Потеклото на Албанците

N

n/a

Гостин
O Dardan...koj ti e ovoj be?
Nekoj sto raboti u gardata na bugarite?:tapp:
Zimi oko...vidi ja uniformata na pretsedatelskite gardisti vo Bugarija...
ovoj garant ili e eden od niv,ili mu ja m`snal uniformata. :toe:
 
A

anaveno

Гостин
Гегите и науката

Гегите-лажните илири,немаат никакви археолошки докази дека се некое староседелско племе на балканиве.
Во нивните псеудо-археолошки писанија,ќе видиме дека,наводно,постоела некоја си Комани-Кроја култура,која демек ги врзувала со Илирите.

Комани Кроја, или Коман, Комани културата, позната е исклучиво по гробиштата, распоредени во триаголник помеѓу Охридското и Скадарското езеро и островот Крф. Тие гробишта обично се сместени до утврдувања (Комани, Сард, Леш, Кроја, итн.).
Особеноста им во богатиот инвентар (накит, делови од носии, војничка опрема), кои биле датирани во 7-8. век.

Само во еден случај такви гробишта се забележани кај црквата од рановизантијско време – кај храмот Свети Еразмо кај Охрид (Маленко 1976: 221-234). Тие гробишта, донекаде се поинаку ориентирани од рушевините на црквата,кои ги оштетиле зидовите на храмот. Тоа значи дека постои голем дисконтинуитет помеѓу храмот срушен околу 600 год, и населението кое тука подигнало гробишта, без да знае за зидовите на базиликата, ниту за нивната ориентација.

Во Сард кај Скадар,спроведените истражувања на гробиштата во подножето на градот и самиот град, се делумно објавени.
Од тврдината се објавени наоди на метални предмети од Комани Кроја културата, и само едно парче керамика-грнчарија – дел од истовременски лонец од “словенска” изработка (Komata 1980: Т. 4). Од Кроје, Леш, Букела и други места со гробишта од Комани Кроја културата, нема објавени наоди од керамика-грнчарија.

Насекаде,најприродно е да покрај некои гробишта има населба, внатре в градот или пак сместено некаде во близина, а вобичаени и најбројни наоди од населби се керамика-грнчарија.

Необично е да не се спроведени ископувања во „Каљаје Далмачес“ во Комани, тврдина покрај која се истражувани епонимни гробишта. Бидејќи нема податоци за наоди на населби во Комани Кроја културата, освен споменатиот случај, очигледно станува збор за намерно криење на податоци.

Причината е јасна: керамиката, како што е примерокот од Сард, покажува “словенско” население. На „Градиште“ во Симица (јужна Албанија) најдена е “словенска” керамика и накит од 8-11 век, но тука гробиштата не се истражувани (Karaiskaj 1976: Т. 10-11, 16). Со тоа се открива методот на манипулирање со археолошки артефакти-ФАКТИ – се бира што ќе биде ископано, се “фризираат” информации кои ќе бидат објавени, а тоа се оние кое можат да се искористат за политички потреби, додека останатите се кријат.

P.S. што убава наша рано-средновековна керамика од скопско:




Aјде да видиме 1 гегска...
 
A

anaveno

Гостин
Во овој смисол е занимлив примерот на угледниот германски научник Ј. Вернер, кој пишувајќи за пронајдокот на златни предмети од Врап кај Елбасан, заклучил дека не може да бидат постари од 8. век, судејќи по аналогиите од Панонија, но сепак го поврзал со бугарскиот хан Кувер, кој живеел во втората половини од 7. век (Werner 1983). ?????

Но,благодарејќи на потполно независни истражувања, пред се во Панонија и степите помеѓу Црно море и Каспијското езеро, данес Комани Кроја културата може со сигурност да се датира во 9. век и да се поврзе со Црвените Хрвати (Јанковић 2007: 186-209).
Бидејќи , некои предмети особени за оваа култура добро се познати и датирани на наведените подрачја, каде се пронаоѓани во претежно номадско опкружување кај Аланите, Бугарите, Хазарите, Аварите, како и кај “Словените”.

Некои особини на Комани Кроја културата се поврзуваат со востановените обичаи на Старохрватите во Далмација (Белошевић 1980: 92-93; Милошевић 1995).
(тука е важно да се спомне генетското истражување,кое покажува древност на Далматинците,кои се генетски РАЗЛИЧНИ од ГЕГИТЕ)

Тоа, како и пишаните податоци, недвосмислено упатува дека Комани Кроја културата припаѓа на Црвените Хрвати, племе доселено на просторите помеѓу Охридското и Скадарското езеро, околу крајот на 8,почеток на 9 век.
(оваа славска теза,не држи вода,баш поради генетските истражувања,и немање ни на 1 (еден) славски гроб,колиба,населба,град,гатанка,песна и т.н.).

Тезата дека оваа култура е уништена од блгарите,исто така е дискутабилна,поради немање никакви археолошки наоди од некакво си татаро-монголско или рано-турско навлегување на балканиве.

Аналогии за оваа култура се наоѓаат надвор од Балканскиот полуостров и кај Старохрватите.

Затоа, оваа култура, која нема корени на тлото на кое се формирала, не може да биде доказ за сродност на Илирите и Албанците, туку докажува дека предците на Албанците се доселени после 9 век.

Библиографија
Ј. Белошевић 1980: Материјална култура Хрвата од 7-9. стољећа, Загреб.
N. Bodinaku 1983: Kultura e varrezлs sл hershme mesjetare shqiptare nл luginлn e sipлrme tл vjosлs tл rrethit tл pлrmetit, Iliria 1, 241-250.
Budinskэ-Krička и Lamiovб-Scmiedlovб 1990 A late 1st century B.C. - 2nd Century A.D. Cemetery at Zemplin, Slovenskб Archeolόgia XXXVIII-245-359.
J. Werner 1950: Slawische Bьgelfibeln des 7. Jahrhunderts, Reinecke-Festschrift, Mainz.
1983: Neue aspecte zum awarischen Schatzfund von Vrap, Iliria 1, 191-201.
М. Гарашанин 1964: Источна граница Илира према археолошким споменицима, у Симпозијум о територијалном и хронолошком разграничењу Илира у праисторијско доба, ур. А. Бенац, Центар за балканолошка испитивања, Сарајево, 135-150, 166-175.
1988: Настанак и порекло Илира, у Илири и Албанци ур. М. Гарашанин, Београд, 9-80.
Ђ. Јанковић 1998: Српске громиле, Београд.
2004: О Цркви Рашке доба пре Немање, Гласник САД 20, 63-68.
2007: Српско Поморје од 7. до 10. столећа, Београд.
Dј. Jаnković 2004: The Slavs in the 6th Century North Illyricum, Гласник САД 20, 39-58.
К. Јиречек 1952: Историја Срба, превео Ј. Радоњић, Београд.
А. Јовановић 1984: Римске некрополе на територији Југославије, Београд.
V. Jovanović 1977: Ьber den frьhmittelalterlichen Schmuck von Čečan auf Kosovo, Balcanoslavica 5, Прилеп, 128-145.
V. Jovanović и Lj. Vuksanović 1981: Matičane, nиcropole sud-slave de Xe et XIe siиcle, Priština – Beograd.
Gj. Karaiskaj 1976: Gлrmimet Arkeologjike tл viteve 1974-1975, Symizл, Iliria 6, 350-352.
1980: Gradishta e Symizл nл periudhлn e vonл antike dhe mesjetл, Iliria 9-10, 171-210.
К. В. Каспарова 1981: Роль југо-западных свјазеј в процессе формированја зарубинецкој
куьтуры, Советскаја археологија 1981 2: 57-78.
D. Komata 1980: Varreza arbлrore e Shurdhaut (Rrethi i Shkodrлs), Iliria 9-10 (1979-1980), 105-121.
К. Љуци 1998: Бронзано доба, у Археолошко благо Косова и Метохије од неолита до раног средњег века, ур. Н. Тасић, Галерија САНУ 90, Београд, 120-146.
В. Маленко 1976: Нови археолошки наоди на локалитетите „Козлук“, „Габавци“ и „Св. Еразмо“, Macedoniae acta archaeologica 2, Прилеп, 219-234.
N. Malcolm 1998: Kosovo. A Short History, Macmillan, London.
Ж. Микић 2001: Антрополошки садржај цркве Успења Богородице у Тврдошу, Vestigatio
vetustatis Александрини Цермановић – Кузмановић од пријатеља, сарадника,ученика, ур. М. Лазић, Београд, 311-318.
А. Милошевић 1995: Комански елементи и питање касноантичког континуитета у материјалној култури раносредњовјековне Далмације, у Етногенеза Хрвата, Загреб, 97- 104.
Ф. Папазоглу 1969: Средњобалканска племена у предримско доба, Центар за балканолошка испитивања, Сарајево 1969.
1988: Илирска и дарданска краљевина, у Илири и Албанци, ур. М. Гарашанин, Београд, 145-171.
М. Паровић – Пешикан 1998: Грчка керамика, у Археолошко благо Косова и Метохије од неолита до раног средњег века, ур. Н. Тасић, Галерија САНУ 90, Београд, 228-254.
В. Поповић 1988: Албанија у касној антици, у Илири и Албанци, ур. М. Гарашанин, Београд, 201-250.
P. Popović 1994: Lanzenfibeln des Westbalkans und der Donauniederung, Balcanica 25-1, Belgrade, 53-71.
1999: The Scordisci and the Bastarnae, Le Djerdap - Les Portes de fer a la deuxieme moitie du premier millenare av. J. Ch. Jusqu’aux guerres daciques, ed. M. Vasić, 47-54.
F. Prendi 1980: Njл varrezл e kulturлs arbлrore nл Lezhл, Iliiria 9-10 (1979-1980), 123-170.
Г. Томовић 1991: Глагољски натпис са Чечана, Историјски часопис 37, Београд (1990), 5-
18.
H. Spahiu и D. Komata 1975: Shurdahah (Sarda), La citј Albanaise mјdiјvale fortifiјe, Iliria 3,
265-338.
Б. Ферјанчић 1988: Албанци у византијским изворима, у Илири и Албанци, ур. М. Гарашанин, Београд, 285-352.
М. Чанак – Медић 1995: Архитектура прве половине XIII века, II, Београд.
И. Чремошник 1970: Истраживања у Мушићу и Жабљаку и први налаз најстаријих славенских насеља код нас, Гласник Земаљског музеја 25, Сарајево 45-117.
 

Мартин$

Модератор
Член од
2 март 2007
Мислења
5.234
Поени од реакции
148
Eve go lubitelot na srpskata akademija, se pojavi :)
Ама по се изгледа ти текстот шо треба не го читаш, а то шо н треба читаш?
Ебаго БИБЛИОГРАФИЈАТА ја читаш, а тоа претходно? Дајте беееее..ебаго.
 
Член од
5 мај 2005
Мислења
4.454
Поени од реакции
178
Ама по се изгледа ти текстот шо треба не го читаш, а то шо н треба читаш?
Ебаго БИБЛИОГРАФИЈАТА ја читаш, а тоа претходно? Дајте беееее..ебаго.

Тргни од себе. Им веруваш на србите? Твојата историја ја смениле. Твоите родители кога се заинтересирале за нивното потекло, им се заканувале со Голи Оток. Зашто па да им верувам за албанската историја? Демек објективни се? :) Mолим лепо.
 
A

anaveno

Гостин
Лажните илири, кои ја градат историјата без факти...

Eве им од гегски автор, кој опишува археологија:

Almost 100 registered cultural heritage sites have been documented in Macedonia, and five have been documented in Albania.

БРАВО! Toj родолжува:

The Albanian people are believed to be the direct descendents of the ancient Illyrians who inhabited much of the western Balkans including the Ohrid basin, in the 5th through 1st centuries BC....

3начи, без АРХЕОЛОШКИ места тие си веруваат, исто како и за Дедо Мраз. 3а гегската наука, српски, хрватски, македонски и т.н. автори се нерелевантни, а нивни автори, кој САМО ВЕРУВААТ, А НЕ КОПААТ, се експерти.

Па дојдоа дури и на СКОПСКО КАЛЕ да бараат ИЛИРИ и најдоа РАЧКИ ОД ТАПАНИ.

Kаде е нивниот ИЛИРСКИ КОНТИНУИТЕТ?!?

Kаде има да видиме архео-наоди од Гегите?!?

темите јазик,архео,гени,..се табу-теми за лажните илири..
 
Член од
31 декември 2007
Мислења
212
Поени од реакции
8
Илирите се претопија во многу народи, пред да дојдат Гегите и Тоските наваму. Дај напишете да прочитаме нешто околу традицијата на Илирите и дајте некаков континуитет од времето до денес. Дај покажете некоја врска помеѓу тој народ и вас.

Edited! - bez navredi!
Od Moderatorot.

Сте поминале вие покрај Античките народи.:toe:
Сакате да градите куќа на туѓо земјиште!!!! :nenene:
 

TpH_Bo_OkO

Трноризец
Член од
18 мај 2005
Мислења
11.537
Поени од реакции
879
SERBS, CROATS OPEN FIRST SCHOOLS IN ALBANIA:



The oldest evidenced text in an Albanian language is "Formula paleximit" (Formula for communion), translated from Latin in 8-11-1462 by the Serb Pavle Angelic, whom the Albanians have albanised with the name Pal Engjylli. The first book in Albanian is "Meshari" (The Book of Thoughts), a manual for religious sermons, dates from 1555 and is written by the Croatian Ivan Buzuk and published in Montenegro. And, understandably, they albanise him with the name Gjon Buzuku. For your information, the first primer in Albanian, after the proclamation of the Albanian independence is a work of ³Slavs² and Vlachs. Dositej Obradovich is the first in history who opens a school in Albanian language, while it was exactly Serbia, which was the first state to recognise independent Albania.


MACEDONIANS DEVELOP CULTURE IN ALBANIA:


The Macedonians have a significant input in the development of the Albanian culture. For example, one of the oldest publishers in Albania is the Macedonian Petar Budi (1566-1622) who has published three books in Albanian, and also a Macedonian is Jovan Kukuzel, whom the Albanians have claimed as their own and have albanised with the name Jan Kukuzeli, although it is known that when he was born in Drach, XI century, here there still is not even one Albanian. Let me remind you also of Grigor Prlichev (1830-1893) who for some time is a teacher in Tirana and published the wonderful poem "Skenderbeg". Undeniable is the fact that always at the forefront of all of their positive processes the Albanians had namely non-Albanians.


Ах бре албанци бре...
 
A

anaveno

Гостин
za ALBANO-KAVKAZKIOT narod...
Journal of the Ethnological Society of London (1848-1856) is currently published by Royal Anthropological Institute of Great Britain and Ireland

The Albanians are divided into four tribes. These are, the Gheghides and Mirdites, the Toskides, the Tsamides, and the Liapides
(ZA DA NEMA ZABUNA ZA KOI ALBANCI STANUVA ZBOR)
The Toskides are the most handsome of the Albanians...
The country now occupied by this tribe lies to the south of that of the Ghegs and Mirdites, and extends to the river Vojutza. It is called by themselves Toskouria.
The women of the Toske tribe are remarkable for their beauty, like those of Georgia(KAVKAZ), whence they issue, according to the conjecture of some antiquaries...

I PLUS..

In their own language they call themselves Skipetar, which name bears some affinity with that of of the Skitekip, mentioned by the Armenian geographers as inhabiting a territory near the Caspian(KAVKAZ)...

MNOGU JASNO..SKIPETARI SE OD KAVKAZ
Henry Skene
Journal of the Ethnological Society of London (1848-1856), Vol. 2. (1850).
 
Член од
17 јули 2006
Мислења
3.114
Поени од реакции
22
off topic ... se potsetuvam na eden cas po istorija na pravoto so pocituvaniot pretsedatel Fatmir Sejdiu... eden student go prasa, profesore dali aleksandar makedonski bil grk , makedonec ili albanec ?... na toa profesorot odgovori : aleksandar od makedonija zboruval grcki jazik i eden nerazbirliv barbarski jazik a negovata majka bila od ilirska provincija se drugo sto moze da se kaze e hipoteza
Toa e negov licen stav , a ne naucen i profesorski .:toe:
 
Член од
25 октомври 2007
Мислења
1.583
Поени од реакции
89
Чекај Анавено. Ако има две племиња на Албанци Геги и Тоски, од каде доагаат Гегите а од каде Тоските ?? Ај малку појасни.
 
Член од
17 јули 2006
Мислења
3.114
Поени од реакции
22
Nemozam da razberam i nemie jasno kako albancite kako direktni naslednici na ilirite ja nemaat guslata kako instrument stoe odlika na Ilirite.A iso bi sakal da znam kolku Ilirski plemnija postojat?:toe:
 
Член од
25 октомври 2007
Мислења
1.583
Поени од реакции
89
Nemozam da razberam i nemie jasno kako albancite kako direktni naslednici na ilirite ja nemaat guslata kako instrument stoe odlika na Ilirite.A iso bi sakal da znam kolku Ilirski plemnija postojat?:toe:
Јас колку сум запознаен за гусли, тие се застапени кај Црногорците. На гуслите сум забележал двоглав православен орел и некои црногорски симболи мислам дека има.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom