Падна малезиски авион во Украина.

  • Креатор на темата templar55
  • Време на започнување

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
26.529
Поени од реакции
35.285
Не се работи за тајни радари од САД, се работи за примарни и секундарни радари од Русија и Украина, твоите глупави спинови нема да палат овојпат.
Страна 14-
For this investigation ATC surveillance data was obtained from both Ukraine (UkSATSE) and the Russian Federation. The data obtained was the following:
- Primary surveillance radar recorded by the Russian surveillance aids
- Secondary surveillance radar (SSR/Mode S)
- Automatic Dependant Surveillance - Broadcast (ADS-B) ground based reception

Еве ти и транскрипт од комуникациите непосредно пред и по несреќата.
Интересниот дел е што украинската контрола за летање ги прашуваат колегите од Русија дали забележале нешто на нивниот примарен радар и тие категорично тврдат дека нема ништо на примарниот радар.

[DOUBLEPOST=1410278194][/DOUBLEPOST]Дискутираш и се расправаш а го немаш ни отворено извештајот. :tapp:
Радарските снимки од примарните радари на руските контроли на летање одамна ги покажаа своите записи. На нив јасно се гледа одразот од воениот воздухоплов, за кој станува збор... не мораш ни да консултираш контролор по летање (а можеш).
https://www.youtube.com/watch?v=4bNPInuSqfs#t=1126

Холанѓанските „експерти„ јасно е како доаѓаат до заклучоците во тој „заклучок„ (со игнорирање на некои работи и со поренцирање на други).
Би било интересно меѓународна независна комисија што би кажала за истиве „докази„. Холандија е НАТО членка и САД цврсто им ги држат јајцата во раце.


UkSATSE provided the recording and a transcript of the radio (RAD) and telephone communications regarding flight MH17.
Не сум уверен.
Зошто ништо не се слушна до сега за ова? Зошто не беа пуштени во јавност снимките? Зарем само холандските (НАТО) „експерти„ ги добиле на увид тие снимки??


Ма ајде бе, непотребно губење на време е вакво млатење на празна слама со тебе.
Има официјални документи од САД каде детално се планира исто овакво сценарио со срушување на цивилен авион (и патнички брод, и други цивилни цели), во Куба. Еве копии од документите (за тие што сега се вклучуваат во темава):
http://whatreallyhappened.com/WRHARTICLES/northwoods.html

Сега треба било што да и веруваме на истава САД чиј генералштаб официјално одобрил (со печати и со се што треба) планови да срушат сопствен цивилен авион, и да убијат сопствени цивили заради правење ваков фолс флаг како во Украина?
Невидено лицемерие.
 
M

Mario Gómez

Гостин
Знае ли некој зошто пилотот им наредил на патниците на овој лет да го извадат накитот? Дали е стандардна процедура тоа и зошто?
Стандардна процедура бе кога мора да има итно слетување и има шанси да се сруши авионот, треба накитот, пенкала, тврди предмети, штикли да се тргнат, да се откопча кошулата и да се наместиш со главата меѓу колената, а шо има тоа врска со темата?
 
Член од
4 февруари 2009
Мислења
7.733
Поени од реакции
7.549
Радарските снимки од примарните радари на руските контроли на летање одамна ги покажаа своите записи. На нив јасно се гледа одразот од воениот воздухоплов, за кој станува збор... не мораш ни да консултираш контролор по летање (а можеш).
https://www.youtube.com/watch?v=4bNPInuSqfs#t=1126

Холанѓанските „експерти„ јасно е како доаѓаат до заклучоците во тој „заклучок„ (со игнорирање на некои работи и со поренцирање на други).
Би било интересно меѓународна независна комисија што би кажала за истиве „докази„. Холандија е НАТО членка и САД цврсто им ги држат јајцата во раце.



Не сум уверен.
Зошто ништо не се слушна до сега за ова? Зошто не беа пуштени во јавност снимките? Зарем само холандските (НАТО) „експерти„ ги добиле на увид тие снимки??
Истата таа изјава која кажува дека наводното летало се движело со 200 километри на час. (19:20)
Каков е тој сухој кој се движи со 200 на саат? Во прва брзина го ставил?
Со 200 на саат бркал боинг кој се движи со 900 километри на час?
А кога ќе се увериш дека аудио записите се дадени? Кога ќе прочиташ во малезиски таблоид?

И се прашував колку време ќе помине пред истрагата да биде етикетирана како монтажа.[DOUBLEPOST=1410307111][/DOUBLEPOST]Кога сме веќе кај изјавата на руското министерство за одбрана, да потенцирам уште неколку дезинформации од нивна страна.

Кажаа дека Боингот бил 14 километри оддалечен од зацртаниот курс - неточно.
Кажаа дека Боингот намалил висина по наредба на украинската контрола на летање - неточно.
Кажаа дека Боингот ја намалил брзината - исто така неточно.
 
Последно уредено:

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
26.529
Поени од реакции
35.285
Mногу е смешно @IgorChete кога се обидуваш да „стручно„ да ги објасниш работиве. Демек, еве многу разбираш... а всушност на почеток на темава требаше да ти се објаснува што е секундарен а што примарен радар. :)

Да беше добронамерен и искрен (како што не си), ќе те однесев лично да видиш примарен радар и да ти објаснат како функционира технологијата. Не дека тоа ќе те направеше познавач, ама малку повеќе ќе разбираше што прават алгоритмите во софтверот на тие радари.
Цивилните контроли на летање имаат цивилни радари, интерфејсот за корисниците (контролорите) е „кроен„ така да одговара на нивните потреби. За секој еден авион се покажува ознака -callsign (но само ако авионот има вклучен уред транспондер), потоа се покажува локација, висина, брзина и вектор на движење.
Не се покажува вертикална брзина, цивилната авијација нема потреба од тоа.

Значи ако ловечки авион лета нагоре под некој агол од 60 до 90 степени, неговата прикажана хоризонтална брзина ќе биде мала... ИАКО ИСТИОТ РЕАЛНО ЛЕТА МНОГУ ПОБРЗО.
Ако ловецот во тоа време лета скоро вертикално нагоре, тогаш може да има и многу помала прикажана хоризонтална брзина на графичкиот интерфејс на контролорските кориснички позиции. За контролорите на летење тој ловец ќе изгледа како да се движи споро (хоризонтално), но тие едноставно немаат информација каква е неговата вертикална брзина. Едноставно софтверот, алгоритмите за пресметување на брзината, не земаат во предвид ветрикално движење... затоа што цивилните авиони менуваат брзина само и исклучиво по налог на одговорниот контролор на летање кој го води нивниот лет, и системот нема потреба од мерење на вертикална брзина.
 

Io Sono Interista

The original, one and only IoSono.
Член од
21 декември 2007
Мислења
28.655
Поени од реакции
59.656
Mora da mu se simne kapa na Igorce za trudot sto go vlozi vo odbrana na Ukrainskata ili napad vrz Ruskata pozicija, kako sakate. Covekot pocna da uci za radari, mapi, avioni, proektili... Se vo sluzba na odbrana na negoviot stav koj bese poznat uste pred da nauci nesto na vikipedija. Na nekoj nacin moze da se kaze deka e prorok, zosto se sto nagagjase se potvrdi kako tocno na CNN.

Iako malce zbunuva negovata motiviranost da posveti tolku trud na vakva tema, zasluzuva respekt, valjda.
 
Член од
5 декември 2010
Мислења
700
Поени од реакции
157
Да. И ИСИЛ заслужуваат респект за мотивираноста, исто и Хитлер.
Само не разбирам што ги браниш Украинците како да се цвеќиња за мирисање. Апла се гледа е false flag али ајде...
 
Член од
4 февруари 2009
Мислења
7.733
Поени од реакции
7.549
Mora da mu se simne kapa na Igorce za trudot sto go vlozi vo odbrana na Ukrainskata ili napad vrz Ruskata pozicija, kako sakate. Covekot pocna da uci za radari, mapi, avioni, proektili... Se vo sluzba na odbrana na negoviot stav koj bese poznat uste pred da nauci nesto na vikipedija. Na nekoj nacin moze da se kaze deka e prorok, zosto se sto nagagjase se potvrdi kako tocno na CNN.

Iako malce zbunuva negovata motiviranost da posveti tolku trud na vakva tema, zasluzuva respekt, valjda.
Исто така мора да се симне капа на одредени членови кои се утепаа од постирање лаги, дезинформации, Раша Тудеј глупости во агресивна одбрана на мајка Русија.
И да се симне капа на Ио Соно кој освен повремен shitpost како овој не придонесува ама апсолутно ништо во дискусијата. (y)
 
Член од
24 април 2008
Мислења
11.103
Поени од реакции
12.673
Исто така мора да се симне капа на одредени членови кои се утепаа од постирање лаги, дезинформации, Раша Тудеј глупости во агресивна одбрана на мајка Русија.
И да се симне капа на Ио Соно кој освен повремен shitpost како овој не придонесува ама апсолутно ништо во дискусијата. (y)
Ама неговиот shitpost е исполнет со чиста вистина за тебе, тука е кваката.
 
Член од
4 февруари 2009
Мислења
7.733
Поени од реакции
7.549
Ама неговиот shitpost е исполнет со чиста вистина за тебе, тука е кваката.
И истовремено е оф-топик, како и сите негови повремени екскурзии на темава.
Интересно е што се иде на ‘карактерен напад‘ кога се нема никакви аргументи, што да очекувам друго од shitposter-и.
Интересно е што мене ме напаѓа за некаква агенда, а никој од тие што скоро месец дена се колнеа и млатеа празна слама за украинскиот ловец не дојдоа да се поправат после извештајот. Од една лага ќе се префрлат на друга.

Ај изгледа ќе дојдат аргументите кога ќе се изјасни руското министерство за одбрана за извештајот.[DOUBLEPOST=1410356312][/DOUBLEPOST]
Mногу е смешно @IgorChete кога се обидуваш да „стручно„ да ги објасниш работиве. Демек, еве многу разбираш... а всушност на почеток на темава требаше да ти се објаснува што е секундарен а што примарен радар. :)

Да беше добронамерен и искрен (како што не си), ќе те однесев лично да видиш примарен радар и да ти објаснат како функционира технологијата. Не дека тоа ќе те направеше познавач, ама малку повеќе ќе разбираше што прават алгоритмите во софтверот на тие радари.
Цивилните контроли на летање имаат цивилни радари, интерфејсот за корисниците (контролорите) е „кроен„ така да одговара на нивните потреби. За секој еден авион се покажува ознака -callsign (но само ако авионот има вклучен уред транспондер), потоа се покажува локација, висина, брзина и вектор на движење.
Не се покажува вертикална брзина, цивилната авијација нема потреба од тоа.

Значи ако ловечки авион лета нагоре под некој агол од 60 до 90 степени, неговата прикажана хоризонтална брзина ќе биде мала... ИАКО ИСТИОТ РЕАЛНО ЛЕТА МНОГУ ПОБРЗО.
Ако ловецот во тоа време лета скоро вертикално нагоре, тогаш може да има и многу помала прикажана хоризонтална брзина на графичкиот интерфејс на контролорските кориснички позиции. За контролорите на летење тој ловец ќе изгледа како да се движи споро (хоризонтално), но тие едноставно немаат информација каква е неговата вертикална брзина. Едноставно софтверот, алгоритмите за пресметување на брзината, не земаат во предвид ветрикално движење... затоа што цивилните авиони менуваат брзина само и исклучиво по налог на одговорниот контролор на летање кој го води нивниот лет, и системот нема потреба од мерење на вертикална брзина.
Супер, ај сега отвори го конечно извештајот и прочитај што вика рускиот примарен радар за постоење на било што во близина на Боингот?

И ај кога толку се разбираш едуцирај ме со кое оружје СУ-25 можел да направи огромна инстантна штета, што боингот не само се распарчил на повеќе парчиња во воздух, туку и двете црни кутии цркнале одеднаш?
 
Последно уредено:
M

Mario Gómez

Гостин
Со две Р-60 воздух воздух ракети сигурно можат да го демолираат предниот дел да ги убијат инстатно пилотите и декомпресијата да го распарчи авионот понатака.

Edit: Да не ме сфатит некој погрешно и јас мислам со Бук е срушен авионот а тоа е само мислење мое, може и да не е точно.
 

The xx

Russia state-affiliated bot. ☑️
Член од
8 април 2013
Мислења
7.170
Поени од реакции
13.547
Ама вие не разбирате ништо.
Типот има повеќе годишно искуство и со радари и со сателити.
И во воениот и во цивилниот воздушен сектор.
И со разузнавање како воено така и цивилно.
Исто така има познавање огромно познавање на геополитика и дипломатија.
Чак што више експерт е и во енергетскиот сектор.
 
Член од
4 февруари 2009
Мислења
7.733
Поени од реакции
7.549
Со две Р-60 воздух воздух ракети сигурно можат да го демолираат предниот дел да ги убијат инстатно пилотите и декомпресијата да го распарчи авионот понатака.

Edit: Да не ме сфатит некој погрешно и јас мислам со Бук е срушен авионот а тоа е само мислење мое, може и да не е точно.
R-60 ракетата која има фрагментирачки модел е infrared heat seeking missile, и како таква би го погодила моторот на авионот. (извор)
Ракетата што го погодила боингот се детонирала над пилотската кабина, така да не може да е R-60.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.279
sam3.jpg
R-60 ракетата која има фрагментирачки модел е infrared heat seeking missile, и како таква би го погодила моторот на авионот. (извор)
Ракетата што го погодила боингот се детонирала над пилотската кабина, така да не може да е R-60.
Не мора да значи, ракетата нема контактна запалка па да се активира кога ќе удри во авион, тие имаат апроксимативни запалки така да ќе експлодира кога е најблиску до авионот, таа се наведува по ИЦ трагата но експлодира кога ќе биде во близина на авионот, горе, долу од страните.

ПС
еве оштетување од ИЦ водена ракета, е тука се активирала запалката тоа се делови од секунда да пролетала покрај крилото ќе експлодирала 5 метри потаму и ќе се активирала кај кабинта
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom