Del Boy
You plonker!
- Член од
- 28 септември 2012
- Мислења
- 12.356
- Поени од реакции
- 38.615
15 километри ми е работата, возам по национал не излегувам на автопат. Ќе ме кошта 0 евра да ја шлепам осигурувањето покрива шлеп служба, доплатив дополнително за услугата. Ја проверив денес, си функционира алтернаторот си полни без проблем.Kolku ti e daleku rabota? Kolku bi te kostalo ako treba da ja slepas radi alternator? U kolkav rizik se stavas ako ti ugasi na sred avtopat? U redu e da si ja popravis sam, ama vekje koga menjas del gledaj da e ist ili od ista kola za da nemas problemi. Sea eve si gubis vreme za da baras care i da vidis sho e kako e(ne znam za tebe, ali mene vremeto mi e pari). Za 100evra ke si imase pomalku stres , nemse uopste da si gubish vreme a stom si u Germanija sigurno i minimum 12 meseci garancija. Inace nema vrska kakva e kolata i kolku e stara. I audito od 2017 ke ima 300k km i ke vredi 4000evra, a da smenis rebrast ke ti bide 700evra. So ogled na toa sto ja koristis za odenje do rabota, ne bi rekol deka e trosenje na gluposti.
Значи за 10 евра и пола саат од моето време завршив работа. Кога ќе дојде ден да цркне и да биде скап дефект, едноставно ќе ја дадам во отпад, ќе ми дадат 200 евра, ќе додадам уште 400-500 и ќе земам слична која шо ќе ми врши работа во наредните 2-3 години. Повеќе ми се исплаќа така отколку да ја влечам по мајстори.
Автоматски споено мислење:
Сигурно твојата од 98ма вришти, у официјални сервиси ја носиш.Замисли да возиш на автопат со поло од 600 евра...јас шубе би ми било со таква кола на паркинг да направам едно кругче...а па не секој ден да ја цапам на автопат со 130-140 кмх.
Ама секој со својот памет...
Прашав за мислење исовет ако некој се разбира, ако имаш нешто паметно да кажеш кажи, не ми прај пресметка како и со што да ја одржувам. Сератори еден куп на форумот.