Не можеш да се извлечеш само со „соодветно“. Кажи ми што значи „соодветно“ неизмерно сум љубопитен, најискрено.
Еве го одговорот од денес, цитирам:
„...Иако примеров е претпоставен, еве ќе одговорам.
Прво и основно: ако некој од сопружниците бил свесен за својата болест и последиците од истата, зашто воопшто се женел/мажела?...
Второ: ако не сакаат да „испробаат„ алтернативен начин за раѓање деца, имаат друга алтернатива: тоа е Црквата, молитвите и конечно, милоста Божја.
Трето: ако и ова не успее, сопружниците можат да се помират со волјата Божја, која не им допушта пород и да останат бездетни целиот живот, или да бараат трет начин, на пример, усвојување туѓо дете.
Четврто: ако сопружниците се разведат, разводот не е пречка за стапување во втор па и трет брак, кои се допуштени, ако сопружниците навистина не се во можност да стекнат деца по природен пат и ако се на поволна возраст за одгледување деца а не поодмината возраст....„.
Завршен цитат.
--- надополнето: 13 јуни 2013 во 23:55 ---
Јас добив чувство дека плескањето на вистината во фаца е поврзано со тоа дека владиката на телевизија тврди дека жената не е жена ако не раѓа деца.
.
Си добил погрешно чувство и се‘ што извлекол како заклучок од тоа чувство, погрешно е.
--- надополнето: 13 јуни 2013 во 23:59 ---
Еве не мораш на НИШТО да одговориш, само на ова одговори ми те замолувам:
Дали жената што никогаш не може и нема да може да роди сопствено дете е еднаква по важност во очите на црквата како и жена која што родила и изгледала 5 деца во духот кој што го бара Црквата (под претпоставка дека во другите области и двете се горе-долу подеднакво чесни)?
.
Волјата Божја вели дека жената (маженета, нели...) треба да раѓа деца и на тој начин да се спасува.
Волја Божја може да одреди неплодност кај одредена жена, од одредена прична само на Бога позната, која иако сака да има пород, не може да го постигне.
И двете нешта се волја Божја, и ниту едно не е повредно или помалку вредно пред Бога.