е па вака, до некаде се сложувам со тебе, за цериски убијци, дефинитивно смртна казна, а за педофилите има подобар начин да се реши тоа-кастрирање, тоа би им било најголема казнаДа треба смртна казна и тоа за педофилија и сериски убиства !
Да во право си ... Кастрирање без анестезија по можност со туп нож за мачкање на леб.е па вака, до некаде се сложувам со тебе, за цериски убијци, дефинитивно смртна казна, а за педофилите има подобар начин да се реши тоа-кастрирање, тоа би им било најголема казна
i svesen li si so ova kolku golemo oruzje stavas vo racete na tinejdzerite?pa ke ucenuvaat sve zivo.lol mn jaka kazna.....se soglasuvam so tebe....hahahaha:tv:
Сепак, педофилијата може да се докаже на еден единствен начин, проверка и докази...а уценувањето тука не врши голема работа....i svesen li si so ova kolku golemo oruzje stavas vo racete na tinejdzerite?pa ke ucenuvaat sve zivo.
НЕ БАШ...кај нас затворите немаат којзнае какви си мачења...Баш напротив, нека не го живее животот кога веќе уништил друг...[zEUs];1704381 напиша:Поголема казна е цел живот во затвор одколку смртна кажна бидејќи во затвор ќе се мачи ама со смтна казна ќе му ги скратиме маките.
Ама евтаназијата не можеш да му ја изречеш на некој убиец, силувач или педофил...евтаназија се дозволува во најтешки случаеви, кога некое лице е тешко болно, кога не постои лек за неговата болест, па да не умира во болки, може да се примени. А секако, многу е тешко да се дозволи евтаназија зашто "животот на човекот е неприкосновен и никој нема власт врз него". A да се вратам на темава...смртна казна, доколку ја има, на сериски убиец, педофил, повеќе обиди и повеќе извршени чедоморства.не мислам дека треба да има смртна казна, сметам дека некој тежок злосторник треба да добие доживотен затвор без можност за било какво условно предвремено ослободување и слично но бидејки рече да гледаме хипотетички во случај кога веке ја има иако станува збор за човек кој одземал живот или обележал некој невин доживотно сепак мислам дека единственото прифатливо нешто е нешто како еутаназијата, мачењето или било каков друг начин на одземање на животот би не направило исти или полоши од тој што го казнуваме. Него животот секако му е одземен нема да има втора шанса за добро или за лошо тоа е доволна казна.