- Член од
- 28 март 2006
- Мислења
- 17.693
- Поени од реакции
- 12.100
се извинувам. Обично брзо читам пропуштени страни па се дешават и грешки во заклучоци.Ако прочиташ внимателно, воздушниот филтер го чистам со компресор, не реков за клима/полен филтерот.
се извинувам. Обично брзо читам пропуштени страни па се дешават и грешки во заклучоци.Ако прочиташ внимателно, воздушниот филтер го чистам со компресор, не реков за клима/полен филтерот.
Мене ми делува пумпа за гориво во резервоарот е ослабен или е при крај и филтер за гориво што е поврзано со доводот на гориво и едно од дизните е запушено или изгорен сите овие таму се бара причинатаЗдраво,
Имам проблем со голф 5+ 2006, гаси при вожња и не сака да пали на клуч.
Прв пат се случи летоска при намалување на брзина од 3та во 2ра (при ниски обртаи). Тогаш го оставив 2 дена и кога дојде мајстор завергла неколку пати и запали. Потоа на сличен начин изгаси но со старт спреј го запалив и поминав 2000км без проблем. Потоа уште 2 пати ми изгасна и со старт спреј го запалив. Во последно време ми изгаси уште 2 пати но кога е загреан моторот и кога ќе го возам над 100км/х почне да губи сила и кога ќе го пуштам лер изгаси а потоа во брзина ќе го ставам пуштам кумплуг и пак стартува и си иде нормално до 100км/х, а ако пак убрзам над 100км/х и го ставам во 5та исто се случува. Ставен е на дијагностика неколку пати и не јавува никаква грешка (освен прегорени грејачи но мислам дека тоа е најмал проблем). Мое мислење дека може некој од сензори (на радалица, на брегасто) да загрее и да прави некој спој при што го гаси моторот.
Дали имал некој сличен проблем и некое решение?
Коа ќе почне да ти свири турбото, ќе видеш колку "домаќин" си бил."Ако прочиташ внимателно, воздушниот филтер го чистам со компресор, не реков за клима/полен филтерот.
Kaj mojot auris d4d sviri turboto pa sto znaci toa deka e preebano?Коа ќе почне да ти свири турбото, ќе видеш колку "домаќин" си бил."
Значи дека е при крај.Може уште 100к да извозиш а може и да се распарчи на делови и да ти го сјебе моторот.А може и у ибертуража да влезе и пак да ти го сјебе моторот.Kaj mojot auris d4d sviri turboto pa sto znaci toa deka e preebano?
turbinata puka samo ako e iskrivena osovinata ili ako zatni katalizator. Naglo vrajka pritisok i pravi ekaplozia.Значи дека е при крај.Може уште 100к да извозиш а може и да се распарчи на делови и да ти го сјебе моторот.А може и у ибертуража да влезе и пак да ти го сјебе моторот.
Ако ти се деси вака стај ја у 5та,дигни ручна и нагло пушти кумплунгInsane Runaway Diesel
https://www.youtube.com/watch?v=f8pX4njVPtg2L Freelander Diesel Destroying itself.youtu.be
Автоматски споено мислење:
Јас поминав со скршена перка и парчињата среќа у интеркулер останаа,па едно два дена се убив од работа
Не сфаќам која е врската со чистењето на филтерот и дефект на турбото?Коа ќе почне да ти свири турбото, ќе видеш колку "домаќин" си бил."
Влегува нечистотија во турбото.....и ги оштетува и перките и осовината која покасно почнува ,,да се клати,,Не сфаќам која е врската со чистењето на филтерот и дефект на турбото?
Ајјјјј.Да кажеше ѓубре од уљето ај,ама од воздух ѓубре....Мајсторе уље лошо и запушен катализаторВлегува нечистотија во турбото.....и ги оштетува и перките и осовината која покасно почнува ,,да се клати,,
или на долг рок тоа е како пескарење да правиш.....под силен млаза да исфрлаш ситни гранули
Убаво кажа мајсторот, ти ко да не знаеш како функционира турбото по муабетов.Ајјјјј.Да кажеше ѓубре од уљето ај,ама од воздух ѓубре....Мајсторе уље лошо и запушен катализатор
Значи од Ротердам до Скопје сум возел со откачено црево од турбо поради дефект,у превод директно воздух од надвор да зима,не преку филтер.Знаеш колку прашини имаат влезено во неа?Филтер за воздух е најбаналниот разлог за оштетување на турботоУбаво кажа мајсторот, ти ко да не знаеш како функционира турбото по муабетов.
Тогаш ти никад у живот не си возел више од 90 км на час, на 150 км на час ако имаш возено на автопат знаеш што праи "чистиот" воздухот на хаубата.Значи од Ротердам до Скопје сум возел со откачено црево од турбо поради дефект,у превод директно воздух од надвор да зима,не преку филтер.Знаеш колку прашини имаат влезено во неа?Филтер за воздух е најбаналниот разлог за оштетување на турбото
Ти бе другар тешко ги врзуваш работите.Истото ти го кажувам,дека прашина влагала многу у турбото со извадено цревоТогаш ти никад у живот не си возел више од 90 км на час, на 150 км на час ако имаш возено на автопат знаеш што праи "чистиот" воздухот на хаубата.
Добро во ред е, пак не свати, ко божем само прашина влегува. Ццц како и да е. Затоа си убацуел после у 5 и ти рикнал моторот. Whatever. Од прашина не се прават дупчиња на хаубата и маската на колата после возење со 200 км на автопат.Ти бе другар тешко ги врзуваш работите.Истото ти го кажувам,дека прашина влагала многу у турбото со извадено црево