Прашања за Исламот III

Член од
14 август 2006
Мислења
45.359
Поени од реакции
84.580
Сите членови муслимани на форумот меѓу кои и јас, јавно се откажавме од делата на ИСИЛ(ИДИШ), така да сега ова глупирање не ви поминува.
:)
Абре не лажи вака безочно. Па тука е форумов, на дофат на раката ни е. Не се тоа некои книги и документи забутани у подрум, па тешко е да се проверат...
Прво, само ти тврдиш дека се откажуваш, истовремено индиректно бранејќи ги во повеќе постови. Негирајќи го геноцидот врз Христијаните и останатите несунити.
Второ, тврдиш дека сите Муслимани на форумов се откажале. Сите Муслимани се откажале, ама упорно одат во Сирија да се борат. Плус, кој си бе ти да збориш у име на сите Муслимани? Махди да не си?
Башка, никој Муслиман освен тебе, на форумов не го направи тоа, а тебе ти е џабе, кога ги подржуваш, преку барање алиби и наводно валидни причини за нивните постапки.
 
Последно уредено:
Член од
7 мај 2013
Мислења
1.581
Поени од реакции
387
.
доблест и храброст е со својот вистински идентитет во срединина која размислува различно од тебе јавно да го искажеш своето мислење кое се разликува од мислењето на толпата

за крај би цитирал еден познаник албанец и муслиман
Лесно е да бидеш Голем Албанец во Боговиње и Голем Македонец во Прилеп
Се сложувам со горе напишаното кое не го цитирав бидејќи е голем постот само за да кажам дека се слагам со тебе.
А ова што го цитирав ќе го искоментирам:
Тие што ме познаваат, знаат дека ова и јавно го кажав а има поголем дел на муслиманите и со брада и без брада се откажуваат од ИСИЛ и делата што ги прави.
Нормално дека во секое стадо има црни овци и дека ќе има и подржувачи,но е мала бројката.. и заради тоа е погрешно сите што имаат брада да ги поистоветувате со ИСИЛ.
Инаку, кога беше саемот на книга јас јавно ги повикав сите од кајгана да дојдат и кафе да се напиеме и да се запознаеме, се отповикаа неколку членови и сите поминаа без последици :)

Како и да е, и со последната твоја реченица би се сложил, бидејќи сум ги видел и големите албанци и големите македонци и од боговиње и од прилеп. :)
Уште еднаш да напоменам дека јавно се откажав и со зборови и со дела од делата на ИСИЛ.
Нека ми најде некој пост кога сум ги бранел.[DOUBLEPOST=1408799942][/DOUBLEPOST]
Абре не лажи вака безочно. Па тука е форумов, на дофат на раката ни е. Не се тоа некои книги и документи забутани у подрум, па тешко е да се проверат...
Прво, само ти тврдиш дека се откажуваш, истовремено индиректно бранејќи ги во повеќе постови. Негирајќи го геноцидот врз Христијаните и останатите несунити.
Второ, тврдиш дека сите Муслимани на форумов се откажале. Сите Муслимани се откажале, ама упорно одат во Сирија да се борат. Плус, кој си бе ти да збориш у име на сите Муслимани? Махди да не си?
Башка, никој Муслиман освен тебе, на форумов не го направи тоа, а тебе ти е џабе, кога ги подржуваш, преку барање алиби и наводно валидни причини за нивните постапки.
Наведи ги постовите во кои директно и индиректно сум ги бранел ИСИЛ па да зборуваме.
И јас реков за муслиманите на форумов а не за тие што одат упорно во сирија да се борат, не можеш никому да забраниш поединечно да замине да се бори во друга држава.
Еве прашај ги муслиманите на форумот и тие ќе ти кажат :)
 
Член од
21 декември 2011
Мислења
430
Поени од реакции
79
Сакаш ли да кажеш дека е дозволено на вистински верник муслиман да употребува калашников - производ кој го направил Михаил Калашњиков атеист (неверник) и комунист (материјалист)?
Си се запрашал ли каква порака праќаат муслиманите кои употребуваат калашников? Дали со користење на производ направен од атеист не го омаловажуваат Алах?


Или еве да ти упростам со следниов пример за да можеш да ме рабереш:
eve eden priemer za da mozes da razberes. a sto ke kazis na toa kako vie gi upotrebuvate mnogu islamski dostignuvanje vo site oblasti vo matematikata vo medicinata i ,t,n kako mozete vie kako hristijani da gi pozajmuvate site tie ne izbrislivi tragi od arapsko islamskiot pridones. poimite algebra zero , civra , sivra, tarifa , sto ti denes se sluzis , se od arapsko potelko , matematickite broevi sistemot na desetki plus minius sobiranje odsemanje mnozenje delenje se dolzat na muslimanite , sto ti denes se sluzis so tie pridobivki, kako moze vie kako hristijani da upotrebuvate i da pozajmuvate od islamskiot pridones vo coveckata civilizacija, si se zaprasal li kakva poraka prakaat hristijanite koi gi upotrebuvaat site onie pridobivki od pridonesot na muslimanite vo mnogu naucni dostignuvanja, dali so koristenje na ovie islamski blagodeti pridoneseni od muslimani ne go omolalozuvate vasiot bog?
nisto od tebe te smetav za postabila licnost, no nekako ne go zasluzuvas toa mesto. ;)
 
Последно уредено:
Член од
9 април 2013
Мислења
270
Поени од реакции
51
калашников - производ кој го направил Михаил Калашњиков атеист (неверник) и комунист (материјалист)?
toj e ruski hristijanin zosto go nakerivas ateist?znaci li deka site koi proizvodevuvaat osruzje sega vo rusija amerika evropa se site ateisti? dali ti se gordees so toa sto ovie krstonosci proizveduvaat oruzje, so cel ubivanje na nevini luge, dali gi podrzuvas prozizvodstvoto na uruzje za masovno unistuvanje. (proizvedeno od hristijanski katolicki drzavi)
 

kooperativa

Г-ин Пола Милениум
Член од
2 октомври 2012
Мислења
7.633
Поени од реакции
8.601
ДА, особено затоа што ако се водиме по логиката на религиите тогаш нема невини луѓе. Ако е христијанин, се' друго освен христијанското Е виновно. Исто и за исламот. Исто и за јудеизмот.
Така да како што тргнале работите со вернициве, пошто нема невини луѓе, време е да се проретчи светов. Доволни се 1,5 милијарди луѓе. Остатокот под земја
 
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.604
Поени од реакции
9.238
eve eden priemer za da mozes da razberes. a sto ke kazis na toa kako vie gi upotrebuvate mnogu islamski dostignuvanje vo site oblasti vo matematikata vo medicinata i ,t,n kako mozete vie kako hristijani da gi pozajmuvate site tie ne izbrislivi tragi od arapsko islamskiot pridones. poimite algebra zero , civra , sivra, tarifa , sto ti denes se sluzis , se od arapsko potelko , matematickite broevi sistemot na desetki plus minius sobiranje odsemanje mnozenje delenje se dolzat na muslimanite , sto ti denes se sluzis so tie pridobivki, kako moze vie kako hristijani da upotrebuvate i da pozajmuvate od islamskiot pridones vo coveckata civilizacija, si se zaprasal li kakva poraka prakaat hristijanite koi gi upotrebuvaat site onie pridobivki od pridonesot na muslimanite vo mnogu naucni dostignuvanja, dali so koristenje na ovie islamski blagodeti pridoneseni od muslimani ne go omolalozuvate vasiot bog?
nisto od tebe te smetav za postabila licnost, no nekako ne go zasluzuvas toa mesto. ;)
Да ти ги врати парите тој што те излажал. Горенаведеното не е арапски, туку персиски придонес.

Најпрвин, Abu Abudllah Muhammad bin Musa al-Khwarizmi бил Персиец. Познат е како пронаоѓач на алгебрата која името го добила од неговата книга Hisab al-jabr w’al-muqabala.

Abu Abudllah Muhammad bin Musa al-Khwarizmi (cca. 780. - cca. 840) je persijski naučnik, matematičar, astronom i pisac. Poznat je kao pronalazač algebre, koja je ime dobila po naslovu jedne njegove knjige. Zaslužan je za širenje indijskih brojeva poZapadu.

U svojoj knjizi o indijskim numeralima on je opisao indijsku notaciju (pogrešno nazvanu "arapskim" numeralima), u kojoj vrijednost numerala zavisi od njegovog položaja, te koja, također, uključuje i nulu.


Riječ algoritam potiče od njegovog imena prilagođenom latinskom jeziku, algoritmi.[1] Od njegovog imena također vode porijeklo španska riječ[2] guarismo i portugalska riječ algarismo. Obje riječi nose značenje cifra.

Најраните пишани записи укажуваат дека Египќаните и Вавилонците ги користеле сите основни аритметички операции веќе од 2000г. п.н.е.

Прв што употребил + за собирање бил Французинот Никол Орем во 1360.
Прв што употребил - за одземање бил Германецот Јоханес Видман во 1489.
Прв што употребил х за множење бил Англичанецот Вилијем Аутред во 1618.
Прв што употребил ÷ за делење бил Швајцарецот Јохан Ран во 1659.

За медицината, ако мислиш на Авицена, и тој бил Персиец

Abu Ali al-Husein ibn Sina (lat. Avicena; 980.1037.), vodeći perzijskiislamski filozof i svestrani znanstvenik. Bavio se, između ostalog, i medicinom, alkemijom, astronomijom, psihologijom, etikom, politikom, teologijom, metafizikom, fizikom, logikom, matematikom i poezijom.

kako moze vie kako hristijani da upotrebuvate i da pozajmuvate od islamskiot pridones vo coveckata civilizacija, si se zaprasal li kakva poraka prakaat hristijanite koi gi upotrebuvaat site onie pridobivki od pridonesot na muslimanite vo mnogu naucni dostignuvanja,
Но јас никаде не видов парола Христијаните ќе доминираат со светот или Будистите ќе доминираат со светот.



Со што мислат да ја изведат таа доминација? Америка ако се почувствува дека ѝ се загрозени нејзините интереси има да ги врати во камено време.

А еве кај биле Ирак и Шам низ историјата:

Keбаран култура:


Рана Натуфиска култура


Доцна Натуфиска култура








9000г. п.н.е. на Блискиот Исток се припитомени овците и козите
8500г. п.н.е. на Блискиот Исток се припитомени пченицата и јачменот
7000г. п.н.е. на Блискиот Исток се припитомени говедата и свињите.

Лулката на цивилизацијата била тука ако не ти е јасно. А на кое ниво на развој се сега и по чија заслуга, знаеш ли?

Замисли ваков пример. Некој што го познаваш користи ајфон и мекбук, вози хамер, омилено пиење му е кока-кола, омилено јадење му се сендвичите од Мекдоналдс, омилена гардероба му се фармерките од Левис, а цело време зборува против Америка.

Ќе го почитуваш ли тој човек и ќе му веруваш ли?
 
Последно уредено:
Член од
21 декември 2011
Мислења
430
Поени од реакции
79
Најраните пишани записи укажуваат дека Египќаните и Вавилонците ги користеле сите основни аритметички операции веќе од 2000г. п.н.е.

Прв што употребил + за собирање бил Французинот Никол Орем во 1360.
Прв што употребил - за одземање бил Германецот Јоханес Видман во 1489.
Прв што употребил х за множење бил Англичанецот Вилијем Аутред во 1618.
Прв што употребил ÷ за делење бил Швајцарецот Јохан Ран во
Најпрвин, Abu Abudllah Muhammad bin Musa al-Khwarizmi бил Персиец. Познат е како пронаоѓач на алгебрата која името го добила од неговата книга Hisab al-jabr w’al-muqabala.
egipkanite grcite i vaviloncite koristele broevi do 60 kaj starite grci ne postoele poveke od 60 broevi, upotrebata na 0 e delo na musliman po ime muhamed ibn ahmed,, osnovacot na al gebarata e al dzabir, , denes istata kniga vo anglija i germanija se precati , po negovoto ime al gebar,a i poznato e imeto Muhamed ibn musa koj gi sostavil tablite na trignometrijai logaritmika. dali bil persijec dali bil turcin dali bosanec dali arap ili indoneziec on bil musliman i ziveel vo vremto na toj halifat Ebu Abdullah Muhammed bin Musa el-Harezmi [Rahmathullahi 'alaihi] vo taa islamska zaednica ziveele razni narodnosti presijci arapi asirci egipkani site tie dale pridones vo islamskata civilizacija

Неговиот голем придонес дојде во неговата книга Хисаб Ал Џебир Вел Мукабеле кој положи темелите на наука за алгебрата.

(Мухамед Ибн Муса Ел Харезми Rahmathullahi 'alaihi -780-850 )
Овој математичар и астроном, работи во првиот златен период од исламската цивилизација. Роден е во градот на Багдад, Ел Харезми бил првиот математичар во светот. Неговиот голем придонес дојде во неговата книга Хисаб Ал Џебир Вел Мукабеле кои се вградија во темелите на науката за алгебра. Ел Харезми исто така беше првиот голем муслимански географ, кој напиша книга, Surat Al Arz или обликот на Земјата. Заедно со други 69 научници, даде карта на светот, а ова беше една од првите карти во светот.

Дела:

Mатематика



    • El- Kitab'ul Muhtasar fi'l Hesab'il Cebri ve'l Mukabele
    • Kitab al-Muhtasar fil Hisab el-Hind
    • El-Mesahat
Астрономија



    • Ziјdz'ul Harezmi
    • Kitab al-Amal bi'l Usturlab
    • Kitab'ul Ruhname
Географија



    • Kitab surat al-arz
Историја



    • Kitab'ul Tarih


Страна од Алгебрата
 
Последно уредено:
Член од
19 мај 2012
Мислења
1.550
Поени од реакции
364
По овој муслимани се уназадуев не унапредуев...
 
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.604
Поени од реакции
9.238
Читајте колку биле напредни Муслиманите некогаш. А денеска Талибан, Боко Харам, ИСИС, Ал Каеда и сл. Трагедија.

U vreme arapske vlasti nad većim delom Pirinejskog poluostrva, od 8. veka pa do kraja 15. veka smatralo se da su andaluzijski Arapi najčistiji na svetu, dok hrišćani na severu poluostrva "i odeću nose sve dok se na njima ne raspadne". Kada je Španija ponovo postala hrišćanska, čistoća se smatrala ozbiljnim bogohuljenjem, i povezivala se sa neprijateljima, španskim Arapima Mavarima. Sinonim za muslimana, ali istovremeno i najomiljenija verska optužnica, bila je: "Kupa se!".

I muslimanska sveta knjiga Kuran eksplicitno savetuje muslimane da se pridržavaju visokih standarda lične i telesne higijene i da budu ritualno čisti kad god je moguće. Iz tog razloga su u muslimanskim zemljama kupaonice uvek opremljene crevom za vodu smeštenim pored WC-a, tako da pojedinac može da se pere.
Ljudski smrad i fizička nečistoća postali su simbol i preduslov za moralnu čistoću i ispravnost vere kod hrišćana. Izvesni monah iz Klunija Ulrih priznao je u svojim zapisima u 11. veku da se on i braća ipak kupaju dvaput godišnje, pre Uskrsa i pre Božića. U poređenju sa uobičajenom dinamikom kod neukih seljaka, to je bilo - dvostruko češće. Evropa je tokom tog dela svoje istorije zaista vonjala po "mirisu svetosti", kako je i službeno nazivan ljudski smrad. Jedna od najčešćih fraza Inkvizicije u optužnicama protiv osumnjičenih jeretika bila je da su optuženi "poznati po tome da se kupaju".

Ulice pune raznovrsnog izmeta i lešina, izvora stalne zaraze - to je, otprilike, bila slika većine evropskih gradova tokom srednjeg veka. Doduše, ponegde su zabeleženi izuzeci, pa je veliki broj srednjovekovnih dvoraca imao klozetske, sanitarne prostorije i unutrašnji kanalizacioni sistem. Najnovija istraživanja pokazala su da je London već u 14. veku imao kloake, vrstu javnog kanalizacionog sistema, septičke jame i brojne javne klozete, zvane latrine. Za razliku od Londona, pri gradnji jednog od najpoznatijih dvoraca na svetu, Versaja pokraj Pariza, klozetske prostorije i kupaonice su, jednostavno, zaboravljene.

I Muhamed četkao zube

Čistoća je važan deo islamskog učenja, uključujući i ajete iz Kurana koji podučavaju kako se održava ritualna čistoća. Oralna higijena, čišćenje zuba uz pomoć četkice za zube zvane misvak, smatra se preporukom i samog proroka Muhameda. U praksi se razlikuju "vudu" pranje, delimično, i gusl, pranje celog tela, što je bila ritualna obaveza muslimana nakon polnog odnosa, po završetku menstrualnog ciklusa, posle porođaja, posle smrti prirodnom smrću. Postoji i tajamum, suvo pranje pomoću peska ili prašine, ako čista voda nije pri ruci. Islam propisuje i posebna pravila u pogledu lične higijene prilikom odlaska u toalet. Kuran pominje pranje ruku nakon odlaska u toalet. Pored drugih ritualnih radnji, danas se smatra da je korišćenje toaletnog papira prihvatljivo, ali da je zapiranje vodom ipak bolje i potrebnije.
 
Член од
14 август 2006
Мислења
45.359
Поени од реакции
84.580
Читајте колку биле напредни Муслиманите некогаш. А денеска Талибан, Боко Харам, ИСИС, Ал Каеда и сл. Трагедија.
Значи историјата покажала дека Исламот може да биде носител на прогресот, како што впрочем тоа и се случувало во Средниот Век. Оттука не сметам дека Исламот е по дефиниција погрешно или лошо учење.
Муслиманите денес? Е тоа е веќе друга приказна.
 
Член од
26 април 2013
Мислења
558
Поени од реакции
114
Значи историјата покажала дека Исламот може да биде носител на прогресот, како што впрочем тоа и се случувало во Средниот Век. Оттука не сметам дека Исламот е по дефиниција погрешно или лошо учење.
Муслиманите денес? Е тоа е веќе друга приказна.
конечно.........................:)
 
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.604
Поени од реакции
9.238
House of Wisdom - Baghdad

Hunayn ibn Ishaq (809-873), physician

Hunajn ibn Išak (Hunayn ibn Ishaq, također Hunain ili Hunein) (sirijski: ܚܢܝܢ ܒܪ ܐܝܣܚܩ, arapski: أبو زيد حنين بن إسحاق العبادي‎; ’Abū Zayd Ḥunayn ibn ’Isḥāq al-‘Ibādī, na latinskom poznat kao Johannitius) (809–873) bio je znameniti asirski učenjak i ljeklar nestorijanske kršćanske vjere poznat po brojnim prijevodima klasičnih grčkih tekstova na sirijski i arapski jezik u doba Abasidskog Kalifata. Poznavao je četiri jezika - arapski, sirijski, grčki i perzijski - i smatrao se jednom od najučenijih ličnosti svogh doba, među Arapima stekavši titulu "Šeik prevodilaca". Bio je rodom iz današnjeg južnog Iraka, ali je najveći dio života proveo u Bagdadu, koji je u to vrijeme bio najznačanije središte kulture i nauke.

Hunayn ibn Ishaq enriched the field of ophthalmology. His developments in the study of the human eye can be traced through his innovative book, “Ten Treatises on Ophthalmology.”

Yaqub ibn Ishaq al-Kindi (801-873), philosopher and polymath

Jakub ibn Isak el Kindi (arap. أبو يوسف يعقوب إبن إسحاق الكندي‎) (oko 801873) je bio arapski filozof i svestrani naučnik iz 9. veka.[1]

Bavio se filozofijom, metafizikom, fizikom, astrologijom, astronomijom, hemijom, logikom, matematikom, muzikom, medicinom,psihologijom, kriptografijom i meteorologijom i smatra se pionirom u mnogima od ovih oblasti.[2]

El Kindi je bio najraniji značajni arapski filozof aristotelovske tradicije, čuven po svojim nastojanjima da uvede helenističku filozofiju u arapski svet

Muhammad ibn Mūsā al-Khwārizmī (780–850), mathematician

Abu Abudllah Muhammad bin Musa al-Khwarizmi (cca. 780. - cca. 840) je persijski naučnik, matematičar, astronom i pisac. Poznat je kao pronalazač algebre, koja je ime dobila po naslovu jedne njegove knjige. Zaslužan je za širenje indijskih brojeva poZapadu.

Al-Khwārizmī's contributions to mathematics, geography, astronomy, and cartography established the basis for innovation in algebraand trigonometry. His systematic approach to solving linear and quadratic equations led to algebra, a word derived from the title of his 830 book on the subject, "The Compendious Book on Calculation by Completion and Balancing" (al-Kitab al-mukhtasar fi hisab al-jabr wa'l-muqabalaالكتاب المختصر في حساب الجبر والمقابلة).

On the Calculation with Hindu Numerals written about 825, was principally responsible for spreading the Indian system of numeration throughout the Middle East and Europe. It was translated into Latin as Algoritmi de numero Indorum. Al-Khwārizmī, rendered as (Latin) Algoritmi, led to the term "algorithm".

Some of his work was based on Persian and Babylonian astronomy, Indian numbers, and Greek mathematics.

Al-Khwārizmī systematized and corrected Ptolemy's data for Africa and the Middle East. Another major book was Kitab surat al-ard("The Image of the Earth"; translated as Geography), presenting the coordinates of places based on those in the Geography ofPtolemy but with improved values for the Mediterranean Sea, Asia, and Africa.

He also wrote on mechanical devices like the astrolabe and sundial.

He assisted a project to determine the circumference of the Earth and in making a world map for al-Ma'mun, the caliph, overseeing 70 geographers.

l-Khwārizmī's second major work was on the subject of arithmetic, which survived in a Latin translation but was lost in the originalArabic. The translation was most likely done in the twelfth century by Adelard of Bath, who had also translated the astronomical tables in 1126.

The Latin manuscripts are untitled, but are commonly referred to by the first two words with which they start: Dixit algorizmi ("So said al-Khwārizmī"), or Algoritmi de numero Indorum ("al-Khwārizmī on the Hindu Art of Reckoning").

Al-Khwarizmi's work on arithmetic was responsible for introducing the Arabic numerals, based on the Hindu-Arabic numeral systemdeveloped in Indian mathematics, to the Western world. The term "algorithm" is derived from the algorism, the technique of performing arithmetic with Hindu-Arabic numerals developed by al-Khwarizmi. Both "algorithm" and "algorism" are derived from theLatinized forms of al-Khwarizmi's name, Algoritmi and Algorismi, respectively.

Al-Khwārizmī's Zīj al-Sindhind[12] (Arabic: زيج "astronomical tables of Sind and Hind") is a work consisting of approximately 37 chapters on calendrical and astronomical calculations and 116 tables with calendrical, astronomical and astrological data, as well as a table of sine values. This is the first of many Arabic Zijes based on the Indian astronomical methods known as the sindhind.[24] The work contains tables for the movements of the sun, the moon and the five planets known at the time. This work marked the turning point in Islamic astronomy.

Al-Khwārizmī's Zīj al-Sindhind also contained tables for the trigonometric functions of sines and cosine.[24] A related treatise onspherical trigonometry is also attributed to him.

Al-Khwārizmī's third major work is his Kitāb ṣūrat al-Arḍ (Arabic: كتاب صورة الأرض "Book on the appearance of the Earth" or "The image of the Earth" translated as Geography), which was finished in 833. It is a revised and completed version of Ptolemy'sGeography, consisting of a list of 2402 coordinates of cities and other geographical features following a general introduction.

Banu Musa brothers, engineers and mathematicians

The Banū Mūsā brothers ("Sons of Moses"), namely Abū Jaʿfar, Muḥammad ibn Mūsā ibn Shākir (before 803 – February 873), Abū al‐Qāsim, Aḥmad ibn Mūsā ibn Shākir (d. 9th century) and Al-Ḥasan ibn Mūsā ibn Shākir (d. 9th century), were three 9th-century Iranian scholars who lived and worked in Baghdad. They are known for their Book of Ingenious Devices onautomata (automatic machines) and mechanical devices. Another important work of theirs is the Book on the Measurement of Plane and Spherical Figures, a foundational work on geometry that was frequently quoted by both Islamic and European mathematicians.

In one of their surviving publications the Kitab marifat masakhat al-ashkal The Book of the Measurement of Plane and Spherical Figures) Banu Musa gave volume and area number values.

The most popular of their publications was the Kitāb al-Ḥiyal, which was mostly the work of Aḥmad, the middle brother, was a book filled with one hundred mechanical devices. There were some real practical inventions in the book including a lamp that would mechanically dim, alternating fountains, and a clamshell grab. Eighty of these devices were described as "trick vessels" that showed a real mastery of mechanics, with a real focus on the use of light pressure. Some of the devices seem to be replications of earlier Greek works, but the rest were much more advanced than what the Greeks had done.

They made many observations and contributions to the field of astronomy, writing nearly a dozen publications over their astronomical research. They made many observations on the sun and the moon. Al-Ma’mun had them go to a desert in Mesopotamia to measure the length of a degree. They also measured the length of a year to be 365 days and 6 hours.

Most notable among their achievements is their work in the field of automation, which they utilized in toys and other entertaining creations. They have shown important advances over those of their Greek predecessors.[2]

Sind ibn Ali (d. 864), astronomer

Sind ibn Ali-Musa, Sind ibn ʿAlī (died after 864 AD),[1] was a renowned SindhiMuslimastronomer, translator, mathematician and engineer.

He is known to have translated and modified the Zij al-Sindhind. The Zij al-Sindhind was the first astronomical table ever introduced in the Muslim World. As a mathematician Sind ibn ʿAlī was a colleague of al-Khwarizmi and worked closely with Yaqūb ibn Tāriq together they calculated the diameter of the Earth and other astronomical bodies. He also wrote a commentary on Kitāb al-ğabr wa-l-muqābala and helped prove the works of al-Khwarizmi. The decimal point notation to the Arabic numerals was introduced by Sind ibn Ali.

Abu Uthman, usually known as Al-Jahiz (781-861), writer and biologist

al-Jāḥiẓ (Arabic: الجاحظ‎) (full name Abū ʿUthman ʿAmr ibn Baḥr al-Kinānī al-Baṣrīأبو عثمان عمرو بن بحر الكناني البصري) (born in Basra, 776 – December 868/January 869) was an Arabicprose writer and author of works of literature, Mu'tazili theology, and politico-religious polemics.

Kitab al-Hayawan (Book of Animals)

The al-Hayawan is an encyclopedia of seven volume of anecdotes, poetic descriptions and proverbs describing over 350 varieties of animals.

In a discussion broadcast by ABC. the palaeontologist and practising Muslim Gary Dargan said that al-Jāḥiẓ had made observations that described evolution: "Animals engage in a struggle for existence; for resources, to avoid being eaten and to breed. Environmental factors influence organisms to develop new characteristics to ensure survival, thus transforming into new species. Animals that survive to breed can pass on their successful characteristics to offspring."


 

Kajgana Shop

На врв Bottom