За тие пари Polar или Trinx.Претежно по рамен пат
За тие пари Polar или Trinx.Претежно по рамен пат
Само Полар, никако Тринкс.За тие пари Polar или Trinx.
Поради која причина не Тринкс? Или во тие бајк центрите дремеш редовно и ве лажат дека Тринкс е кинезарија?Само Полар, никако Тринкс.
Ако не ти смета да земеш половен, ќе добиеш многу подобра вредност за парите што ќе ги платиш, како во однос на квалитет, така и во вредност за препродажба.Гледам нови велосипеди околу 14.000-19.000 со зимски попуст. Полар и Бисан. Кој е подобар
Ти да не ги увезуваш?Поради која причина не Тринкс? Или во тие бајк центрите дремеш редовно и ве лажат дека Тринкс е кинезарија?
Не, туку веќе 4 години имам Тринкс точак и не знам што дефекти има. Исплашен сум за следната планинска тура да не ме остави на пат.Ти да не ги увезуваш?
Токму тие шифтери ги имам. Не сум забележал воопшто проблем. Исти перформанси како Деоре. Малку подлабоко ако истражуваш, ќе дознаеш дека основач на Ltwoo е еден од главните инженери на SRAM.Ако не ти смета да земеш половен, ќе добиеш многу подобра вредност за парите што ќе ги платиш, како во однос на квалитет, така и во вредност за препродажба.
Ако сепак сакаш нов, тогаш мислам дека Trinx ти е најдобра опција, посебно за 29ки, иако тоа што имаат LTWOO или Trinx менувачи/кочници ич не ми се допаѓа.
Друже во 90% турата ја прави велосипедистот а не типот и опремата на велосипедот.Разликата е само во отпорот поради кој се троши повеќе или помалку енергија кај евтиниот и поскапиот.Тој што не знае да вози технички или школски како што треба и да му дадеш од 10000 евра пак нема да стигне од точка А до точка Б слично како во фотографијата каде фотографот ја прави фотографијата па макар да му дадеш и мобилен а тој што не знае дај му го и најскапиот нема да знае како да фотографира.Само Полар, никако Тринкс.
Сите хејтови кон оваа марка се од причина што просечниот граѓанин што купува точак за да го вози само за низ град, купува ваква марка за да заштеди пари, па од неодржување ќе му се расипе и сите бајк центри се филмат како најмногу ги сервисираат тие точкови.Друже во 90% турата ја прави велосипедистот а не типот и опремата на велосипедот.Разликата е само во отпорот поради кој се троши повеќе или помалку енергија кај евтиниот и поскапиот.Тој што не знае да вози технички или школски како што треба и да му дадеш од 10000 евра пак нема да стигне од точка А до точка Б слично како во фотографијата каде фотографот ја прави фотографијата па макар да му дадеш и мобилен а тој што не знае дај му го и најскапиот нема да знае како да фотографира.
Се согласувам со ова, но сепак има и случаеви каде што производителите се криви, гледаат што поголем профит да има и кратат на квалитет, можеби не на менувачи/кочници кои мислам дека најголем дел од купувачите ги гледаат, туку и на осовини/тркала/гуми.Сите хејтови кон оваа марка се од причина што просечниот граѓанин што купува точак за да го вози само за низ град, купува ваква марка за да заштеди пари, па од неодржување ќе му се расипе и сите бајк центри се филмат како најмногу ги сервисираат тие точкови.
Од друга страна, тие што купуваат скап точак, најчесто го оддржуваат правилно, па нормално нема да дојде до чести дефекти. Општо од возењето сериозни тури, повеќе дефекти настанувале токму кај марките (бидејќи се почести на тие тури, логично).
Смени ја осовината ајде, не ти е голем трошокСе согласувам со ова, но сепак има и случаеви каде што производителите се криви, гледаат што поголем профит да има и кратат на квалитет, можеби не на менувачи/кочници кои мислам дека најголем дел од купувачите ги гледаат, туку и на осовини/тркала/гуми.
Моментално возам роад модел од 2019/2020 (1000 евра мсрп) , јас го земав 2021, значи возен 1-1.5 година. Солидна опрема во добра состојба, се освен осовините. Ставиле Torney осовини, поточно TX-505 кои како пар се 30 евра, на велосипед од 1000 евра. Кога го земав, гребеа малку, но немаше значително оштетување на лежиштето. Ги растурав и подмачкував 2 пати во последната година, моментално го осеќам секој лагер како врти на рачки.
Не вреди да плаќам за плетење на обрачите кои ги имам моментално, ама може да пробам сам да научам. Инаку чекам да земам комплет wheelset, можеби некој поевтин карбон сет. Гледам кинезите доста ги фалат.Смени ја осовината ајде, не ти е голем трошок
1000 евра ги продаваат друмашите со Шимано Кларис опрема брендираните марки. Кај тебе претпоставувам дека е 105ка.
Разгледувам и половни и гледам некој од Скопје нуди такви кој одговара на мојот буџет.Ако не ти смета да земеш половен, ќе добиеш многу подобра вредност за парите што ќе ги платиш, како во однос на квалитет, така и во вредност за препродажба.
Ако сепак сакаш нов, тогаш мислам дека Trinx ти е најдобра опција, посебно за 29ки, иако тоа што имаат LTWOO или Trinx менувачи/кочници ич не ми се допаѓа.
Внимавај само да не промашиш големина на рамка. Исто така половното ти е лотарија, или ќе се погоди или ќе го препродаваш заради дефекти.Разгледувам и половни и гледам некој од Скопје нуди такви кој одговара на мојот буџет.
Има доста половни, најчесто огласите се од препродавачи, но се наоѓаат и добри дилови.Разгледувам и половни и гледам некој од Скопје нуди такви кој одговара на мојот буџет.
170cm е повеќе накај Ѕ, 15-16 инчиКоја рамка одговара на лице со висина 170см, а која на висина од 183см