Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Ilumious

Патник, педер, поет, администратор, масон
Член од
29 јануари 2007
Мислења
84.962
Поени од реакции
195.489
Некој сервис во Скопје што декодира радио системи на VW?
Автоматски споено мислење:

Ovaa kolku sto gledam samo so 3 vrati ja ima. Jas baram so 5 vrati poso inace celo vreme treba da idpadnis za patnik da vleze/izleze :D.
Истото, еднаш имав кола со 3 врати и поради ова никад више :facepalm:
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.634
Поени од реакции
1.489
Не се воопшто ни под разно не би дал 1800 евра за било која корса од 2001 па нека има и 50 000. Која корса, за било кој опел од 2001 не би дал 1800. Не вреди едноставно.


Инаку друже нај добронамерно бити предложил да не се ограничуваш на мали коли...ако испадне и поголема некоја зачувана земај и не мисли.

Во МК има многу коли на продажба ама да најдеш зачувана некоја е стварно тешко. Дури и парите да ти се во џеб и по цел да бараш и да се јавуваш и да акаш да гледаш коли.

Реално од годините што бараш тешко дека ќе најдеш мало количе со клима, 5 врати, зачувано, итн. Второ да не се лажеме мала кола од типот на корса со 200 000 и нагоре и 20 год. возена претежно низ град е зрела за во отпад или во најмала рака треба сериозни вложувања за да се се доведе да биде горе долу во ред, тоа пали вози на кола од 20 год. многу ретко бива кај таа класа на мали количиња. Едноставно послаба е изработката на се, ламела, зглобови, амортизери, итн.

Згора на ова, градска вожња во МК по нашите улици полни со дупки, ги амортизира колите со светлосна брзина...наши 200 000 се како 400 000 во средена држава.

Додади на ова штедење на одржување, нестручни мајстори, возачи кој сметаат дека колата им исправна ако пали (од петти пат) и се движи (ама во сејф моуд е, свети ко елка таблата, ама важно се движи) и тогаш јасно е се.
Ne e za mene kolata za toa se ogranicuvam, ja mali koli voopsto nekjam :D. Majka mi nema vozeno nekolku godini i saka nesto pomalo ali so 5 vrati, a i nekje plin. Za klimata jas povekje insistiram posho inace ke bide pekol zesko u kola letno vreme. Realno da prajme muabet imam dovolno kes da kupam ponova mala kola, ali posto nema da se vozi mnogu, a i samo za niz grad i treba, epten retko moze da ode na podolgi relacii do kaj rodnini i slicno, a i dodeka da se navikne bi zel nesto postaro i poeftino. Ne mi e problem da investiram dodatni 400-500evra za da se sredi tip top.
E sea primetiv u mk deka na kolite u mk im baraat epten mnogu pari sprema kilometrite, a i povekjeto ne pisat ceni i kilometri po oglasi. Vidov edno reno megane(hatchback) ovaka arno na lik im zvonat mojte i im kazuvaat 370k km, a mu baraat 1700evra. Druga rabota e u povekjeto oglasi napisale 'ne e udrena' a ona cuknata na sekoj mozen panel, i se gleda se e iskriveno :D:D:D.

Sea vekje razgleduvam varijanta za nosenje od stranstvo.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.590
Поени од реакции
2.095
Најарно од странство донеси. Тешко овдека дека ќе се најде нешто. Сега има ама ретко се продава.

Еве јас знам цитроен саксо 1.5 дизел купено ново овдека, прв газда, постар човек, со клима, пет врати, итн. ама неќе да слушне за продавање.

Колата нема ни 100 000 км, и секој ден го прашуваат дали ја продава ама погодена му е таман ко за пензионер и не ја дава.


Инаку кај нас цените се преголеми на половните коли воопшто...нон сенс е 15 години стара кола од компакт класа да кошта 3000 или 4000 евра...глупост чиста.
 
Последно уредено:
H

HoT _iCe

Гостин
Епа затој свак втор е препродавач или шверцер сас авта, лесни пари што викав, лупнев 500 евра поголему цену од тој што вреди и он сас авто вади едну плату.
Ни ја не би ти предложија од наши да купуеш, најубаво од странство, претежно Швајцарија или Белгија, најсачувани авта су од тамо и обично сервиси и закони су ги много ригорозни, мора да имав книшке, редовни сервиси и слично.
Според мене кд се купуе авто, купуе се според потребу и колко годишно ќе те кошта да га одржуеш. И строго бензинче, може и на плин, од дизели на стари би бегаја.
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.645
Поени од реакции
27.956
Imam staveno Kastrol ulje na audi A3 1.9 tdi na kolku km e najdobro da se promeni ,,,
Мораш прво да напишеш кое Кастрол уље си го ставил.Само тогаш ке добиеш точен одговор.Има уље Кастрол што е предвидено на 5000 да се мења,а има и такво што може и 30.000 да се вози,што јас никому не би препорачал
 
Член од
6 ноември 2017
Мислења
84
Поени од реакции
26
Здраво. Имав сообраќајка пред некое време, мала беше штетата.. се направија некои дубари со мајсторот и осигурителната и пишаа многу делови што не беа оштетени. Го прашав многу пати искрено, што стварно е сменето и дека не ме интересира за дубарата и колку е ќарено, сакав да знам што стварно е сменето на мојата кола. Он пак тврди дека се е сменето, ме интересира како можам да проверам кои од тие делови се сменети од причина што вика дека деловите се половни. Деловите се крило, амортизер, рекавец, казанче за течност за бришачи, фар, браник,челичен бандаж.. Може испуштив нешто али од прилика ова беше. Многу од деловите знам дека се мои, пример денот. Плус 80% од овие работи не беа ни чепнати во сообраќајката. Али пример за денот вика не работеше Хахаха, а ударот не го ни допре фарот плус светлата светеа, заедно со 4 трепкачи по ударот.
 
Последно уредено:
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.634
Поени од реакции
1.489
Здраво. Имав сообраќајка пред некое време, мала беше штетата.. се направија некои дубари со мајсторот и осигурителната и пишаа многу делови што не беа оштетени. Го прашав многу пати искрено, што стварно е сменето и дека не ме интересира за дубарата и колку е ќарено, сакав да знам што стварно е сменето на мојата кола. Он пак тврди дека се е сменето, ме интересира како можам да проверам кои од тие делови се сменети од причина што вика дека деловите се половни. Деловите се крило, амортизер, рекавец, казанче за течност за бришачи, фар, браник,челичен бандаж.. Може испуштив нешто али од прилика ова беше. Многу од деловите знам дека се мои, пример денот. Плус 80% од овие работи не беа ни чепнати во сообраќајката. Али пример за денот вика не работеше Хахаха, а ударот не го ни допре фактот плус светлата свртеа, заедно со 4 трепкачи по ударот.
Za nekoi od niv mozes da proveris samo dokolku si imal seriski broevi od tvoite delovi od prethodno. U tvojot slucaj ne znam sho bi postignal. Ti rekovme togas da gi prijavis ali ocigledno i ti ke ispadnis soucesnik. Taka da ako si ja zel kolata, dzabe samo se nerviras sto i kako stavil.
 
Член од
10 декември 2015
Мислења
68
Поени од реакции
205
Ve molam za pomos. Od pred eden mesec imam problem , slusam cuden zvuk , kako tap gong (bez povtoeuvanje , ednas e udarot na zvukot) pri vrtenje na desno so lak od i nad 90 stepeni. Zvukot mi doaga poveke od desna strana prema centalna. Vo mesto koga go vrtam volanot nema nikakov zvuk , samo pri vozenje. Zvukot ne e postojano prisaten , se javuva pretezno koga e soncevo i toplo , na vlazno vreme mnogu retko.
Bev kaj eden hrvat , sto na divo (sredno strucen) raboti vo Milano , so hebla vo kanal mi kaza deka letvata ima lufta i deka nekakvi cauri na predni viljuski se sredno osteteni. Ako odam vo oficialen servis ke mi kazat da menuvam se , toa se mnogu pari.
Ve molam za pomos dali e vozmozno takov zvuk da se javuva od ovie raboti , ili mozno e da bide nesto drugo? Isto taka bev na kompjutersko testiranje na amortizeri , site cetri se vo red.
Se raboti za Alfa 147. Fala , site soveti se dobredojdeni.
 
Член од
17 мај 2016
Мислења
3.655
Поени од реакции
4.142
@LanciaY, имам сличен проблем, ми се појави од зимата на моменти се слуша мал звук на крцкање. Мене ми кажаа тоа е ради солта по патиштата што фрлаат во зимно време и треба некој дел да се подмачка кај предницата. Ама кај тебе чим мајстор ја кренал и ја проверил сигурно е тоа, иди на некој друг мајстор дали истото ќе ти го каже.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.911
Поени од реакции
1.378
letva cim javila lufta, gotova e za repariranje. Kupisi novi lagercina, gumici, piksni, jabucici i neka gi reparirat krajcinata ke pominis so 7000 denari i ke dojdi kako nova. Rameno, balanstrangla se repsrirvat, se klavat drugi gumici. Na prednica osven vnatrsen i nadvoresen zglob drugo nisto ne se podmackuva. Neka ne ve lazat majstorive.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.590
Поени од реакции
2.095
Мислам дека човеков е надвор и прашува за таму.


Инаку друже во врска со проблемот може и од тоа што ти кажал мајсторот ама може и друго да биде. Јас би ти рекол летвата да ја средиш веднаш или пак најди половна. Другото е ајде се трпи и ако идеш во МК ќе го средиш овде за поевтино.

Искрено со летва која лупа јас не би тргнал од странство да возам 140+ по автопат...па ти како сакаш.
 
Член од
10 декември 2015
Мислења
68
Поени од реакции
205
Eve go zvukot sto go slusam pri vrtenje na desno vo podlaboka krivina , ne go slusam vo mesto dodeka vrtam volan , samo vo vozenje
Posle 1:46 min.
Go slusam ednas samo toa "klop" bez povtoruvanje kako sto e vo klipot i ne vo sekoja krivina (ne e postojano) , posebno primetlivo e koga nadvor e potoplo.
Автоматски споено мислење:

Мислам дека човеков е надвор и прашува за таму.


Инаку друже во врска со проблемот може и од тоа што ти кажал мајсторот ама може и друго да биде. Јас би ти рекол летвата да ја средиш веднаш или пак најди половна. Другото е ајде се трпи и ако идеш во МК ќе го средиш овде за поевтино.

Искрено со летва која лупа јас не би тргнал од странство да возам 140+ по автопат...па ти како сакаш.
Fala drugar. Sega postaviv klip okolu zvukot , hrvatot mi kaza lufta na letva i pocetno-sredno cauri na predni viljuski. Repariranje vo Italia nema , samo novo ili polovno. Vo oficialen servis nemozam niti da pomislam da otidam , vo ogromna kriza sme posle koronata. Edinstven div majstor mi e ovoj od Hrvatska.
Letvata ke ja smenam , dali togas ke go snema zvukot? I dali da gi smenam tie cauri. Hrvatov kazuva deka druga anomalija nemoze da pronajde.
Za zal ne planiram da dojdam nakaj MK vo skoro vreme , tuka ziveam i onaka sega edvaj prezivuvame posle krizata , nema da imam odmor letovo , za da si ja zacuvam rabotata. Kolata ja vozam i niz Milano no i na otvoreno , so deca , bezbednosta na prvo mesto.
 
Последно уредено:
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.976
Поени од реакции
14.742
Ve molam za pomos. Od pred eden mesec imam problem , slusam cuden zvuk , kako tap gong (bez povtoeuvanje , ednas e udarot na zvukot) pri vrtenje na desno so lak od i nad 90 stepeni. Zvukot mi doaga poveke od desna strana prema centalna. Vo mesto koga go vrtam volanot nema nikakov zvuk , samo pri vozenje. Zvukot ne e postojano prisaten , se javuva pretezno koga e soncevo i toplo , na vlazno vreme mnogu retko.
Bev kaj eden hrvat , sto na divo (sredno strucen) raboti vo Milano , so hebla vo kanal mi kaza deka letvata ima lufta i deka nekakvi cauri na predni viljuski se sredno osteteni. Ako odam vo oficialen servis ke mi kazat da menuvam se , toa se mnogu pari.
Ve molam za pomos dali e vozmozno takov zvuk da se javuva od ovie raboti , ili mozno e da bide nesto drugo? Isto taka bev na kompjutersko testiranje na amortizeri , site cetri se vo red.
Se raboti za Alfa 147. Fala , site soveti se dobredojdeni.
ако е летва, звукот ќе го има и при вртење во место, и тоа посилно ќе биди, бидејќи тркалата тогаш пшружаат поголем отпор

Тој проблем сум го имал на помалата кола-Цитроен, и испадна дека е јабучица на рамено пропадната. јабучицата или споната на воланот(конструкцијата им е иста) во суштина е метално топче ,,заробено,, во поголема метална основа. Со тек на работа металното топче во внатрешноста прави лежиште, и си налегнува сосема добро. при поголеми вртења на воланот, обично при вртење во до крај, се јавуваат сили кои топчето го ваѓаат од створеното лежиште и излегувајќи прави туп звук

во секој случај....би ти препорачал да се зачлениш и прашаш на спец форумов за Алфи (Балкан)....јас сум таму член со истиот овој ник или како се вика имево


Совет за бучава при поголема брзина(над 90км/ч)? Се работи за Корола 2003, 140000км поминато, бучавата е доста голема, до кедер гумата на вратите е, се слуша дека е од таму...
што би можело да се направи за да ја намалам бучавата, да биде што е можно потивка колата на високи брзини..?
шрафовите на вратите се стегнати, нема луфта, целата бучава е поради кеферите...
јас нешто слично имам ставано на мојата кола...има повеќе варијанти-за ивици од врати, за внатрешниот дел, за кај стаклата.....прочепкај кај кинезиве...ќе најдиш доста работи

 
Член од
10 декември 2015
Мислења
68
Поени од реакции
205
ако е летва, звукот ќе го има и при вртење во место, и тоа посилно ќе биди, бидејќи тркалата тогаш пшружаат поголем отпор

Тој проблем сум го имал на помалата кола-Цитроен, и испадна дека е јабучица на рамено пропадната. јабучицата или споната на воланот(конструкцијата им е иста) во суштина е метално топче ,,заробено,, во поголема метална основа. Со тек на работа металното топче во внатрешноста прави лежиште, и си налегнува сосема добро. при поголеми вртења на воланот, обично при вртење во до крај, се јавуваат сили кои топчето го ваѓаат од створеното лежиште и излегувајќи прави туп звук

во секој случај....би ти препорачал да се зачлениш и прашаш на спец форумов за Алфи (Балкан)....јас сум таму член со истиот овој ник или како се вика имево




јас нешто слично имам ставано на мојата кола...има повеќе варијанти-за ивици од врати, за внатрешниот дел, за кај стаклата.....прочепкај кај кинезиве...ќе најдиш доста работи

Za jabucica na ramo , kako se utvrduva? Ili da kupam i da smenime. Dali i dvete da gi smenam leva/desna , kolku kostaat od prilika? Utre hrvatot mi e sloboden. Ako ja odnesam na centriranje alfata ke mi potvrdat li od kade e povremeniot tup zvuk? Slabo se razbiram vo koli. Alfata e 2009 benzin poslednata serija na 147 so 238000 prv sopstvenik sum.
So hrvatot ja vozevme deneska i kako za belja ne tropna nitu ednas , jas koga se vrakav nakaj doma vrtejki vo ulica 90 stepeni agol i se pogodi da tropne.
Ne znam od kade da pocnam , moram da go resam problemot.
Fala!
 
Последно уредено:
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.976
Поени од реакции
14.742
само да се стави на канал и да се проба. еден мота на воланот ...другиот со рака да држи на рамената, споните, летвата....

некогаш вака прави и кога спиралата /федерот што е намотан околу амортизерот излегува од лежиште и се насукува како што се врти воланот.

јабучиците не се менуваат, се менува целото рамено. таму е вероватно скапо...но квалитетно. овде се испод 50 евра

најлесно рамена се испитуваат на ваљаци, кога предните точкови се растегнуваат и нанадвор и навнатре, како на технички

со мотање на воланот но не на дигалка, туку поставена на гуми, и со добро пазење сигурно можи да се осети од каде иде звукот
 

Kajgana Shop

На врв Bottom