Совети, прашања и oстанато во врска со автомобили

  • Креатор на темата Креатор на темата Струмикс
  • Време на започнување Време на започнување
ај и јас со мојава мука... ја земав главата од рамнење исправ деловите средив се ко што треба и на крај на стегање на главата скинав штраф. - прашав двајца механичари на колку кила да стегам ми потврдија и двајца истото 9 до 10 кила максимум... е сеа - работава е што момент клучов што го иам нема килажа него има други мерки кои се lbf.ft i N.m - им го покажав и на двацата клучот и ми рекоа да се водам според N.m мерката и да одам со стегањето чекор по чекор - едниот ми рече да почнам од 6N.m сите штрава па 7 па 8 се до 9... другиот ми рече можеш на 6 N.m па 8 па 10....

почнав со 6 прво и на одреден момент крцна клучот. продолжив на 7 и тука настана проблем... - еден од штрафовите несакаше да крцне страв ми беше да продолжам да стегам па отидов на следен.. крцна.. па следен крцна.. уште 2 или 3 несакаа да крцнат и ги оставив... сумљав малку на момент клучот да не е поебан па решив да го вратам на 6 N.m за да проверам дали е се ОК.. неколку штрафа одма крцна.. арно ама на едниот продолжи да врти уште четврдина круг од прилика и се скина штрафот... е сеа вие помагајте и кажете кај е бељата? - можно ли е штрафовите од што греела колата да ја имаат изгубено јачината односно цврстината на материјалот или па да не се вадени и ставани претходно 2 3 пати па да не се ослабени...

еве слика од мерките на момент клучот

upload_2017-6-23_22-53-35.jpeg




е сеа ме буни една работа.... на интернет прошарав сега и најдов за пунто 2ка на која килажа се стегаат штрафовите - според тоа што пишува на форумов искача дека јас сум ги престегнал и на 60N.m

stage 1 22 lbf ft
stage 2 angle tighten further 90 degreese
stage 3 angle tighten further 90 degreese

tighterning order
8,6,2,5,10
7,3,1,4,9

Извор


дајте некој ако знае точно инфо како треба да го наштеловам клучот и што К да праам со штрафовите... незнам дали е грешката кај штрафовите или кај пресметката на килажата
 
Здравејте! Искам да попитам какво е нужно, за да карам в Македонија.
Има ли винетни стикери,през денја трјабва ли да карам с влјучени фарове,тол такси за магистрали и т.н.
фала однапред:)

Kako što razbrav:
-vinjeti nema...plakaš na patarinite na lice mesto
-svetlata se celo vreme vklučeni
-magistralite se free[DOUBLEPOST=1498253737][/DOUBLEPOST]
ај и јас со мојава мука... ја земав главата од рамнење исправ деловите средив се ко што треба и на крај на стегање на главата скинав штраф. - прашав двајца механичари на колку кила да стегам ми потврдија и двајца истото 9 до 10 кила максимум... е сеа - работава е што момент клучов што го иам нема килажа него има други мерки кои се lbf.ft i N.m - им го покажав и на двацата клучот и ми рекоа да се водам според N.m мерката и да одам со стегањето чекор по чекор - едниот ми рече да почнам од 6N.m сите штрава па 7 па 8 се до 9... другиот ми рече можеш на 6 N.m па 8 па 10....

почнав со 6 прво и на одреден момент крцна клучот. продолжив на 7 и тука настана проблем... - еден од штрафовите несакаше да крцне страв ми беше да продолжам да стегам па отидов на следен.. крцна.. па следен крцна.. уште 2 или 3 несакаа да крцнат и ги оставив... сумљав малку на момент клучот да не е поебан па решив да го вратам на 6 N.m за да проверам дали е се ОК.. неколку штрафа одма крцна.. арно ама на едниот продолжи да врти уште четврдина круг од прилика и се скина штрафот... е сеа вие помагајте и кажете кај е бељата? - можно ли е штрафовите од што греела колата да ја имаат изгубено јачината односно цврстината на материјалот или па да не се вадени и ставани претходно 2 3 пати па да не се ослабени...

