Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

Torte Mobile

Модератор
Член од
29 ноември 2007
Мислења
6.813
Поени од реакции
1.718
Дали некој има користено филтер за клима/парно со активен јаглен и дали се исплаќа цената (х2), сепак ќе ставам обичен ама не е на одмет некој да сподели искуство. Па да размислам.
Се исплати подолготраен и нема миризба толку не собира влага толку како хартиениот
 
Член од
25 март 2013
Мислења
219
Поени од реакции
121
Дали некој има користено филтер за клима/парно со активен јаглен и дали се исплаќа цената (х2), сепак ќе ставам обичен ама не е на одмет некој да сподели искуство. Па да размислам.
Друже јас имам користено филтери од Hengst I Zaffo со активен јаглен и не приметив некоја посебна разлика. Освен помалку што влага миризба внатре од некој пред тебе што дими но разликата е минимална.
Во нашава држава со олкава загаденост на возухот каков сакаш филтер стави за 2 месеци ке ти смрди и ке биде полн со прашина.
Такаа да подобро е да земеш 2 обични филтери со антибактериска заштита и да го смениш 2 пати одколку еден скап карбонски да ставиш.
Јас така правам се откажав од карбонските и за исти пари купувам 2 обични и на 5000 км го менувам бидејќи почнува да смрди...
Ако има некој поискусен или по информиран нека ме поправи. Но со факти од пракса не со тоа што пишува на нив и дека во Германија ги возат и по 20000 км филтрите.
 

argenthessis

Highflyer
Член од
9 јуни 2011
Мислења
585
Поени од реакции
558
Разлика меѓу обичен филтер и карбонски има...ама ни оддалеку дека карбонскиот ги запира сите миризби или дека трае дупло повеќе време.

Пример возиш зад некој скапан бензинец на плин кој ствара облаци од плав дим. Нема филтер во светот што ќе те заштити од таа миризба.

Друга причина е што не е се до филтерот. Ниедна кола не е херметички затворена што е разбирливо. Ако се возат внатре четворица и херметички е се затворено, ќе се задушат за кислород.

Трето, повремено си треба и каналите и испраувачот од климата да се исчистат зошто знае и од нив да мириса дури со нов филтер.
 
Последно уредено:
Член од
28 март 2006
Мислења
16.234
Поени од реакции
9.285
Стварно, кога се збори за мириси во кола, нема ништо полошо од застанување зад кола плинара или дизелаш као старите возови.
У ствари има, мокар/скапан филтер за полен, корне као твор :)
Разлика меѓу обичен филтер и карбонски има...ама ни оддалеку дека карбонскиот ги запира сите миризби или дека трае дупло повеќе време.
можи не миризбите ама теоретски треба да има разлика (како обична маска за лице и маска со активен јаглен). Обичниот филтер ги сопира покрупните честички прашина, ѓубрето, механички. Активниот јаглен во филтрите со јаглен (би требало да) ги сопира (реагира со) дел од хемиските соединенија во воздухот кои се штетни за нас, а се дел од она познато загадување (азотни оксиди, озон и слично) во градски сообраќај и лесно навлегуваат во колата.
Е сега во пракса, не сум мерел колав % од овие соединенија реагираат со активниот јаглен па не можам да тврдам кој е подобар. Ова е како се апсорбираат теоретски.
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
835
Поени од реакции
538
Друже јас имам користено филтери од Hengst I Zaffo со активен јаглен и не приметив некоја посебна разлика. Освен помалку што влага миризба внатре од некој пред тебе што дими но разликата е минимална.
Во нашава држава со олкава загаденост на возухот каков сакаш филтер стави за 2 месеци ке ти смрди и ке биде полн со прашина.
Такаа да подобро е да земеш 2 обични филтери со антибактериска заштита и да го смениш 2 пати одколку еден скап карбонски да ставиш.
Јас така правам се откажав од карбонските и за исти пари купувам 2 обични и на 5000 км го менувам бидејќи почнува да смрди...
Ако има некој поискусен или по информиран нека ме поправи. Но со факти од пракса не со тоа што пишува на нив и дека во Германија ги возат и по 20000 км филтрите.
Ja koristam mann filter so aktiven jaglen, ne se zamaram nogu za cenata a i obicno koa go zimam se pogoduva nekoj popust da ima pa go ziam duplo poeftino. Isto ko i ti, i ja ne sum primetil nekoa razlika, ali kolku sto znam se podobri od obicnite bidejki sprecuvaat ili namaluvaat nitrogen oxide i carbon monoxide da vleze vo kabinata. Inace ja go menjam ednas godisno, toa e okolu 25-30 iljadi kilometri.
 
Член од
5 август 2007
Мислења
3.395
Поени од реакции
1.759
Peugeot 206+ , 1.4 , 2009 бензин.
Жена ми ми кажува (а и мене ми се има случено 1-2 кога ја возам), уште дури е ладна, во првите 5 мин. од возењето гуши. Стегаш на туража, не прима, како на празно да маваш. После 5 мин возење се си е во ред. Што можи да биди? Ќе ја носам утре на мајстор, па да бидам спремен што ме чека...

Sent from my SM-G973F using Tapatalk
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
3.709
Поени од реакции
2.623
Peugeot 206+ , 1.4 , 2009 бензин.
Жена ми ми кажува (а и мене ми се има случено 1-2 кога ја возам), уште дури е ладна, во првите 5 мин. од возењето гуши. Стегаш на туража, не прима, како на празно да маваш. После 5 мин возење се си е во ред. Што можи да биди? Ќе ја носам утре на мајстор, па да бидам спремен што ме чека...

Sent from my SM-G973F using Tapatalk
MAF сензор
 
Член од
25 февруари 2019
Мислења
165
Поени од реакции
82
Друже јас имам користено филтери од Hengst I Zaffo со активен јаглен и не приметив некоја посебна разлика. Освен помалку што влага миризба внатре од некој пред тебе што дими но разликата е минимална.
Во нашава држава со олкава загаденост на возухот каков сакаш филтер стави за 2 месеци ке ти смрди и ке биде полн со прашина.
Такаа да подобро е да земеш 2 обични филтери со антибактериска заштита и да го смениш 2 пати одколку еден скап карбонски да ставиш.
Јас така правам се откажав од карбонските и за исти пари купувам 2 обични и на 5000 км го менувам бидејќи почнува да смрди...
Ако има некој поискусен или по информиран нека ме поправи. Но со факти од пракса не со тоа што пишува на нив и дека во Германија ги возат и по 20000 км филтрите.
Ќе продолжам со обичен, најчесто го возев околу 1 година ама почнав почесто да го проверувам и гледам дека тоа на +-5к км или пола година е идеално да го менувам. Многу нечистотија и во него и во воздушниот филтер има него повеќе пати го чистам со компресор, како во пустинска земја да сме.
 
Член од
25 март 2013
Мислења
219
Поени од реакции
121
Ќе продолжам со обичен, најчесто го возев околу 1 година ама почнав почесто да го проверувам и гледам дека тоа на +-5к км или пола година е идеално да го менувам. Многу нечистотија и во него и во воздушниот филтер има него повеќе пати го чистам со компресор, како во пустинска земја да сме.
И јас исто пробував еднаш. Го усисував филтерот за полен но џабе. Кога ке се натопи со прљавштина и влага смрди на километар. А и почнуваат стаклата да ти се замаглуваат клима/парно кога ќе.пуштиш. Така да пробај да ги менуваш на 5000-6000 илјади и раат ке бидеш.
Во лето повеќе траат бидејќи не е толку загадено..
Не знам на луѓево што имаат нови коли од салон и што мораат да ги прават сервисите во официјален сервис како издржуваат. Бидејќи на 15 000 км прават сервис така фабриката препорачува и тогаш им залажуваат сервиси за да не ја изгубат гаранцијата.
Таму не можат баш така да си менуваат на 5000-6000 км филтри бидејќи огин скапо е.
 
Член од
25 ноември 2013
Мислења
835
Поени од реакции
538
И јас исто пробував еднаш. Го усисував филтерот за полен но џабе. Кога ке се натопи со прљавштина и влага смрди на километар. А и почнуваат стаклата да ти се замаглуваат клима/парно кога ќе.пуштиш. Така да пробај да ги менуваш на 5000-6000 илјади и раат ке бидеш.
Во лето повеќе траат бидејќи не е толку загадено..
Не знам на луѓево што имаат нови коли од салон и што мораат да ги прават сервисите во официјален сервис како издржуваат. Бидејќи на 15 000 км прават сервис така фабриката препорачува и тогаш им залажуваат сервиси за да не ја изгубат гаранцијата.
Таму не можат баш така да си менуваат на 5000-6000 км филтри бидејќи огин скапо е.
Ne moras da pravis servisi vo ovlasten za da ti vazi garancijata, ali moras original delovi da stavis. Filter za polen ne menja nisto u garancijata. Inace kolku se filtrite u mk? Cisto me zanima poso gleam probuvate da gi cistite.
 
Член од
28 март 2006
Мислења
16.234
Поени од реакции
9.285
Ne moras da pravis servisi vo ovlasten za da ti vazi garancijata, ali moras original delovi da stavis. Filter za polen ne menja nisto u garancijata. Inace kolku se filtrite u mk? Cisto me zanima poso gleam probuvate da gi cistite.
Конкретно за воздух зависи за која кола ваљда. За мојата околу 300 денари (1.2 шкода). Од 250 па до 600 или 700 просек. Можи има и поскапи со оглед на тоа какви се коли се возат. Другите нека кажат за поголеми и појаки коли.
 
На врв Bottom