1.Ај да прифатам дека е така,иако е пумпа и служи за регулација колку плин му е потребно на мотрот(зависи од притискање на гаста)
2.Независно дали е на рачва или електронски штелован плинот,потрошувачката се штелува толку колку што е потребно на моторот да работи совршено во сите услови на експлоатација.Многу погрешно е линот да се штелува спрема џебот,тогаш нема оптимална работа на моторот те работи нерамномерно,гуши.......
3.Ламбда сензорот служи само за мерење на количината на издувни гасови,а тоа мерење нама некоја поголема улога во работата на моторот.За работата на моторот ECU зема параметри највеќе од idle speed сензорот,сензорот за проток на воздух кој за експлоатација со плин и нее толку меродавен,бидејќи плинот содржи воздух.Во тој случај воздухот се контролира со дифузер.
4.Сум имал повеќе коли на плин,меѓутаоа сите што биле инџексион пумпата била ислкучена кога моторот работел на плин.Пумпата и дизните се вклучувале моментално кога од плин било префрлено на бензин без никакви ОПАСНИ последици(да излезеш од макази)
леле чкртанија, јас те сметав тебе за автомобилист кој се разбира во проблематиката, а таа грешна представа ја добив со твоите убаво скокцани клипови... уствари ти си бил само еден обичен фотограв кој одбрал да снима и фотографира автомобили, а од автомобилизам се разбира само да седне и да вози...
1. плински уред НЕМА, НЕМА И НЕМА пумпа за плин... плинот е под притисок и не му треба пумпа.
2. елкетрониката што е ставена за плински уреди служи за да ја замени “старата и не баш добра“ плочка за плин со електронски дизни. компјутерот (како што ти го викаш) ги контролира и бензинските дизни и плинските дизни. значи новината е дека плинот работи на дизни, а тие дизни примаат сигнал да отвараат и затвараат и пропуштаат плин според некои нормативи на сооднос за бензинот, т.е. информации примаат од бензинските дизни како што ги команда оригиналниот компјутер од автомобилот.
3. сето ова е за ПОЕКОНОМИЧНО работење на моторот. не е ова направено за идеш и да плаќаш штеловање, затоа што нема потреба од штеловање. ламбда сондата за тоа служи... мери издувни гасови, дава команда на бензинскиот компјутер кој ги команда бензинските дизни, кои се исклучени преку плинскиот компјутер, кој ги чита податоците испратени за тие дизни и ги команда плинските дизни... комплексно но совршен спој изведен како моторот да функционира квалитетно и економично...
4. си слушнал за БОГАТА и СИРОМАШНА смеса на гориво? на плочка плинот е таков... ке го наштеловаш на 3000 обртаи да речеме, под тоа работи во богата смеша и троши повеке плин одошто треба, над тоа е сиромашна смеша и не влече како што треба... е тоа е проблемот со плинот на плочка... моеш сам да штеловаш ама џабе ти е, немаш добра конверзија на мотор-потреби и гориво...
5. да ти одговорам на прашњето ко мене упатено... да... имам искуство со плинови... сам лично имам наместено мноооогу мои и поправено еден куп други-туѓи коли...
--- надополнето: 11 јули 2012 во 01:37 ---
Здраво едно прашање за сите оние што имаат вградено плин ?
Имам Опел Корса 2000 год - 1,2 - 4 цилиндри и заинтересиран сум да ставам плин .
Кој систем е подобар Landi Renzo Plus Max (околу 540 евра) или Lovato Smart (околу 510 евра)
и двата системи се приближно исто е сега најповеќе ме интересира искуството со овие две марки (Lovato i Landi Renzo) некои викаат едниот некои другиот е подобар.
За ова прашање може да ми одговори и ПЛИМОНТ и да ми каже дали они ги имаат двете и која цена се ?
мисам дека плимонт е скромен и несака да ти каже дека ландирензо е подобар и тоа за 10 пати во однос на ловато...