Шмики
Byakugan
- Член од
- 12 март 2008
- Мислења
- 743
- Поени од реакции
- 16
Еве ја рецензијата што ја ветив, па да почнеме од самиот почеток, за нејзините карактеристики.
Assassin's Creed претставува игра, една од нај ретките добро изработени (gameworld): незаборавна, малку од помалку здодевна, и која сеуште се коментира меѓу народот. Секој удар е пополент со сјаен, деликатен детал, од вчудовиден визуелен расток до прислушкување на плач за помош. Но тоа е повеќе од збор-тоа е забава и зачудувачка акциона игра со тон од работа да завршите и места да истражувате, опкружени со приказна што полека ве надминува и ве прави зависни кој вие морате да ја играте. PC-веријата има неколку излегувања на дупликат од конзола и тастатурата и глувчето кој контролираат некој дел од рамната магија на истражувањето.
Да коментираме малку за сторијата.
Неможе доволно да се каже дека можете да живеете, дишите во универзумот ако се вселите во играва. Како убиец или атентатор наречен Алтаир, вие ке можете да истражуате 3 од постоечките градови во светата земја : Џерусалим, Ачре и Дамасус. Секој град убаво се изразува од врвот до дното и внимателно прецизни уметнички кули, кој стигнуваат до небото, градени маркети на плоштади, и тивки аголи каде селатине водат разговор и пијат и ве чекаат да ви се обратат. Како што скитате по улиците, вие ке помиенте низ гракања од жена кој на себе носи тенџере на нејзината глава, слушање на говори и повикувања за политички и религиозни, и наблудивање на чуварите од градовите кој измамуваат невини жртви. Алтаир има ‘‘ горедлив‘‘ ефект на овој свет, но градовите се насловени сами себеси, со нивните свои личности.
Визуелнито дизајн има многу да работи со колку верба, носителот што осеќа. Градовите се апсолутно големи, на почетокот не можете да ги истражувате цели градови, предност во првите неколку делови, тие евентуално те отвараат да патувате од една страна кон друга. Сешто е убаво со само вистинскиот ‘‘цветен ефект‘‘, и скоро се испушта сенка, од опашка па до мантилот на Алтаир. Во чин понекогаш сенката може да ја има премногу, и вие мислите дека има ракотворба на вашиот екран, кога во чин главата на карактерот испушта сенка он нејзиниот врат. Секој предмет од платформа до тенџере е текстурирано што вие мислите дека можете да го допрете. Анимациите се исто така добро изработени. Алтаир се искачува по ѕидови, одлично рипа од кули, и тотално се ангажира во борбата со неговиот меч. Тој го прави тоа смирено, и лесно се пременува во друга поза. Помалите личности се движат помалку сигурно, но тоа е лесно да се заборави, разгледувајќи дека градовите се населени со илјадници и илјаници, едне по еден.
На јако појачан компјутер, овие елементи изгледаат повеке зачеметувачки од тоа што го прават на ХВох 360 и ПлејСтејшн 3, но сплинката доаѓа со цена : Минималните хардверси побарувања за да ја играте оваа игра се изненадувачки јаки, специално каде ЦПУ-то е преокупирано. На компјутерот за тест кој ја пушти Crysis na medium settings, Assassin's Creed се намали на low settings. Машината што ја тестираше оваа игра ја пушти со многу подобри резултата, со мал
случај побавно.
Тоа што го слушате е многу поимпресивно од тоа што го гледате. На врвот на храмот, го слушаш малку, струењето на ветерот, гракањето на птиците, лаењето на кучињата. Во нај населените места, ушите ке ви се наполнат со џагорот на уличните продавачи, простачите. Не е никогаш многу, мисли, и играта врши работа , за да ве направи сигурен што треба да слушнете, без да си ги полните ушите со непотребна врева.
Разговорите се комплетно прикриени и придонесуваат перфектна количина од возвишување.
Ектор Филип Шанбаз си ја врши својата работ, но тој не е изненадување со првиот акт од неговата дружина. Опкрожувајки го сетоа тоа , тоа е убав оркестарски резултат кој е истакнат за фин. Во многу од игрите, повеќето моменти се пропраќани со љубовни музикални теми, кој се менуваат според содржината на играта. Фаелот Рид Ми склучува потенцијална работа за овој исход.
Приказната што врзува се заено изгрева од случај. Всушност, има две приказни во играта. Одбивната драма на војна на палестина е ништожна меморија, моќта ги повлече од модерен ден шанк наречен Desmond на резултат бребаран кој користи машина која се нерекува анимус. Мемориите не се на Дезмонд, тие се на Алтаир со помош на генетскиот клуч. Тој го следи Алтаир преку машината како ги убива 9-те јавни ликови, од каманда на неговиот мастер, па Дезмонд ги лови мемориите. Нема пресекување на сцените, секој дел од приказната претставува и диалог кој струи мазно од гејмплејот и зафаќа места вкупно внатре со енџинот. Метите на Алтари не се секогаш злобни, и Алтаир не е секогаш сакан. Неговото мото е : Nothing is true. Everything is permitted.
Се разбира, вистинит свет би бил интенција без забавни дејствиа. Благодарение на Assassin's creed е забава во белег, мешавина од неприметливо истражување, напната платформа, и зачудувачка борба. За одкривање на на вашите атентаторски цели, вие треба да ги извршувате задачите од вашите лидери. Имате неколку видови на мисии. Во некој делови вие седите на клупа и прислушкувате разговор. Во друго време, вие ке следите некого кој во себе носи ваЖно писмо, кое вие треба да му го украдете. Алтернативно вие можете да му ја земете информацијата на личноста за вашата мета. Има и уште неколку тактики специфични за оваа верзија на игра. Необично е тоа што има мисии кој се повеќе извршни од другите, како трчање за одредено време и придружба на задача кој чуварите се скрипнати да те напаѓаат ако се движиш накај твојата дестинација. Од друга страна, има мисии кој треба, бесшумно да ги убиете вашите мети како стрелци или чувари.
Исто така има и одлулни мисии, како спасување на селаните од чуварите. Наградата за ова е група од ‘‘бандитие‘‘ кој ке го задржат вашиот непријател. Добар дел тоа што можете да вршите директен атентат врз непријателот кружејки околу него. Можете и да направите директно убиство со вашиот скриено сечило, или користење на вашите ножиња, фрлајки ги нив од разлнича дистанца. Како и да е, вашиот меч е вашето главно оружјем тоа е многу по јако откако ке ги отклучите "CounterMoves". Често ке имате прилика да се одбраните.
Некогаш, грубната моќ е ретко најдобар начин за придржување на ситуација. Се прикрадувате безшумно, но можете да бидете откриени многу пати. Кога јавате коњ, мавајки го некого по глава, туркајку некого, како чувари, тие тогаш ке ве нападнат. Тогаш вие можете да се борите но тоа ке ви изгледа безнадежном. Најдобрата солуција е бегајки на покривите и врлаки ги нив доле, или пак ако нив ги има многу, качете се на некој си покрив и најдете скривна точка. Откако ке се сокрите тогаш тие ке сватат дека залудно ве барале:wink:
Можете и да најдете група од "scholars" кој ви служат како место за криење.Овие сколарс, не се баш сигурно бидејки при обид за криење, можно е тие да се разбегаат. Впрочем тоа и ја прави играта интересна, гејмплејто.За вигилантс е карактериситчно што тие ако не ги искористите првиот пат, можно е и да бидат убиени од чуварите.
Качување по згради и скокање надолу по покривите е забавно и не одоливо, преку тастатурните уреди и треба да бидете предупредени дека маусок и тастатурата не го пренесуваат вистинскиот начин а ги искусите предносите на играта. Со контролер, the face buttons се поистоветуваат со глават, рацете и нозете на Алтаир. Со тастатурата и маусот зелбата за удобност е загубена. CounterAttacks употребувајки ги копчињата на маусот сеуште е релативно удобено сетап. Се разбира можес да поврзеш контролер, и ние бевме способни да употребиме два различни гејмпадови, употребуавќи ХВох 360, успешно.
Регуларно, од вашата шема, можете да поминувате низ тезги, дрвени скали прицврстени на ѕидовите, и да се фрлате од ѕид до ѕид. Можеби ке мислите дека тоа е град за рипање, и да си речете : Јаооо тоа е место каде што јас треба да рипнам. Рипањето ке си дојде само по себе, Алтаир го има сите овие особини како природни. Но, тој не го користи тоа како забав, туку како место кое може да ја истражува својата територија и да најде место за криењењ како вистински атентатор.
Во Аssassin's Creed нај добро доаѓа од нај малите детали, и од добро мечуваните борби, тоа е момент кој ги сече срето и душата на играта.
Качувањето на кули за откривање на poitns на мапата е едноставно со музичката позадина според погледот кој го гледате. Само просачите се забавни, особено како ве гледаат кога вие се обидувате да крадете. Имате работа еден тон, посебно одкако ке го поминете делот со приказната можете да си правите слобдни убиста, да ослободувате селани или пак да собирате знаменца:wink:. За играва би требало да одвоите некаде над 20 часови за главните квестови, без дополнителните.
Компјутерската верзија на Assassin's Creed не е една од супериорните, ако немате ХВох 360 или Плејстејшн, земете една копија и пробајте ја на PC, особено ако имате high- powered.
Сопствени оценки од мене :
Gameplay : [] [] [] [] [] [] [] [] []
Graphics : [] [] [] [] [] [] [] [] [] []
Sound : [] [] [] [] [] [] [] [] []
Малку за нејзините мајка и татко :
Произведува и издава : Ubisoft
Жанр : RPG
Платформа : PC, Xbox 360, PS3
Минимални хардверски побарувања :
# Supported OS: Windows XP / Vista (only)
# Processor: Dual core processor 2.6 GHz Intel Pentium D or AMD Athlon 64 X2 3800+ (Intel Core 2 Duo 2.2 GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+ or better recommended)
# RAM: 2 GB (3 GB recommended)
# Video Card: 256 MB DirectX 10.0–compliant video card or DirectX 9.0–compliant card with Shader Model 3.0 or higher (512 MB video card recommended) (see supported list)*
# Sound Card: DirectX 9.0 or 10.0 compliant sound card (5.1 sound card recommended)
# DirectX Version: DirectX 10.0 libraries (included on disc)
# DVD-ROM: DVD-ROM dual-layer drive
# Hard Drive Space: 12 GB
# Peripherals Supported: Keyboard, mouse, optional controller (Xbox 360 Controller for Windows recommended)
# *Supported Video Cards at Time of Release:
ATI RADEON X1300-1950 / HD 2000 / 3000 series
NVIDIA GeForce 6600-6800 / 7 / 8 / 9 series
# Laptop versions of these cards may work but are NOT supported. These chipsets are the only ones that will run this game.
# NOTICE: This game contains technology intended to prevent copying that may conflict with some disc and virtual drives.
Па ако ви се допаѓа мојот начин на рецензии, би можел да продолжам, ако не тоа се останува на Мац)).:smir:
Assassin's Creed претставува игра, една од нај ретките добро изработени (gameworld): незаборавна, малку од помалку здодевна, и која сеуште се коментира меѓу народот. Секој удар е пополент со сјаен, деликатен детал, од вчудовиден визуелен расток до прислушкување на плач за помош. Но тоа е повеќе од збор-тоа е забава и зачудувачка акциона игра со тон од работа да завршите и места да истражувате, опкружени со приказна што полека ве надминува и ве прави зависни кој вие морате да ја играте. PC-веријата има неколку излегувања на дупликат од конзола и тастатурата и глувчето кој контролираат некој дел од рамната магија на истражувањето.
Да коментираме малку за сторијата.
Неможе доволно да се каже дека можете да живеете, дишите во универзумот ако се вселите во играва. Како убиец или атентатор наречен Алтаир, вие ке можете да истражуате 3 од постоечките градови во светата земја : Џерусалим, Ачре и Дамасус. Секој град убаво се изразува од врвот до дното и внимателно прецизни уметнички кули, кој стигнуваат до небото, градени маркети на плоштади, и тивки аголи каде селатине водат разговор и пијат и ве чекаат да ви се обратат. Како што скитате по улиците, вие ке помиенте низ гракања од жена кој на себе носи тенџере на нејзината глава, слушање на говори и повикувања за политички и религиозни, и наблудивање на чуварите од градовите кој измамуваат невини жртви. Алтаир има ‘‘ горедлив‘‘ ефект на овој свет, но градовите се насловени сами себеси, со нивните свои личности.
Визуелнито дизајн има многу да работи со колку верба, носителот што осеќа. Градовите се апсолутно големи, на почетокот не можете да ги истражувате цели градови, предност во првите неколку делови, тие евентуално те отвараат да патувате од една страна кон друга. Сешто е убаво со само вистинскиот ‘‘цветен ефект‘‘, и скоро се испушта сенка, од опашка па до мантилот на Алтаир. Во чин понекогаш сенката може да ја има премногу, и вие мислите дека има ракотворба на вашиот екран, кога во чин главата на карактерот испушта сенка он нејзиниот врат. Секој предмет од платформа до тенџере е текстурирано што вие мислите дека можете да го допрете. Анимациите се исто така добро изработени. Алтаир се искачува по ѕидови, одлично рипа од кули, и тотално се ангажира во борбата со неговиот меч. Тој го прави тоа смирено, и лесно се пременува во друга поза. Помалите личности се движат помалку сигурно, но тоа е лесно да се заборави, разгледувајќи дека градовите се населени со илјадници и илјаници, едне по еден.
На јако појачан компјутер, овие елементи изгледаат повеке зачеметувачки од тоа што го прават на ХВох 360 и ПлејСтејшн 3, но сплинката доаѓа со цена : Минималните хардверси побарувања за да ја играте оваа игра се изненадувачки јаки, специално каде ЦПУ-то е преокупирано. На компјутерот за тест кој ја пушти Crysis na medium settings, Assassin's Creed се намали на low settings. Машината што ја тестираше оваа игра ја пушти со многу подобри резултата, со мал
случај побавно.
Тоа што го слушате е многу поимпресивно од тоа што го гледате. На врвот на храмот, го слушаш малку, струењето на ветерот, гракањето на птиците, лаењето на кучињата. Во нај населените места, ушите ке ви се наполнат со џагорот на уличните продавачи, простачите. Не е никогаш многу, мисли, и играта врши работа , за да ве направи сигурен што треба да слушнете, без да си ги полните ушите со непотребна врева.
Разговорите се комплетно прикриени и придонесуваат перфектна количина од возвишување.
Ектор Филип Шанбаз си ја врши својата работ, но тој не е изненадување со првиот акт од неговата дружина. Опкрожувајки го сетоа тоа , тоа е убав оркестарски резултат кој е истакнат за фин. Во многу од игрите, повеќето моменти се пропраќани со љубовни музикални теми, кој се менуваат според содржината на играта. Фаелот Рид Ми склучува потенцијална работа за овој исход.
Приказната што врзува се заено изгрева од случај. Всушност, има две приказни во играта. Одбивната драма на војна на палестина е ништожна меморија, моќта ги повлече од модерен ден шанк наречен Desmond на резултат бребаран кој користи машина која се нерекува анимус. Мемориите не се на Дезмонд, тие се на Алтаир со помош на генетскиот клуч. Тој го следи Алтаир преку машината како ги убива 9-те јавни ликови, од каманда на неговиот мастер, па Дезмонд ги лови мемориите. Нема пресекување на сцените, секој дел од приказната претставува и диалог кој струи мазно од гејмплејот и зафаќа места вкупно внатре со енџинот. Метите на Алтари не се секогаш злобни, и Алтаир не е секогаш сакан. Неговото мото е : Nothing is true. Everything is permitted.
Се разбира, вистинит свет би бил интенција без забавни дејствиа. Благодарение на Assassin's creed е забава во белег, мешавина од неприметливо истражување, напната платформа, и зачудувачка борба. За одкривање на на вашите атентаторски цели, вие треба да ги извршувате задачите од вашите лидери. Имате неколку видови на мисии. Во некој делови вие седите на клупа и прислушкувате разговор. Во друго време, вие ке следите некого кој во себе носи ваЖно писмо, кое вие треба да му го украдете. Алтернативно вие можете да му ја земете информацијата на личноста за вашата мета. Има и уште неколку тактики специфични за оваа верзија на игра. Необично е тоа што има мисии кој се повеќе извршни од другите, како трчање за одредено време и придружба на задача кој чуварите се скрипнати да те напаѓаат ако се движиш накај твојата дестинација. Од друга страна, има мисии кој треба, бесшумно да ги убиете вашите мети како стрелци или чувари.
Исто така има и одлулни мисии, како спасување на селаните од чуварите. Наградата за ова е група од ‘‘бандитие‘‘ кој ке го задржат вашиот непријател. Добар дел тоа што можете да вршите директен атентат врз непријателот кружејки околу него. Можете и да направите директно убиство со вашиот скриено сечило, или користење на вашите ножиња, фрлајки ги нив од разлнича дистанца. Како и да е, вашиот меч е вашето главно оружјем тоа е многу по јако откако ке ги отклучите "CounterMoves". Често ке имате прилика да се одбраните.
Некогаш, грубната моќ е ретко најдобар начин за придржување на ситуација. Се прикрадувате безшумно, но можете да бидете откриени многу пати. Кога јавате коњ, мавајки го некого по глава, туркајку некого, како чувари, тие тогаш ке ве нападнат. Тогаш вие можете да се борите но тоа ке ви изгледа безнадежном. Најдобрата солуција е бегајки на покривите и врлаки ги нив доле, или пак ако нив ги има многу, качете се на некој си покрив и најдете скривна точка. Откако ке се сокрите тогаш тие ке сватат дека залудно ве барале:wink:
Можете и да најдете група од "scholars" кој ви служат како место за криење.Овие сколарс, не се баш сигурно бидејки при обид за криење, можно е тие да се разбегаат. Впрочем тоа и ја прави играта интересна, гејмплејто.За вигилантс е карактериситчно што тие ако не ги искористите првиот пат, можно е и да бидат убиени од чуварите.
Качување по згради и скокање надолу по покривите е забавно и не одоливо, преку тастатурните уреди и треба да бидете предупредени дека маусок и тастатурата не го пренесуваат вистинскиот начин а ги искусите предносите на играта. Со контролер, the face buttons се поистоветуваат со глават, рацете и нозете на Алтаир. Со тастатурата и маусот зелбата за удобност е загубена. CounterAttacks употребувајки ги копчињата на маусот сеуште е релативно удобено сетап. Се разбира можес да поврзеш контролер, и ние бевме способни да употребиме два различни гејмпадови, употребуавќи ХВох 360, успешно.
Регуларно, од вашата шема, можете да поминувате низ тезги, дрвени скали прицврстени на ѕидовите, и да се фрлате од ѕид до ѕид. Можеби ке мислите дека тоа е град за рипање, и да си речете : Јаооо тоа е место каде што јас треба да рипнам. Рипањето ке си дојде само по себе, Алтаир го има сите овие особини како природни. Но, тој не го користи тоа како забав, туку како место кое може да ја истражува својата територија и да најде место за криењењ како вистински атентатор.
Во Аssassin's Creed нај добро доаѓа од нај малите детали, и од добро мечуваните борби, тоа е момент кој ги сече срето и душата на играта.
Качувањето на кули за откривање на poitns на мапата е едноставно со музичката позадина според погледот кој го гледате. Само просачите се забавни, особено како ве гледаат кога вие се обидувате да крадете. Имате работа еден тон, посебно одкако ке го поминете делот со приказната можете да си правите слобдни убиста, да ослободувате селани или пак да собирате знаменца:wink:. За играва би требало да одвоите некаде над 20 часови за главните квестови, без дополнителните.
Компјутерската верзија на Assassin's Creed не е една од супериорните, ако немате ХВох 360 или Плејстејшн, земете една копија и пробајте ја на PC, особено ако имате high- powered.
Сопствени оценки од мене :
Gameplay : [] [] [] [] [] [] [] [] []
Graphics : [] [] [] [] [] [] [] [] [] []
Sound : [] [] [] [] [] [] [] [] []
Малку за нејзините мајка и татко :
Произведува и издава : Ubisoft
Жанр : RPG
Платформа : PC, Xbox 360, PS3
Минимални хардверски побарувања :
# Supported OS: Windows XP / Vista (only)
# Processor: Dual core processor 2.6 GHz Intel Pentium D or AMD Athlon 64 X2 3800+ (Intel Core 2 Duo 2.2 GHz or AMD Athlon 64 X2 4400+ or better recommended)
# RAM: 2 GB (3 GB recommended)
# Video Card: 256 MB DirectX 10.0–compliant video card or DirectX 9.0–compliant card with Shader Model 3.0 or higher (512 MB video card recommended) (see supported list)*
# Sound Card: DirectX 9.0 or 10.0 compliant sound card (5.1 sound card recommended)
# DirectX Version: DirectX 10.0 libraries (included on disc)
# DVD-ROM: DVD-ROM dual-layer drive
# Hard Drive Space: 12 GB
# Peripherals Supported: Keyboard, mouse, optional controller (Xbox 360 Controller for Windows recommended)
# *Supported Video Cards at Time of Release:
ATI RADEON X1300-1950 / HD 2000 / 3000 series
NVIDIA GeForce 6600-6800 / 7 / 8 / 9 series
# Laptop versions of these cards may work but are NOT supported. These chipsets are the only ones that will run this game.
# NOTICE: This game contains technology intended to prevent copying that may conflict with some disc and virtual drives.
Па ако ви се допаѓа мојот начин на рецензии, би можел да продолжам, ако не тоа се останува на Мац)).:smir: