Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
18 септември 2014
Мислења
828
Поени од реакции
747
Дечки, прашање, пошто не можам да најдам многу на пазарот, па да проверам за мислење.

Пежо 206 бензинец, 2001 год, 1.4 со 200к километри, што мислите дека би била реална цена во моментот?

Внатре и надвор сочуван максимално.
Провери го визуелно во која состојба е задниот трап. 206-ката си има маана со заден трап. Истиот на поголеми поминати километри попушта и доаѓа време за менување на трапот, што кошта доста пари.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Дечки, прашање, пошто не можам да најдам многу на пазарот, па да проверам за мислење.

Пежо 206 бензинец, 2001 год, 1.4 со 200к километри, што мислите дека би била реална цена во моментот?

Внатре и надвор сочуван максимално.
Цената максимум 1500 евра и тоа се на колата да е тип топ со многу опрема. Сепак прајме муабет за слаб бензинец кој троши прилично низ град. Колата не е ништо посебно ни со потрошувачка ни со перформанси па да и бараат цена. Ако е со основна опрема, нема клима и сл. не вреди повеќе од 1200 евра.

Највеќе треба да обрнеш внимание на тоа дали е удрена колата. Ако е претежно градска возена, тешко е да се поминат тие километра низ град (особено Скопје) без некој инцидент, сега ова не е ништо страшно ако се свтикало крило, се скршил браникот, ова она...да не била како хармоника направена колата.

Јас би ти рекол ако цената е ОК и колата е зачувана да ја земеш иако трапот има проблеми. Ако трапот е паднат се менуваат лагери кои коштаат 2500 ден. и тоа супер квалитет SNR. Нека ти земат уште толку за работна рака ќе го средиш проблемот за 100 евра макс.


Дури комплет да е отиден трапот, и половен да купиш да го смениш или да го средуваш твојот, тешко дека повеќе од 150 - 200 евра ќе те кошта. Скапо-не би рекол, две добри гуми (Мишелин или Континентал) да земеш се толку па сега рачунај.
 
Последно уредено:
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.657
Поени од реакции
1.519
Decki polo 2001 so 1.4mpi motor dali se dobri? Ne sum siguren dali e na lance ili rebrast. Cuv tie so lance ne bile pogodeni.
Polo 2001 so 1.9 dizel(valjda sdi), dali e dobar motorot?
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Бегај од Поло. Прескапи се за годините а не се ништо посебно квалитетни, повисока цена имаат само поради значката.

Инаку моторите 1.4 на VW воопшто не се погодени без разлика ланче или не. Трошат масло и многу веројатно дека поло од 2001 г. со тој мотор е веќе за ремонт или можда било за ремонт пред 5 години ама така го возат сосила.

Другиот мотор пак, биди сигурен дека такво поло има поминато 400 - 500 илјади на се, само на дизел не (црвена нафта, прегорено масло, газија, зејтин, дизел за локомотиви, итн.). И споро е ко желка и ново а па не со 400 илјади поминати. 90 % од луѓето купуваат кола со тој мотор баш за да можат да возат на се и сешто, единствена доблест му е тоа, не е ни штедлив толку, ни брз, ни тивок, ни рафиниран, итн.


Купи некое клио, пунто или пежо 206, не се замарај со поло. Нема смисла да преплатиш кола која има веќе 20 години само заради значката.
 
Последно уредено:
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.657
Поени од реакции
1.519
Бегај од Поло. Прескапи се за годините а не се ништо посебно квалитетни, повисока цена имаат само поради значката.

Инаку моторите 1.4 на VW воопшто не се погодени без разлика ланче или не. Трошат масло и многу веројатно дека поло од 2001 г. со тој мотор е веќе за ремонт или можда било за ремонт пред 5 години ама така го возат сосила.

Другиот мотор пак, биди сигурен дека такво поло има поминато 400 - 500 илјади на се, само на дизел не (црвена нафта, прегорено масло, газија, зејтин, дизел за локомотиви, итн.). И споро е ко желка и ново а па не со 400 илјади поминати. 90 % од луѓето купуваат кола со тој мотор баш за да можат да возат на се и сешто, единствена доблест му е тоа, не е ни штедлив толку, ни брз, ни тивок, ни рафиниран, итн.


Купи некое клио, пунто или пежо 206, не се замарај со поло. Нема смисла да преплатиш кола која има веќе 20 години само заради значката.
Fala druze. Gleav i klio i punto, ali se nesto im fali. Tesko e da najdam kako ja sho sakam haha. Sakam so 5 vrati i klima i ocigledno motorot da e aren. Po oglasi ako ima klima ima 3 vrati, ako nema klima ima 5 vrati. Ili pa udreno na site strani.

Koi motori na punto i pezo se pogodeni?
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Абе за моторите има погодени и бензин и дизел само зависи што сакаш. Ако се минува мала километража за низ град претежно барај бензин некој мотор 1.2 во пунто или 1.4 во пежо.

Дизели имаш 1,9 дизел обичен во пежо, доста погоден мотор, евтин за одржување, само сепак постара технологија работи погласно, не е толку рафиниран.. Имаш и 1.4 хди, одличен мотор, и 2.0 хди исто одличен само сепак малку преголем за 206.

Во пунто има јтд 1.9 и 1.3 мултиџет ама искрено не знам дали има 1.3 од тие години, излезе послем тој мотор така и да најдеш такво количе поскапо ќе биде оти е поново.

Реално тешко се најдува количе од тие години со клима и пет врати, обично ретко има такви модели, особено овие што се овде купени, кај нас 90% од малите коли се основна опрема.

Ако баш бараш клима, оди една класа погоре, имаш цитроен ксара 2002/2003 за одлични пари а повеќето се со 5 врати.
 
Последно уредено:
Член од
2 ноември 2019
Мислења
20
Поени од реакции
5
zdravo koja ulje preporacuvate za vw za motor 1.9 tdi 77 kw BLS
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
1.657
Поени од реакции
1.519
Абе за моторите има погодени и бензин и дизел само зависи што сакаш. Ако се минува мала километража за низ град претежно барај бензин некој мотор 1.2 во пунто или 1.4 во пежо.

Дизели имаш 1,9 дизел обичен во пежо, доста погоден мотор, евтин за одржување, само сепак постара технологија работи погласно, не е толку рафиниран.. Имаш и 1.4 хди, одличен мотор, и 2.0 хди исто одличен само сепак малку преголем за 206.

Во пунто има јтд 1.9 и 1.3 мултиџет ама искрено не знам дали има 1.3 од тие години, излезе послем тој мотор така и да најдеш такво количе поскапо ќе биде оти е поново.

Реално тешко се најдува количе од тие години со клима и пет врати, обично ретко има такви модели, особено овие што се овде купени, кај нас 90% од малите коли се основна опрема.

Ако баш бараш клима, оди една класа погоре, имаш цитроен ксара 2002/2003 за одлични пари а повеќето се со 5 врати.
Ksarata pogolemka e, ne e za mene kolata. Ja baram nesto eftino do kaj 1500-1600evra za pocetok. Mu se javija na eden oglasil clio za 1800 a na tel bara 1900 lol. Inace ja bi odel na benzin poso ke se vozi pretezno niz grad ama ne mi preci i da e dizel, samo plin nekje majka mi da ima, a ovie benzincite povekjeto plin imaat.
Fala ti za pomosta, ke razgledam sto kako ima.
 
Член од
30 септември 2015
Мислења
322
Поени од реакции
435
Искуство со Nissan Qashkai 2,0 dci, 4x4, одржување, сервиси, кварови, однесување на снег етц етц 2008-2009та првата серија што е.
 
Член од
25 јуни 2020
Мислења
1
Поени од реакции
1
Дали некој знае која е цената на новата Lada Vesta SW Cross во Ladrus, lux верзијата, фала
 
Член од
8 јули 2017
Мислења
107
Поени од реакции
81
Koi motori na punto i pezo se pogodeni?
punto 1.2 16v, 1.3 multijet, 1.9 jtd se dobri. Kaj 1.2 8v ima fabricka greska na kompjuterot, se desava da se prekine dovod na struja do ednata bobina i motorot da raboti na 2 klipa, a modelite do 2003 godina imaat problem so dihtung na glava (posle 2003 ovoj problem e otklonet). Ima i obicen 1.9 dizel bez turbo, ima Lucas pumpa za gorivo i e dosta kvarliva i zaebana za remont.
206 samo 1.4 hdi i 2.0 hdi, benzincite imaat problem so dihtung na glava, isto kako 1.2 8v na fiat. 1.9 dizel bez turbo, ista bolka kako kaj punto - Lucas pumpa.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
Lucas пумпата кај пунто 1,9 дизел е електронска и баш тешко (но не невозможно) се оправа, кај пежото е механичка и оправката чини 5000 ден. максимум.

И двете одат по 300 - 400 илјади ако се вози на дизел од пумпа. Лошиот глас на Лукасот му излезе одкако пусто македонче најпаметно од сите, проба да ги вози таквите коли на црвена нафта, дизел од туби, зејтин и прегорено масло...

И ко почнаа дефекти да се јавуваат лукасот не чинел...

:pos:

Инаку и на мерцедес има лукас пумпи, научено пусто македонче на времето од Тито, кога дизелите на Мерцедес одеа на било што, почна со истата пракса ама скапо му излезе експериментот...:pos:
Автоматски споено мислење:

Дали некој знае која е цената на новата Lada Vesta SW Cross во Ladrus, lux верзијата, фала
Од сите можни коли што се нудат на пазаров...ти сериозно бендиса ЛАДА? :eek:
 
Последно уредено:

DEVIN

Beautiful Womans in your city for night
Член од
30 јуни 2015
Мислења
178
Поени од реакции
51
Совет за бучава при поголема брзина(над 90км/ч)? Се работи за Корола 2003, 140000км поминато, бучавата е доста голема, до кедер гумата на вратите е, се слуша дека е од таму...
што би можело да се направи за да ја намалам бучавата, да биде што е можно потивка колата на високи брзини..?
шрафовите на вратите се стегнати, нема луфта, целата бучава е поради кеферите...
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.611
Поени од реакции
2.129
А здрави се кедерите?

Види дали се налегнати убаво кедерите на работ. Ако не се, треба правилно да се наместат. Ако се, можно е да се посплескани со тек на годините. Лек за ова нема освен да се сменат со нови.

Може на бравата вратата да се прештелова малку повнатре да влегува при затворање, ќе ги притиска повеќе кедерите и ќе се намали бучавата ама ова е крпење, не е поправка. Друго нема во линија да ти биде вратата према другите делови од каросеријата.
 

volare_g

Nediplomiran i nedokvakan
Член од
28 февруари 2014
Мислења
755
Поени од реакции
1.913
Momci ( i devojki) registracija na kola od uk vo mk ? Ima nekoj iskustvo so vozipa od desna strana volan kako e procedurata kaj nas ?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom