Дефинитивно системов ни смрди невидено... Да се плаќа 2500 за секое преполагање, па кандидатот не знае дали да мисли дали вози добро или дали повторно ќе упрчи пари на сметка на АМСМ... Значи комиисијата на гледа колку ти знаеш да возиш, туку колку не знаеш. Идеш во школо и го тестираат твоето знање, а овде ти ги бројат ситните грешки... било која грешка добиваш 51 негативен поен... Ај сфаќам да не пуштиш пешак, да застанеш на пешачки, да се пестроиш на раскрсниц, да поминеш на црвено, да возиш во обратна насока, да се престроиш н полна ленрта и други кардинални грешки... ама да бутка зошто не си централно поставен во коловозна лента, зошто даваш трепкач за престројување кога си на самиот крај на раскрсница, зошто стоиш и чекаш улицата да ти се исчисти за а можеш нормално да влезеш на глвавен пат... нема смисла. А и по сообраќајов во Скопје, да се доби возачка навитина е успех! Ако денес комиијата пушти 5 од 15 души, автоматски со пуштањето си го потпишува својот отказ... епа видете сега дали постои будала од комисија која ќе си го ризикува работното место за да пушти некого од прва, втора,... Ќе го тера додека не даде доволно пари за државата. А сигурен сум дека никој од кандидатите не се осменува да се појави пред комисија ако не знае да вози, што значи дек проблемот не е до возењето на кандидатите, туку до стратегијата на АМСМ како да се дојде до поголема пара... Единствен спас од ова дереџе е да се демонополизира АМСМ. Нека дадат на АСУЦ или некој друг да состави своја испитна комисија, така и цените ќе паднат, а и условите за положувње. Народот и онака е доволно сиромашен, па ако ова продолжи желбата за положување кај луѓето ќе се изгуби, а и ќе стане луксуз.