Потона брод во Охридско езеро

Статус
Затворена за нови мислења.
Член од
6 септември 2009
Мислења
10
Поени од реакции
1
Лека им земја (или кристална им вода). Голема е Трагедиата! Не ми се и коментира.
А што ке кажете, да го остажим "Илинден" на дното ( там каде си е сега) у Охридското езеро...както "Аризона" у Прл Харбр, за да се помни и повече да се не случва, оти как кажува "марсовка" погоре: 1.Бродот бил стаурдија за у музеј не за пловење...
 

Zemzela

носител на титулата ултимативен клабер
Член од
19 јули 2006
Мислења
5.045
Поени од реакции
151
Мене кога пловев по Матка до пештерите ми ставија елек за спасување,така да зависи од човекот што превезува и од тоа како е организиран,тој и да имал елеци немал за сите зашто бил со повеќе од дозволено,но и Бугарите можеле да не се качуваат сите доколку знаеле дека се повеќе од дозволено,секој одговара за својот живот....и за сајлата,таа може била во дефект,ама преоптовареноста придонела да биде уште поранлива и затоа пукнала :toe:
 

tomsaso

Пемпере
Член од
10 септември 2005
Мислења
1.387
Поени од реакции
339
Сочуство за семејствата на загинатите.

Брод од 1924 ? Тоа не можев да го повервуам
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Сочуство за семејствата на загинатите.

Брод од 1924 ? Тоа не можев да го повервуам
Пловат и од 1824, па мува не ги лази.....ДОБРО ОДРЖУВАНИ и контролирани, со правилно користење....што постар брод..поголема туристичка атракција....
...ако бродот потонал затоа што пукнала сајлата од кормилото,па нагло завлекол на една страна, а задниот дел тогаш оди надолу, бродот бил претоварен, водата прелила преку палубата...вакви бродови немаат комори и прегради....не требаат ни три минути да отидат под вода......, а паниката тогаш го прави своето....
Од друга страна сепак е среќа во несреќа, како што тргнал да плови кон Свети Наум имало шанса сето ова да се случи во најдлабоките води на езерото карши Трпеица.....далеку од сите и со веројатно многу повеќе жртви...
 

Ilumious

Патник, педер, поет, администратор, масон
Член од
29 јануари 2007
Мислења
84.962
Поени од реакции
195.489
Најтрагично е што во бродовиве што пловат по езера не се ставаат појаси на патниците. Тоа е една голема грешка. Сите си велат, ех, езеро, кој брод потонал во езеро па ти? Езеро, бара, вода е. Со вода нема играње. Моменти на паника се тоа. Кога имав 5-6 години, пливачка се удави во Дрим. Така да не се согласувам со тоа, како можеле да се удават патниците на 200 метра од брегот, можеле набрзина да скокнат, да се фатат за нешто... Настрана фактот што не сме сигурни дека сите знаеле да пливаат. Којзнае која збрка се направила кога виделе бродот дека тоне, вака од место лесно е да се зборува.

P.S. Кај нас денес е ден на жалост? Не се ни приметува, телевизииве тераат програма, секоја чест на Канал 5 и Алфа. :sport2:
 

VeS

.
Член од
16 мај 2008
Мислења
4.749
Поени од реакции
2.355
Oд изнајавата на една преживеана
Некако добив сила и успеав да се дофатам на еден појас,на кој се држеа уште 5 луѓе
Значи,за тие што коментираат цело време дека воопшто ги немало појасите. Да,имаше појаси,само шо незнајме колку биле и не коментирајте или не си прајте филмој од на стол седење кога не знаете каква била ситуацијата таму и што всушност се случувало. Сите добро знаеме дека медиумите за да си го зголемат рејтингот кажуваат и информации кои не се точни. Зошто не ги пофалија луѓето што ги спасиле на давениците,туку веднаш се фаќаат само за бродот и капетанот им е крив?
за несреќата преживеаните го обвинуваат бродот, но и самите себе.
Спопственикот е крив што знаел дека треба нова сајла,ама не ја сменал. Крив е исто така што немал доволно појаси за спасување,а исто така зошто самиот тој дозволил на бродот да се качат луѓе над дозволеното.Но,во Охрид тоа го прават сите бродови, 10,20 или 30 луѓе плус се појќе пари. И јас и Рајко и Петко да бевме на местото на капетанот ќе ги пуштевме,реално ако гледаме на работава. До Св.Наум со тој брод беше 300 денари, 10 луѓе плус се 3000 денари.Никој не помислил дека ќе дојде до олкава трагедија.
Патниците на бродот се криви што го гледаат колкаво бродче е, го гледаат колку изгледа,благо кажано,мизерно, гледаат дека во бродот има повеќе патници,ама сепак се качија...додека имаше и такви шо сакаја да отидат,но кога погледнаа дека се отпоќе луѓе си се откажаја од тоа задоволство,кое можеше да ги коштат и живот.Значи,секој си е одговорен за својот живот.
Уште нешто, ниту еден брод шо плови во Охридсково езеро нема појаси за спасување под или до секое седиште, тоа го знаеме сите,но никој не го кажал тоа,зошто на никој не му сметаше,се додека не се случи оваа трагедија и сите наеднаш постанавте хуманисти,сите наеднаш почнавте да дрвите како охридскиве бродови биле тиња,како никој не се грижел за нив или како можеле да се спасат и тие 15 луѓе што загинаја(нека им е лесна земја),ама немало доволно луѓе или биле себични луѓето и гледале од страна.
Разберите, охридските бродови имаат сите импровизирани седишта,кои се за во двор,а не за на брод, освен еден. Ми се има случено со друг брод,навечер да патувам и од шо имаше многу бранови сите наденаш станаја,бродот убо се разниша и сите испопаѓаја и се разлетаја низ бродот. Навидум беше смешно да гледаш како сите летаат од еден крај на друг или прават салта,но тоа е уште еден голем минус колку охридските бродови се небезбедни.
Тоа што кај нас безбедноста е сведена на минимум од причина што не се има случено ваква трагедија, за тоа некој треба да сноси одговорност. Каде се надлежните да направат проверка на бродовите и да контролираат колку луѓе влегуваат во нив? Сега сите се кријат под маса,зошто вината започнува од нив,а не од капетанот.
 

Nik20

Неверификуван член од немаштија
Член од
13 јули 2009
Мислења
5.346
Поени од реакции
6.299
Oд изнајавата на една преживеана
Значи,за тие што коментираат цело време дека воопшто ги немало појасите. Да,имаше појаси,само шо незнајме колку биле и не коментирајте или не си прајте филмој од на стол седење кога не знаете каква била ситуацијата таму и што всушност се случувало. Сите добро знаеме дека медиумите за да си го зголемат рејтингот кажуваат и информации кои не се точни. Зошто не ги пофалија луѓето што ги спасиле на давениците,туку веднаш се фаќаат само за бродот и капетанот им е крив?
Спопственикот е крив што знаел дека треба нова сајла,ама не ја сменал. Крив е исто така што немал доволно појаси за спасување,а исто така зошто самиот тој дозволил на бродот да се качат луѓе над дозволеното.Но,во Охрид тоа го прават сите бродови, 10,20 или 30 луѓе плус се појќе пари. И јас и Рајко и Петко да бевме на местото на капетанот ќе ги пуштевме,реално ако гледаме на работава. До Св.Наум со тој брод беше 300 денари, 10 луѓе плус се 3000 денари.Никој не помислил дека ќе дојде до олкава трагедија.
Патниците на бродот се криви што го гледаат колкаво бродче е, го гледаат колку изгледа,благо кажано,мизерно, гледаат дека во бродот има повеќе патници,ама сепак се качија...додека имаше и такви шо сакаја да отидат,но кога погледнаа дека се отпоќе луѓе си се откажаја од тоа задоволство,кое можеше да ги коштат и живот.Значи,секој си е одговорен за својот живот.
Уште нешто, ниту еден брод шо плови во Охридсково езеро нема појаси за спасување под или до секое седиште, тоа го знаеме сите,но никој не го кажал тоа,зошто на никој не му сметаше,се додека не се случи оваа трагедија и сите наеднаш постанавте хуманисти,сите наеднаш почнавте да дрвите како охридскиве бродови биле тиња,како никој не се грижел за нив или како можеле да се спасат и тие 15 луѓе што загинаја(нека им е лесна земја),ама немало доволно луѓе или биле себични луѓето и гледале од страна.
Разберите, охридските бродови имаат сите импровизирани седишта,кои се за во двор,а не за на брод, освен еден. Ми се има случено со друг брод,навечер да патувам и од шо имаше многу бранови сите наденаш станаја,бродот убо се разниша и сите испопаѓаја и се разлетаја низ бродот. Навидум беше смешно да гледаш како сите летаат од еден крај на друг или прават салта,но тоа е уште еден голем минус колку охридските бродови се небезбедни.
Тоа што кај нас безбедноста е сведена на минимум од причина што не се има случено ваква трагедија, за тоа некој треба да сноси одговорност. Каде се надлежните да направат проверка на бродовите и да контролираат колку луѓе влегуваат во нив? Сега сите се кријат под маса,зошто вината започнува од нив,а не од капетанот.
првата сторија на А1 изгледаше овака!
трагедија во Охрид, се преврти брод 17 загинати а бројката се очекува да се искачи до 30.Неофицијално на бродот имало 3 пати повеќе патници од дозволеното.и новинарката испаѓа и кажува дека од дозволени 55 на бродот на него се качиле 120.
после кај 15.00 кај вторите ударни вести на сител излегоа со точни бројки и со проектиран клип во кој е прикажано дека бродот потонал од скината сајла која го поврзува воланот со задната перка.На А1 испаднаа само со видеото во кое се гледаат умрените и една новинарка Гетева мислам дека се викаше која од возбуда повеќе грешки правеше од југослав костовски кога коментира.девојката врска немаше што прави ама добро ги извести сите дека министерот поднел неотповиклива оставка.освен таа вест за која имаа право А1 цело време ја лажеше цела јавност со некакви бројки кои сигурно Дидар од шутка на кристална топка им ги гледала!за да испадне мизеријата од новинарство на крај бројката од загинати од 17 се намали на 15, исчезнатите 3ца не се ни качиле на бродот а наместо 3 пати повеќе народ на бродот имало само 10 души повеќе!
 
S

StormRage

Гостин
Си отидое луѓето бог да ги прости... вистина не ги сакам бугариве ама и тие се луѓе пак... исто е ова и лоша репутација за Охрид како туристички град ама и за тие со кајчињата и бродовите шо одат секој ден до Св. Наум... Вистина езерово си го берит акот секоја година ама годинава најмногу собра и за други години... претходно по еден- двајца... годинава 20... не знам... :toe:
 

Apokalipto

Tredici
Член од
4 март 2007
Мислења
15.576
Поени од реакции
2.585
Кога сме кај грешки... дали некој ги гледаше вестите на Канал 5 вечерта... кога жената која ја ставиле да изигрува новинар/водител или било што и да се обидуваше успеа да ги измеша и испогреши сите имиња? - на премиерот Јанакиевски му поднесе оставка на премиерот Георгиевски, Јанакиевски министерот за транспорт и врски му поднесе оставка на Никола Героргиевски овој пардон Груевски...
 
Член од
3 декември 2007
Мислења
3.718
Поени од реакции
772
првата сторија на А1 изгледаше овака!
трагедија во Охрид, се преврти брод 17 загинати а бројката се очекува да се искачи до 30.Неофицијално на бродот имало 3 пати повеќе патници од дозволеното.и новинарката испаѓа и кажува дека од дозволени 55 на бродот на него се качиле 120.
после кај 15.00 кај вторите ударни вести на сител излегоа со точни бројки и со проектиран клип во кој е прикажано дека бродот потонал од скината сајла која го поврзува воланот со задната перка.На А1 испаднаа само со видеото во кое се гледаат умрените и една новинарка Гетева мислам дека се викаше која од возбуда повеќе грешки правеше од југослав костовски кога коментира.девојката врска немаше што прави ама добро ги извести сите дека министерот поднел неотповиклива оставка.освен таа вест за која имаа право А1 цело време ја лажеше цела јавност со некакви бројки кои сигурно Дидар од шутка на кристална топка им ги гледала!за да испадне мизеријата од новинарство на крај бројката од загинати од 17 се намали на 15, исчезнатите 3ца не се ни качиле на бродот а наместо 3 пати повеќе народ на бродот имало само 10 души повеќе!
Да бе, се прашувам зошто ти не најде порелевантни информации? Како што им кажале, така објавуваат. И сето тоа се знаеше дека беа претпоставки и рекла-казала бројки. Дури и Гордана Јанкуловска во изјавата за А1, згреши со бројките, па што останува за новинарите... И сеуште не се знае ништо. Ни колку биле на бродот, ни колку погинале, ни колку се живи. Се знае дека има жртви, дека е ова страшно, дека треба да има појаси за спасување и дека најверојатно ќе ги има за месец дена најдоцна и дека ќе се свестиме за друг пат. Не ми се веруева дека дискусијата овде се свела на ,,точност на медиумско информирање", отворете си таква тема, ако немате друга работа, овде за жртвите се говори, за трагедијава воопшто...
 

Nik20

Неверификуван член од немаштија
Член од
13 јули 2009
Мислења
5.346
Поени од реакции
6.299
Да бе, се прашувам зошто ти не најде порелевантни информации? Како што им кажале, така објавуваат. И сето тоа се знаеше дека беа претпоставки и рекла-казала бројки. Дури и Гордана Јанкуловска во изјавата за А1, згреши со бројките, па што останува за новинарите... И сеуште не се знае ништо. Ни колку биле на бродот, ни колку погинале, ни колку се живи. Се знае дека има жртви, дека е ова страшно, дека треба да има појаси за спасување и дека најверојатно ќе ги има за месец дена најдоцна и дека ќе се свестиме за друг пат. Не ми се веруева дека дискусијата овде се свела на ,,точност на медиумско информирање", отворете си таква тема, ако немате друга работа, овде за жртвите се говори, за трагедијава воопшто...
Тоа е финтата А1 секогаш лажат! цела ден успеваа да извадат некои мутави информации од гледачи што не го виделе настанот ама биле таму денеска 1 ден по несреќата нив на вебсајтот само видеото им стои другото се е тапа.
Како можеа сител да излезат со точни информации во 15.00 а А1 во 23.00 сеуште да нема барем 1 точна информација.
освен убавите водителки на вестите а1 во вестите нема ништо освен измислици!
 

CafeDelMar

Luminance
Член од
29 октомври 2007
Мислења
6.503
Поени од реакции
14.678
Сум патувал на многу бродови и тоа не бродови туку бродишта и можам да ти кажам дека никаде никој не облекува елеци, само во случај на несреќа.
Луѓето во Охрид ги фатило паника заради брзото тонење на бродот и затоа се издавиле а и да имале елеци мислиш ли дека стари луѓе ќе испливаат надвор така лесно?
Сите станавте стручњаци ама требало таму да одите и да помагате а не овде да какате дека требало вака или онака...
Eте и јас сум патувала, и секогаш сум имала елек, ме направивте будала при здрав памет сите ама нека ви биде. Ќе престанам да какам јас од што ете се сите отидовте да помогнете само јас се најдов да искоментирам дека ми е логично тоа.


Мене кога пловев по Матка до пештерите ми ставија елек за спасување,така да зависи од човекот што превезува и од тоа како е организиран,тој и да имал елеци немал за сите зашто бил со повеќе од дозволено,но и Бугарите можеле да не се качуваат сите доколку знаеле дека се повеќе од дозволено,секој одговара за својот живот....и за сајлата,таа може била во дефект,ама преоптовареноста придонела да биде уште поранлива и затоа пукнала :toe:


Не бе лажеш ти, елек се става само кога капетанот знае дека ќе потонеш и тоа во време кога почнуваш да се давиш веќе.
 

Solid

Зона на самракот
Член од
26 август 2007
Мислења
7.174
Поени од реакции
4.132
Лани кога одевме со брод од Лидо до Венеција никој не носеше елек.Ама бродот беше за 100 луѓе,а ние бевме 50-тина.:toe:
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom