Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Член од
28 март 2006
Мислења
17.693
Поени од реакции
12.100
Ако прочиташ внимателно, воздушниот филтер го чистам со компресор, не реков за клима/полен филтерот.
се извинувам. Обично брзо читам пропуштени страни па се дешават и грешки во заклучоци.
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Здраво,
Имам проблем со голф 5+ 2006, гаси при вожња и не сака да пали на клуч.
Прв пат се случи летоска при намалување на брзина од 3та во 2ра (при ниски обртаи). Тогаш го оставив 2 дена и кога дојде мајстор завергла неколку пати и запали. Потоа на сличен начин изгаси но со старт спреј го запалив и поминав 2000км без проблем. Потоа уште 2 пати ми изгасна и со старт спреј го запалив. Во последно време ми изгаси уште 2 пати но кога е загреан моторот и кога ќе го возам над 100км/х почне да губи сила и кога ќе го пуштам лер изгаси а потоа во брзина ќе го ставам пуштам кумплуг и пак стартува и си иде нормално до 100км/х, а ако пак убрзам над 100км/х и го ставам во 5та исто се случува. Ставен е на дијагностика неколку пати и не јавува никаква грешка (освен прегорени грејачи но мислам дека тоа е најмал проблем). Мое мислење дека може некој од сензори (на радалица, на брегасто) да загрее и да прави некој спој при што го гаси моторот.
Дали имал некој сличен проблем и некое решение?
Мене ми делува пумпа за гориво во резервоарот е ослабен или е при крај и филтер за гориво што е поврзано со доводот на гориво и едно од дизните е запушено или изгорен сите овие таму се бара причината


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.308
Поени од реакции
7.293
Ако прочиташ внимателно, воздушниот филтер го чистам со компресор, не реков за клима/полен филтерот.
Коа ќе почне да ти свири турбото, ќе видеш колку "домаќин" си бил."
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.649
Поени од реакции
27.978
Kaj mojot auris d4d sviri turboto pa sto znaci toa deka e preebano?
Значи дека е при крај.Може уште 100к да извозиш а може и да се распарчи на делови и да ти го сјебе моторот.А може и у ибертуража да влезе и пак да ти го сјебе моторот.
Ако ти се деси вака стај ја у 5та,дигни ручна и нагло пушти кумплунг
Автоматски споено мислење:

Јас поминав со скршена перка и парчињата среќа у интеркулер останаа,па едно два дена се убив од работа
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.911
Поени од реакции
1.378
Значи дека е при крај.Може уште 100к да извозиш а може и да се распарчи на делови и да ти го сјебе моторот.А може и у ибертуража да влезе и пак да ти го сјебе моторот.
Ако ти се деси вака стај ја у 5та,дигни ручна и нагло пушти кумплунг
Автоматски споено мислење:

Јас поминав со скршена перка и парчињата среќа у интеркулер останаа,па едно два дена се убив од работа
turbinata puka samo ako e iskrivena osovinata ili ako zatni katalizator. Naglo vrajka pritisok i pravi ekaplozia.
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.979
Поени од реакции
14.758
Не сфаќам која е врската со чистењето на филтерот и дефект на турбото?
Влегува нечистотија во турбото.....и ги оштетува и перките и осовината која покасно почнува ,,да се клати,,


или на долг рок тоа е како пескарење да правиш.....под силен млаза да исфрлаш ситни гранули
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.649
Поени од реакции
27.978
Влегува нечистотија во турбото.....и ги оштетува и перките и осовината која покасно почнува ,,да се клати,,


или на долг рок тоа е како пескарење да правиш.....под силен млаза да исфрлаш ситни гранули
Ајјјјј.Да кажеше ѓубре од уљето ај,ама од воздух ѓубре....Мајсторе уље лошо и запушен катализатор
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.308
Поени од реакции
7.293
Ајјјјј.Да кажеше ѓубре од уљето ај,ама од воздух ѓубре....Мајсторе уље лошо и запушен катализатор
Убаво кажа мајсторот, ти ко да не знаеш како функционира турбото по муабетов.
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.649
Поени од реакции
27.978
Убаво кажа мајсторот, ти ко да не знаеш како функционира турбото по муабетов.
Значи од Ротердам до Скопје сум возел со откачено црево од турбо поради дефект,у превод директно воздух од надвор да зима,не преку филтер.Знаеш колку прашини имаат влезено во неа?Филтер за воздух е најбаналниот разлог за оштетување на турбото
Автоматски споено мислење:

Уље неквалитетно,туражи на незагреано,гаснење веднаш после напорна вожња и катализатор запушен е од пресудно значење.Воедно,филтер за воздух е најмалку битен и за моторот
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.308
Поени од реакции
7.293
Значи од Ротердам до Скопје сум возел со откачено црево од турбо поради дефект,у превод директно воздух од надвор да зима,не преку филтер.Знаеш колку прашини имаат влезено во неа?Филтер за воздух е најбаналниот разлог за оштетување на турбото
Тогаш ти никад у живот не си возел више од 90 км на час, на 150 км на час ако имаш возено на автопат знаеш што праи "чистиот" воздухот на хаубата.
 

Диле Јоргачев

Одделение за заштита на народот
Член од
3 април 2017
Мислења
8.649
Поени од реакции
27.978
Тогаш ти никад у живот не си возел више од 90 км на час, на 150 км на час ако имаш возено на автопат знаеш што праи "чистиот" воздухот на хаубата.
Ти бе другар тешко ги врзуваш работите.Истото ти го кажувам,дека прашина влагала многу у турбото со извадено црево
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.979
Поени од реакции
14.758
Abe ubavo napisav na dolg rok....normalno na kratka pateka kako taa od Roterdam do doma, malku ke se oseti

A za terminot ,,majstor,,...samo ke kažam deka lično jas, a ne na mehanicari sum friziral motori pred poveke od 25 godini
Sam otvaranje na motor....prepravanje na delovi, brusenje...i sklopuvanje na motorot
Za običen remont-klipovi, kariki lageri...nesakam da slušnam
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.308
Поени од реакции
7.293
Ти бе другар тешко ги врзуваш работите.Истото ти го кажувам,дека прашина влагала многу у турбото со извадено црево
Добро во ред е, пак не свати, ко божем само прашина влегува. Ццц како и да е. Затоа си убацуел после у 5 и ти рикнал моторот. Whatever. Од прашина не се прават дупчиња на хаубата и маската на колата после возење со 200 км на автопат.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom