Нуб прашањa: На што треба да внимавам кога купувам кола половна

Член од
22 декември 2011
Мислења
2.150
Поени од реакции
4.688
И Ауто Милано прекинаа да даваат гаранција.
Во другата тема ставив линк за човек кој носи со возење коли и ти дава 9мес гаранција.

Иначе за километража на нова кола одма се проверува. Сите коли што сум ги проверил после 2015 год, а да потекнуваат од нормална држава биле со точна километража.
Автоматски споено мислење:

Барем 15 000.

Неувезени, половни, често пати и уште под гаранција имаш во Golden Car. Ѕирни ги на ФБ/Инста
Што ќе купиш за 15к? Ни фиат Типо и Дачија нема да најдеш за тие пари.
Испод 20к асална нова кола нема.

Иначе моментално имате Ц3 за 15к најевтино нешто на ново. Ама веќе овој Ц3 е застарен модел, се префрлуваат на новиот модел и затоа чистат залихи.
 

Dani

1 + 1 = 10
Член од
22 јуни 2010
Мислења
24.227
Поени од реакции
57.935
Што ќе купиш за 15к? Ни фиат Типо и Дачија нема да најдеш за тие пари.
Испод 20к асална нова кола нема.

Иначе моментално имате Ц3 за 15к најевтино нешто на ново. Ама веќе овој Ц3 е застарен модел, се префрлуваат на новиот модел и затоа чистат залихи.
Па си одговори сам. Минимумот е тој.
 
Член од
22 февруари 2024
Мислења
876
Поени од реакции
2.789
Се мислам кола да купам половно до 5-6 илјади евра и имам некои прашања.

1) Колку е одприлика годишно цена за одржавање (регистрација + осигурување + таблици)?
2) Од кај имам гаранција дека некој нема да ми продаде крнтија што ќе умре за 6 месеци?

Еве на пример https://www.pazar3.mk/oglas/vozila/avtomobili/opel/Corsa/prodazba/skopje/aerodrom/opel-corsa-1-3cdti-95ks-2012g-cosmo/5390319

Фала.
Опел корса ќе земал.Купи си Опел астра од кратките или ако можеш до 7.000 да собереш, караванка или пак инсигниа седан .
Имаш дизел 118 од бмв или пак мецедес б класа.

за 6-7 илјади имаш супер убави коли од 2008 нагоре .

Супер идеја е да земеш и Сеат Леон 2011 редизајн за 6.000 имаш . Широка и комотна .
 
Член од
22 декември 2018
Мислења
429
Поени од реакции
611
Има нешто солидно гланц ново од салон за до 10 илјади? Вака ми изгледа баајги ризично.
Отвори CarVertical земи број од шасија и провери ја доколку може и ќе бидеш сигурен
 
Член од
30 јуни 2020
Мислења
2.821
Поени од реакции
10.433
Имаш дизел 118 од бмв или пак мецедес б класа.
Поскапи за одржавање од астрите, а дека ќе добие вау на квалитет повеќе е мнооогу дискутабилно, особено од B класата која е не толку омилена (иако голема и комотна) меѓу механичарите како кола за препорака + рено мотор треба да носи, значи ја плаќаш значката.


Астра или Меган е убава опција, исто некоја Октавија во тој ценовен ранг само за во МКД најубаво е да ги брка од 2-3 газда, секој по малку да инвестирал во возилото, а не како што се мисли ВАУУУУУ прв газда - а тој му ебал мајката 15 години или 10 небитно и гледа да се оттараси пошто не му се вложва многу.

Погоре спомнаа, од странство само со кар вертикал и ако ја нема таму бегај и дувај. Некогаш и препродавачот да се погоди со искрени намери нема да знае што зел од рандом плац на некој Пакистанец во Имачка. Лутрија.
 
Член од
28 јуни 2009
Мислења
283
Поени од реакции
261
Астра или Меган е убава опција, исто некоја Октавија во тој ценовен ранг само за во МКД најубаво е да ги брка од 2-3 газда, секој по малку да инвестирал во
А што разлика има на пример за опел астра 1.7ЦДТИ, Ј 1.7, Х 1.6?
Автоматски споено мислење:

Опел корса ќе земал.Купи си Опел астра од кратките или ако можеш до 7.000 да собереш, караванка или пак инсигниа седан .
Имаш дизел 118 од бмв или пак мецедес б класа.

за 6-7 илјади имаш супер убави коли од 2008 нагоре .

Супер идеја е да земеш и Сеат Леон 2011 редизајн за 6.000 имаш . Широка и комотна .
Оваа се рачуна од кратките или од дугачките?

 
Член од
7 јуни 2014
Мислења
1.074
Поени од реакции
1.188
од кафански млабети :masa: јас знам дека кола:
прв газда ја вози,
втор газда ја поправа и вози,
трет газда само ја поправа.

п.с ова е виц, ама може и да не е!
 

Nik20

Неверификуван член од немаштија
Член од
13 јули 2009
Мислења
5.386
Поени од реакции
6.456
Се мислам кола да купам половно до 5-6 илјади евра и имам некои прашања.

1) Колку е одприлика годишно цена за одржавање (регистрација + осигурување + таблици)?
2) Од кај имам гаранција дека некој нема да ми продаде крнтија што ќе умре за 6 месеци?

Еве на пример https://www.pazar3.mk/oglas/vozila/avtomobili/opel/Corsa/prodazba/skopje/aerodrom/opel-corsa-1-3cdti-95ks-2012g-cosmo/5390319

Фала.
За одржување
Првата кола ја земав 2015та форд фокус 1.8 од 2001. 400 евра годишно за поправки и регистрација само. 3 години издржав и ја дадов.
Палењето не чинеше, ново палење курци кратаканци, шајбна на радилица само 150 евра за делот ми земаа уште го памтам името на делот ме изгореа 300 евра да се смени, под мотор било тоа не знам ти шо. Таа кола беше увезена од Италија, враќана километражата на идеалните 149.000 километри и мене ми се погоди да ја купам оти цицка беше на изглед, а мене ми требаше кола да научам да возам и да ја гребам.
Ја земав 2.600 нерегистрирана, вкупно 2900 ме фана. од 2015та до 2018та и направив 30.000 километри кога ја дадов се и беше веќе поправено и тоа ја дадов за 1800 евра пошто увезениве од странство толку им држеа цена тој период а ја веќе земав нова и немав намера да ја чувам оваа.

Новава, или оваа сега што ја возам и е на продажба. Купена е овде во МИДА во Скопје 2009 година.
Форд фокус 2008 Возена е локално само од мене и претходниот газда. Годишно на неа давам 100 евра регистрација и 60-80 евра да и го сменам уљето и филтрите. Ја земав 2018та од другар што замина во странство. Во последен момент му испадна да не ја земе со него, а и смени и нови гуми тогаш и каиши и ланче и се.
Ланската година пошто имаа поминато 5 години од последна промена, дадов 300 евра да и ги сменат сите филтри ланци уље каиши, не оти требаше, кога ми ги дадоа на рака старите видовме дека биле „нови“ ама за сигурност.
Е сеа одржување има и други работи кои се гледаат. 2 пати ми маваат браникот долен позади на паркинг, 2 пати ја си давам од џеп пари да го поправам. Првиот пат го крпеа 100 евра, вториов пат 300 евра оти скроз нов браник со шприцање ми ставија. Ама ја кола ако возам веќе сакам да свети, не да биде крпеница. Внатре радиото беше старо, фанав дисплеј си ставив со команди на волан со ЏПС 200 евра, тоа се се плус давачки, зависи дали сакаш или не.
Кола на старо годишно трошиш од 150 евра до 300 евра за регистрација и одржување под услов ништо да не се расипе во меѓувреме и овој опфат од 150 до 300 евра зависи од годината и кубикажата на колата.


За Гаранција
Битно е колата да ти се погоди, многу се дешава да земат увезена кола од странство и да им се погоди, многу им се дешава од локален да купат па да почне уште одма со проблеми. Генерално подобро е да купиш од локален, да не паднеш на фората веруј ми се знам со братучед ти, нема шанси да ти дадам нешто шкарт, мој човек си. Другар зема СЕАТ ЛЕОН 2016та, водна пумпа мењаваше одма следниот месец баш од таков „другар“ на братучед што увезуел од странство.

Гаранција нема. Ја еве фордот што го возам го продавам истовремено, нема никаква маана, секој ден го возам додека не го продадам, гарантирам дека е авион. Ама кога ќе си тргнеш од тука не гарантирам дека нема да ти се расипе, впрочем не гарантирам ни дека некогаш ќе ти се расипе.
Ја му правам се што ќе побара редовно го одржувам, ама колата е машина, на таа годишна проверка од мојот мајстор и од АМСМ на регистрација ако не ми речат оди смени каиш/уље/запчаник/осовина, ја ќе си се качам у кола и возам.
Од мене има само еднаш месечно или на два месеци да видам дали има вода, дали е уљето океј, толку знам толку се разбирам. Се останато е пред да отидам на регистрација ја носам кај механичарот му викам уљето смени го и сите филтри и види дали и треба нешто на компјутер се, по 1 ден си ја зимам ми кажува дека и сменил тоа и тоа и минам од прва на регистрација.

Совет за зимање, ќе си најдеше 3-4-5-6 коли по интернет што ти се свиѓаат автомеханичар со тебе, со компјутер, палете кола и свртете низ македонија до тие коли, видете ги истестиратеј ги, седни дома направи есап и одбери една. (Или ако немаш автомеханичар, договори се со тој што ти продава да ти најде локален автомеханичар ќе те однесе тој што ти продава кола и ќе си платиш ти проверка).

П.с. И тоа корсата што си ја ставил, фазла од 2500 евра не би дал ја за неа. Види каков мизерен интериер има колана па и уште погрда надворешна слика боже господе, има ли некој што ќе даде пари за онаа грдосија од кола 5100 евра?
 
Член од
30 јуни 2020
Мислења
2.821
Поени од реакции
10.433
А што разлика има на пример за опел астра 1.7ЦДТИ, Ј 1.7, Х 1.6?
Тоа ќе ти каже @martin01 пошто е тата-мата за Опели.
Јас сум ти лаик исто како и ти, како и повеќето овде. Се учиме на грешките едни и други што ги правиме, на искуство на поискусните од нас и тие што ги бива за механика (пошто има и такви).

Како и да е, во денешно време немај верба во никој и во ништо. Сам колку можеш види, напрај си есап од тоа што гледаш што би поправал и колку ќе кошта + уште 200-500 еур (како ти е среќата) за тоа шо нема да го видиш и терај.

На кола обрни внимание на потрошен материјал, всушност се ти е тоа ама во која состојба се гуми, акумулатор, каиши, светла, ентериер, централно, клима... сите тие работи.
Опелите ти се супер избор.

Јас барав тука во Имачка ама беа редум со дупени километражи од над 200к, сето спремно е тоа за силен ремонт.
На крај зедов Авео 1.4 мотор, кој е Корсин мотор (ми го кажа тоа Мартин, не дека јас се разбирав кој точно мотор е од корса) и еве ја средувам сам малку по малку.
Нешто мајстор, нешто сам потчепнувам кај шо има 2 штрафа да свртиш и нема шо да заебиш практично.

Ко за кола за низ град ќе тера, во уплав од големи сервиси и нефункционалности на клима и мењач, стигнав до сосема поевтини варијанти да мора да поправам конденсер на клима (казанче) и држач на мењач (а не сам мењач или кумплунг сет), така да од таа страна добро поминав.

Е сега гуми, акумулатор и регистрација, си подголтнав уште при само купување пошто сето тоа беше старо и мораше да се обнови, али пошто испод цена ја зедов колата на крај и со голем сервис направен и сменети еден куп работи ќе стигнам до „стегната“ кола шо се продава на пазарот по таа цена, а барем сум сигурен дека работите се нови и сум ги сменил сам или со мајстор небитно.

Кога менуваш гледај избегни вакви влезни трошоци колку можиш и од другото менувај едно по едно (не наеднаш), за ако ти испадни некој поголем квар понатаму (скраја) и да мора да ја продаваш сепак да не те истошти многу финансиски.

Со старо возило, сите сме го минувале тој пат, еве читаш и претходно членот што ти пиша, но за цената која сакаш да ја платиш за возило подобро земи старо и доведи го во добра состојба со повеќе работи сменето на него отколку да трчаш по некоја картонска кола од фабрика и да се крстиш исто како и за стара (новите немаат многу квалитет и гарант основните модели за тие пари ќе ти ги дадат со оскудна опрема).
 
Член од
26 октомври 2016
Мислења
1.955
Поени од реакции
1.417
Се мислам кола да купам половно до 5-6 илјади евра и имам некои прашања.

1) Колку е одприлика годишно цена за одржавање (регистрација + осигурување + таблици)?
2) Од кај имам гаранција дека некој нема да ми продаде крнтија што ќе умре за 6 месеци?

Еве на пример https://www.pazar3.mk/oglas/vozila/avtomobili/opel/Corsa/prodazba/skopje/aerodrom/opel-corsa-1-3cdti-95ks-2012g-cosmo/5390319

Фала.
1.3CDTI 90ks vo astra h e fiat motor na lance so M32menjac. Problematicna kola ali evtina za sreduvanje. Lance se menuva na sekoj 60,000km.
1.7CDTI vo astra h ja imas so 82ks 101ks 110ks ecoflex i 125ks ecoflex. Vo astra H 110ks se pokaza dobar NO vo astra j treba mnogu ama mnogu pazenje zasto motorot ne e ist kvalitet kako kak astra h. Denso dizni nosi i se dosta zaebani. Denso ecu kompjuter znaj da se stopi cel vnatre. Vnimavaj na taja kola so dpf,egr,zamaec. Radi zamaec i dpf gi prodavaat evtino.
1.6cdti e motor na GM General Motors,motor na lance(zamenski motor za isuzu 1.7) koj vadi mojknost od 85ks 110ks i 136ks. Toj motor e totalno gjubre osven ovaj so 136ks,toj e dobar. Nitu eden motor nemozi da go zameni stariot Isuzu od 101ks i 125ks...Imame isto taka dobar isuzu motor 131ks(koj go ima vo astra j od 2013godina i vo korsa D OPC facelift). Toj se vgraduvase se do 2015mislam negde pa posle demek zamenski na lance 1.6cdti koj ne se pokaza dobar...
Corsa D 1.3CDTI 95 ks so ja spodeli na linkot,toj motor e na fiat grupacia no e dosta podobar od predhodniot. Vejke izlegva so F40 menjac koj nema problemi i isto taka motorot e na lance no ne e problematicen kako kaj stariot model od 90ks.
Koj motor ds se izberi.... Za do suma od 7000 evra max da si zemes corsa D so 1.7CDTI 131ks facelift,ist e motorot kako stariot so 101ks,nemas problemi ni so dekla,ni so bregasta nitu so dizni. Menjac odlicen. Isto taka dobar ti e i ovaj model so 1.3 95ks. Se drugo batali.
Ili nesto poevtino astra H 1.7 101 ks.
Ili nesto do kaj 4500 evra astra H so legendarniot najdobar motor 1.9CDTI 120ks.
Podetalni prasanja ako imas slobodno prasuvaj.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
24.314
Поени од реакции
40.109
И јас мислам дека Астра Х е подобар дил од корсата. Добиваш многу повеќе, за многу поефтино.
 

Ptolomej

Дрвен адвокат
Член од
7 август 2005
Мислења
1.712
Поени од реакции
944
Јас само би ти препорачал да не земаш од увезените коли шо ги има на авто плацеви , без разлика колку и да ти се чини дека колата е џам . Најчесто увезените се со вратена километража , и затоа гледај да земиш кола шо е овде купена и возена ( можи да има и на овдешниве коли по некоја со вратена километража ама тоа е многу ретко ) . Исто така јас не би дал повеќе од 4-5 000 евра за половна кола , па каква сака нека биди . Оти ако веќе купуваш половна кола , нема никаква логика да даваш повеќе од 5 000 евра , бидејќи во наредната година или две најверојатно ќе треба да дадеш за неа уште барем 500 евра за ситни поправки или одржување . И најважно , не се залетувај по демек јаки марки , оти најчесто се скапи за одржување . Гледај да е некоја која е евтина и лесна за одржување и поправки .
 

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.903
Поени од реакции
35.761
Се мислам кола да купам половно до 5-6 илјади евра и имам некои прашања.

1) Колку е одприлика годишно цена за одржавање (регистрација + осигурување + таблици)?
2) Од кај имам гаранција дека некој нема да ми продаде крнтија што ќе умре за 6 месеци?

Еве на пример https://www.pazar3.mk/oglas/vozila/avtomobili/opel/Corsa/prodazba/skopje/aerodrom/opel-corsa-1-3cdti-95ks-2012g-cosmo/5390319

Фала.
Мој совет ти е да си бараш бензинец, и евентуално да ставиш плин ако возиш многу километри. Генерално, дизелите ти се поскапи за одржување, и имаш делови кои се скапички ако откажат.

Каде и да одиш, гледај да имаш некој познат што може да ја погледне со тебе, макар што и во таков случај е тешко да се процени. Ако имаш среќа, може да земеш возило кое ќе го отепаш од возење без многу главоболки, ама ако се загреши може да платиш уште толку за да ја средиш.
Никогаш не купувај возило со максимумот пари што го имаш, ако имаш за трошење 6к, купувај кола до 4500 за да имаш резерва 1500 да ја средиш таа што ќе ја земеш. Апла многу ретко некој ти сервисира возило пред да го продаде, што значи може да треба да правиш мал и голем сервис, а неретко и посериозни работи.
Ако ти е прва кола, почни со нешто што има лесно достапни делови, и е поефтино за одржување (Пунто, Хјундаи i30, Корса...), и не гледај да свети од надвор, побитно е моторот да и биде во добра состојба. Обично тие што светат се намерно шминкани за продавање, и често се отепани од возење.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom