- Член од
- 25 февруари 2019
- Мислења
- 351
- Поени од реакции
- 203
Гледам дека од што не се разбираме се прави непотребна тензија.
Значи филтерот (воздушниот) го проверувам на неколку месеци (пример пола година), го вадам од моторот и го дувам со компресор преден дел и под задниот сунгер, ги чистам бубачките и остатоците и после го враќам пак внатре, и по х време кога ќе видам дека почнува да деградира материјалот со дувањето на компресорот најлесно се познава дека е за менување, ставам нов.
Нема никаква допирна точка со турбото при овај процес.
Значи филтерот (воздушниот) го проверувам на неколку месеци (пример пола година), го вадам од моторот и го дувам со компресор преден дел и под задниот сунгер, ги чистам бубачките и остатоците и после го враќам пак внатре, и по х време кога ќе видам дека почнува да деградира материјалот со дувањето на компресорот најлесно се познава дека е за менување, ставам нов.
Нема никаква допирна точка со турбото при овај процес.