Таа за парно се леми, за климатизација се вари.
Sent from my Redmi Note 8 using Tapatalk
Nešto si ja pobrkal rabotava. Zavaruvanje podrazbira topenje na osnovniot materijal, vo slučajov bakarot i dodatniot, vo slučajov kalajot. Pošto bakarot ovde ne se topi nema ZAVARUVANJE samo zalemuvanje.
Znaeš što naprael monterot sega ako ne koristel azot pušten da strui niz cevkata dodeka ja lemi so točno kažuvaš srebrena legura? Site crnila od oksidacijata pri lemenjeto od vnatre ( a ima edno čudo garež koj od nadvor ne se gleda) freonot gi oteral vo masloto od kompresorot. Ova nema da mu se bendisa na kompresorot, će go namali negoviot životen vek, nema da crkne brzo i monterot amater će ostane nefaten.
Sosema e druga situacijata ako se menuva četirikrakiot ventil na koj ima splet od cevki, e tuka ako lemi bez zaštita od oksidacija so azot, kompresorot će go krka stapot mnogu brzo.
Inače pravilno izvedeno lemenje na cevkite namesto stavanje na holenderi e mnogu sigurna rabota, bidejći sekogaš glaven krivec pri propuštanje na sistemot se baš holenderite.
Po pravilo lemenjeto so srebreniot lem e lesno za izvedba, mnogu brzo se uči da se raboti, ako e se čisto i odmasteno, se koristi azot od vnatre se dobivaat trajni i ne propusni vrski.
Znači ako imate potreba sostavuvanje cevki so lemenje, a monterot nema boca so azot, slobodno može da pobarate da ne raboti taka i da go zamenite, bidejći vie će si imate problem.