Zebulon
Шабан страјкс агејн
- Член од
- 20 јули 2012
- Мислења
- 143
- Поени од реакции
- 156
Кој ги ебе. Во казан сите.И уште едно нешто ме интересира, како ќе им суди на племиња кои не се запознаени со Христовото учење?
Кој ги ебе. Во казан сите.И уште едно нешто ме интересира, како ќе им суди на племиња кои не се запознаени со Христовото учење?
Дали Господ го создал рајот како прибежиште за Исус, или за некоја сосема друга причина?Па нормално, ако рајот е прибежиште на Исус, за да дојдеш таму, треба да го почитуваш и веруваш во него, кој е домаќин на местото каде целиш да одиш.
Всушност, секој одговор од верник на ова прашање било дека ако некој немал никакво спознание за Библијата и Исус, ќе оди во рајот без разлика како го живеел животот и во што верувал.Кој ги ебе. Во казан сите.
Ќе има целење и тоа како, ако знаеш дека навистина постојат рајот и пеколотДали Господ го создал рајот како прибежиште за Исус, или за некоја сосема друга причина?
И не, нема целење кон рајот или кон пеколот. Не си гостин таму. Немаш трет избор.
--- надополнето: 10 август 2012 во 10:08 ---
Всушност, секој одговор од верник на ова прашање било дека ако некој немал никакво спознание за Библијата и Исус, ќе оди во рајот без разлика како го живеел животот и во што верувал.
Убаво и лошо? Да не мислиш добро и лошо?Ќе има целење и тоа како, ако знаеш дека навистина постојат рајот и пеколот
Не знам дали има трет избор.
Јас не знам ни дали овие два избора постојат, а камоли трет.
Не знам ни што значи рај, а што значи пекол. Само дека се синоними за убаво и лошо.
Ти знаеш ли што се рајот и пеколот?
Само логично одговорив на прашањето, дека ако сакаш и целиш кон рајот, апсолутно мораш да веруваш во Исус.
Постои бе како не постои - ИСЛАМОТ е тоа. Поманипулаторска здравје.Убаво и лошо? Да не мислиш добро и лошо?
Како и да е, нема трет пат да ти објаснувам дека всушост твоето добро и лошо, религиозниот рај и пекол, не се избори, туку перцепција.
Христијанството има перцепција дека без прифаќање на Исус Христос и неговото учење јас не спаѓам во доброто, и јас не се слагам со тоа, и секој разумен човек не би се сложил со тоа.
Христијанските закони се едни од најманипулативните работи во религиите. Направени се со сигурност дека не постои ниту една индивидуа која нема да успее да не прекрши барем еден закон, и тогаш доаѓа во израз ‘спасението‘, да те натера да се чувствуваш виновен затоа што си човек (нели, сите грешиме) и за да те натера да го прифатиш нивното крајно неморално учење ‘за да се ‘спасиш‘.
Посебична манипулаторска идеологија од Христијанството не постои.
1. Верата е категорија на духот а делата се категорија на телото. Духот кој верува, ја ефектуира својата вера во дела. Нема јасно и „физичко„ двоење меѓу верата и делата.Колку според верата, колку според делата?
Има ли мерило?
Ќе им суди ли еднакво на Христијани (вистинските и тоа) и Муслимани, ќе им суди ли еднакво на Христијани и Атеисти?
Колку процент од одлуката зависи од верските убедувања, а колку од делата?
Затоа што според Библијата, џабе ти се дела, без покајание, крстење и прифаќање на Исус Христос нема џенет.
Мене тоа ми изгледа како делата да се гледаат само на вистинските верници, тие другите веќе имаат one way ticket to hell, без разлика на делата.
И уште едно нешто ме интересира, како ќе им суди на племиња кои не се запознаени со Христовото учење?
Кој му даде бе на Исус монопол во полето на духовно казнувње? Шо е ова повластена положба? Камо различни мислења, идеи, предлози? Вака само комунистите под Сталин и фашистите под Хитлер правеа!1. Верата е категорија на духот а делата се категорија на телото. Духот кој верува, ја ефектуира својата вера во дела. Нема јасно и „физичко„ двоење меѓу верата и делата.
2. Христос Е мерка за се‘.
3.Судот Христов е, на прв поглед, суров, но воедно е и праведен. Он не суди и не наградува без основ и без причина.
4. Како веќе напишав, нема процентуален однос меѓу верата и делата. Верата е појдовна основа за делата, а делата се производ од верата.
5. Според Библијата, делата се неефективни/безвредни, ако не се мотивирани од верата во Христа Спасителот, т.е ако тие дела, иако може сами по себе да се добри, сепак се дела суетни...
6.Христос нема џенет?
7.Делата од сите луѓе ќе бидат мерени, не само делата од верниците.
8.Христос ќе им суди на племињата кои никогаш не ни слушнале за Него, по два основи: 1. Според Законот на природната креација (тоа е разумен заклучок, според кој „...се‘ што е створено и постои, има свој Творец...„) и 2: според Законот на совеста, кој е „...глас Божји..„ во секое човеково битие и кој (глас) не‘ опоменува за нашите постапки, делејќи ги на добри и лоши (постапки).
Со многу едноставна обзервација може да се заклучи дека постојат добри и лоши луѓе без разлика на која вера припаѓаат и колку религиозни се.1. Верата е категорија на духот а делата се категорија на телото. Духот кој верува, ја ефектуира својата вера во дела. Нема јасно и „физичко„ двоење меѓу верата и делата.
2. Христос Е мерка за се‘.
3.Судот Христов е, на прв поглед, суров, но воедно е и праведен. Он не суди и не наградува без основ и без причина.
4. Како веќе напишав, нема процентуален однос меѓу верата и делата. Верата е појдовна основа за делата, а делата се производ од верата.
5. Според Библијата, делата се неефективни/безвредни, ако не се мотивирани од верата во Христа Спасителот, т.е ако тие дела, иако може сами по себе да се добри, сепак се дела суетни...
6.Христос нема џенет?
7.Делата од сите луѓе ќе бидат мерени, не само делата од верниците.
8.Христос ќе им суди на племињата кои никогаш не ни слушнале за Него, по два основи: 1. Според Законот на природната креација (тоа е разумен заклучок, според кој „...се‘ што е створено и постои, има свој Творец...„) и 2: според Законот на совеста, кој е „...глас Божји..„ во секое човеково битие и кој (глас) не‘ опоменува за нашите постапки, делејќи ги на добри и лоши (постапки).
Идеолошки, Христијанството и Исламот се скоро идентични.Постои бе како не постои - ИСЛАМОТ е тоа. Поманипулаторска здравје.
Епа ти пиша погоре немаш трет избор. Не пишав јас дека се тоа избори
Ако се перцепција, нека бидат, не смета тоа.
Воопшто не се манипулативни и деструктивни, како оние во Исламот.
Точно дека се направени да секоја индивидуа греши и дека мора да дојде до спасението преку покајание.
Но, никој не те тера со сила да се покаешТоа е твој личен избор. А тоа е клучната разлика во овој 21 век, со некои други доктрини. Мислам дека сфаќаш.
Имаш слобода на избор да го отфрлиш Христијанството без никакви последици по твојот тековен живот.
А тоа мораш да признаеш е далеку од себичност и манипулација.
Не можеш да бидеш предмет на манипулација, ако не сакаш да бидеш. Ти си го избрал тоа и не си "манипулиран".
Некаде, далеку на истокот, а и тука во нашава државичка има луѓе кои едноставно мораат да прифатат да бидат манипулирани. Тоа е огромна разлика.
1.Зарем ти очекуваш некое племе во Амазонија да донесе разумен заклучок дека се си има свој Творец,онака рандом,од небо да им падне тоа сознание?Според твоето изнесено,се поставува прашањето-а кој е творецот на Творецот итн.8.Христос ќе им суди на племињата кои никогаш не ни слушнале за Него, по два основи: 1. Според Законот на природната креација (тоа е разумен заклучок, според кој „...се‘ што е створено и постои, има свој Творец...„) и 2: според Законот на совеста, кој е „...глас Божји..„ во секое човеково битие и кој (глас) не‘ опоменува за нашите постапки, делејќи ги на добри и лоши (постапки).
Ако себе си се сметаш за референен субјект, кој непогрешливо расудува за тоа, кој е добрар а кој е лош, е па тогаш-во право си!Со многу едноставна обзервација може да се заклучи дека постојат добри и лоши луѓе без разлика на која вера припаѓаат и колку религиозни се.
Одговор дадов, а друго е прашањето дали одговорот Ти се бендисува или е...Така, да делата како производ на вера е неоснован муабет, и повторно го игнорираш главното прашање.
.
Не правиме муабет за мојот суд, туку за Христовиот.Каков е тој суд кој отфрла добри дела заради немање на вера, а прифаќа лоши дела заради покајание и вера? Тоа ли е твојот праведен суд?
.
За среќа, не те прашувам Тебе...Многу лош суд, ако ме прашаш мене.
Поимот „христијани„, денес е преширока категорија, така да зависи што и кого го подразбираш за христијанин. За православните христијани, Библијата не е устав. За православните христијани, Црквата и нејзините одлуки се основа на верата.MIKI1 прашање за тебе
дали библиата е устав за христианите
Стиховите се однесуваат на лукавот/ѓаволот. Пророкот Исаија, во наведените стихови ја опишува состојбата/положбата во која се наоѓал ангелот Деница во рамките од ангелската хиерархија, (имено, ангелот Деница/Светлоносец/штитоносец, бил херувим, колку ми е познато...), а понатаму, Исаија ја посочува неговата возгордеаност, заради која ангелот посакал да се изедначи до Бога Творецот па дури и да го завземе Божјиот престол, што било причина за падот од предметниов ангел, кој, заедно со 1/3 од побунетите ангели, се исфрлени на Земјава, за да ги искушуваат луѓето, очекувајќи го своето судење.“Како падна ти од небото Денице, сине на зората! Се разби од земјата ти, кој ги угнетуваше народите. А во срцето свое си велеше:>> Ќе се искачам на небото, ќе го издигнам престолот свој погоре од Божјите ѕвезди и ќе седнам на гората во соборот на боговите, на крајот од северот; ќе се искачам до висините на облаците и ќе бидам сличен на Севишниот <<“ (Исаија 14, 12-14).
MIKI1,ќе сакаш ли да ми го протумачиш значењето на овие стихови?