Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.589
Поени од реакции
2.092
Ме потсетивте кога одев да купувам кола и јас...гледам една корса 1.2 ајде реков блиску беше до мене ќе појдам да ја видам иако не сум по Опелите.

Моторов камен ладен, ја пали во двор, поработува 30 секунди макс, отворам капачето за масло, бел чад како локомотива му викам шо е ова бе мајсторе, абе вика еми загреа маслото, мора да има пареа...за 30 секунди загреа маслото...си реков да си ибиш веко кај кого појдов кола да гледам и јас.
 

G1-Killer

Life is a game
Член од
18 декември 2009
Мислења
352
Поени од реакции
452
Друже не сум фан и јас на Опел ама тој никогаш не правел коли коли кои ќе бидат врв во дизајн во класата, врв во удобност, врв во издржливост или не знам држење на пат. Да не се лажеме главниот адут на Опел бил секогаш ниската цена и горе долу тоа е.

Овде на балканов се палат многу демек ќе земам германска кола за евтини пари оти тоа е фората кај нас, да е од лајно, германско да е.


Јас имам цитроен ксара од 1998 и можам да кажам дека вози поудобно од било која астра а и верувам дека да имав астра од 1998 досега ќе беше или на отпад или ќе беше скапана цела...е сеа не знам ама веројатно била поевтина од ксарата во 1998 кога биле нови колите.
Точно така, земи ја за пример Инсигниа од 2009 до 2011 година во Германија, Белгија се продаваат од 3000еур (крш) до 6000 еур (со помалце од 100к километри) али факт е дека се тапа коли....инсигниата посебно ко нашминкана напукана певаљка од Бугарија е. :pos::pos::pos:
 
Член од
15 јануари 2015
Мислења
452
Поени од реакции
423
Има лоши газди и лоши примероци на коли.Јас лично имав Астра Г 2006 твинпорт,куена од прв газда и не толку добар примерок,не беше одржувана добро.Економична,ефтина за одржување и не е лоша за на пат.Корозија никад нигде бидејки се со поцинклован лим и при нејзина продажба беше проверена од мајстор на рампа,дури и комплет ауспух си остана фабрчкиот.Кај Пунто 1 на пример веке после 2,5 години менував заден лонец.
Мој пријател ја има нова купена Астра Х од 2008 со истиот мотор и нема апсолутно никаков проблем до ден денес,само менува најосновното,уље филтри и гуми.Имам и други пријатели со истите Астри со кои сум разговарал за колите и се ден денес презадоволни од колите(пишувам исклучиво за бензинци).
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.589
Поени од реакции
2.092
Друже било која кола што не е лада, југо и сл. кога ќе ја купиш нова и ќе ја купиш релативно нова е добра, да не се лажеме. Верувај во допир сум со многу коли и Опелите не дека се дно дна ама не се ни ништо посебно.

А тоа дека не рѓосувале постарите опели, нз најди некој што вози астра или вектра од постарите генерации и прашај го колку пати е досега фарбана или крпена ако нема на нејзе рѓа. Рак рана буквално тоа е и тоа најголема на опел која ја среди тек во колите послем 2004-2005.

Еве ако французите се познати по удобност, алфа по дизајн и држење на пат, опел по што е познат? По ниска цена и тоа е. Не ги спомнувам ни катастрофалните дизели ,само опел може да смеша дизел со масло, да дојде бош пумпа за оправка која кошта колку пола колата што вреди и сл. Ни бензинците не се нешто кизнае што особено помалите, трошат масло, ремонт и менување диктон на глава е стандард процедура и редовно гасам ламбичиња на опели со дијагностика, за утре пак да се запалат од непознати причини...немој друже аман.

Евтина кола за од точка А до Б и ништо повеќе не е опел.


За возврат, никогаш ама никогаш немам слушнато Тојота или Хонда да троши масло, било бензинец или дизел...НИКОГАШ, ако снемува масло поверојатно е да тече од некаде него да го гори во моторот.
 
