- Член од
- 14 јули 2007
- Мислења
- 939
- Поени од реакции
- 27
Сомнежи постоеа од моментот на самата случка, меѓутоа од почит кон починатиот луѓето се воздржуваа од коментари. Имаше луѓе се јавуваа кај Јанко да спорат, меѓутоа беше посочено да се причека малку.
Од сликите многу малку може да се види. Камионот е малку свиткан во браникот, сепак тоа е јак профил, плус и штоп светлата од лева страна ги нема, значи постои удар. Инаку и тоа може да се измонтира.
Џипот е сотрен, и тој возел многу побргу од 170км. Бидејки доколку камионот возел барем 90, тоа би било 170-90=80км/час. Доколку би се удриле со 80 на час, толкава штета не би настанало. А инаку официјално, камионот возел преку 100 на час, што уште повеќе ја влошува состојбата, во смисол, ударот треба да биде послаб.
Оградата поред патот, во никој случај неможе да му наштети на возилото.
За жал се ќе остане во сивата зона. Без многу одговори.
А легендата веќе ја нема.
Од сликите многу малку може да се види. Камионот е малку свиткан во браникот, сепак тоа е јак профил, плус и штоп светлата од лева страна ги нема, значи постои удар. Инаку и тоа може да се измонтира.
Џипот е сотрен, и тој возел многу побргу од 170км. Бидејки доколку камионот возел барем 90, тоа би било 170-90=80км/час. Доколку би се удриле со 80 на час, толкава штета не би настанало. А инаку официјално, камионот возел преку 100 на час, што уште повеќе ја влошува состојбата, во смисол, ударот треба да биде послаб.
Оградата поред патот, во никој случај неможе да му наштети на возилото.
За жал се ќе остане во сивата зона. Без многу одговори.
А легендата веќе ја нема.