Нуб прашањa: На што треба да внимавам кога купувам кола половна

Член од
22 декември 2011
Мислења
2.150
Поени од реакции
4.688

Гледам идеш на помала кола. Еве ми искочи клио за тие пари што ти бараш, неувезено. Ме нервира само црвенава боја внатре.
Регистрирано уште неколку месеци па сигурно ќе можеш и да го провериш негде. Претежно овие по плацеви не ти даваат нигде да ти носиш.

Претежно до тие пари што бараш има неувезени коли. Помалце ги има овие поскапиве коли.
Помини го сите филтери на реклама5, неувезено, неувезен, неувезена, не увезен, не увезена, не увезено. И на кирилица и на латиница, ќе видиш ќе ти искочат бајги неувезени возила.
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.955
Поени од реакции
1.417
Nema razlika dali e uvoz ili e kupena vo mk.
Bitno e da e odrzuvana a se ostanato km i gumi registracia e nebitno.
 

smihajlo

Superposition, Relentless
Член од
11 август 2010
Мислења
3.682
Поени од реакции
4.421
Од коли не се разбирам ама се разбирам од технологија.

Ако купиш многу ефтино ниту удобност ниту квалитет. Ако купиш скапо имаш пари па и не е многу битно.

За обичните смртници најдобро е половна квалитетна кола.

Во зависност од буџет гуглај која е нај-reliable кола за годината која ти треба.

На пример ако сакаш 5 години стара гуглаш за 2019 ако сакаш 10 години стара гуглај од 2014.

Друг битен елемент е пазарот. Швајцарија е најсредена земја и пошто е најбогата имаат најголема контрола на квалитет.

Е сега покрај ова пак изборот на половна кола е коцка меѓутоа вака мислам дека шансите се поголеми.
 
Член од
4 јануари 2008
Мислења
2.378
Поени од реакции
5.173
Купување половно возило оргинално продадено во Македонија и не е баш некоја најпаметна опција.
Гаранцијата, квалитетот на сервисните интервали во првите години, квалитетот на гориво и квалитетот на патиштата односно површината на Македонија во која ќе направиш одредна бројка на поминати километри се далеку полоши за разлика од увезено парче од Зап. Европа.

Зошто го зборам ова?

Личен пример од транспортна компанија.
Новите возила што беа купени од овластен дистрибутер во Македонија имаа некој гарантен рок од 5 год. или 200.000км. така нешто....
Повеќето сервисни интервали беа несоодветно реализирани, дополнително возилата страдаа од проблеми со AdBlue системите, нешто кое постојано се одлговлекуваше. Се пуштаа мејлови до странство, се закануваа тужби, се нудеа компензации, бесплатни сервиси.... Ништо!!!

Пакет опремата која ја добивме во Македонија беше непостоечка за Европа. Типа Основен модел купен во Македонија доаѓа без клима и без магленки нема потпирач за рака и простор за складирање над глава.
Секој еден модел што го видовме продаден во Германија доаѓаше со сите тие пропратни ствари.
Да се запраша човек каде се склапани и за кој пазар се наменети овие македонските?!

Најтрагичното од се. Возилата кои беа купени од Германија со начукани 250.000км за 4 години се покажаа подобро од возилата купени во Македонија со 0км.

Денес да влезеш и во едните и во другите - Секое парче пластика тресе и вибрира - Само што германските се со 500.000км, а македонските со 240.000
 
Последно уредено:

Nik20

Неверификуван член од немаштија
Член од
13 јули 2009
Мислења
5.386
Поени од реакции
6.456

Гледам идеш на помала кола. Еве ми искочи клио за тие пари што ти бараш, неувезено. Ме нервира само црвенава боја внатре.
Регистрирано уште неколку месеци па сигурно ќе можеш и да го провериш негде. Претежно овие по плацеви не ти даваат нигде да ти носиш.

Претежно до тие пари што бараш има неувезени коли. Помалце ги има овие поскапиве коли.
Помини го сите филтери на реклама5, неувезено, неувезен, неувезена, не увезен, не увезена, не увезено. И на кирилица и на латиница, ќе видиш ќе ти искочат бајги неувезени возила.
Што има оваа кола во споредба со кола од 2008 година повеќе, па и регистрирано уште неколку месеци?

Klimatronik,servo volan, elektika na stakla, elektika na retrovizori, greaci na retrovizori,abs,asr, esp,sistem start stop,eco,6xairbag,centralno zaklucuvanje,zaklucuvanje na dopir,ukrasni lajsni,enterier vo boja,navigacija,isofix,tempomat,limiter,komandi na volan,golemo radio na tach,Bluetooth,usb,aux,podesiv volan gore dole i vo dlabocina,led dnevni svetla,Al bandazi,halogenki,kozen volan,i dr…

Се од овие срања што ги набројал ги имам и ја во колата, а мојата е од 2008 година со една разлика што и ставив дисплеј за да има блутут и навигација. Еден куп коли има по интернетов што се нудат со значително подобар број на изминати километри и сочуваност и ги имаат сите овие опции и се далеку и поубави и поголеми и се.
Воланот се поместувал горе доле, електрика на прозор, греење на ретровизори.
Голем кур, на тате полото од 1998 ги има буквално истите опции.

Се знае како се бира кола.
Отвораш новчаникот и викаш имам 6000 евра у мене.
Отвараш реклама 5 и пазар 3, наоѓаш се од кола после 2005та од 5.000 до 6000 евра. Ти исфрла опции.
Наоѓаш модел што ти се свиѓа од око, ликот и дизајнот на колата.
Запишуваш 4-5 коли по дизајн што ти се свиѓаат.
Отвараш пак реклама 5 ставаш пак до 5-000 до 7000 евра и ги наоѓаш сите понуди за тие возила. Ќе најдеш 20тина што ти се и убави и со километража добри и зачувани, барем по изглед.
Ќе се изјавиш на сите тие и ќе прашаш кога да ја видиш колата. Одвои си 1 викенд, механичар за рака или другар, со компјутерот под рака за проверка и ќе ги поминеш тие што се, ќе видиш под хауба, ќе чуеш мотор, ќе извозиш 1 круг. На крај изборот ти паѓа на 5-6 коли и одбираш 1-3 коли се јавуеш кој ќе ти ја даде најниско зимај и се тоа во согласност со буџетот.
Ова не ти е гаранција дека проблем немало скриен на колата што не сте го виделе механичарот и ти, ама кола на старо е мачка у вреќа.

На крајот на денот се се сведува на најдобрата опција со парите што ги имам.
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.903
Поени од реакции
35.761
Nema razlika dali e uvoz ili e kupena vo mk.
Bitno e da e odrzuvana a se ostanato km i gumi registracia e nebitno.
Битно е и останатото, се зема тоа што може да одржуваш.

Може ќе најде и БМВ/Мерцедес за тие пари, ама на корсата голем сервис ќе го кошта колку перка на овие луксузните.
Не е исто да менуваш 14ки/15ки гуми, и 17ки/18ки, летни и зимни на првата ќе коштаат поефтино од 1 сет за поголемите возила.
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.571
Поени од реакции
7.969
Битно е и останатото, се зема тоа што може да одржуваш.

Може ќе најде и БМВ/Мерцедес за тие пари, ама на корсата голем сервис ќе го кошта колку перка на овие луксузните.
Не е исто да менуваш 14ки/15ки гуми, и 17ки/18ки, летни и зимни на првата ќе коштаат поефтино од 1 сет за поголемите возила.
Деловите не се скапи, туку работната рака. На крај сервис за Дачија и БМВ разликата во цената на сервисот ќе е мала. Гумите се друга приказна. Не е само 14, 15, 16, туку и ширината и висината на гумата.

Иначе колите во првите години иако се сервисирани во овластен сервис се најлошо сервисирани (ако уопште се сервисирани) пишуваат менување на лонг лајф масло на 30 000 километри. Многу митови имате тука.

Друга заебанција се тие екстра "опрема" која во реалност и не се користи а само ја крева цената на колата.
Тука има еден куп булшит фичрс.

Авто навигација, електрична рачна, сончев кров, адаптивни лед фарови, грејачи на волан, седишта, кожни седишта, металик боја, задна камера, хед ап дисплеј, екранче кое имитира тахометар наместо вистински тахометар WTF, асистент за паркирање за да се паркира колата сама и ред други фичрс за ауто инвалиди.
 
Последно уредено:
Член од
15 јуни 2013
Мислења
1.730
Поени од реакции
2.628
Пеер, гледај само баба да не ја има возено. Од такви коли бегај.
 

Ivica^

Confident Liar
Член од
14 август 2007
Мислења
11.281
Поени од реакции
16.300
Авто навигација, електрична рачна, сончев кров, адаптивни лед фарови, грејачи на волан, седишта, кожни седишта, металик боја, задна камера, хед ап дисплеј, екранче кое имитира тахометар наместо вистински тахометар WTF, асистент за паркирање за да се паркира колата сама и ред други фичрс за ауто инвалиди.
 
Член од
29 јуни 2024
Мислења
11
Поени од реакции
9
Сите зборувате да се исполнат некои критериуми во врска со земање на половна кола од некој батак но на крајот покрај измината километража,кондиција на лимаријата на колата, моторот да не е издуван инт . Освен најважниот критериум а тоа е да не купуваш од Албанец или пак друг најважен критериум по кој се водиме Македонците а тоа е гледај да купиш од женско.
Е сега кога се купува од женско гледај да е фамилијарна кола .

НО НО најважно е ова врз сите досега набројани критериуми е овој елемент дали го има во колата .


Фамозн0то седиште за деца !
Многу досега огласи прават трик со ова кога објавуваат коли .
Најдебилна работа .

1719664312615.png
 

Kadaif

M.D.
Член од
21 јануари 2008
Мислења
6.571
Поени од реакции
7.969
Тебе ти го продадов, заборави? :D @Ivica^
Автоматски споено мислење:

друг најважен критериум по кој се водиме Македонците а тоа е гледај да купиш од женско.
Е сега кога се купува од женско гледај да е фамилијарна кола .
Кола купуење од женско НИКАКО!

Пошто: колата ќе има сјебан кумплунг, замаец, сјебан мењач, уље и филтри најверојатно нема да се сменети со години, подвозјето ќе е сјебано од лежечи и ивичњаците, за браникот и крилата дека ќе бидат китирани и фарбани со р'ѓа под нив да не зборувам.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom