Радарските снимки од примарните радари на руските контроли на летање одамна ги покажаа своите записи. На нив јасно се гледа одразот од воениот воздухоплов, за кој станува збор... не мораш ни да консултираш контролор по летање (а можеш).Не се работи за тајни радари од САД, се работи за примарни и секундарни радари од Русија и Украина, твоите глупави спинови нема да палат овојпат.
Страна 14-
For this investigation ATC surveillance data was obtained from both Ukraine (UkSATSE) and the Russian Federation. The data obtained was the following:
- Primary surveillance radar recorded by the Russian surveillance aids
- Secondary surveillance radar (SSR/Mode S)
- Automatic Dependant Surveillance - Broadcast (ADS-B) ground based reception
Еве ти и транскрипт од комуникациите непосредно пред и по несреќата.
Интересниот дел е што украинската контрола за летање ги прашуваат колегите од Русија дали забележале нешто на нивниот примарен радар и тие категорично тврдат дека нема ништо на примарниот радар.
[DOUBLEPOST=1410278194][/DOUBLEPOST]Дискутираш и се расправаш а го немаш ни отворено извештајот.![]()
![]()
Не сум уверен.UkSATSE provided the recording and a transcript of the radio (RAD) and telephone communications regarding flight MH17.
Стандардна процедура бе кога мора да има итно слетување и има шанси да се сруши авионот, треба накитот, пенкала, тврди предмети, штикли да се тргнат, да се откопча кошулата и да се наместиш со главата меѓу колената, а шо има тоа врска со темата?Знае ли некој зошто пилотот им наредил на патниците на овој лет да го извадат накитот? Дали е стандардна процедура тоа и зошто?
Истата таа изјава која кажува дека наводното летало се движело со 200 километри на час. (19:20)Радарските снимки од примарните радари на руските контроли на летање одамна ги покажаа своите записи. На нив јасно се гледа одразот од воениот воздухоплов, за кој станува збор... не мораш ни да консултираш контролор по летање (а можеш).
https://www.youtube.com/watch?v=4bNPInuSqfs#t=1126
Холанѓанските „експерти„ јасно е како доаѓаат до заклучоците во тој „заклучок„ (со игнорирање на некои работи и со поренцирање на други).
Би било интересно меѓународна независна комисија што би кажала за истиве „докази„. Холандија е НАТО членка и САД цврсто им ги држат јајцата во раце.
Не сум уверен.
Зошто ништо не се слушна до сега за ова? Зошто не беа пуштени во јавност снимките? Зарем само холандските (НАТО) „експерти„ ги добиле на увид тие снимки??
Да. И ИСИЛ заслужуваат респект за мотивираноста, исто и Хитлер.Iako malce zbunuva negovata motiviranost da posveti tolku trud na vakva tema, zasluzuva respekt, valjda.
Само не разбирам што ги браниш Украинците како да се цвеќиња за мирисање. Апла се гледа е false flag али ајде...Да. И ИСИЛ заслужуваат респект за мотивираноста, исто и Хитлер.
Исто така мора да се симне капа на одредени членови кои се утепаа од постирање лаги, дезинформации, Раша Тудеј глупости во агресивна одбрана на мајка Русија.Mora da mu se simne kapa na Igorce za trudot sto go vlozi vo odbrana na Ukrainskata ili napad vrz Ruskata pozicija, kako sakate. Covekot pocna da uci za radari, mapi, avioni, proektili... Se vo sluzba na odbrana na negoviot stav koj bese poznat uste pred da nauci nesto na vikipedija. Na nekoj nacin moze da se kaze deka e prorok, zosto se sto nagagjase se potvrdi kako tocno na CNN.
Iako malce zbunuva negovata motiviranost da posveti tolku trud na vakva tema, zasluzuva respekt, valjda.
Ама неговиот shitpost е исполнет со чиста вистина за тебе, тука е кваката.Исто така мора да се симне капа на одредени членови кои се утепаа од постирање лаги, дезинформации, Раша Тудеј глупости во агресивна одбрана на мајка Русија.
И да се симне капа на Ио Соно кој освен повремен shitpost како овој не придонесува ама апсолутно ништо во дискусијата.![]()
И истовремено е оф-топик, како и сите негови повремени екскурзии на темава.Ама неговиот shitpost е исполнет со чиста вистина за тебе, тука е кваката.
Супер, ај сега отвори го конечно извештајот и прочитај што вика рускиот примарен радар за постоење на било што во близина на Боингот?Mногу е смешно @IgorChete кога се обидуваш да „стручно„ да ги објасниш работиве. Демек, еве многу разбираш... а всушност на почеток на темава требаше да ти се објаснува што е секундарен а што примарен радар.
Да беше добронамерен и искрен (како што не си), ќе те однесев лично да видиш примарен радар и да ти објаснат како функционира технологијата. Не дека тоа ќе те направеше познавач, ама малку повеќе ќе разбираше што прават алгоритмите во софтверот на тие радари.
Цивилните контроли на летање имаат цивилни радари, интерфејсот за корисниците (контролорите) е „кроен„ така да одговара на нивните потреби. За секој еден авион се покажува ознака -callsign (но само ако авионот има вклучен уред транспондер), потоа се покажува локација, висина, брзина и вектор на движење.
Не се покажува вертикална брзина, цивилната авијација нема потреба од тоа.
Значи ако ловечки авион лета нагоре под некој агол од 60 до 90 степени, неговата прикажана хоризонтална брзина ќе биде мала... ИАКО ИСТИОТ РЕАЛНО ЛЕТА МНОГУ ПОБРЗО.
Ако ловецот во тоа време лета скоро вертикално нагоре, тогаш може да има и многу помала прикажана хоризонтална брзина на графичкиот интерфејс на контролорските кориснички позиции. За контролорите на летење тој ловец ќе изгледа како да се движи споро (хоризонтално), но тие едноставно немаат информација каква е неговата вертикална брзина. Едноставно софтверот, алгоритмите за пресметување на брзината, не земаат во предвид ветрикално движење... затоа што цивилните авиони менуваат брзина само и исклучиво по налог на одговорниот контролор на летање кој го води нивниот лет, и системот нема потреба од мерење на вертикална брзина.
R-60 ракетата која има фрагментирачки модел е infrared heat seeking missile, и како таква би го погодила моторот на авионот. (извор)Со две Р-60 воздух воздух ракети сигурно можат да го демолираат предниот дел да ги убијат инстатно пилотите и декомпресијата да го распарчи авионот понатака.
Edit: Да не ме сфатит некој погрешно и јас мислам со Бук е срушен авионот а тоа е само мислење мое, може и да не е точно.
Не мора да значи, ракетата нема контактна запалка па да се активира кога ќе удри во авион, тие имаат апроксимативни запалки така да ќе експлодира кога е најблиску до авионот, таа се наведува по ИЦ трагата но експлодира кога ќе биде во близина на авионот, горе, долу од страните.R-60 ракетата која има фрагментирачки модел е infrared heat seeking missile, и како таква би го погодила моторот на авионот. (извор)
Ракетата што го погодила боингот се детонирала над пилотската кабина, така да не може да е R-60.