Се сложувам дека Мекдоналдс КФЦ и Кока Кола се ѓубре пренапумпано од маркетинг, ама тоа се немерливи ствари, очигледно на многумина им се допаѓаат сепак, но не се апсолутно неопходни. Ама да мислиш дека Ербас, Боинг,многу други компании од областа на ИТ, автомобилски и други технолошки гиганти не се многу понапредни и дека се јаки само поради брендингот и западната пропаганда тоа е тешка делузија. Како мислиш технолошката инфериорност што ја имааш во многу области ќе ја препишеш на пропаганда? Како нешто како процесор или графички процесор ќе го сведеш дека е подобар само поради маркетинг, брендинг или пропаганда, не е прашање на нечија перцепција тоа. И не е сѐ медиуми и социјални мрежи, па да биде средство за пропаганда.