Ipsissimus
P.I.
- Член од
- 23 јули 2010
- Мислења
- 15.582
- Поени од реакции
- 12.949
Не, можеш да ја објасниш?Ја разбираш ли христијанската премиса за Божја педагогија на апостатичниот човек во историјата?
Не, можеш да ја објасниш?Ја разбираш ли христијанската премиса за Божја педагогија на апостатичниот човек во историјата?
Ок.Не, можеш да ја објасниш?
Џабе.....пак паѓаш на истите контрадикции, дури и самиот го увидуваш тоа и си констатираш - во заграда, дека е оксиморон, но велиш "тоа е...".Ок.
Човекот се одрече од Бог, но се покаја и сакаше да биде жив, но сега веќе во друга состојба, ја вкуси смртта и (живееше во неа-оксиморон, но тоа е), сам неможе да го реши проблемот во кој беше предупреден од Бог дека ќе падне по своја волја(ова со “волјата“ се надевам дека го решивме).
Од ова произлезе потребата Бог да “интервенира“ во човечката историја внимавајќи да не ја наруши слободата на човекот(ова знам дека ти е тешко “сварливо“, но низ новозаветната перспектива е чудесно, прекрасно јасно, но за тоа другпат) и се случија старозаветните настани, перипетии..., за да се овозможи Бог таа интервенција да ја реализира со Лично присуство и делување како Богочовек-Христос, бидејќи рековме човекот сам неможеше да се избави од стапицата на смртта.
Старозаветните антропоморфизми(гадење, лутење, каење...) за Бог се израз на релацијата, комуникацијата на Истиот кон Богоотпаднатиот човек во тој историски контекст.
Не разбираш, зборам за состојбата на човекот..., но како велиш ти - џабе.Џабе.....пак паѓаш на истите контрадикции, дури и самиот го увидуваш тоа и си констатираш - во заграда, дека е оксиморон, но велиш "тоа е...".
Пак читаш или сваќаш плитко, “тоа нешто“- човекот сепак сака, се покајува да биде жив т.е. да одговори на призивот да стане бог.Зошто да создавам нешто за кое после ќе треба да интервенирам, да го спасувам....да го опоменувам, ако сум безгрешен и семоќен?
Да, одговорот ти е даден, но за да не се “вртиш во круг“ т.е. малтретираш, “оди си во мир од темава“ навистина нема потреба.Како и да е, одговорот го добив, се останато ќе биде вртење во круг.
Тоа не е слободна волја тие што си ги навел,тоа е дуалната природа.Радост и омраза,две опции ,изборот е ограничен,помеѓу нив не постои ништо друго.Љубов и тага,или или ,среќа и несреќа тука нема слобода туку принцип фифти фифти,бираш помеѓу две опции.Каде е тука слободната волја?СЛОБОДНАТА ВОЛЈА НА ЧОВЕКОТ,исто како радоста и омразата,љубовта и тагата,среќата и несреќата.
Ili si so Bog, ili ne si.Тоа не е слободна волја тие што си ги навел,тоа е дуалната природа.Радост и омраза,две опции ,изборот е ограничен,помеѓу нив не постои ништо друго.Љубов и тага,или или ,среќа и несреќа тука нема слобода туку принцип фифти фифти,бираш помеѓу две опции.Каде е тука слободната волја?
Сеирџија...[DOUBLEPOST=1410503156][/DOUBLEPOST]
Murugan,Тоа не е слободна волја тие што си ги навел,тоа е дуалната природа.Радост и омраза,две опции ,изборот е ограничен,помеѓу нив не постои ништо друго.Љубов и тага,или или ,среќа и несреќа тука нема слобода туку принцип фифти фифти,бираш помеѓу две опции.Каде е тука слободната волја?
Грешка си,и пред гревот во Постанокот Бог стварал дуализам,светлина и темнина,топло и ладно,небо и земја,води над сводот и води под сводот,Сонце и Месечина,ден и ноќ.И Бог создаде човек ги направи машко и женско.Колку и да се правиме слепи фактите се очигледни во Библијата.Сеирџија...[DOUBLEPOST=1410503156][/DOUBLEPOST]
Murugan,
„дуалноста„ која си ја навел, не е никакав дуалност во вистинска смисла, туку е последица од падот човеков и од измесувањето на редот кој Творецот го постави во почетокот од Светов. Имено, Шестодневот убо‘ вели дека се‘ што Бог створил, од ден во ден, се‘ било добро! Значи, тоа е време во кое освен доброто, не постоело злото па оттука ниту „дуализмот„ на истовремено постоење на „добро„ и „зло„ и ѓоамити нивната вечна борба.
