- Член од
- 7 јуни 2014
- Мислења
- 1.121
- Поени од реакции
- 1.278
се извинувам за коментаров кој не е соодветствен на темата но е во продолжение на разговорот од погоре.
Каков закон за заштита на потрошувачи НИШТО НЕ Е-бат трговциве последно време се изучија на нов мајмунџилак кога купуваш ТВ, телефон, лаптоп... пред тебе го отвараат и бараат да се потпишеш дека го примаш производот во исправна состојба и дека работи ( ова е најверојатно за да не се испочитува законското право да се замени производот или да се вратат пари доколку се јави проблем во првите 15 дена, за после е лесно сервис, маткање натаму наваму па пола може и ќе се откажат од гаранцијата и ќе си сервисираат на свој трошок ), плус поголемиве трговци сигурно се дебело врзани со инспекциите итн.
ОВА со гаранција се прави во нептун и амц за другите како е кажете ако знаете
Каков закон за заштита на потрошувачи НИШТО НЕ Е-бат трговциве последно време се изучија на нов мајмунџилак кога купуваш ТВ, телефон, лаптоп... пред тебе го отвараат и бараат да се потпишеш дека го примаш производот во исправна состојба и дека работи ( ова е најверојатно за да не се испочитува законското право да се замени производот или да се вратат пари доколку се јави проблем во првите 15 дена, за после е лесно сервис, маткање натаму наваму па пола може и ќе се откажат од гаранцијата и ќе си сервисираат на свој трошок ), плус поголемиве трговци сигурно се дебело врзани со инспекциите итн.
ОВА со гаранција се прави во нептун и амц за другите како е кажете ако знаете