еве слика од мерките на момент клучот

Прегледај го приврзокот 173250




е сеа ме буни една работа.... на интернет прошарав сега и најдов за пунто 2ка на која килажа се стегаат штрафовите - според тоа што пишува на форумов искача дека јас сум ги престегнал и на 60N.m

stage 1 22 lbf ft
stage 2 angle tighten further 90 degreese
stage 3 angle tighten further 90 degreese

tighterning order
8,6,2,5,10
7,3,1,4,9

Извор


дајте некој ако знае точно инфо како треба да го наштеловам клучот и што К да праам со штрафовите... незнам дали е грешката кај штрафовите или кај пресметката на килажата
22 lbf po unit converterot app...dava okolu 10 kila....
Jas sum imal negativno iskustvo so vakvi šrafovi( na radilica)...mi se skina eden poradi predhodno istegnuvanje

Ako sumljaš na šrafovite...smeni gi site so novi. Ke ti citiram edna legendarna izjava na Ron Denis od F1 timot na Mklrn-"motor od milion dolari ni otkaža na trka poradi šraf od 1 fening"
 
Последно уредено:
Имам Астра 1.4 twinport 2006 и при вклучување на климата се уклучува и перката(можеби 2ра брзина) и работи постојано како што работи и климата.Штом ја исклучам климата по 2 секунди се исклучува и перката.Сигурен сум дака порано така не работеше! Напомена предходно ја наполнија климата со фреон пред мене и беше вакумирана(мој близок). Мислење ваше? и каков мајстор да побарам,пр. електричар?
taka treba da bide, koga ja pustas klimata raboti i perkata, kako sakas klima da raboti bez perka.[DOUBLEPOST=1498279794][/DOUBLEPOST]
ај и јас со мојава мука... ја земав главата од рамнење исправ деловите средив се ко што треба и на крај на стегање на главата скинав штраф. - прашав двајца механичари на колку кила да стегам ми потврдија и двајца истото 9 до 10 кила максимум... е сеа - работава е што момент клучов што го иам нема килажа него има други мерки кои се lbf.ft i N.m - им го покажав и на двацата клучот и ми рекоа да се водам според N.m мерката и да одам со стегањето чекор по чекор - едниот ми рече да почнам од 6N.m сите штрава па 7 па 8 се до 9... другиот ми рече можеш на 6 N.m па 8 па 10....

почнав со 6 прво и на одреден момент крцна клучот. продолжив на 7 и тука настана проблем... - еден од штрафовите несакаше да крцне страв ми беше да продолжам да стегам па отидов на следен.. крцна.. па следен крцна.. уште 2 или 3 несакаа да крцнат и ги оставив... сумљав малку на момент клучот да не е поебан па решив да го вратам на 6 N.m за да проверам дали е се ОК.. неколку штрафа одма крцна.. арно ама на едниот продолжи да врти уште четврдина круг од прилика и се скина штрафот... е сеа вие помагајте и кажете кај е бељата? - можно ли е штрафовите од што греела колата да ја имаат изгубено јачината односно цврстината на материјалот или па да не се вадени и ставани претходно 2 3 пати па да не се ослабени...

еве слика од мерките на момент клучот

Прегледај го приврзокот 173250




е сеа ме буни една работа.... на интернет прошарав сега и најдов за пунто 2ка на која килажа се стегаат штрафовите - според тоа што пишува на форумов искача дека јас сум ги престегнал и на 60N.m

stage 1 22 lbf ft
stage 2 angle tighten further 90 degreese
stage 3 angle tighten further 90 degreese

tighterning order
8,6,2,5,10
7,3,1,4,9

Извор


дајте некој ако знае точно инфо како треба да го наштеловам клучот и што К да праам со штрафовите... незнам дали е грешката кај штрафовите или кај пресметката на килажата
zato ti kazav treba oset. srafovite sami ke ti kazat koga im e dosta. ako nekoj sraf neke da krcne pocekaj malce pa povtorno polecka probaj, stegaj polecka. sega vece si ja ebal rabotata kw treba povtorno da ja vadis glavata i da zimas nov dihton. za toj motor 1.2 i 8 kila se dovolni, nema potreba od novi srafovi. najvazno e da imas malce oset da znaes koga e dosta, a ne na pamet deka bas na 10 treba da se stegne.[DOUBLEPOST=1498280046][/DOUBLEPOST]
Seat leon 1.9tdi 110ks obicno problemi so sto ima?
mnogu e brz :vozbud:
 
Последно уредено:
taka treba da bide, koga ja pustas klimata raboti i perkata, kako sakas klima da raboti bez perka.[DOUBLEPOST=1498279794][/DOUBLEPOST]
zato ti kazav treba oset. srafovite sami ke ti kazat koga im e dosta. ako nekoj sraf neke da krcne pocekaj malce pa povtorno polecka probaj, stegaj polecka. sega vece si ja ebal rabotata kw treba povtorno da ja vadis glavata i da zimas nov dihton. za toj motor 1.2 i 8 kila se dovolni, nema potreba od novi srafovi. najvazno e da imas malce oset da znaes koga e dosta, a ne na pamet deka bas na 10 treba da se stegne.[DOUBLEPOST=1498280046][/DOUBLEPOST]
mnogu e brz :vozbud:
Jbg drugar prasav mehanicar I se vodev spores toa sto mi kaza on. Posle procitav na net I spored toa sto vidov treba da stegam na 22stegamlbs.ft ili 10kg a ja mu ebav mamata na 70lbf.ft t.e skoro 32 kg ... srekja iskoci cel straf nadvor t.e ne ostana parceto vnatre I ne se skina uste nekoj straf... golema srekja!
 
32 e premnogu....i mnogu zavisi kako go držiš klučot...strogo vertikalno i bez navaluvanje. Se ednata raka drži kaj agolot...so drugata na drškata...
 
Jbg drugar prasav mehanicar I se vodev spores toa sto mi kaza on. Posle procitav na net I spored toa sto vidov treba da stegam na 22stegamlbs.ft ili 10kg a ja mu ebav mamata na 70lbf.ft t.e skoro 32 kg ... srekja iskoci cel straf nadvor t.e ne ostana parceto vnatre I ne se skina uste nekoj straf... golema srekja!
ne moze da e 32. takvi tenki srafovi pocnuvaat da se kinat pri 13-15tina kg. na 30kg ke se skine sraf od kamionska glava.
 
ne moze da e 32. takvi tenki srafovi pocnuvaat da se kinat pri 13-15tina kg. na 30kg ke se skine sraf od kamionska glava.
Epa ajde 70 lbf.ft pretvori go vo kg pa kazi kolku kila se... na prerhodnata strana klucot e namesten na 60. Sea me zamisli I pa sum u zbunka na kolku kila ili lbf.ft ili n.m da stegam. Daj pomognete nekoj...
 
Epa ajde 70 lbf.ft pretvori go vo kg pa kazi kolku kila se... na prerhodnata strana klucot e namesten na 60. Sea me zamisli I pa sum u zbunka na kolku kila ili lbf.ft ili n.m da stegam. Daj pomognete nekoj...
zemi si na zaem nekoj asalen kluc so gravirani kg ili njutni. na brojkata njutnmetri samo krati edna nula i dobivas kg
patem 60 lbft ispaga 82nm ili 8.2kg
www.convertunits.com/from/ft+lb/to/N+m/
70lbft ispaga 9.5kg, znaci se skinal na pomalku od 10kg, ako se tenki srafovite znaci 8-8.5 kila e maksimumot.
 
Последно уредено:
Во однос на бошисти во Кавадарци како се вашите искуства со Влатко и со Ристе?

Имам слушано дека Влатко требало ептен да го чекаш дека по една недела кај него коли останувале и сл.

Имено на бош пумпата од колата треба да се смени како мембрана една гумица на која иде воздух од турбото. Во Прилеп никој механичар не прифаќа и мора во Кавадарци да ја носам колата. Пумпата инаку е Лукас ама сува е барут, нема никаде влажно на неа да капе нафта или сл.
 
zemi si na zaem nekoj asalen kluc so gravirani kg ili njutni. na brojkata njutnmetri samo krati edna nula i dobivas kg
patem 60 lbft ispaga 82nm ili 8.2kg
www.convertunits.com/from/ft+lb/to/N+m/
70lbft ispaga 9.5kg, znaci se skinal na pomalku od 10kg, ako se tenki srafovite znaci 8-8.5 kila e maksimumot.
Valvolin drug kluc nemozam da najdam zaso ne davaat takov alat ni na usluga pa ni da platam za toa... strafovite se m9 ili m10. Ako ne da gi stegam na 65 lbft I da ne cepkam nisto povekje?

P.s da ne imas ti takov kluc na usluga da mi pozajmis ako si od skopje? Ke platam kolku treba...
 
Ford Mondeo 2001 2.0 116hp како се со мотор и општо дали вреди да се купи.
 
taka treba da bide, koga ja pustas klimata raboti i perkata, kako sakas klima da raboti bez perka.[DOUBLEPOST=1498279794][/DOUBLEPOST]
zato ti kazav treba oset. srafovite sami ke ti kazat koga im e dosta. ako nekoj sraf neke da krcne pocekaj malce pa povtorno polecka probaj, stegaj polecka. sega vece si ja ebal rabotata kw treba povtorno da ja vadis glavata i da zimas nov dihton. za toj motor 1.2 i 8 kila se dovolni, nema potreba od novi srafovi. najvazno e da imas malce oset da znaes koga e dosta, a ne na pamet deka bas na 10 treba da se stegne
[DOUBLEPOST=1498280046][/DOUBLEPOST]
mnogu e brz :vozbud:

Не се мери дебелината на штрафот па според неа со килажа да оди
Зато секоја алфа у ауспух ја гледа
 
едно прашање опел астра г ...во вожна наеднаш пага стрелката за обртаи и се осека дека губи снага моторот ај некој да ме израдува до што е проблемот :)
 
едно прашање опел астра г ...во вожна наеднаш пага стрелката за обртаи и се осека дека губи снага моторот ај некој да ме израдува до што е проблемот :)
маф сензорот
 

Kajgana Shop

Back
На врв Bottom