Ги разбирам причините поради кои Црквата мисли дека не е морално да се има дете од "епрувета", ама сакам да те прашам нешто.
Не се работи за проста моралност или неморалност: зачнувањето дете „од епрувета„ не е начин на раѓање кој е од Бога зададен а од Црквата благословен: ете тука е проблемот, а не во (не)моралноста.
Значи, некој се дрзнал и се вмешал во од Бога уредените работи...
--- надополнето: 13 јуни 2013 во 15:11 ---
Ситуација: маж и жена немаат деца и немаат апсолутно никаква можност да имаат деца (т.е едниот партнер од нив има болест) и не сакаат да пробаат алтернативен метод кој би се косел со учењето на црквата. Што може да понуди црквата тој брак да опстане? Што ако бракот н еопстане и "плодниот" партнер напушти, тогаш другиот убеден ученик на црквата не смее пак да се венча со благослов од неа и тоа би го/ја скршило психички. Што му/и нуди црквата нему/нејзе освен принуден целибат? Не ми звучи како слободна воља друг да избира за тебе како да го живееш животот, нели?
.
Иако примеров е претпоставен, еве ќе одговорам.
Прво и основно: ако некој од сопружниците бил свесен за својата болест и последиците од истата, зашто воопшто се женел/мажела?...
Второ: ако не сакаат да „испробаат„ алтернативен начин за раѓање деца, имаат друга алтернатива: тоа е Црквата, молитвите и конечно, милоста Божја.
Трето: ако и ова не успее, сопружниците можат да се помират со волјата Божја, која не им допушта пород и да останат бездетни целиот живот, или да бараат трет начин, на пример, усвојување туѓо дете.
Четврто: ако сопружниците се разведат, разводот не е пречка за стапување во втор па и трет брак, кои се допуштени, ако сопружниците навистина не се во можност да стекнат деца по природен пат и ако се на поволна возраст за одгледување деца а не поодмината возраст.
--- надополнето: 13 јуни 2013 во 15:14 ---
Да те потсетам, пред некој ден владиката рече дека жените треба да раѓаат деца и криви се ско не раѓаат.
Владиката е во право.
--- надополнето: 13 јуни 2013 во 15:17 ---
Како тогаш тој владика ќе и понуди на таа жена духовен мир и ќе ја советува, кога настрана го тврди спротивното и и' прави лице дека во неговите очи таа не вреди како жена оти не ја исполнува нејзината земна улога?
.
Имаш погрешен став, а од друга страна, Црквата и нејзиното учење не се насочени кон ласкање, туку кон плескање на вистината у фаца. Дали таа вистина некому му се бендисува или не, тоа е негов личен проблем.
Сопружниците кои веруваат, точно ја знаат својата улога во семејството: онака како Бог одредил, така да така побожните сопружници нема да се окривуваат еден со друг, туку ќе снисходат еден кон друг.
--- надополнето: 13 јуни 2013 во 15:20 ---
Се надевам дека сфаќаш колку лицемерно звучи сето роа, барем во моите уши.
Во право си:тоа е лицемерно, ама само во Твоите уши. Надвор од Твоите уши, постои поинаква вистина.
--- надополнето: 13 јуни 2013 во 15:22 ---
Тоа господ ако чкртнал дека не треба да имаш деца нема да имаш и тачка.
Прав си...Ај сеа кажи ми дека пак сум Те разочарал...