Политиките на Бугарија кон Македонија

Член од
27 октомври 2020
Мислења
81
Поени од реакции
118
Как не те интересира?
Ова не е многу добра позиција. Луѓето ширум светот имаат историја и ја почитуваат.
Ако утре решиме дека се согласуваме со тезата на Македонија и признаеме се што ќе кажете! Што ќе се случи?
Целиот свет ќе се потсмева на Бугарија затоа што не ја знае својата историја! Како замислувате да се случи тоа?
Те прашувам доста пријателски! Кои попусти гледате дека можеме да ги направиме?
Погледнете од други гледишта!
Пријател, досаден си. Не ме интересира. Еве Самуил, можеби се чуствувал како Бугарин, можеби како Македонец, можеби како Ерменец. Не знам како да ти кажам, ич не ми е гајле како се чувствувал. Прво, националното чуство е релативно нова појава, заедно со нациите како релативно нова појава во светската историја. Ако мислиш дека Самуил се чувствувал како Бугарин на начин на кој ти се га се чуствуваш како таков, тоа е едноставно смешно.

Исто како што е смешно кога Грците или Македонците се повикуваат на некое историско наследство од Алекасандар или антиката. Тоа се потполно други времиња, со потполно други вредности кои немаат никаква врска ни со тебе ни со мене.

Зато, олабај малку, навистина си напорен со глупостиве.
 
Член од
18 мај 2008
Мислења
7.561
Поени од реакции
17.594
Никогаш Македонија не ги терала и посебно не ги уценувала Бугарите да нешто признаат. Апсолутно никогаш. Не лажете и не се правете жртви. Нашиот став е Бугарија може да изучува и изгласува што сака. Нивен двор, нивна работа. Апсолутно не не' интересира нас и не се противиме што учат Бугарите, а посебно не ни паднало на памет да ги уценуваме или на нашето или нема ништо од тоа и тоа. Тој став е фашистички, а Македонците не се фашисти.
 
Член од
3 ноември 2020
Мислења
118
Поени од реакции
63
Пријател, досаден си. Не ме интересира. Еве Самуил, можеби се чуствувал како Бугарин, можеби како Македонец, можеби како Ерменец. Не знам како да ти кажам, ич не ми е гајле како се чувствувал. Прво, националното чуство е релативно нова појава, заедно со нациите како релативно нова појава во светската историја. Ако мислиш дека Самуил се чувствувал како Бугарин на начин на кој ти се га се чуствуваш како таков, тоа е едноставно смешно.

Исто како што е смешно кога Грците или Македонците се повикуваат на некое историско наследство од Алекасандар или антиката. Тоа се потполно други времиња, со потполно други вредности кои немаат никаква врска ни со тебе ни со мене.

Зато, олабај малку, навистина си напорен со глупостиве.
Ако не те интересира Вие не би пишувале овде!
За останатото, до одреден степен можам да се согласам.
Автоматски споено мислење:

Никогаш Македонија не ги терала и посебно не ги уценувала Бугарите да нешто признаат. Апсолутно никогаш. Не лажете и не се правете жртви. Нашиот став е Бугарија може да изучува и изгласува што сака. Нивен двор, нивна работа. Апсолутно не не' интересира нас и не се противиме што учат Бугарите, а посебно не ни паднало на памет да ги уценуваме или на нашето или нема ништо од тоа и тоа. Тој став е фашистички, а Македонците не се фашисти.
Ако живееме заедно во ЕУ, ќе мора да се синхронизираме! Барем малку од малку!
 
Член од
27 октомври 2020
Мислења
81
Поени од реакции
118
Ако не те интересира Вие не би пишувале овде!
За останатото, до одреден степен можам да се согласам.
Не ме интересира историјата, ме интересира иднината. А моментално твојата држава ја загрозува иднината на мојата држава заради ирационални приказни од пред 5-6 векови. Што тоа зборува за твојата нација и држава?

Кои вредности ти и твојата држава ги промовирате со тоа што на нација за која тврдите дека ја сакате и ја загрозувате иднината?
 

MkDon

Valencianista
Член од
22 септември 2008
Мислења
1.580
Поени од реакции
3.007
Ако не те интересира Вие не би пишувале овде!
За останатото, до одреден степен можам да се согласам.
Автоматски споено мислење:


Ако живееме заедно во ЕУ, ќе мора да се синхронизираме! Барем малку од малку!
Може да ми одговориш дали Димитрија Чуповски го познавал Тито?
 

MkDon

Valencianista
Член од
22 септември 2008
Мислења
1.580
Поени од реакции
3.007
Димитар Димов Чупаров е роден на 8 ноември 1878 година во велешкото село Попрадиште, тогаш во Отоманската империја. Тој е од семејството Чупаров, од кое потекнуваа и револуционерите Ангелко Чупаров и Петар Чупаров и црковниот лик Иван Чупаров. Неговиот брат Павел Чупаров е револуционер од ВМРО. Пред да се роди Чуповски, неговиот татко беше убиен од албански платеници. На 10-годишна возраст, Димитар Чуповски, заедно со семејството, се пресели во родниот град на неговата мајка Крушево, откако Папрадиште беше запален од албански разбојници.

Во 1892 година, Димитар Чуповски се преселил со своите браќа во Софија, каде работел преку ден, а навечер присуствувал на винските клубови организирани од Даме Груев, Петар Попарсов и други македонски студенти. Своето образование го продолжил во Белград во учителското училиште на Друштвото Свети Сава во периодот од 1893 до 1894 година. Во 1893 година, под влијание на српско-македонското учење на Стојан Новаковиќ, тој и неговите другари го основале студентското друштво „Вардар“ со цел да го задржат македонскиот дух меѓу студентите од Македонија примени во Србија.
Кај е одговорот за Тито?
 
Член од
27 октомври 2020
Мислења
81
Поени од реакции
118
За да може нација да се создаде 44та, мора да има некаква критична маса пред тоа во меѓувоениот период, како што морало да има критична маса на луѓе во Америка што не се сметале себе си за британци пред 1776та кога е создадена америчката нација.


А богами во ситуација каде што да кажеш дека си бугарин те носи во затвор,а се што ќе кажеш против награда, тоа доведува и до мала свесна дисторизија на сеќавањата.
За пример ќе го земам братот на баба ми. Тој и ден денешен,лето господово 2020та на 80 и кусут години ќе ти каже бевме бугари тек кога ќе види дека може да се отвори. Во Југославија на своите деца и внуци ни збор им нема зуцнато, тек после независност почнал малку по малку да пушта хинтови.
Ако не се лажам и овде на Кајгана имаше едни легендарни постови за дедовци кои кажувале дека сме бугари тек кога ќе се напиеле :pos:
Такви примери тука во Македонија имаме мал милион.
Концентрирај се на напишаното за да не постираш бесмислици. Со дедо ми сто пати имав разговарано на овие теми. Инаку тој бил регрутиран во бугарската армија за време на втората светска војна. За време на СХС презимето му беше сменето да завршува со ИЧ на крајот, и нему и на неговите родители. Јасно се сеќаваше на тое настани, и ми велеше дека за себе отсекогаш мислел дека е Македонец, на пијан и на трезно, многу пред крајот на втората светска војна, за кој период ти инсинуираш дека било паметно да се кажеш дека не си Бугарин. Ако тогаш било паметно, сигурно не било паметно пред војната да кажеш дека не си Србин, па тој секако мислел за себе дека е Македонец.

Затоа и ти можеш да олабавиш малку со глупостите и со настанокот на македонската нација во 1945 година.
 
Член од
3 ноември 2020
Мислења
118
Поени од реакции
63
По завршувањето на своето образование во Белград, Чуповски работел како учител во Папрадиште во 1895-1896 година. Во тоа време, тој беше накратко уапсен и по ослободувањето беше вратен во Белград. Во меѓувреме, Новаковиќ стана премиер и во 1895-1896 година ја преориентира српската надворешна политика во русофил. Како резултат на Белград, Чуповски заминал во Русија, каде што се запишал во Богословијата во Новгород, а потоа се преселил во Симферопол, каде студирал до 1900 година. Оттаму се префрлил на универзитетот во Санкт Петербург, но бил избркан за учество во студентски штрајк во 1905 година. Помеѓу 1900 и 1905 година, Стојан Новаковиќ беше назначен за српски амбасадор во Санкт Петербург и во 1902 година иницираше формирање на Славјанско-македонското научно и литературно друштво, основано од Чуповски. Тој беше и нејзин претседател од 1902 до 1917 година. На компанијата и се придружуваат озлогласените Красте Мисирков, Стефан Дедов и Дијаманди Мишаиков, со кого Чуповски е запознат од Студентскиот клуб Вардар и Фондацијата Свети Сава во Белград. Компанијата никогаш не најде поддржувачи во Македонија. Неговиот брат Атанас Чуповски е исто така учесник во активностите на компанијата во Санкт Петербург. За тоа време, Чуповски објави голем број дела, чиј главен фокус беше популаризација на македонската идеја. Го објави првиот македонско-руски речник, македонска граматика и нацрта мапа за регионот на Македонија. Во 1905 година, Чуповски се вратил во Македонија, обидувајќи се да ги шири македонските идеи таму, но бил протеран од активистот на ВМОРО, Иван Наумов Аlyабака, според други извори на војводата Стефан Димитров.
 
Член од
27 октомври 2020
Мислења
81
Поени од реакции
118
Ако живееме заедно во ЕУ, ќе мора да се синхронизираме! Барем малку од малку!
Во кое поглавје на Европската Унија пишува дека членките мораат да имаат сихронизирана историја?
 
D

Deleted member 12196

Гостин
Дали некогаш имаме заедничка историја назад во времето или не?
Имаме, како немаме?
Во првата светска војна (после 1915 година) настрада јужниот дел на Македонија од бугарските војски, во втората светска војна настрада цела Македонија (освен западниот дел) од бугарските фашисти.
Тоа е нашата заедничка историја (балканските војни ќе ги прескокнам).
 
Член од
3 ноември 2020
Мислења
118
Поени од реакции
63
По избувнувањето на Балканската војна во 1912 година и окупацијата на Македонија, Чуповски пристигна во Софија на 17 ноември, каде што виде дел од македонските емигранти, но без многу успех. На 4 декември пристигна во Скопје, каде што престојуваше во домот на неговиот чичко Веelyо Марковски и исто така се состана со локалните власти, но неговиот обид да ги убеди да ги прифатат неговите идеи не успеа. Потоа замина за Велес, каде организираше состанок во домот на Ангел Коробар, на кој присуствуваа Питер Попарсов, Александар Мартулков, Ризо Ризов, Крум Зографов, Иван Попиорданов, учителот Иван Елезов, Димитар Ничев и Методи Попгошев. Чуповски ги убеди да испратат претставници на Лондонската конференција за да се борат за зачувување на интегритетот на Македонија. По неуспехот на оваа идеја, Чуповски ја напушти Македонија и се врати во Санкт Петербург, каде што иницираше испраќање на меморандум за независност на Македонија до големите сили.
 

пунтер

betfair trader
Член од
21 март 2011
Мислења
5.514
Поени од реакции
9.363
По завршувањето на своето образование во Белград, Чуповски работел како учител во Папрадиште во 1895-1896 година. Во тоа време, тој беше накратко уапсен и по ослободувањето беше вратен во Белград. Во меѓувреме, Новаковиќ стана премиер и во 1895-1896 година ја преориентира српската надворешна политика во русофил. Како резултат на Белград, Чуповски заминал во Русија, каде што се запишал во Богословијата во Новгород, а потоа се преселил во Симферопол, каде студирал до 1900 година. Оттаму се префрлил на универзитетот во Санкт Петербург, но бил избркан за учество во студентски штрајк во 1905 година. Помеѓу 1900 и 1905 година, Стојан Новаковиќ беше назначен за српски амбасадор во Санкт Петербург и во 1902 година иницираше формирање на Славјанско-македонското научно и литературно друштво, основано од Чуповски. Тој беше и нејзин претседател од 1902 до 1917 година. На компанијата и се придружуваат озлогласените Красте Мисирков, Стефан Дедов и Дијаманди Мишаиков, со кого Чуповски е запознат од Студентскиот клуб Вардар и Фондацијата Свети Сава во Белград. Компанијата никогаш не најде поддржувачи во Македонија. Неговиот брат Атанас Чуповски е исто така учесник во активностите на компанијата во Санкт Петербург. За тоа време, Чуповски објави голем број дела, чиј главен фокус беше популаризација на македонската идеја. Го објави првиот македонско-руски речник, македонска граматика и нацрта мапа за регионот на Македонија. Во 1905 година, Чуповски се вратил во Македонија, обидувајќи се да ги шири македонските идеи таму, но бил протеран од активистот на ВМОРО, Иван Наумов Аlyабака, според други извори на војводата Стефан Димитров.
Ako dobro zabelezav drugo te prasaa a ne da seres.
 

MkDon

Valencianista
Член од
22 септември 2008
Мислења
1.580
Поени од реакции
3.007
По избувнувањето на Балканската војна во 1912 година и окупацијата на Македонија, Чуповски пристигна во Софија на 17 ноември, каде што виде дел од македонските емигранти, но без многу успех. На 4 декември пристигна во Скопје, каде што престојуваше во домот на неговиот чичко Веelyо Марковски и исто така се состана со локалните власти, но неговиот обид да ги убеди да ги прифатат неговите идеи не успеа. Потоа замина за Велес, каде организираше состанок во домот на Ангел Коробар, на кој присуствуваа Питер Попарсов, Александар Мартулков, Ризо Ризов, Крум Зографов, Иван Попиорданов, учителот Иван Елезов, Димитар Ничев и Методи Попгошев. Чуповски ги убеди да испратат претставници на Лондонската конференција за да се борат за зачувување на интегритетот на Македонија. По неуспехот на оваа идеја, Чуповски ја напушти Македонија и се врати во Санкт Петербург, каде што иницираше испраќање на меморандум за независност на Македонија до големите сили.
Зошто некој имал македонистички идеи 30 години пред Тито да ја создаде македонската нација?
 
Член од
3 ноември 2020
Мислења
118
Поени од реакции
63
Во периодот 1913-1914 година, Димитар Чуповски објави 11 броја на весникот „Македонски голос“, во кој тој и неговите соработници од македонската колонија во Санкт Петербург промовираат постоење на посебна македонска нација. Написите главно ги пишуваше Чуповски под псевдонимите Управда и Добромир Стрезо. Во изданијата на „Македонски глас“, Димитар Чуповски ги идентификува Борис Сарафов и Иван Гарванов како борци за независна Македонија, а Јане Сандански како бугарски агент и криминалец. По Првата светска војна и Октомвриската револуција, политичката активност на Чуповски престана.

Димитар Чуповски почина на 29 октомври 1940 година во Ленинград. Во 1990 година, неговите посмртни останки беа пренесени и погребани во Скопје во црквата Свети Спас покрај гробот на Гоце Делчев.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom