Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
еве го моделот

не е чепкана ништо , единствено беше еднаш изваден акумулаторот и повторно ставен , од тогаш изгледа почна поголемата потрошувачка 7.2 литра е моментално (пред тоа беше 5.8-6.1 тука негде )
сменето е уље , филтри сега скоро


Друже тоа тие сосем нормална потрошувачка за низ град...извози подолга релација на отворено и ќе видиш дека потрошувачката драстично ќе падне.

Исто можно е лош дизел да си ставил во колата...избегнувај да полниш од Лукоил, дизелот им е катастрофа.

Од искуство, дизелите си сакаат возење на отворено од време на време, и тоа со добро притискање на педалот за гас...само низ град се затнува издувот, дизните, итн...и колата троши повеќе и е потрома. Без исклучок било кој дизел послем возење на подолга релација на отворено работи помирно и влече повеќе...тоа му треба, пат, километри, а не низ град, прва, втора, лер, прва...
 
Последно уредено:
Ако возиш цело време низ гужвите во Скопје, сосем нормална потрошувачка.
Кај мене на 90 коња сличен мотор (1.6tdci) , 6.7-7.5 литри зависно од клима и колку стискам гас.

Иначе вредноста пред акумулаторот била до тогаш се што си извозел, одкога си сменил акумулатор се ресетирало на бордот потрошњата и ако си возел само во град ќе биде повисока.

Извози 100км комбинирано и мислам ќе се среди.


Не бе друже возев и на автопат падна на 6.7 и се крена на 7.2 пак , пред тоа како што кажав беше 5.7-6.1 тука негде , башка и брат ми ја има истата кола , моментално му е 6.1 со градска вожња
Дизел само од Макпретрол ставам , немам ставено од Лукоил или слично.
 
Не бе друже возев и на автопат падна на 6.7 и се крена на 7.2 пак , пред тоа како што кажав беше 5.7-6.1 тука негде , башка и брат ми ја има истата кола , моментално му е 6.1 со градска вожња
Дизел само од Макпретрол ставам , немам ставено од Лукоил или слично.
Тоа зависи дали е нагорнина, надолнина, дали ја возиш со поголема гас, гумите какви се, профил, напумпани, ненапумпани. Колку е стара колата, колку се запушени со гареж дотоците со воздух, нафта итн. Не е еден фактор, повеќе се.
 
На мојата Алфа снагата ја изгубив поради филтрите....мислев дека со нашите горива држат една година, но сум се зафркнал. Све и сешто пробав(дури сам чачкав околу турбото)...и кога ги сменив филтрите за гориво и воздух, колата одеднаш доби голема сила
 
На мојата Алфа снагата ја изгубив поради филтрите....мислев дека со нашите горива држат една година, но сум се зафркнал. Све и сешто пробав(дури сам чачкав околу турбото)...и кога ги сменив филтрите за гориво и воздух, колата одеднаш доби голема сила
Ako ne e tajna sto filtri ti bea starite a sto firma novite? cisto onaka informativno da znaeme
 
Ako ne e tajna sto filtri ti bea starite a sto firma novite? cisto onaka informativno da znaeme
не гледам фирма, тоа оставам на продавачот кој ми е другар. Но штом со првите филтри ја изгубив снагата на моторот, значи филтрите си ја завршиле работата....не допуштиле прљавштината да влези во моторот

проблем се горивата...не филтрите
 
Во странство на 50 - 60 000 км менуваат филтер за гориво и нема проблем...кај ако пробаш тоа да го направиш, колата нема да ти пали послем 30 000 км, филтерот 100 % затнат
 
Последно уредено:
Во странство на 50 - 60 000 км менуваат филтер за гориво и нема проблем...кај ако пробаш тоа да го направиш, колата нема да ти пали послем 30 000 км, филтерот 100 % затнат
Za mojte koli filter za gorivo preporacano na 64000km. Filter za vozduh 96000km.
Ja za vozduh menjam sekoi 2 godini poso sam go menjam. Za gorivo sekoi 2-3 godini.

Posleden pat koa go menjav filterot za vozduh eden kup lisja imase.
 
Филтер за ваздух треба многу почесто него препорачаното. Буквално се препородува возилото кога го мениш, а не е нешто скуп.
 
Многу е повалкано кај нас, многу повеќе прав има во воздухот...и релативно брзо се затнуваат филтрите и тој за воздух и тој за клима.
 
Кај мене на Алфата е доста тешко да се смени филтерот за воздух...и затоа го немав сменето повеќе од година. Но одсега ќе го менувам почесто( ќе ги вадам акомулаторот , неговиот држач и кутијата со релеи)..
20210924_182008.jpg
 
Filter za vozduh se menuva na sekoj 10,000km bez razlika vo koja drzava zivees. Toj e i zastita da ne vleguva prasina vo maf senzorot koj kosta 10,000 denari nov. Za 350 denari ke menuvate maf senzor i baska vleguva prav vo usis.
 
Filter za vozduh se menuva na sekoj 10,000km bez razlika vo koja drzava zivees. Toj e i zastita da ne vleguva prasina vo maf senzorot koj kosta 10,000 denari nov. Za 350 denari ke menuvate maf senzor i baska vleguva prav vo usis.
Po tvojava logika nekoi treba da menjaat filter za vozduh sekoj mesec.
Druga rabota e sho filterot za vozduh ne e 350 den za site koli.

Kaj mene posleden pat na starata kola go smeniv Juli 2020. Kolata ima okolu 245k km realni pa maf sensor uopste ne sum menjal. Kolata 60% od vremeto e parkirana na mesta kaj sto ima prasina od bageri koi rabotat po cel den.

Uste malku ke pocnite da predlozuvate cela kola da se menja sekoi 5000km :D
 
Џамбаски трик од за продажба на кола со затнат филтер за воздух...се дува на компресор од прашина колку може...послем со нож се прават отвори во ребрата од филтерот за да може да влегува воздух и да не гуши колата...ова и бришење на филтерот за масло (демек сменет е) спаѓа во категорија НАПРАВЕН ФУЛ СЕРВИС!!!!
 
Џамбаски трик од за продажба на кола со затнат филтер за воздух...се дува на компресор од прашина колку може...послем со нож се прават отвори во ребрата од филтерот за да може да влегува воздух и да не гуши колата...ова и бришење на филтерот за масло (демек сменет е) спаѓа во категорија НАПРАВЕН ФУЛ СЕРВИС!!!!
За 1000 ден трошок има луѓе што го праат ова?
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom