Паднат хелихоптер во Струмичко

Член од
11 декември 2008
Мислења
395
Поени од реакции
207
слушајте сеа да нема забуни од струмица сум мој роднина работи на кванташки значи таму се наога и антената и ми вика антената воопшто и не работела последниве 2-3 месеца бидејки бил украден кабелот за напојување официјално потврдено башка нашиве телевизии и дали ке го кажат тоа којзнае дента хеликоптерот исто така прелетал над струмица али летал премногу ниско ова ми го кажа таткоми го видел хеликоптерот како лета премногу ниско накај струмица е веке нокта доагал од кај валандово али имал некаков проблем барал место за слетување едно од тие места на листата му бил и македонска кука пред него има широко место али од некои причини не можел да слета едниствето ако имало паркирано коли или некои каблови ако имало поставено и веке кога дошол до струмица кружел над градот да слета некаде али да слеташ во градот нема шанси да слета некаде пошто не постои ниедно место за слетување на хеликоптери едниствено можел да слета на нивите и последново што ке ви го кажам пилотот е од струмичко поточно селото ангелци али живеел во скопје преко 20 и некоја година и единственото место кое му дошло на ум е кај антената таму е широко али на жалост не осветлена (кабелот е украден за антената ) и од сето тоа тиа летале на нокна визуелизација хеликоптерот кога лета вака во целост светлата му се исклучени бидејки пречат на нокната визуелизација (они кои се разбираат во хеликоптери знаат што е тоа)(и тоа си била обична рутинска контрола вежба и пред 3 5 месеци исто така беше тука али тогаш имаше светло вклучено) од сето тоа моја теорија е хеликоптерот бил нешто дефек па барале место за слетување али мислам дека струмичанецот не пилотирал туку некој друг и затоа удриле во антената таа антена имаше каблови што ја држеа стегнати беа околу 12 мислам дека беа али ке видиме од резултатите на црните кутии што ке кажат нека почиваат во мир
 
I

IBIZA SOUND

Гостин
stadionot od mestoto kade sto padnal helikopterot daleku e
mislam deka moze da se sleta na stadion
 

Syn

https://www.youtube.com/watch?v=zBkuNpgACH0
Член од
23 декември 2007
Мислења
29.240
Поени од реакции
41.568
voobicaena praska e vo eden ist helikopter da ima 4ca iskusni piloti, so tolkav raboten staz ? mene toa mi e jedina cudna rabota od ovaa nesreka, vakvi raboti fakt e deka se slucuvaat nasekade, ne aludiram na nekakva diverzija i slicno, edinstveno nesto sto mi e nevoobicano e sto pokraj pilotot so nego imalo uste 3ca drugi preiskusni piloti, ali ok, istragata ke pokaze sto i kako se slucilo, pocnuvajki od toa koja bila poentata na letov ( moze ima nekoe info, nemam nacekano nisto jas ), zasto vo helikopterot bile 4ca piloti so dolgogodisen raboten staz pa se do zaklucokot zasto se slucila nesrekata.
 

GhostLeader

ONE OVER ALL
Член од
20 април 2010
Мислења
2.473
Поени од реакции
643
Често слушам и читам овде реченици од типиот ,,Од некоја причина имал некој проблем и барал место да слета''... ако е така зошто не пријавил на аеродромот во Скопје НЕКОЈА ПРИЧИНА ? или нашите мили официјални власти кријат нешто.. нашите хеликоптери боштум со системи за ноќно летање од Елбит опремени се испопаѓаа.. прво во 2001ва на Шапка,па Блаце,па сега овој.. и по некоја случајност сите се МИ-17.. тоа е,нашата држава да испопика партиски пиуни во специјалните единици,за остатокот од вооружените сили немора ништо,нека гинат на 4 години по 5 души гајле ти е,имаме ние пилоти за извоз.Бог да ги прости.. на многу глупав начин загинаа..
 

ultras1988

4600
Член од
6 февруари 2014
Мислења
2.981
Поени од реакции
6.912
Македонија банана држава се докажа денеска.Ај што на ден на жалост кафичите пуштале музика и ниедна од теливизиите освен канал 5 немаше знакче во кошето дека е ден на жалост тука АРМ учествувала во дефиле (прослава) во Франција.Без разлика каде е и која е причината кога е ден на жалост државата не слави али тоа изгледа не важи кога е во прашање Франција.
Уште еднаш секоја чест на пилотите професионалци и луѓе који га сакаа својата татковина.
СЛАВА ИМ !
 

Рудници и

ООЗТ Рудници и железарница - Скопје
Член од
9 декември 2009
Мислења
12.133
Поени од реакции
18.131
Често слушам и читам овде реченици од типиот ,,Од некоја причина имал некој проблем и барал место да слета''... ако е така зошто не пријавил на аеродромот во Скопје НЕКОЈА ПРИЧИНА ? или нашите мили официјални власти кријат нешто.. нашите хеликоптери боштум со системи за ноќно летање од Елбит опремени се испопаѓаа.. прво во 2001ва на Шапка,па Блаце,па сега овој.. и по некоја случајност сите се МИ-17.. тоа е,нашата држава да испопика партиски пиуни во специјалните единици,за остатокот од вооружените сили немора ништо,нека гинат на 4 години по 5 души гајле ти е,имаме ние пилоти за извоз.Бог да ги прости.. на многу глупав начин загинаа..

ОТ:
Официјална верзија е дека на слетување поради силен ветер закачил со задниот ротор на некои кабли или според други извори јарболите со знаминња на паркингот во Шапка.Неофицијална друга верзија е дека е наводно погоден од проектил кој го оштетил, а не експлодирал, поради ова загинат е само механичарот, а 15 војници се повредени.


Се крие вистината за паднатиот хеликоптер на Шапка


Четири години не е спроведена истрага за несреќата кај Попова Шапка, каде што при уривањето на хеликоптер на АРМ "ми-17" загина член на екипажот, а неколкумина специјалци беа тешко повредени, обвинуваат жртвите во инцидентот. Специјалците што учествувале во акцијата бараат тетовското обвинителство да покрене истрага и да ја открие вистината за несреќата. На 14 јуни годинава, велешанецот Николче Таневски, припадник на МВР, до Обвинителството во Тетово поднесол кривична пријава против непознат сторител, кој се товари за оштетување заштитни уреди. Таневски бара обвинителството по службена должност да покрене истрага и да утврди кој е виновен за несреќата во која животот го загубил пилотот-механичар Драганчо Илиевски (32) од Битола, а уште неколкумина биле тешко повредени. Неговиот адвокат Ванчо Шехтански вели дека повредите што ги добил Таневски биле од шрапнел и поради тоа постоела можност хеликоптерот да бил урнат со "зоља", а не од силниот ветар, како што тврделе надлежните.

- Лудост и глупост е да се верува дека ветер е причина за несреќата. Четири години ниту МВР ниту обвинителството не покренале истрага за случајот. Целата работа се забошоти и остана заборавена -вели Шехтански.

Според Таневски, обвинителство треба да утврди кој управувал со хеликоптерот и какви биле безбедносните критериуми на АРМ во критичниот ден.

Несреќата се случила на 17 март 2001 година пред паркингот на полициската станица Попова Шапка, во моментот кога хеликоптерот слетувал на хелиодромот. Според тогашните информации, хеликоптерот се урнал поради силниот ветар што дувал на планината.

Во хеликоптерот имало 19 припадници на МВР и на АРМ и тричлен екипаж.

Третата верзија е поврзана со неисправноста на хеликоптерот

КОЈ ЈА ЗАПРЕ ИСТРАГАТА ЗА АРМИСКИОТ „МИ-17“ НА ШАПКА ВО 2001 ГОДИНА?
Падот на хеликоптерот остана мистерија

Владимир Тевчев
Катерина Гетева

Мистерија остана падот на армискиот хеликоптер „МИ-17“, кој во екот на борбените дејства, на 17 март 2001 година се урна на Попова Шапка. За несреќата, во која загина постариот водник Драганчо Илиевски, а 23 полицајци и припадници на АРМ беа потешко повредени, до денес не е отворена истрага. Освен штурите информации лиферувани од армиски извори, дека при слетувањето дувал силен ветер, остана нејасно зошто се урна хеликоптерот.
Седум години подоцна преживеани полицајци од урнатиот хеликоптер решија да проговорат за несреќата. Нивното сведоштво се разликува од официјалните информации.
- Временските услови беа нормални. Видливоста беше добра и немаше никаков ветер, како што некои тогаш изјавуваа - вели полицаецот Димче Поп Илиев, кој бил во хеликоптерот. Зошто обвинителството никогаш не отвори истрага?
- Не беше безбедно, воените дејства траеја и немаше услови да излеземе на терен ниту јас, ниту тогашниот тетовски обвинител, а пред се претставниците од Министерството за одбрана за да извршат интерна истрага - тврди адвокатот Ставре Џиков, кој во тоа време беше државен јавен обвинител. Преживеаните полицајци раскажуваат за доживеаната траума која ќе ја носат дури се живи. Се сомневаат дека со хеликоптерот нешто не било во ред уште при полетувањето кон Попова Шапка. ботењето на хеликоптерот. Цело време мислев дека ќе се удриме или во некоја карпа или во некое дрво. Целиот лет беше многу чуден - се сеќава полицаецот Трајче Стојков. Тоа го тврди и Поп Илиев, кој вели дека моторите создавале чудна бучава и во текот на летот цело време се чувствувале несигурно. Полицајците требало да ги заменат своите колеги од фпунктот на Попова Шапка. Но, наместо да слета на платото пред хотелот, хеликоптерот со своите елиси ги закачил јарболите и паднал во бездна.
- Во еден момент колегата Димче рече дека сме блиску и дека ќе слетаме. Но, веднаш потоа друг колега фрече: „Отидовме!“ Потоа се слушна тресок, хеликоптерот се заби во земја и почнавме да се тркаламе во бездната. Бевме полиени со керозин, но вистинска среќа е што не се запали. Живи ќе изгоревме - раскажува Стојков.
Никој не ги истражи исказите на преживеаните. Единствените фотографии од урнатиот хеликоптер ги направиле полицајците од пунктот. Сепак, веднаш по несреќата, Министерството за одбрана формирало комисија на чие чело бил потполковникот Ѓорѓи Петровски. Но, интерната истрага на оваа комисија траела само три недели, а Петровски бил сменет. Тој тврди дека истрагата е опструирана од самиот врв на армијата. Во прашање биле кариерите на челните луѓе на военото воздухопловство.
- Со испитување на учесниците во несреќата дојдовме до заклучок дека во прашање беше пилотска грешка, но, за жал, не ја довршив работата од одредени причини - јас дадов оставка по две недели, а потоа заминав во пензија - изјави Петровски за „Време“.
Според експертите по кривично, материјално и процесно право, доколку МВР, обвинителството или Министерството не побарале истрага, тогаш јавниот обвинител можел по сопствена иницијатива, врз основа на „допрен глас, слика или она што го видел во медиумите“ да покрене истрага. Особено доколку во делото има жртва, како што е во овој случај. Доколку тој не може да ја спроведе истрагата, има можност да повика стручни лица како истражни органи или вештаци да го сторат тоа.
Тогашниот прв човек на државната безбедност, Горан Митевски, тврди дека МВР го известило обвинителството и истражните органи за несреќата:
- Беа известени Јавното обвинителство и истражен судија, но бидејќи немаше безбедносни услови, тие не излегоа на теренот. Записникот од полицијата беше направен од Секторот за внатрешни работи во Тетово
. Увидна група излезе на самото место, го направи записникот и го достави до министерот и до директорите во МВР. Тој записник и денеска е таму - рече Митевски. Остатоците од хеликоптерот биле пренесени во Скопје шест месеци по несреќата.

Тогашниот портпарол на Армијата, Благоја Марковски, вели дека лошото време е причина за падот на хеликоптерот. - Непобитно е дека причина беше силниот ветар на Попова Шапка, тоа стои во записникот. Но, имајќи го предвид безбедносниот амбиент, Министерството за одбрана не поведе истрага - изјави Марковски.
Спротивно од него, Петровски објаснува дека некој намерно ја стопирал истрагата.

- Не е можно истрагата да се затвори. Таа беше сосема на почетокот, временските услови не беа главниот проблем, но намерно не се испита директниот учесник, пилотот Горан Здравковски. Тој беше унапреден од тогашниот командант на воздухопловството полковникот Звонко Стојановски - вели Ѓорѓи Петровски.
Ј
 
Последно уредено:

GhostLeader

ONE OVER ALL
Член од
20 април 2010
Мислења
2.473
Поени од реакции
643
ОТ:
Официјална верзија е дека на слетување поради силен ветер закачил со задниот ротор на некои кабли на паркингот во Шапка.Неофицијално е погоден од проектил кој го оштетил, а не експлодирал, поради ова загинат е само механичарот, а 15 војници се повредени.
Тоа сигурно било торнадо толку силно за да обори хеликоптер.
 
Член од
17 март 2014
Мислења
321
Поени од реакции
478
ОТ:
Официјална верзија е дека на слетување поради силен ветер закачил со задниот ротор на некои кабли или според други извори јарболите со знаминња на паркингот во Шапка.Неофицијална друга верзија е дека е наводно погоден од проектил кој го оштетил, а не експлодирал, поради ова загинат е само механичарот, а 15 војници се повредени.
Болдираното е точната верзија, на местото на слетување нема шанси да се гаѓа со било каква ракета или проектил. Налет на ветер го занел хеликоптерот накај јарболите од знамињата при што истиот се превртил и паднал. Хеликоптерот бил во завршна фаза на слетување.
Потврдено од повеќе очевидци (мои пријатели) кои беа тогаш на Попова Шапка, дали во редовниот или во резервниот состав на полицијата.

Тоа сигурно било торнадо толку силно за да обори хеликоптер.
Си бил некогаш на Попова Шапка ??
 

GhostLeader

ONE OVER ALL
Член од
20 април 2010
Мислења
2.473
Поени од реакции
643
Болдираното е точната верзија, на местото на слетување нема шанси да се гаѓа со било каква ракета или проектил. Налет на ветер го занел хеликоптерот накај јарболите од знамињата при што истиот се превртил и паднал. Хеликоптерот бил во завршна фаза на слетување.
Потврдено од повеќе очевидци (мои пријатели) кои беа тогаш на Попова Шапка, дали во редовниот или во резервниот состав на полицијата.



Си бил некогаш на Попова Шапка ??
Исто како да прашаш битолчанец дали бил на Пелистер.
 
Член од
27 октомври 2013
Мислења
135
Поени од реакции
201
Кој ќе поднесе одговорност за ова?
Кучката што плачеше на шител и што не и се остава фотељата и после Мартин Нешковски и после тепање на Македонци во Ѓорче и после пад на Хеликоптер.
Која дрскост и одвратна ситоација.Тие што навистина жалат беа приморани да го гледаат габорот виновен за оваа ситоација како плаче.
Што и да било причината вината е во нив.За тоа дека голем број од леталата не се сервисирани а пилотите мораат да летаат со нив,знаеме.Пари за галии има ама за да се смени инфериорната опрема нема.
Доколку е диверзија,тие што ја направиле не морале воопшто да се потрудат.Кога цела војска и полиција ја наполнија со шошони а тие што се прават Македонци во војска се партиски пиончиња,која е таа служба во војска што ке работи на тоа овие настани да не се случуваат.Од обичен стражар до воената контраразузнувачка служба{Попознати како безбедњаци} се или шипптари или партиски лузери.
Кога бев јас во војска безбедњаците се занимаваа со тоа кој колку леб изел во менза и чекаа на местото каде што се зима леб за да им кажат на Македонците дека само четвртитина им следува или да им кажат да не зимаат од телешкото зошто за шипптарите ке немало.Тоа работеа контраразузнувачи со чин капетан и мајор.

Јасно е кој е крив него
И на твоја глава кучко па да не престанеш никогаш да плачеш.
 
Последно уредено:

ultras1988

4600
Член од
6 февруари 2014
Мислења
2.981
Поени од реакции
6.912
И што дознавме од истрага и солзите на Гордето ?
 

ShakaZulu

" Тој Сум Бре "
Член од
29 јули 2008
Мислења
3.258
Поени од реакции
3.608
Падна авионот на Трајковски „грешка на полотите“, падна хилокоптерот што идеше од босна „грешка на пилотите“, ај погоди од три пати што ќе кажат овде ...
 

LordDragonII

Dr.Strangelove
Член од
15 август 2008
Мислења
10.995
Поени од реакции
5.725
Ниедна антена не работеше па дури месец и нешто после настанот; антената на цареви кули, на космофон/One кај фабриката Еленица и кај с. Куклиш.

Можеби чекале уште еден да се удри па да видат кои не работат...
 

Kajgana Shop

На врв Bottom