Не е проблемот во стар или млад,проблемот е во различниот систем на работење.Тие возрасни лица,започнале да работат во друг систем,кој ги научил дека треба да тргнат од себе.Денес се тргнува од клиентот.Флексибилноста за постарите е девето светско чудо,воопшто не прават проблеми да се прилагодат на новиот систем.Незнам колку илјади евра се фрлени на прекфалификација на вработените,било да се банки,пошти,јавна администрација.Резултат:сеуште незнае да го уклучи компјутерот.Не сум за напуштање на таа армија возрасни,но мора да се најде задоволително решение,во кое нема да страда ниту едната страна,јас како клиент и она како вработена.Тие решенија можат да бидат драстични технолошки вишок (кој не се социјално оправдани бидејќи и они имаат деца за школување) или промена на работно место во бек офис,како што кажа Принц,на жалби и поплаки.
Дека не им е местото на шалтер,не им е,предизвикуваат желба да ги задавиш.Да не ги спомнам од пошта,доживеав да ми се издере една постара жена,поради лични проблеми.Недај боже да ги прашаш нешто,ќе те отераат во три лепе материне.