Фала на советиМоже за 207, пробај ја ако можеш, добро да се разврти моторот турбото дали е ОК да видиш.
Фала на советиМоже за 207, пробај ја ако можеш, добро да се разврти моторот турбото дали е ОК да видиш.
Добро бе стално истиот муабет за секоја колаДобри се...ама многу тешко дека ќе најдеш некој кој не е извозен многу...од увоз минимум 300 000 км сите имаат.
Е да си ми жив и здрав.Еве....во 2010-та јас си купив половна кола од Германија 2006-то годиште.
Од Германец......прв газда....лично, преку пријатели/колеги во Берлин. Продавачот пензионер.....колата имаше РЕАЛНИ 74000км......средив документи, ја запалив и си ја донесов.
Маста и ја извадив.......и начукав уште 200.000 за 8 години.....и ја шитнав пред три години со 270.000км
Не и вратив километража....кој сака верувал, кој не.....топ одржувана...се по книга.....на комшија му ја продадов и уште ја вози (и ќе ја вози).....годишно ништо не поминува.....по 5.000км....не патува човекот.
Поентата ми е дека се начекува, ако се бара.....и тоа горе, не од тука......не е секогаш баш по дифолт дека поминала.....300.000.....500.000км....итн
Ovoj muabet e od mojot majstor, sto i pravese servis na mojata kola 1.9 tdi 105ks na VW BKC model, vika druze, kolata e 14 godini stara, ovoj zamaec puka na 300k-350k, realno e tvojata kola da ja ima taa kilometraza...ist vakov model na motor so promenet zamaec tera 350k so eden set i uste nema projaveno defekt i toa vo taxi, pa sea vidi ti koga se menuva cel set (LUK) na vw so eden od najzastapeni motori 1.9 tdiZamaec ti e flywheel na angliski. Za otkazuvanje zavisi kako ja vozis. Nekoi ke traat dodeka odi kolata, nekoi ke se menjaat bar ednas. Obicno koa se menja kumplung pozelno e da se vidi zamaecot i po potreba da se smeni.
Inace kolata sto ja nudat stom zeza ic ne ja ni zimaj bidejki moze da ispadne skapa popravka. Baraj druga kola poarno.
Зависи каков замаец ке ти угради.Овие luk по 400€ што ги продаваат за qr не ги бива.И зависи што подразбира мајсторот твој "tera 350k" после замена.Прво не постои втора ургадња замаец што ке истера 350к без проблеми,второ јас ако приметам и најмал звук од замаецот сметам дека отишол,комшијава му струга,му меле,тропа на vw bora вика добар е штом шалта нема проблем.Ке го вози 400к и ке тврди дека поминува без проблемOvoj muabet e od mojot majstor, sto i pravese servis na mojata kola 1.9 tdi 105ks na VW BKC model, vika druze, kolata e 14 godini stara, ovoj zamaec puka na 300k-350k, realno e tvojata kola da ja ima taa kilometraza...ist vakov model na motor so promenet zamaec tera 350k so eden set i uste nema projaveno defekt i toa vo taxi, pa sea vidi ti koga se menuva cel set (LUK) na vw so eden od najzastapeni motori 1.9 tdi
Ako kupis original del ke ti bide skroz ist ko prviot ugraden. Ne znam za drugite marki sto i kako imaat ali audi(citaj volkswagen) ima distributivna mreza TPS koi se original delovi skroz isti so tia sho bile vgradeni u kola ili ponova revizija. Site se so 2 godini garancija.Зависи каков замаец ке ти угради.Овие luk по 400€ што ги продаваат за qr не ги бива.И зависи што подразбира мајсторот твој "tera 350k" после замена.Прво не постои втора ургадња замаец што ке истера 350к без проблеми,второ јас ако приметам и најмал звук од замаецот сметам дека отишол,комшијава му струга,му меле,тропа на vw bora вика добар е штом шалта нема проблем.Ке го вози 400к и ке тврди дека поминува без проблем
Автоматски споено мислење:
Само фабрички,прва уградња замаец може да истера 350к,без проблеми.У фабрика деловите што ги уградуваат у колите се со посебен квалитет и не можеш никогаш да ги купиш било каде,затоа и даваат гаранција на новите возила,затоа што знаат какви делови уградиле кога ги склапаат
Што збориш бе? Дечко ти имаш сериозен проблем ако мислиш дека luk ке ти го продаде истиот сет што го испорачал у фабрика VW или па pilkington шофершајбна.Не си свесен у каква заблуда си.Тоа со шофершајбната само ти укажува дека имал проблем производителот со таа серија на шофершајбниAko kupis original del ke ti bide skroz ist ko prviot ugraden. Ne znam za drugite marki sto i kako imaat ali audi(citaj volkswagen) ima distributivna mreza TPS koi se original delovi skroz isti so tia sho bile vgradeni u kola ili ponova revizija. Site se so 2 godini garancija.
Ako kupis luk ili sachs od prodavnicka na bit pazar normalno nema da bide ist ko fabrickiot.
Ke ti kazam konkreten primer za sofersajbna(iako ne e mehancki del). Pred nekolku godini mi smenija i stavija od istiot proizvoditel sto pravat sofersajbni za audi, 3 firmi, site imaa del sto bese zamaglen i mi smetase u vozenje. Situacijata dojde do direktorot na edna firma da dojde da vide zosto 3 sofersajbni ne cinat. Koa vide sto e problemot odma odobrija za audi brendirana i na nea nikakov problem nemase.
Citaj i probaj da go razberis komentarot. A posle toa odi na gugl i proveri sto e TPS. Ja nikade pari i ceni ne ti spomnav.Што збориш бе? Дечко ти имаш сериозен проблем ако мислиш дека luk ке ти го продаде истиот сет што го испорачал у фабрика VW или па pilkington шофершајбна.Не си свесен у каква заблуда си.Тоа со шофершајбната само ти укажува дека имал проблем производителот со таа серија на шофершајбни
А каде јас спомнав пари и цени?А баш ти спомнуваше делови од бит пазар.Штом тврдиш дека истите делови можеш да ги набавиш што ги ставаат у фабрика,нема потреба понатаму да ја шириме.Од најпростото,од брисачи па до акумулатор све што е прва уградња траат дупло повеќе од исти такви накнадно купени па дури и од овластен сервис.Тројца пријатели имам што увезуваат делови и тоа од брендови,сите ми имаат потврдено дека нема шанси тие делови што се прва уградња у фабрика да стигнат у продажба.Citaj i probaj da go razberis komentarot. A posle toa odi na gugl i proveri sto e TPS. Ja nikade pari i ceni ne ti spomnav.
3 sofersajbni od 3 razlicni marki, pilkington, saint gobain i agc automotive.
Edinstveniot u zabluda tuka si ti druze, ali tipicna makedonska rabota koa se nema argument za nesto da se prae pametnjakovic i da go praes drugiot lud. Ubavo ti rekov za drugite marki ne mozamda ti kazam ama za audi tvrdam deka e taka.
Taman e koa uvezuvacite od Turcija znaat i potvrduvaat kakvi delovi se stavaat u fabrika i kakvi se prodavaat potoa.А каде јас спомнав пари и цени?А баш ти спомнуваше делови од бит пазар.Штом тврдиш дека истите делови можеш да ги набавиш што ги ставаат у фабрика,нема потреба понатаму да ја шириме.Од најпростото,од брисачи па до акумулатор све што е прва уградња траат дупло повеќе од исти такви накнадно купени па дури и од овластен сервис.Тројца пријатели имам што увезуваат делови и тоа од брендови,сите ми имаат потврдено дека нема шанси тие делови што се прва уградња у фабрика да стигнат у продажба.
Кога ја носев колата на сервис да менуваат масло, во дворот донесоа едно Ауди А4 2015 година со реални 50 000 километри.Еве....во 2010-та јас си купив половна кола од Германија 2006-то годиште.
Од Германец......прв газда....лично, преку пријатели/колеги во Берлин. Продавачот пензионер.....колата имаше РЕАЛНИ 74000км......средив документи, ја запалив и си ја донесов.
Маста и ја извадив.......и начукав уште 200.000 за 8 години.....и ја шитнав пред три години со 270.000км
Не и вратив километража....кој сака верувал, кој не.....топ одржувана...се по книга.....на комшија му ја продадов и уште ја вози (и ќе ја вози).....годишно ништо не поминува.....по 5.000км....не патува човекот.
Поентата ми е дека се начекува, ако се бара.....и тоа горе, не од тука......не е секогаш баш по дифолт дека поминала.....300.000.....500.000км....итн