Последно уредено:
Член од
15 јануари 2015
Мислења
452
Поени од реакции
423
Еве јас пред месец дена барав да купам кола.Првата што ја погледнав беше Корола 2010 и после палење на колата низ муабет разбрав дека и бил изгорен дихтон на глава.Сервисирана од мајстори од Тојота ама на палање не мирува обртомерот.Вратата беше намерно изгребана со клуч и кородирана,другото беше све ОК,цената 5900е! Значи има и непогодени Тојоти.
За корозија сум сигурен дека Шевролетот Корејците Јапонците имаат понеквалитетен лим.Кај нив најобичните гребки брзо кородираат и мораат одма да се санираат а корозијата кај возилата на Опел беше позната на моделите до 2000 година.
Друго факт е дека најпродавани со најголеми бројки се Опелите и Волцваген возилата,што увезено што домашно па така да е нормално кај тебе на поправка поголем процент да бидат од овие возила.
 
Член од
26 април 2012
Мислења
204
Поени од реакции
123
Некој да не знае како да го средам радиото во кола. Почна да бара код а неможам да најдам никаде во упатството или напишано негде. Se raboti za A klasa W168. На видеово истиот модел кажува како да се внесе ама веќе си го знае кодот
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.902
Поени од реакции
1.362
Друже било која кола што не е лада, југо и сл. кога ќе ја купиш нова и ќе ја купиш релативно нова е добра, да не се лажеме. Верувај во допир сум со многу коли и Опелите не дека се дно дна ама не се ни ништо посебно.

А тоа дека не рѓосувале постарите опели, нз најди некој што вози астра или вектра од постарите генерации и прашај го колку пати е досега фарбана или крпена ако нема на нејзе рѓа. Рак рана буквално тоа е и тоа најголема на опел која ја среди тек во колите послем 2004-2005.

Еве ако французите се познати по удобност, алфа по дизајн и држење на пат, опел по што е познат? По ниска цена и тоа е. Не ги спомнувам ни катастрофалните дизели ,само опел може да смеша дизел со масло, да дојде бош пумпа за оправка која кошта колку пола колата што вреди и сл. Ни бензинците не се нешто кизнае што особено помалите, трошат масло, ремонт и менување диктон на глава е стандард процедура и редовно гасам ламбичиња на опели со дијагностика, за утре пак да се запалат од непознати причини...немој друже аман.

Евтина кола за од точка А до Б и ништо повеќе не е опел.


За возврат, никогаш ама никогаш немам слушнато Тојота или Хонда да троши масло, било бензинец или дизел...НИКОГАШ, ако снемува масло поверојатно е да тече од некаде него да го гори во моторот.
Astra g se so pocinkovana sasija i ne rjgosuva. Vektra redizajnot ne rjgosuva..
70%niz gradot se vozi astra h 1.7cdti koj se vgraduval istiot motor kaj honda civic.
Sporedi passat comfort line 1.9 tdi 101ks so vectra b CL, 2.0dti 101ks....kaj vektrata se obicen zamaec, obicna turbina, motor na lance, metalni prsteni na dizni i mnogu polesni za repariranje i lesna prednica dokolku kaj vw dvomasen zamaec, varijabilna turbina, motor na rebrast, losi dizni za reparacia, teska prednia.
Sporedigo seat leon 1.9 tdi 105hp so astra h 1.7 cdti 101"ks....Kaj seatot vnatre plastikite se katasrofa, na sekoja dupka tropat, krckat, egr cel pliva vo maslo, cesto cadat, problem so maslena pumpa, maglat stakla, korozirat, stabilnost vo krivini nula. Kaj astra h nitu eden problem nema od ovie nabrojanite osven stabilnost, stabilnost slaba isto ko seatot ali za kvalitet se mnogu podobri negoli golf 5 ili seat, site so ista godina 2005-2007 105-101ks...Alfa nemam vozeno, nemam ni loso ni dobro iskustvo ali tie so vozat astra h so istiot motor se zadovolni. Citroenot i den denes imat meka voznja i udobnost ali slab kvalitet na delovite. Sekoja kola ima mana, i mercedes ne se za falba posto itie korozirat kako na primer c220cdi, c270cdi, e250cdi i ne e samo korozijata, tuku i motorite so gi nosat od reno. Taka da od opel imalo uste polosi koli. Edina mana na opel korozijata, drugoto se trpi.
 
Член од
24 април 2010
Мислења
1.248
Поени од реакции
1.752
Astra g se so pocinkovana sasija i ne rjgosuva. Vektra redizajnot ne rjgosuva..
70%niz gradot se vozi astra h 1.7cdti koj se vgraduval istiot motor kaj honda civic.
Sporedi passat comfort line 1.9 tdi 101ks so vectra b CL, 2.0dti 101ks....kaj vektrata se obicen zamaec, obicna turbina, motor na lance, metalni prsteni na dizni i mnogu polesni za repariranje i lesna prednica dokolku kaj vw dvomasen zamaec, varijabilna turbina, motor na rebrast, losi dizni za reparacia, teska prednia.
Sporedigo seat leon 1.9 tdi 105hp so astra h 1.7 cdti 101"ks....Kaj seatot vnatre plastikite se katasrofa, na sekoja dupka tropat, krckat, egr cel pliva vo maslo, cesto cadat, problem so maslena pumpa, maglat stakla, korozirat, stabilnost vo krivini nula. Kaj astra h nitu eden problem nema od ovie nabrojanite osven stabilnost, stabilnost slaba isto ko seatot ali za kvalitet se mnogu podobri negoli golf 5 ili seat, site so ista godina 2005-2007 105-101ks...Alfa nemam vozeno, nemam ni loso ni dobro iskustvo ali tie so vozat astra h so istiot motor se zadovolni. Citroenot i den denes imat meka voznja i udobnost ali slab kvalitet na delovite. Sekoja kola ima mana, i mercedes ne se za falba posto itie korozirat kako na primer c220cdi, c270cdi, e250cdi i ne e samo korozijata, tuku i motorite so gi nosat od reno. Taka da od opel imalo uste polosi koli. Edina mana na opel korozijata, drugoto se trpi.
Ne mi kazuvaj deka astra g ne korozira, samo toa ne, toe sto se izdrzlivi ok, ama za rga za 7 god 3 pati krila sum mu smenil nazad
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.363
Поени од реакции
38.337
па многу коли немаа поцинковани каросерии тие времиња, кога ќе ми текне ц класа мерцедес канти прави, дупки у тоа крилата и вратите.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.589
Поени од реакции
2.092
Грешка си, многу имаа поцикована каросерија од средината на 1990-тите бар во класата на астра и вектра ама опел мораше некако да постигне помала цена на продажба па уштеди на поцинковање и општо на квалитет на лимот, заштитата и фарбата. Масовно и сериозно поцинкување не почна до 2004/2005.

За мерцедес се слагам, недопустливо е за мерцедес тоа, на кола од 35 000 евра нова да уштедиш 500 евра за поцинковање е нон сенс и непотребна лакомштина.
 
Член од
11 април 2018
Мислења
202
Поени од реакции
59
Доста за астрите дај повеќе дебата за корсите.Значи пожелно е да се бара корса од 2005 нагоре поради подобра каросерија и делови!
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
1.589
Поени од реакции
2.092
Абе друже што дебата, земаш мало градско количе кое е баш тоа, мало и претежно наменето за во град. Затоа ти реков да земеш некоја со 1.4 мотор, зошто ако излезеш на отворен пат со 1.0 и 1.2 ќе сватиш дека уствари шлеперите од 40 тони се побрзи од тебе на плетвар нагоре.

Да не треба да претекнеш некој, косата ќе ти побеле дур го направиш тоа. Сега не дека со 1.4 гумите ќе ги запалиш од шлајфки ама сепак, поподносливо е возењето на отворен пат, и претекнувањата се побезбедни зошто траат пократко време, едноставно помалку време си на левата трака.

Да напоменам дека ако си погабаритен така, не очкувај многу место за колена ама ова е проблем на многу коли од таа класа. Би ти препорачал да бараш со 4 врати исто, со 2 врати можда поефтино ќе ја земеш ама и многу потешко ќе ја продадеш послем за добри пари.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom