platis minimum 1 saat labour za 5 minuti rabota.
Za nekoi od servisive se preteruva so menjanje a ne dobivas nisto.
1 godina star filter i skroz nov filter na ist nacin ke go sprecat kamceto da vleze. Ako filterot ne e so fabricka maana i ne go ostajs u kola dodeka da se raspadne ondak nema potreba da go menjas sekoi 5k km ili 10k.
Ali ajde menjajte i sekoi 2000km ako vi se frlaat pari za dzabe.
Koga stavav tint na stakla pred edno 7 godini od sho spricaa staklo pozadi se namokri i headliner. Od koa se isusi se poznavase linii od voda. Kontaktirav nekolku mesta u blizina sho cistat koli i nikoj ne se nafakjase bidejki ne znaeja dali ke se iscisti i tuka pretezno ne sakaat da rizikuvaat za takvi raboti. Ja kontaktirav firmata sho stavase tint i pratija eden poljak sho bukvalno koristese slicna vakva pena za cistenje. Headliner ko nov bese od koa go pomina so penata.
Автоматски споено мислење:
Ja go menjam otprilika na dve godini sho e voedno mnogu pocesto od ona sho proizvoditelot preporacuva za kilometrazata koja jas ja vozam. Cenata zavisi od kolata a ne od pogoduvanje ceni. Za da ti dolovam kako toa izglea u realnost: audi a4(2012) b8.5 2.0tdi 143ks air filter 15 funti(mann od amazon), audi a4(2018) b9 190ks filter 40-45 funti zavisi od marka.
Imam kolegi vozat po 100k km godisno. Ako smenis 10 pati ne se bas 30evra. Ne sekoj menja sam i ke platis minimum 1 saat labour za 5 minuti rabota.
Za nekoi od servisive se preteruva so menjanje a ne dobivas nisto.
1 godina star filter i skroz nov filter na ist nacin ke go sprecat kamceto da vleze. Ako filterot ne e so fabricka maana i ne go ostajs u kola dodeka da se raspadne ondak nema potreba da go menjas sekoi 5k km ili 10k.
Ali ajde menjajte i sekoi 2000km ako vi se frlaat pari za dzabe.
Многу варијабли постојат при овие пресметки . Не е толку едноставно како што вика производителот . Треба да се земе во предвид квалитетот на заменскиот дел , како и колку се користи колата и најважно регионот каде што се користи таа кола . Не е исто 60.000 км возени на автопат и исто толку возени низ град . При промена на масло , антифриз и филтри многу е важно да се земат во предвид и работните часови , а не само измината километража , бидејќи проток на масло и на воздух има и кога колата работи у место . Ако на пример 100 км на автопат ги минуваш за 1 саат ( нели при 100км/ч) , во град истите тие 100 км ќе ги минеш за 4 саата … А за филтер за воздух - не е исто ако колата се вози некаде на алпите кај што е чист воздух , па друго е во Хонг Конг и сосема трето доколку голем дел од времето колата се вози по прашњав и земјен пат … Јас лично масло менувам помеѓу 8 и 10.000 км , на точно 12 месеци , иако производителот вика 15.000 , антифриз на секои 2 години , а филтри за воздух секоја есен и пролет …
Многу варијабли постојат при овие пресметки . Не е толку едноставно како што вика производителот . Треба да се земе во предвид квалитетот на заменскиот дел , како и колку се користи колата и најважно регионот каде што се користи таа кола . Не е исто 60.000 км возени на автопат и исто толку возени низ град . При промена на масло , антифриз и филтри многу е важно да се земат во предвид и работните часови , а не само измината километража , бидејќи проток на масло и на воздух има и кога колата работи у место . Ако на пример 100 км на автопат ги минуваш за 1 саат ( нели при 100км/ч) , во град истите тие 100 км ќе ги минеш за 4 саата … А за филтер за воздух - не е исто ако колата се вози некаде на алпите кај што е чист воздух , па друго е во Хонг Конг и сосема трето доколку голем дел од времето колата се вози по прашњав и земјен пат … Јас лично масло менувам помеѓу 8 и 10.000 км , на точно 12 месеци , иако производителот вика 15.000 , антифриз на секои 2 години , а филтри за воздух секоја есен и пролет …
Proizvoditelot e toj sto znae koga i kolku treba da se smeni za optimalna rabota na motorot. Site tie varijabilni mu se zemani u predvid i za toa ima razliki pomegju servisni intervali primer u Amerika i Evropa.
Znaci so popust e olku, plus nad 8 funti isporaka i ko ke vidis pak ke dojde skoro 40 ako nema popust.
Автоматски споено мислење:
Proizvoditelot e toj sto znae koga i kolku treba da se smeni za optimalna rabota na motorot. Site tie varijabilni mu se zemani u predvid i za toa ima razliki pomegju servisni intervali primer u Amerika i Evropa.
Imam samo ednas naracano u 2020 od Autodoc ali mnogu se ceka za dostava do kaj mene. Bas sea proveriv na mejl celi 6 dena im trebase samo da ja ispratat pratkata, plus uste nedela vreme za da stigne i postarina togas bese 7 funti. Sea e 8.30 funti. Inace se prakja od Germanija i za toa postarinata e visoka. Kaj tebe e valjda free.
Ja pretezno kupuvam od amazon bidejki imam amazon prime i isporaka e ist ili nareden den zavisi od produkt. Nekogas i eurocarparts koristam za filtri.
Ja znam covek cija kola pomina tehnicki ovde iako on i kolata ne bea vo Anglija. Vakvi raboti se pravat vo sekoja zemja, se dodeka ne te fatat, ako gi fatat ke im zatvorat servis odma.
Imam samo ednas naracano u 2020 od Autodoc ali mnogu se ceka za dostava do kaj mene. Bas sea proveriv na mejl celi 6 dena im trebase samo da ja ispratat pratkata, plus uste nedela vreme za da stigne i postarina togas bese 7 funti. Sea e 8.30 funti. Inace se prakja od Germanija i za toa postarinata e visoka. Kaj tebe e valjda free.
Ja pretezno kupuvam od amazon bidejki imam amazon prime i isporaka e ist ili nareden den zavisi od produkt. Nekogas i eurocarparts koristam za filtri.
Ja znam covek cija kola pomina tehnicki ovde iako on i kolata ne bea vo Anglija. Vakvi raboti se pravat vo sekoja zemja, se dodeka ne te fatat, ako gi fatat ke im zatvorat servis odma.
Na ovie od videoto ja uopste ne bi im veruval. Ne prilozija nikakvi fakti a kazaa deka veke se proverile i ne znaeja ni undertray da izvadat.
Spored ovie kola ne smee da se rasipe od koa ke ja kupis od ovlasten servis.
Bidejki 7 god vozam Audi i sum bil u razlicni Audi ovlasteni ke ti objasnam kako rabotat.
Ovlasteniot servis e ustvari franchise, sto znaci privatna firma koja raboti pod logoto na Audi. Toj ovlasten servis koga menuva nesto na kola pred prodavanje stvara invoice. U princip ova znaci deka ovlasteniot go prakja toj invoice do Audi head office i oni ja pokrivaat sumata od fakturata.
Ovde ovlasteni servisi duri i kolite gi kupuvaat na finance i od koa ke se najde kupuvac ja plakjaat kolata da bide cista koga pravis HPI check.
Jas koga ja kupuvav mojata imase 2 vakvi fakturi koi kostaat nad 1000funti bidejki napravija servis, filtri smenija, ulje za menjac i rebrast kais i pulle. Tie pari ke gi dobijat od Audi head office. Spored ova ovlasteniot nema nikakov korist da laze. Voedno imas 2 godini garancija na site delovi. Ako mene mi se skine kais utre, audi cel motor ke go smeni pod garancija.
Nema da veruvas ali kaj mene naracaa alati za menuvanje guma iako vekje gi imase u kola, ali ne gi videle i naracaa nov set. Duri i site kapacki za strafovite za gumi gi kupija za da bide tip top kolata.
Gi imam dvete fakturi bidejki pobarav kopija i ubavo si e napisano sto e smeneto. Jas pobarav da bide servisirana pred da ja kupam za da neam odma troskovi.
Duri i za cenata za kolata im ponudiv 450 funti pomalku od oglasenata cena i prifatija za da se prodade kolata u tia mesec.
Ova sto go zborat za multipoint inspection nemaat pojma. MPI e vizuelna proverka i uopste ne se otvara ili proveruva filter za vozduh. Se proveruva ona sto moze da se vide vide, slusne, osete....bez otvaranje pola motor.
Sosem driga rabota e so audi mehanicarite bas i ne gi biva, ali denesnive mehanicari site se nauci bucni dijagnostika ako ne pokaze fault code ispravna e.
Оваа страница користи колачиња за персонализирање на содржината. Со продолжување на користењето, се согласувате со нашата политика за користење колачиња.