Односи Индија-Пакистан

Член од
29 јуни 2014
Мислења
10.624
Поени од реакции
10.741
Така но сепак разликата е во цела генерација. Очигледно има огромна улога и способностите на пилотот. Нели ф 16 беше наречен "миг килер".
Па не знаеме у кои околности бил урнат.
 

Zoran MKD

Мијак на квадрат.
Член од
11 септември 2010
Мислења
2.019
Поени од реакции
1.018
Така но сепак разликата е во цела генерација. Очигледно има огромна улога и способностите на пилотот. Нели ф 16 беше наречен "миг килер".
Drugar sekoj pat e do takticka situacija
avinite ne se u Ferka 1 na 1 ko kaj Zare , nego taktika na primena ,
Po forumive ima MN Indiska samo kriteka na tema rivalstvo megu rodovi i vidovi sto e recept za katastrofa![DOUBLEPOST=1551903609][/DOUBLEPOST]
Па не знаеме у кои околности бил урнат.
Mo\e da e oboren i od prijtelski ogan.
 
Член од
20 април 2012
Мислења
2.167
Поени од реакции
4.363
Така но сепак разликата е во цела генерација. Очигледно има огромна улога и способностите на пилотот. Нели ф 16 беше наречен "миг килер".
Индусиве имаат СУ-30ки и Мираж -2000.Не знам зошто уште ги користат МИГ-21?Одамна им поминало времето,можат да ги користат само како јуришни авиони.По се изгледа ф-16 е соборен од страна на индиското ПВО.
 

Gag

Член од
14 ноември 2013
Мислења
1.565
Поени од реакции
2.429
Индусиве имаат СУ-30ки и Мираж -2000.Не знам зошто уште ги користат МИГ-21?Одамна им поминало времето,можат да ги користат само како јуришни авиони.По се изгледа ф-16 е соборен од страна на индиското ПВО.
Индија е најужасна земја кога станува збор за купување воена опрема. Имаа џек пот договор со Рафале ама лудите го одбија.
 

Zoran MKD

Мијак на квадрат.
Член од
11 септември 2010
Мислења
2.019
Поени од реакции
1.018
Индија е најужасна земја кога станува збор за купување воена опрема. Имаа џек пот договор со Рафале ама лудите го одбија.
Xekpot po cena od 217 miliona po parce
epten doar izbor/
 

Gag

Член од
14 ноември 2013
Мислења
1.565
Поени од реакции
2.429
Xekpot po cena od 217 miliona po parce
epten doar izbor/
А ти што сакаш, за беспари да им ги дадат?

Понудата на Dassault беше најниска на тендерот и вклучуваше трансфер на технологија. Инаку по парче цената се шпекулира дека била 120 милиони а не 217, не знам од кај ти е тој податок за $217m кога договорот се уште не е објавен во јавност.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
10.624
Поени од реакции
10.741
А ти што сакаш, за беспари да им ги дадат?

Понудата на Dassault беше најниска на тендерот и вклучуваше трансфер на технологија. Инаку по парче цената се шпекулира дека била 120 милиони а не 217, не знам од кај ти е тој податок за $217m кога договорот се уште не е објавен во јавност.
не вреди рафалот толку пари, миг 35 е бољи авион и е баеѓи поефтин
 

Gag

Член од
14 ноември 2013
Мислења
1.565
Поени од реакции
2.429
не вреди рафалот толку пари, миг 35 е бољи авион и е баеѓи поефтин
Зошто мислиш дека МИГ-35 е подобар?

Во однос на парите, Индијците си знаат најдобро за нив.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
10.624
Поени од реакции
10.741
Зошто мислиш дека МИГ-35 е подобар?

Во однос на парите, Индијците си знаат најдобро за нив.
У поглед на цена и перформанси е подобар, 120 милиони за еден авион не е малце поготово кога ќе ти падне.
 

Zoran MKD

Мијак на квадрат.
Член од
11 септември 2010
Мислења
2.019
Поени од реакции
1.018
А ти што сакаш, за беспари да им ги дадат?

Понудата на Dassault беше најниска на тендерот и вклучуваше трансфер на технологија. Инаку по парче цената се шпекулира дека била 120 милиони а не 217, не знам од кај ти е тој податок за $217m кога договорот се уште не е објавен во јавност.
So oruzje so obuka
zatoa se kilavi dogovorou.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
10.624
Поени од реакции
10.741
Во поглед на кои перформанси?
миг-29/35 е докажан авион произведен у многу големи бројки, рафалот у колку бројки е напраен? Самиот тендер на индија што и треба е 120 авиони скоро онолку колку што и воопшто имаш направени рафали до сеа. Плус оружје скапо, обука за пилоти и други ствари што индијците ги немаа цената ќе ја напраат да биде дупло. Дури и рафалот да е малце подобар не вреди за парите тоа ми е муабетот, западната техника е преценета.
 
Член од
20 април 2012
Мислења
2.167
Поени од реакции
4.363
миг-29/35 е докажан авион произведен у многу големи бројки, рафалот у колку бројки е напраен? Самиот тендер на индија што и треба е 120 авиони скоро онолку колку што и воопшто имаш направени рафали до сеа. Плус оружје скапо, обука за пилоти и други ствари што индијците ги немаа цената ќе ја напраат да биде дупло. Дури и рафалот да е малце подобар не вреди за парите тоа ми е муабетот, западната техника е преценета.
И JAS 39 Gripen е во игра.Далеку е поевтин од Rafalot.А има добри перформанси и вооружување.
 

Gag

Член од
14 ноември 2013
Мислења
1.565
Поени од реакции
2.429
миг-29/35 е докажан авион произведен у многу големи бројки, рафалот у колку бројки е напраен? Самиот тендер на индија што и треба е 120 авиони скоро онолку колку што и воопшто имаш направени рафали до сеа. Плус оружје скапо, обука за пилоти и други ствари што индијците ги немаа цената ќе ја напраат да биде дупло. Дури и рафалот да е малце подобар не вреди за парите тоа ми е муабетот, западната техника е преценета.
Чекај сеа малце си помешал нешто. МИГ-29 е авион од осумдесетите! а МИГ-35 се уште не е влезен во употреба, оваа година планиран е да влезе во состав на руската авијација а миг-29/35 не постои.

Во однос на перформансите тешко е дефинитивно да се каже кој е подобар но во глобала предноста на мигот во однос на рафале е тоа што е поагилен и подобар во дог фајтс (мада тоа не е битно со модерни авиони) додека рафале има подобра технологија и авионика. Рафале е дупло поскап и е посензитивен авион.

На крајот од денот Индијците си знаат дали им вреди економски, но зделката сепак беше одлична бидејќи Индијците со децении се обидуваат да култивираат своја домашна технологија и никако не им успева (Tejas се заебанција) и Дасаулт покрај одличен авион им понуди на Индијците трансфер на технологија но тие одбија бидејќи сакаа гаранции од Французите за авионите кои ќе бидат произведени од ХАЛ (индиска компанија со индиски работници во Индија).
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
10.624
Поени од реакции
10.741
Чекај сеа малце си помешал нешто. МИГ-29 е авион од осумдесетите! а МИГ-35 се уште не е влезен во употреба, оваа година планиран е да влезе во состав на руската авијација а миг-29/35 не постои.

Во однос на перформансите тешко е дефинитивно да се каже кој е подобар но во глобала предноста на мигот во однос на рафале е тоа што е поагилен и подобар во дог фајтс (мада тоа не е битно со модерни авиони) додека рафале има подобра технологија и авионика. Рафале е дупло поскап и е посензитивен авион.

На крајот од денот Индијците си знаат дали им вреди економски, но зделката сепак беше одлична бидејќи Индијците со децении се обидуваат да култивираат своја домашна технологија и никако не им успева (Tejas се заебанција) и Дасаулт покрај одличен авион им понуди на Индијците трансфер на технологија но тие одбија бидејќи сакаа гаранции од Французите за авионите кои ќе бидат произведени од ХАЛ (индиска компанија со индиски работници во Индија).
Мислев на истиот дизајн, миг-35 е баеѓи надграден авион кој сепак нели се базира на миг-29. 35ката е само ради маркетинг да го брендираат како нов авион русите.
Што знам не ги сфаќам индијциве, све им се базира на руска техника и е no brainer да земеш пак такви авиони, вака ако земаат други многу пари ќе им отидат за други ствари како инфраструктура обуки итн итн.
 
На врв Bottom