Перпетуум Мобиле во Македонија

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
@Vojo Ushevski
Ти као стручњак за перпету мобилиња
да дадеш мислење за ова перпетумобилиња,
http://www.toratorashop.net/contents/it/d75.html
...овој некој понапреден , го средил сето тоа истото на Војо, ама графички убаво и почнал да продава. Војо никако да мрдне од мешање бетон, иако пробам да го мотивирам да запали на гурање...не иде, му треба уште време. :) :)
 
Член од
25 декември 2008
Мислења
867
Поени од реакции
79
@Vojo Ushevski
Ти као стручњак за перпету мобилиња
да дадеш мислење за ова перпетумобилиња,
http://www.toratorashop.net/contents/it/d75.html
Не можам да дадам никакво мое мислењње бидејќи е многу различно од моите проннајдоци.[DOUBLEPOST=1479309783][/DOUBLEPOST]
...овој некој понапреден , го средил сето тоа истото на Војо, ама графички убаво и почнал да продава. Војо никако да мрдне од мешање бетон, иако пробам да го мотивирам да запали на гурање...не иде, му треба уште време. :) :)
:bravobe::toe:
 
Последно уредено:
Член од
12 март 2009
Мислења
19.797
Поени од реакции
15.713
@Vojo Ushevski
Ти као стручњак за перпету мобилиња
да дадеш мислење за ова перпетумобилиња,
http://www.toratorashop.net/contents/it/d75.html
и мене ми се појави на ФБ, не го преведував ама одма гледам чудни работи :

на пример, зошто со ремени прво намалува вртежи а после зголемува а нема никаков елемент на оссовината со 7876,5 вртежи/мин ????
 
Член од
25 декември 2008
Мислења
867
Поени од реакции
79
и мене ми се појави на ФБ, не го преведував ама одма гледам чудни работи :

на пример, зошто со ремени прво намалува вртежи а после зголемува а нема никаков елемент на оссовината со 7876,5 вртежи/мин ????
Се надева на добивање на поголема снага на генераторот со осовините кои служат и како замајци за зголемување на обртаите но тоа е грешка па затоа прво ги намалува вртежите за да не го оптерети моторот но можеби е и добро поврзано но за мене е неправилно бидејќи може да исфрли една осовина .
 
Член од
4 јули 2008
Мислења
6.134
Поени од реакции
1.896
Се надева на добивање на поголема снага на генераторот со осовините кои служат и како замајци за зголемување на обртаите но тоа е грешка па затоа прво ги намалува вртежите за да не го оптерети моторот но можеби е и добро поврзано но за мене е неправилно бидејќи може да исфрли една осовина .
:facepalm:
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
и мене ми се појави на ФБ, не го преведував ама одма гледам чудни работи :

на пример, зошто со ремени прво намалува вртежи а после зголемува а нема никаков елемент на оссовината со 7876,5 вртежи/мин ????
..кога ќе видиш прво механичко перпетум мобиле, второ некои бројки 786.5 па 3146 итн. правиш :facepalm::facepalm::facepalm: наместо :facepalm: вообичаено при спомнување на перпетум мобиле воопшто.. :)
Она горе , професионално изработено со дообро улежиштен замаец во вакумирана комора може да биде некаков акумулатор на енергија за пикови на погонот , но тогаш не е потребна онаа скаламерија од каишници....Замаецот да е намотан од карбонски конец и да се врти со некои 50-60.000 вртежи за да има каква таква сметка целата приказна. Други материјали за сега познати на тие вртежи би се разлетале наоколу ко проектили.
 
Член од
12 март 2009
Мислења
19.797
Поени од реакции
15.713
..кога ќе видиш прво механичко перпетум мобиле, второ некои бројки 786.5 па 3146 итн. правиш :facepalm::facepalm::facepalm: наместо :facepalm: вообичаено при спомнување на перпетум мобиле воопшто.. :)
Она горе , професионално изработено со дообро улежиштен замаец во вакумирана комора може да биде некаков акумулатор на енергија за пикови на погонот , но тогаш не е потребна онаа скаламерија од каишници....Замаецот да е намотан од карбонски конец и да се врти со некои 50-60.000 вртежи за да има каква таква сметка целата приказна. Други материјали за сега познати на тие вртежи би се разлетале наоколу ко проектили.
ќе го засилиш замаецот кога е ефтина струја и после кога е скапа ќе ја шиткаш :P
.. па поѕната е пред 50 години шемата со пумпни акомулации...
 
Член од
8 јануари 2012
Мислења
9.952
Поени од реакции
14.703
..кога ќе видиш прво механичко перпетум мобиле, второ некои бројки 786.5 па 3146 итн. правиш :facepalm::facepalm::facepalm: наместо :facepalm: вообичаено при спомнување на перпетум мобиле воопшто.. :)
Она горе , професионално изработено со дообро улежиштен замаец во вакумирана комора може да биде некаков акумулатор на енергија за пикови на погонот , но тогаш не е потребна онаа скаламерија од каишници....Замаецот да е намотан од карбонски конец и да се врти со некои 50-60.000 вртежи за да има каква таква сметка целата приказна. Други материјали за сега познати на тие вртежи би се разлетале наоколу ко проектили.
Vakov zamaec dizajniraše Wilijams pred 5-6 godini vo F1, koga za prv pat de vovede Kers. Prvata godina ne beše zadolžitelen i tie samo go razvivaa, a posle toa im go prodadoa na Londonskite železnici. Zamaecot akumulira kinetička energija pri kočenje i ja osloboduva po potreba( pri zabrzuvanje)
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Vakov zamaec dizajniraše Wilijams pred 5-6 godini vo F1, koga za prv pat de vovede Kers. Prvata godina ne beše zadolžitelen i tie samo go razvivaa, a posle toa im go prodadoa na Londonskite železnici. Zamaecot akumulira kinetička energija pri kočenje i ja osloboduva po potreba( pri zabrzuvanje)
..замаецот е една од најекономичните направии за акумулирање на енергија. Враќа назад се освен загубите на триење во лежишта, ако враќа механички , ако врти генератор тогаш + загубите на генераторот некои 20%. Иако малку делува парадоксално на прв поглед ( јасно на познавачите на механиката и физиката) тежината му , не игра битна улога. Главен е бројот на вртежи во секунда, но тогаш центрифугалната сила , заради материјалите кои се на располагање, добрано го ограничува. Карбонското влакно намотано како калем конец:) при што е аксијално оптеретено , а тогаш носи најмногу овозможува веќе некакви исплативи акумулатори со замаец. Имаше и има многу покушаи да се направи таков комерцијално исплатлив. Најчесто се вакумирани капсули (заради триењето со воздухот) на замаец во спрега со мотор-генератор на магнетни ( левитациони) лежишта....
Мене инаку најмногу ми се допаѓа идеата за градски транспорт со автобус погонуван од најобичен , условно бавен замаец, кој на одредени последователни постојки само ја подига тролата , се конектира на мрежа додека патниците влегуваат-ислегуваат и го залаумфуе замаецот, кој потоа му дава енергија барем за две-три станици. Имаше дури и такви во редовна употреба во некои градови. Дал уште има ..незнам.
Инаку оваа скаламеријава на Војо е интересна од уметничко-естествени причини, би можеле да ги продаваме како мобилни скулптури, едно 200 ком. сигурно по свет , но јеби га, што знае УшлевскиМоторенундТурбинен ГмбХ што е уметност... :):):):)
 
B

Bafra

Гостин
Човештвото ако сака напредок треба ги користи Центрипетални сили и Имплозија. Виктор Шаубергер/ viktor schauberger почнал арно ама некоја "сила" вмешала прсти :sakasuste:
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Човештвото ако сака напредок треба ги користи Центрипетални сили и Имплозија. Виктор Шаубергер/ viktor schauberger почнал арно ама некоја "сила" вмешала прсти :sakasuste:
..тоа е пак ниво на механика...електричната енергија е главна..., електромагнетните осцилации всушност го материјализираат светот кој го знаеме...тука негде е решението на нашиот всушност безначаен проблем во планетарни размери... :)
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
....вицот илити вистинскиот проблем е како да качиш т.е. забрзаш до некои 9 км/секунда голем товар во ниска орбита, а без при тоа да ја загадиш атмосферата. После е песма лета. Имаш барем 20 начина на пропулзија. Кога викам голем товар мислам на навистина голем зошто за меѓупланетарно патување на човекот му треба ГОЛЕМ брод. Со доволна заштита од зрачења и можност за стварање на гравитација за сега единствено со ротација... Значи и М-погонов е за вториот чин. Инаку тоа е она што се вика сончев ветер само во некое микроскопско пакување..., башка овој Роџер не кажува од каде му енергија за тоа.., во овој момент и ниво на знаење :) :) :)
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.267
....вицот илити вистинскиот проблем е како да качиш т.е. забрзаш до некои 9 км/секунда голем товар во ниска орбита, а без при тоа да ја загадиш атмосферата.
schleudersitz1-640x480.jpg
 
Член од
12 март 2009
Мислења
19.797
Поени од реакции
15.713
....вицот илити вистинскиот проблем е како да качиш т.е. забрзаш до некои 9 км/секунда голем товар во ниска орбита, а без при тоа да ја загадиш атмосферата. После е песма лета. Имаш барем 20 начина на пропулзија. Кога викам голем товар мислам на навистина голем зошто за меѓупланетарно патување на човекот му треба ГОЛЕМ брод. Со доволна заштита од зрачења и можност за стварање на гравитација за сега единствено со ротација... Значи и М-погонов е за вториот чин. Инаку тоа е она што се вика сончев ветер само во некое микроскопско пакување..., башка овој Роџер не кажува од каде му енергија за тоа.., во овој момент и ниво на знаење :) :) :)
се разбира, не само полетување од Земјата, туку и кога ќе се враќа бродот од месечината или да не кажувам Марс треба да се ослободи од локалната гравитација, така ова што вика ќе тргне на пат без гориво е смешно....

 

Kajgana Shop

На врв Bottom