аман бе... се информирам бе друже... не сум во тој дел на функционирањето... чекај, сега... уште еднаш да те прашам за секој случај, да не не сме се разбрале.... значи те прашувам за цистерни од 38 тона за транспорт на гориво? или можеби збореше за цистерна онаа што е под земја? за таа под земја знам дека е огромна... јас зборев за транспосрт на горивото.... има таква од 38 тона или....?
Ај да те просветлам, пошо глеам дека не си баш најупатен, а колегата Michael знае ама ќути (најверојатно газето му е под ќирија
). Млаз - Богданци го прости госпо ко реши Мак петрол да ја отвори фирма ќерка под име Оилко. Е сеа, целиот транспорт на горива низ Мкд до пумпите на МакПетрол оди преку нив. Горивото што се транспортира, се мери во литри (волуменски), така да тони отпаѓа од игра пошо литар гас и литар мазут не тежат исто... Инаку имат цистерни и обични и поделени со 2 и 3 прегради па со едно возење можи да испорача 3 деривати (пример дизел, безоловен 95 и безоловен 100) тоа најчесто го користат во помалите градови каде што има една - две бензински.
Ја шо ти вика на сајто на Оилко :
- Дваесет и осум автоцистерни (влекачи со полуприколки) за транспорт на светли деривати, со капацитет од 39.000 литри, опремени со волуметриски мерачи;
http://www.oilco.com.mk/vozenpark_mk.asp
На крај краева и не можеш да знаеш со каков квалитет се увезува горивото од страна и каков квалитет на гориво продава Окта.
Прво, во Македонија Окта рафинира горива... така да најчесто се увезува кога има некаков недостаток или квар на системот. Не беа будали Хеленик Петролеум да ја купат Окта и да увезуваат горива (читај да не ја работат).
Друго, да ја имаме таа среќа да го возиме она што го вади Окта (пред да падни во рацете на дистрибутерите)... ќе нема како нас. Ама поради оние што според тебе неправат миксови, не дотураат вода и горено моторно масло го возиме она што го возиме.
Ти да не си вработен во некоја бензинска?