Прашање за Христијанството III

Член од
16 декември 2013
Мислења
1.856
Поени од реакции
1.203
- Се повикувам на ставови од денешни поедини црковни авторитети, кои детаљно образложуваат зашто се „против„ таквиот начин на зачнување. Слично мислење изразија и нашите владики. Можеби православната Црква и да нема став, но затоа имаат став нејзини членови.
- Душата и телото (човекови) настануваат аналогно на начинот на кој Творецот го створи првиот човек: едновремено се створени и телото и душата (Адамови).
Ако е во целост против ин витрото, тогаш треба да е против и кон сите останати методи на лечење на стерилитет.
Ин витрото е помош за здобивање на потомство, како што се и другите медикаментозни средства за лечење на истото. Проблемот е во тоа што многу често веќе создадени плодови(живот)потоа селективно се уништуваат(убиваат).Тука е проблемот, тука треба да се интервенира.
 

Aleksandar Nevski

Окултисти свих земаља ... чувајте се! Доваѓам!
Член од
9 октомври 2011
Мислења
1.074
Поени од реакции
350
- Се повикувам на ставови од денешни поедини црковни авторитети, кои детаљно образложуваат зашто се „против„ таквиот начин на зачнување. Слично мислење изразија и нашите владики. Можеби православната Црква и да нема став, но затоа имаат став нејзини членови.
- Душата и телото (човекови) настануваат аналогно на начинот на кој Творецот го створи првиот човек: едновремено се створени и телото и душата (Адамови).
Мики, ќе те поправам ама компететни владици од Православието (во Светот) навистина не се против ин витрото.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Мики, ќе те поправам ама компететни владици од Православието (во Светот) навистина не се против ин витрото.
Во ред, поправи ме.[DOUBLEPOST=1400345982][/DOUBLEPOST]
Ако е во целост против ин витрото, тогаш треба да е против и кон сите останати методи на лечење на стерилитет..
„Ин витрото„-то суштински се разликува од другите методи.[DOUBLEPOST=1400346171][/DOUBLEPOST]
Проблемот е во тоа што многу често веќе создадени плодови(живот)потоа селективно се уништуваат(убиваат).Тука е проблемот, тука треба да се интервенира.
Точно: токму тоа убивање на „некорисните„ зиготи го чини методот погрешен, што значи дека се работи за „елимирање„ на комплетен (иден) човек , а не за „некакви„ си две келии.
Но тој медот, земи го во целина и ќе најдеш и други подпроцеси во истиот кои се директно во спротивност со природиот начин на зачнување нов човек.[DOUBLEPOST=1400346216][/DOUBLEPOST]
Тука е проблемот, тука треба да се интервенира.
Како?...
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
- Точно.
- Точно.
- Делумно точно.

Кон болтуваното:
Бог (Духот Свет) доделува душа, истовремено кога родителите ќе му доделат тело на идниот човек, а тоа е моментот на зачнувањето, познат како „зигот„, спој од машка и женска полова келија.
Со тоа зачнување, генотипски е оформен целосен човек, небитно што неговото оформување и живот се процес, кој допрва ќе претстои.
Зошто е делумно точно? Образложи зашто е така.

Дали сите луѓе добиваат душа од Светиот Дух?[DOUBLEPOST=1400346712][/DOUBLEPOST]
„Ин витрото„-то суштински се разликува од другите методи.

..
Од кои други методи се разликува?

И подобјасни како се разликува.

Да постесетам, зборуваме за методи кои имаат за цел да овозможат на брачен пар од црквата одобрен и пред Бог венчан, добие потомство, нешто кое самиот Бог го заповедал.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Зошто е делумно точно? Образложи зашто е така.
Велам „делумно„, затоа што зачнувањето може да се случи и „од прва„ а може и од некој иден пат, а сето тоа зависи од состојбата од сопружниците.
Дали ќе биде „од прва„ или „од шеста„ е мање битно, битно е дека сопружниците сакаат да остават потомство, нели...
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
Велам „делумно„, затоа што зачнувањето може да се случи и „од прва„ а може и од некој иден пат, а сето тоа зависи од состојбата од сопружниците.
Дали ќе биде „од прва„ или „од шеста„ е мање битно, битно е дека сопружниците сакаат да остават потомство, нели...
Значи моето е целосно точно. Ставив Х>=1, токму ради овие причини.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Дали сите луѓе добиваат душа од Светиот Дух?[.
Така вели еден член од симболот од верата: „....и во Светиот Дух, Господ, Кој дава живот...„.

Одговорот е: да.[DOUBLEPOST=1400347143][/DOUBLEPOST]
Од кои други методи се разликува?
И подобјасни како се разликува.
Се разликува во тоа што „ин витро„-то е непосредно врзано за создавањето нов човек. Значи, имаш непосредна интервенција од човекот (генетичарскиот техничар) кој има своја непосредна улога (и одлика!) во зачнувањето нов човек, а не во рутинско лечење настинка.
 
Последно уредено:
Член од
16 декември 2013
Мислења
1.856
Поени од реакции
1.203
Во ред, поправи ме.[DOUBLEPOST=1400345982][/DOUBLEPOST]

„Ин витрото„-то суштински се разликува од другите методи.[DOUBLEPOST=1400346171][/DOUBLEPOST]

Точно: токму тоа убивање на „некорисните„ зиготи го чини методот погрешен, што значи дека се работи за „елимирање„ на комплетен (иден) човек , а не за „некакви„ си две келии.
Но тој медот, земи го во целина и ќе најдеш и други подпроцеси во истиот кои се директно во спротивност со природиот начин на зачнување нов човек.[DOUBLEPOST=1400346216][/DOUBLEPOST]

Како?...
Методолошки се разликува, суштината е на сите една-помагање за стекнување на потомство.
Пишав јас, а и неофициалните ставови на црквата се точно против тоа, селективнот аборт е проблемот и злочинот.
Како...е тука е прашањето.
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
Така вели еден член од симболот од верата: „....и во Светиот Дух, Господ, Кој дава живот...„.

Одговорот е: да.[DOUBLEPOST=1400347143][/DOUBLEPOST]

Се разликува во тоа што „ин витро„-то е непосредно врзано за создавањеро нов човек. Значи, имаш непосредна интервенција од човекот (генетичарскиот техничар) кој има своја непосредна улога (и одлика!) во зачнувањето нов човек, а не во рутинско лечење настинка.
- Дали некој друг, освен Бог (преку Светиот Дух) има способност да даде душа на некој зигот?

- Хмм. Каква е твојата претстава за интервенцијата на техничарот. Што по тебе тој прави? Како мислиш дека тоа се одвива?

- Дали црквата е против методот на инсеменација?
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Методолошки се разликува, суштината е на сите една-помагање за стекнување на потомство.
Пишав јас, а и неофициалните ставови на црквата се точно против тоа, селективнот аборт е проблемот и злочинот.
Како...е тука е прашањето.
Трни го за момент на страна „ин витро„“-то.

Реалното живеење вели вака: ако сопружниците кои не веруваат, имаат проблем со оставање потомство, прво „место„ на кое се обраќаат е официјалната медицина. Намерно не наведувам обраќање кај гатачи и бајачи.

Но, ако сопржуниците веруваат, а го имаат истиот проблем, каде треба да се обратат?[DOUBLEPOST=1400347841][/DOUBLEPOST]
- Дали некој друг, освен Бог (преку Светиот Дух) има способност да даде душа на некој зигот?

- Хмм. Каква е твојата претстава за интервенцијата на техничарот. Што по тебе тој прави? Како мислиш дека тоа се одвива?

- Дали црквата е против методот на инсеменација?
- Нема.

- Прашањево навлегува во приватноста човекова, но еве, ќе одговорам.
1. Овулацијата на женски полови келии се одвива по неприроден (насилиен) пат.
2. Нивното оплодување значи формирање на повеќе од еден зигот, надвор од телото од идната мајка.
3. Техничарот одлучува (!) кој зигот ќе биде прифатен, а другите зиготи умираат (!).
4. Прифатениот зигот се враќа „таму„ каде му е природното место (во телото од идната мајка), и тоа пак се случува по неприроден пат.
5. Тука е проблематичен и „начинот„ по кој се доаѓа до добивање на машките полови келии.

Кажи ми каде грешам...

- Биди појасен. Инсеменацијата (ми звучи ветеринарски...) не е природен начин на зачнување човек.
 
Последно уредено:
Член од
16 декември 2013
Мислења
1.856
Поени од реакции
1.203
Трно го за момент на страна „ин витро„“-то.

Реалното живеење вели вака: ако сопружниците кои не веруваат, имаат проблем со оставање потомство, прво „место„ на кое се обратат е официјалната медицина. Намерно не наведувам обраќање кај гатачи и бајачи.

Но, ако сопржуниците веруваат, а го имаат истиот проблем, каде треба да се обратат?
При тргнување на страна на ин витрото, со овој дел од твојот пост можам само да се согласам.
Јасно е каде треба да се обрати секој човек што верува при пробем. Но медицинската помош може да е алатка за помош на соодветниот проблем. Барем јас така ја разбирам медицината.
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
- Нема.

- Прашањево навлегува во приватноста човекова, но еве, ќе одговорам.
1. Овулацијата на женски полови келии се одвива по неприроден (насилиен) пат.
2. Нивното оплодување значи формирање на повеќе од еден зигот, надвор од телото од идната мајка.
3. Техничарот одлучува (!) кој зигот ќе биде прифатен, а другите зиготи умираат (!).
4. Прифатениот зигот се враќа „таму„ каде му е природното место (во телото од идната мајка), и тоа пак се случува по неприроден пат.
5. Тука е проблематичен и „начинот„ по кој се доаѓа до добивање на машките полови келии.

Кажи ми каде грешам...

- Биди појасен. Инсеменацијата (ми звучи ветеринарски...) не е природен начин на зачнување човек.
- Тогаш зиготот добиен при вештачко оплодување ја добива душата секако од Светиот Дух. Така?

На другите ќе се навратам подоцна. Во глобала не грешиш за другото.

[/quote]
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
При тргнување на страна на ин витрото, со овој дел од твојот пост можам само да се согласам.
Јасно е каде треба да се обрати секој човек што верува при пробем. Но медицинската помош може да е алатка за помош на соодветниот проблем. Барем јас така ја разбирам медицината.
O.K. Ова е Твојот одговор.

Медицината секако дека е потребна, но во природните граници на нејзината улога во човековиот живот, а не и мешање во Божјите работи. Ова е мој коментар.[DOUBLEPOST=1400349224][/DOUBLEPOST]
- Тогаш зиготот добиен при вештачко оплодување ја добива душата секако од Светиот Дух. Така?
Така е.

Да, така е, ако ја гледаме работата околу наведената метода „на парче„ но не и во целина. Ако ја земеме во целина, а треба да ја земеме, состојбата ќе се восложни.
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
Така е.

Да, така е, ако ја гледаме работата околу наведената метода „на парче„ но не и во целина. Ако ја земеме во целина, а треба да ја земеме, состојбата ќе се восложни.
Ок. На парче гледано, Бог одобрил да се даде душа на тој зигот. Тука веќе можеме да кажеме дека многумина треба да с епосомневаат во точноста на Црковниот став, кој ионака е даден во последниве десетици години. Можеби грешат? Или можеби ти грешиш, во интерпретацијата?

Што би се восложнило и за кого?

За родителите кои постапиле против Божјата волја?
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Ок. На парче гледано, Бог одобрил да се даде душа на тој зигот. Тука веќе можеме да кажеме дека многумина треба да с епосомневаат во точноста на Црковниот став, кој ионака е даден во последниве десетици години. Можеби грешат? Или можеби ти грешиш, во интерпретацијата?

Што би се восложнило и за кого?

За родителите кои постапиле против Божјата волја?
- Ставот за улогата од Духот Свет во зачнувањето нов човек е стар колку што е стар родот човечки, а и Писмото и Црквата ни сведочат за тоа. Улогата од Духот Свет е точна и несомнена, а проблемот настанува ако, како реков, целата „ин витро„ процедура на „прочешламе„ од почеток до крај и увидиме колку гревови се чинат при примената од истата, а при тоа, не ги видиме и последиците од тие гревови, а го гледаме само зачнувањето и улогата од Духот во тој чин.

Сети се на приказната за добриот Робин Худ, кој крадеше (!) од богатите за да им раздели на сиромашните, што значи: типов прави грев со крадењето, а ѓоамити прави хуман гест, со раздавањето на украденото (!) по сиромашните.

- Восложнувањето го начнав во првата реченица.

- Да: за родителите последично, а за така зачнатиот човек непосредно.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom