Прашања за Христијанството II

Статус
Затворена за нови мислења.
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Према томе, ако кажам „...Црквата учи дека...„, тоа значи дека авторитететите во Црквата (Светите Оци и праведници) го одредиле учењето, а не дека „црквата„, како црковен објект/храм, направила нешто самата од себе.
Бидејќи пишуваш неодредено „Црквата“, наместо „православната црква“ или поточно „православните цркви“ би сакал да те надополнам дека ова што го надополнам дека ова што го пиша погоре се однесува на православните цркви бидејќи нивни авторитети се ткн. „свети отци и праведници“. Авторитет (глава) на Христовата Црква е Господ Исус Христос.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Не, не пишувам „неодредено„. Симболот на верата е јасен: постои само „...една, света, соборна и Апостолска Црква....„. Еден Е Христос, една е Црквата. Надор од Црквата, може да постојат било какви човекови заедници, кои самите себе можат да се именуваат и да се кријат зад фирмата „црква„ , но ниедна од тие заедници не ги исполнува критериумите, за да се нарече „црква„. Така, можеш да напишеш било што на форумов, и да бидеш убеден дека си во право, но тоа не ја засега Црквата по нити еден основ. Постоењето од Црквата не е зависно од човековите мненија.

Православните помесни Цркви, кои постепено се основаат кај различни народи, не се засебни и неповрзани заедници, туку тоа се само помесни Цркви за одредени народи, кои своето единство го чинат преку литургијата и благодатната енергија од Духот Свет.

Во Црквата, авторитет е самата Црква, поточно нејзините великодостојници, а за Црквата, авторитет е сам Христос Пантократор, во содејство со Духот Свет.
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
Кој е поголем грешник според Православната Црква, и кој е всушност најголемиот нејзин непријател?

1. Протестантската, Католичката Црква како "расколници" на вистинската вера
2. Муслиманите кои воопшто не веруваат дека Исус е божји син.
3. Будистите и сличните на нив кои имаат човек како идол на врвот
4. Атеистите кои таквото им чуе за Господ
5. Скептиците, агностиците и сличните на нив кои бараат овосветовен доказ за постоењето на Бог, во спротивно се и самите атеисти
6. Оние кои воопшто појма немаат за Христијанската религија

Ако заборавив некого нека допишат останатите.

п.с Би сакал д ачујам што вели и протестантската и католичката црква по ова прашање.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Најголем непријател на Црквата не се живите луѓе, самите од себе, туку тоа е лукавиот, кој постојано наоѓа начини, преку кои ги наведува луѓето кои се надвор од Црквата, да станат непријатели на Црквата. Такви имало низ целата историја од Црквата, има и денес, а уште помасовно организирани ќе бидат во иднина, како се ближи второто Христово доаѓање.

Оние колективи, кои „никад„ не слушнале или нема ни да слушнат за евангелието Христово, дури се во поповолна положба од непријателите на Црквата. Таквите, барем ќе имаат оправдување за своето неверие во Христа и за своето битисување надвор до закрилата на Црквата.
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
Најголем непријател на Црквата не се живите луѓе, самите од себе, туку тоа е лукавиот, кој постојано наоѓа начини, преку кои ги наведува луѓето кои се надвор од Црквата, да станат непријатели на Црквата. Такви имало низ целата историја од Црквата, има и денес, а уште помасовно организирани ќе бидат во иднина, како се ближи второто Христово доаѓање.
Остај го лукавиот, според тебе кој од наведените има најголем грев кон Бога, или ајде нека биде прашањето кој од тие наведените е под најголемо влијание на рогатиот?
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
„Најголем„ грев е нејасна категорија.

Во Црквата, т,е. според нејзиното учење, нема „најголеми„, „големи„, „троа помали„ или „ситни„ гревови, туку има само исповедани и неисповедани гревови. Привидно „најголемите „ т.е. најтешките гревови, секогаш се мали на број, а привидно „ситните„ и секојдневни гревови, се поголеми по број и се потешки за паметење, и сходно на тоа, потешки за исповедање, оти ги има многу.

Или како што би рекол сам Христос: „Кој не е со Мене, против Мене е.„ Ситуацијата е јасна: не се работи за „најголеми„ и „најмали„ туку се работи за тоа, дали сме со или против Христа. Во Црквата, добар дел од Светиите, во својот световен живот, биле опасни грешници, кои го поправиле својот живот дои ниво од праведници, бидувајќи дел од Црквата Христова.

Влијанието од рогатиот не се мери на „најголемо„ или „помало„, туку или го има или го нема. Според архим. Антоние Блум, речиси се на Земјава е под демонско влијание. Колкав е обемот од тоа влијание, може да се види по делата кои зад себе ги оставаат „нештата„ кои се под тоа влијание, во распон од просто неверие (атеизам) и лично неприфаќање на Христа па се до ниво од отворен демонизам и служење на нечиститие сили (магија, „чудотворство„, окултизам...), во облик од органиирани заедници и религии.
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
„Најголем„ грев е нејасна категорија.

Во Црквата, т,е. според нејзиното учење, нема „најголеми„, „големи„, „троа помали„ или „ситни„ гревови, туку има само исповедани и неисповедани гревови. Привидно „најголемите „ т.е. најтешките гревови, секогаш се мали на број, а привидно „ситните„ и секојдневни гревови, се поголеми по број и се потешки за паметење, и сходно на тоа, потешки за исповедање, оти ги има многу.

Или како што би рекол сам Христос: „Кој не е со Мене, против Мене е.„ Ситуацијата е јасна: не се работи за „најголеми„ и „најмали„ туку се работи за тоа, дали сме со или против Христа. Во Црквата, добар дел од Светиите, во својот световен живот, биле опасни грешници, кои го поправиле својот живот дои ниво од праведници, бидувајќи дел од Црквата Христова.

Влијанието од рогатиот не се мери на „најголемо„ или „помало„, туку или го има или го нема. Според архим. Антоние Блум, речиси се на Земјава е под демонско влијание. Колкав е обемот од тоа влијание, може да се види по делата кои зад себе ги оставаат „нештата„ кои се под тоа влијание, во распон од просто неверие (атеизам) и лично неприфаќање на Христа па се до ниво од отворен демонизам и служење на нечиститие сили (магија, „чудотворство„, окултизам...), во облик од органиирани заедници и религии.
Абе Мики пак ли болдот ќе го коментираме?
Имаш милион случаи на луѓе кои се колнат во Христос а прават многу поголеми гревои од еден атеист.

Ќе сакаш ли да посочиш со прст на една од наведените категории (или повеќе) која според тебе заслужува најмалку простување, или најмногу се огрешила од божјите патеки?
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Имаш милион случаи на луѓе кои се колнат во Христос а прават многу поголеми гревои од еден атеист.
Меѓу атеистот и меѓу верникот, има битна и суштинка разлика: атеистот е убеден во своето мнение дека Бог не постои и дека (на атестот) нема кој да му става„ сопки„ па затоа атеистот си тера „по свое„ и најчесто нема осет за тоа колку гревови чини во текот на само еден ден, додека верникот, кој Го исповеда Христа за свој Бог, и тоа како е свесен за својата огревовеност и точно знае кога чини грев со помисла, збор или дело.

Атеистот нема потреба од исповедање на своите гревови, додека верникот точно знае кому/пред кого ги исповеда своите гревови.
Атеистот смета дека „само еднаш се живее„ а верникот верува дека има и втор живот. И така натаму....

Што се однесува до „...покажувањето со прст...„ на некоја од наведените заедници од Твојата листа, тоа секако дека нема да го сторам, за да не се впуштам во нечие осудување, што не значи дека не ми се непознати делата од посочените заедници.

Преку Адам, сите згрешија...

П.С:
Поставуваш прашања, како да очекуваш дека некој треба да Ти даде одговор во рационална форма, кој е „дефиниран„ и точно „квантизиран„. Во духовноста, нештата „одат„ троа поинаку...
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
Меѓу атеистот и меѓу верникот, има битна и суштинка разлика: атеистот е убеден во своето мнение дека Бог не постои и дека (на атестот) нема кој да му става„ сопки„ па затоа атеистот си тера „по свое„ и најчесто нема осет за тоа колку гревови чини во текот на само еден ден, додека верникот, кој Го исповеда Христа за свој Бог, и тоа како е свесен за својата огревовеност и точно знае кога чини грев со помисла, збор или дело.

Атеистот нема потреба од исповедање на своите гревови, додека верникот точно знае кому/пред кого ги исповеда своите гревови.
Атеистот смета дека „само еднаш се живее„ а верникот верува дека има и втор живот. И така натаму....

Што се однесува до „...покажувањето со прст...„ на некоја од наведените заедници од Твојата листа, тоа секако дека нема да го сторам, за да не се впуштам во нечие осудување, што не значи дека не ми се непознати делата од посочените заедници.

Преку Адам, сите згрешија...

П.С:
Поставуваш прашања, како да очекуваш дека некој треба да Ти даде одговор во рационална форма, кој е „дефиниран„ и точно „квантизиран„. Во духовноста, нештата „одат„ троа поинаку...
Е ако де што ако "осудиш" некого, ионака со секој свој пост ги "осудуваш" сите неистомисленици, нема да ти е прв пут.;)

Па нормално дека очекувам одговор во рационална форма, но секако задоволителен е и секој друг одговор кој не се затскрива зад духовноста доколку не е соодветен.

Во случајот го избегнуваш одговорот, парвејќи фантастични акробации затскриени зад духовноста и духовната осуда.

Што е толку тешко да посочиш некого според твои уверувања.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Почна самиот на себе да си контрираш, еднаш велиш хипнозата е насилно наметнување на вољата на хипнотизерот:
"Случајов„ е ептен претпоставен и крајно неверојатен за остварување.

Под „хипноза„ се подразбира насилно наметнување на туѓата волја (волјата од хипнотизерот) врз други луѓе, при што нивната волја станува потчинета на волјата од хипнотизерот, Таквото дејство има чисто демонска природа.
За потоа во истиот пост, во реченицата што следи после оваа, да го кажеш спротивното:
Ако некој се најде под хипнотичко дејство, тоа значи дека хипнотизираниот доброволно се поставил под хипноза. А зашто хипнотизираниот би се фрлил од мост во Вардар, и тоа е знак-прашање, ама ајде, да речеме дека такво нешто се случило.
Кога станува збор за бламирање, ти си Мики врв на мазохизмот! Абе едноставно уживаш во тоа!:pos:
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Е ако де што ако "осудиш" некого, ионака со секој свој пост ги "осудуваш" сите неистомисленици, нема да ти е прв пут.;)
Ако не се согласувам со некого на форумов, не значи и дека го осудувам. По вероучението , секој од нас, самиот себе се осудува, преку изборот на начинот на живеење и последиците/делата од тој избор.
--- надополнето: Aug 19, 2011 11:40 AM ---
Па нормално дека очекувам одговор во рационална форма, но секако задоволителен е и секој друг одговор кој не се затскрива зад духовноста доколку не е соодветен.
.
Ако некои нешта не ги разбираш, тогаш проблемот не е кај другите, туку во Твоето неразбирање.
--- надополнето: Aug 19, 2011 11:41 AM ---
Во случајот го избегнуваш одговорот, парвејќи фантастични акробации затскриени зад духовноста и духовната осуда.
Не го избегнувам одговорот, оти минативе 3,5 години, којзнае колку пати сум го повторил.
--- надополнето: Aug 19, 2011 11:42 AM ---
Што е толку тешко да посочиш некого според твои уверувања.
Веќе имам посочено, повеќе пати и сметам дека е доволно, а тоа се однесува практично на сите оние категории и заедници, кои ги постави на листата.
--- надополнето: Aug 19, 2011 11:43 AM ---
Почна самиот на себе да си контрираш, еднаш велиш хипнозата е насилно наметнување на вољата на хипнотизерот:

За потоа во истиот пост, во реченицата што следи после оваа, да го кажеш спротивното:

Кога станува збор за бламирање, ти си Мики врв на мазохизмот! Абе едноставно уживаш во тоа!:pos:
Прочитај го мојот пост уште неколку илјади пати и се надевам дека самиот ќе си ја увидиш грешката...:)
 

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
Ако не се согласувам со некого на форумов, не значи и дека го осудувам. По вероучението , секој од нас, самиот себе се осудува, преку изборот на начинот на живеење и последиците/делата од тој избор.
--- надополнето: Aug 19, 2011 11:40 AM ---

Ако некои нешта не ги разбираш, тогаш проблемот не е кај другите, туку во Твоето неразбирање.
--- надополнето: Aug 19, 2011 11:41 AM ---

Не го избегнувам одговорот, оти минативе 3,5 години, којзнае колку пати сум го повторил.
--- надополнето: Aug 19, 2011 11:42 AM ---

Веќе имам посочено, повеќе пати и сметам дека е доволно, а тоа се однесува практично на сите оние категории и заедници, кои ги постави на листата.

..:)
1. Пак веронауката вели така или онака.

2. Ух, ете нека е моето неразбирање во прашање, па затоа обиди се да не воведеш во тие духовни категории, та да почнам и јас и многу други да разбираме. Ама некако тешко оди тоа.

3. Јас не сум го сретнал одговорот во овие 3.5 години напишан од тебе.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
1. Токму така.
2. За да ги „сконташ„ духовните категории, треба да имаш минимум личен духовен опит. Почни, на пример, со тоа што ќе почнеш да ги забележуваш своите гревови.
3. А јас немам намера и наредниве 3,5 г да ги преповторувам веќе напишаните ставови. Се што имам да кажам/напишам, го пишувам на соодветна тема на форумов.
 
Член од
5 септември 2007
Мислења
3.848
Поени од реакции
960
Да бев агностик или неодреден по прашањето на постоењето на Бог,. многу поголема ќе беше шансата да станам атеист читајќи ги коментарите на MIKI1, отколку коментарите на кој било од атеистите тука.
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom