Бев во Коузон на предавањето и јасно разбрав дека да се одпочне апликација е 500 ден, па некој тест или обука 160 долари за виза и картата обично првиот пат сам ди ја плаќаш, бев и во Мајаоми, некако набрзина ми објасни ама трошоците ми игледаа помалку.. Некој поупает да каже нешто
Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk
Многу едноставна е споредбата, Коузон има своја таканаречена академија за угостители, па ако сакаш да аплицираш за келнер или слична угостителска работна позиција, мораш да поминеш низ нивната таканаречена академија, можеби ќе ти кажат дека не е обврзувачка, но сепак поголеми ќе ти биле шансите да те вработат ако успешно поминеш курс на таа нивна таканаречена академија.
За тие кои се новајлии и немаат многу работно искуство, им организираат и настава за тоа како треба да бидат дотерани и како да се однесуваат на интервју доколку бидат интервјуирани од страна на некоја бродска компанија за работна позиција.
И се разбира, нивната таканаречена академија и нивната таканаречена настава за дотерување и однесување воопшто не се бесплатни, бидејќи тешко ќе се опарат од 500 денари по човек само бидејќи оставил своја биографија.
Еден мој колега од Прилеп - родниот град на Зоран Кочоски - сопственикот на Коузон, кој се гордее на себеси како успешен бизнисмен кој успеал да им избега на тутунските полиња во Прилеп, беше на една од таканаречените обуки и/или академии на Коузон, и после 200 или 300 евра фрлени кај нив, остана на копно, а има завршено факултет за туризам и угостителство. Иронично, неговиот прилепски со-жител Кочоски му направил услуга со тоа што само го цицал финансиски, а не го качил на брод, бидејќи колегата во меѓувреме го открил програмирањето, па сега работи како програмер, и слободно можам да кажам дека одлично си ја врши работата, а на брод може само да сонува за таква 4 цифрена плата во евра како келнер или било каков угостителски работник.
Мајоми од друга страна, работат исклучиво како посредници, не организираат никаква обука, ниту ти бараат било какви дополнителни плаќања.
Единствено ако од бродската компанија одлучат да те вработат, ќе мораш да платиш 500 евра за против-пожарна обука и за спасување на патници, која е потребна за стекнување на меѓународен STCW сертификат кој е задолжителен за сите кои работат на брод.
Потоа патните трошоци и трошоците за виза варираат во зависност од тоа на кое пристаниште ќе се качиш на бродот, ако ти се посреќи да биде некое европско пристаниште, нема визни трошоци, туку само патните трошоци од Македонија до тоа конкретно пристаниште.