Адам во Рајот не познавал “несреќа„, туку ја поседувал благодатната енергија Бојжја, односно Адам бил во близината Божја, блиску до Изворот на добрината.
Последично, космичкиот потрес од падот Адамаов, ја има за последица и непрекидната променливост на нештата во Светов, а оттаму и субектовното расположение и перцепирање на нештата и на настаните како за „среќа„ или „несреќа„.
Murugan,Грешка си,и пред гревот во Постанокот Бог стварал дуализам,светлина и темнина,топло и ладно,небо и земја,води над сводот и води под сводот,Сонце и Месечина,ден и ноќ.И Бог создаде човек ги направи машко и женско.Колку и да се правиме слепи фактите се очигледни во Библијата.
Важно постои дуализам,нека не бидат небо и земја,доволно е само светлина и темнина,машко и женско,тие се,помеѓу нив трето нема.Murugan,
ако воопшто си отворил Свето Писмо и ако воопшто нешто си разбрал од напишаното, немаше да го напишеш погорниов пост...
Небото и земјата биле дуализам...
А ако имаше и нешто “трето„, тогаш ќе беше „триализам„....Важно постои дуализам,нека не бидат небо и земја,доволно е само светлина и темнина,машко и женско,тие се,помеѓу нив трето нема.
Оф мори мајкоооо... тоа се поими,чуства произлезени од човечката слободна волја! каква црна дуална природа ако истите тие не би се создале во умот на човекот ? ти викаш дека е дуална природа затоа што дадов пример и контра пример(љубов и омраза) а да напишев само љубов,ќе речеше дуална природа ? немаше зошто немаше што да биде другото ако јас не го набројав.Секое технолошко достигнување е производ на човечката слободна волја,поим,чуство(не сите)..Тоа не е слободна волја тие што си ги навел,тоа е дуалната природа.Радост и омраза,две опции ,изборот е ограничен,помеѓу нив не постои ништо друго.Љубов и тага,или или ,среќа и несреќа тука нема слобода туку принцип фифти фифти,бираш помеѓу две опции.Каде е тука слободната волја?
Си чул ли за Јинг-Јанг?Двата принципи во природата,тоа е дуализам.Некои тука кога живееле во Мрачно Доба,каде не смееле да размислуваат ништо друго од тоа што одлучиле неки Старци на Соборите,таму некаде далеку на Истокот некои размислувале,истражувале,и дошле до заклучок дека се во природата така функционира.Ако сакаш нешто да прочиташ што ти е поблиску,посродно,би ти препорачал да читаш малку од Кабалата(сега се наоѓа и на Интернет литературата нивна),тоа се еврејски мистици,а верувам дека и Исус,и Јован Крстител,и многу други од библиско време,биле такви,а не овакви како што ги претставува Црквата.Оф мори мајкоооо... тоа се поими,чуства произлезени од човечката слободна волја! каква црна дуална природа ако истите тие не би се создале во умот на човекот ? ти викаш дека е дуална природа затоа што дадов пример и контра пример(љубов и омраза) а да напишев само љубов,ќе речеше дуална природа ? немаше зошто немаше што да биде другото ако јас не го набројав.Секое технолошко достигнување е производ на човечката слободна волја,поим,чуство(не сите)..
.............[DOUBLEPOST=1410528003][/DOUBLEPOST]Си чул ли за Јинг-Јанг?
А ти, си слушнал за мешање баби и жаби?...,а верувам дека и Исус,и Јован Крстител,и многу други од библиско време,биле такви,а не овакви како што ги претставува Црквата.
Eве денеска живееме во 1000 пати посовремено технолошно-мисловно опшество од тогаш па луѓето се 1000 пати позабегани,посиромашни и поболни од било кога друг период во историјата освен ако се исклучи периодот на Чумата,но сепак јас зборам општо а не споредба на болести.Така да не знам што имаш против тие старци што те натера да ги спомнеш..Си чул ли за Јинг-Јанг?Двата принципи во природата,тоа е дуализам.Некои тука кога живееле во Мрачно Доба,каде не смееле да размислуваат ништо друго од тоа што одлучиле неки Старци на Соборите,таму некаде далеку на Истокот некои размислувале,истражувале,и дошле до заклучок дека се во природата така функционира.Ако сакаш нешто да прочиташ што ти е поблиску,посродно,би ти препорачал да читаш малку од Кабалата(сега се наоѓа и на Интернет литературата нивна),тоа се еврејски мистици,а верувам дека и Исус,и Јован Крстител,и многу други од библиско време,биле такви,а не овакви како што ги претставува Црквата.