аллександар
Вечно ненаспан
- Член од
- 5 мај 2006
- Мислења
- 7.380
- Поени од реакции
- 2.522
ај и јас со мојава мука... ја земав главата од рамнење исправ деловите средив се ко што треба и на крај на стегање на главата скинав штраф. - прашав двајца механичари на колку кила да стегам ми потврдија и двајца истото 9 до 10 кила максимум... е сеа - работава е што момент клучов што го иам нема килажа него има други мерки кои се lbf.ft i N.m - им го покажав и на двацата клучот и ми рекоа да се водам според N.m мерката и да одам со стегањето чекор по чекор - едниот ми рече да почнам од 6N.m сите штрава па 7 па 8 се до 9... другиот ми рече можеш на 6 N.m па 8 па 10....
почнав со 6 прво и на одреден момент крцна клучот. продолжив на 7 и тука настана проблем... - еден од штрафовите несакаше да крцне страв ми беше да продолжам да стегам па отидов на следен.. крцна.. па следен крцна.. уште 2 или 3 несакаа да крцнат и ги оставив... сумљав малку на момент клучот да не е поебан па решив да го вратам на 6 N.m за да проверам дали е се ОК.. неколку штрафа одма крцна.. арно ама на едниот продолжи да врти уште четврдина круг од прилика и се скина штрафот... е сеа вие помагајте и кажете кај е бељата? - можно ли е штрафовите од што греела колата да ја имаат изгубено јачината односно цврстината на материјалот или па да не се вадени и ставани претходно 2 3 пати па да не се ослабени...
еве слика од мерките на момент клучот
е сеа ме буни една работа.... на интернет прошарав сега и најдов за пунто 2ка на која килажа се стегаат штрафовите - според тоа што пишува на форумов искача дека јас сум ги престегнал и на 60N.m
stage 1 22 lbf ft
stage 2 angle tighten further 90 degreese
stage 3 angle tighten further 90 degreese
tighterning order
8,6,2,5,10
7,3,1,4,9
Извор
дајте некој ако знае точно инфо како треба да го наштеловам клучот и што К да праам со штрафовите... незнам дали е грешката кај штрафовите или кај пресметката на килажата
почнав со 6 прво и на одреден момент крцна клучот. продолжив на 7 и тука настана проблем... - еден од штрафовите несакаше да крцне страв ми беше да продолжам да стегам па отидов на следен.. крцна.. па следен крцна.. уште 2 или 3 несакаа да крцнат и ги оставив... сумљав малку на момент клучот да не е поебан па решив да го вратам на 6 N.m за да проверам дали е се ОК.. неколку штрафа одма крцна.. арно ама на едниот продолжи да врти уште четврдина круг од прилика и се скина штрафот... е сеа вие помагајте и кажете кај е бељата? - можно ли е штрафовите од што греела колата да ја имаат изгубено јачината односно цврстината на материјалот или па да не се вадени и ставани претходно 2 3 пати па да не се ослабени...
еве слика од мерките на момент клучот
е сеа ме буни една работа.... на интернет прошарав сега и најдов за пунто 2ка на која килажа се стегаат штрафовите - според тоа што пишува на форумов искача дека јас сум ги престегнал и на 60N.m
stage 1 22 lbf ft
stage 2 angle tighten further 90 degreese
stage 3 angle tighten further 90 degreese
tighterning order
8,6,2,5,10
7,3,1,4,9
Извор
дајте некој ако знае точно инфо како треба да го наштеловам клучот и што К да праам со штрафовите... незнам дали е грешката кај штрафовите или кај пресметката на килажата