Најекономично греење (затоплување)

Член од
2 јули 2012
Мислења
21
Поени од реакции
57
Pa valjda ke go napravat toa no najpametno e da im go kazam toa. A vaka okej klima e daikin ftxb35c/rxb35c. Prifakjam i negativni raboti ne se lutam ne sum jas od onie koj preferjra gree ili daikin. Ednostavno gledam i citam sto se kupuva
 
Член од
13 август 2013
Мислења
1.038
Поени од реакции
2.036
Pa valjda ke go napravat toa no najpametno e da im go kazam toa. A vaka okej klima e daikin ftxb35c/rxb35c. Prifakjam i negativni raboti ne se lutam ne sum jas od onie koj preferjra gree ili daikin. Ednostavno gledam i citam sto se kupuva
Po pravilo nikogas ne se kupuva poceten model od bilo koj proizvoditel, a ovoj e poceten. Imam pisuvano za Daikin porano i nemam visoko mislenje za niv, bidejki samite izjavuvaat deka pravat klimi za borba so kinezite, klima spored mene mnogu dole po performansi. Od Daikin mislam samo imeto ostana.
 
Член од
2 јули 2012
Мислења
21
Поени од реакции
57
Jas ova go gledam kako resenie za greenje vo zima pa se nadevam deka ke mi gi zadovoli moite ocekuvanja. Jas dosta pofalni zborovi imam slusnato za daikin. No ke vidime vo praksa nabrzo
 
Член од
19 декември 2014
Мислења
566
Поени од реакции
735
Дали имате вие наместено изолација на внатрешните ѕидови,те молам сподели искуство. Не се појавува потење на ѕидовите,мувла или слично. Што имаш поставено на ѕидовите(стиропор,стиродур,друго). Поздрав
Imam staveno kamena volna 10 cm +gipskarton i e ok nemam nikakvi problemi potenje muvli samo sto e skapo isto ko cena za fasada ama imas moznost soba po soba da pravis
 
Член од
15 јануари 2015
Мислења
452
Поени од реакции
423
јас имам стиропор од внатрешната страна на надворешните ѕидови од цел стан веќе 4-5 год. и до сега сум немал проблеми со потење на ѕидови, влага итн.
Која дебелина на стиропор ја имаш поставено за изолација?
 
Член од
5 октомври 2016
Мислења
95
Поени од реакции
407
Ponedelnik montaza. Ke ima sliki. Nesto posebno da ne treba da pazam na montazata?
Со среќа новата клима и многу години да те служи!
Ти посакувам да ти се погодат монтерите, но не се на одмет неколку совети:

- Прво и основно твое е да обезбедиш квалитетен електричен вод (3 x 2.5) директно од разводната табла со одвоен автоматски осигурувач од 16А. Тоа во пракса би значело ако има други потрошувачи врзани на таа "линија", да се префрлат на други осигурувачи.

- Не дозволувај да те разубедуваат за местоположба на внатрешната единица ако ти мудро си ја одбрал. Често треба да биде монтирана над прозорец, а монтерите сакаат да го избегнат тоа (бушење во бетончето над прозорецот). Ако веќе се избориш за таква позиција, ќе гледаат да ја монтираат високо до таванот (добро за нив, лошо за тебе). Инсистирај да има најмалку 15 цм од таванот, уште подобро ако има повеќе (20 - 25 цм).

- Надворешната единица треба да биде прецизно нивелирана, околу неа мора да има што повеќе слободен простор, 50 цм во сите правци како некој минимум. Никако збутана во некое ќоше на тераса.

- Обавезно гумени бафери. Евтините даикини имаат тенок лим и знаат да тропаат како тенекија, затоа бафери се задолжителни. Ако при првото вклучување приметиш вибрации, тропање, барај од монтерите веднаш да ги престегнат шрафовите на надворешната, често тоа го решава проблемот.

- Минимум 3 метри цевки, идеално 5. Се подразбира цевките да бидат независно изолирани, а потоа надворешно заштитени.

- Инсистирај на 3 x 2.5 мм мрежен кабел. Каблите што се користат се релативно неквалитетни со помал процент на бакар, изложени на надворешни влијанија, прони на оксидација, а тоа што се лицнасти не им оди во прилог. Разликата со 1.5 мм кабел е симболична (10 ден. од метар) и банално е да се штеди на тоа, независно колку ампери би "влечела" климата.

- Вакумирање од минимум 20 - 30 мин. Уште поважно на крај од вакумирањето да се затвори системот и да се почека 30-на минути и потоа да се провери притисокот. Идеално време да им свариш по едно кафе и да се покажеш како добар домаќин. :)

- Одводните црева не треба да се занемарат. Тоа е важен момент за да не си имаш проблеми со комшиите ако си во зграда, или дворот да ти биде покриен со вода (мраз во ладните зимски денови).

- На крајот темелна проверка на работата на климата, гледај да ти ги замачкаат дупките со радикол, да го соберат ѓубрето и ако се е по п.с. дури тогаш стави свој потпис како задоволен нов корисник.

Вака сабајлечки сигурно нешто сум пропуштил, но затоа сме тука на форумов, да си помагаме и надополнуваме.
 
Член од
2 јули 2012
Мислења
21
Поени од реакции
57
Fala
Со среќа новата клима и многу години да те служи!
Ти посакувам да ти се погодат монтерите, но не се на одмет неколку совети:

- Прво и основно твое е да обезбедиш квалитетен електричен вод (3 x 2.5) директно од разводната табла со одвоен автоматски осигурувач од 16А. Тоа во пракса би значело ако има други потрошувачи врзани на таа "линија", да се префрлат на други осигурувачи.

- Не дозволувај да те разубедуваат за местоположба на внатрешната единица ако ти мудро си ја одбрал. Често треба да биде монтирана над прозорец, а монтерите сакаат да го избегнат тоа (бушење во бетончето над прозорецот). Ако веќе се избориш за таква позиција, ќе гледаат да ја монтираат високо до таванот (добро за нив, лошо за тебе). Инсистирај да има најмалку 15 цм од таванот, уште подобро ако има повеќе (20 - 25 цм).

- Надворешната единица треба да биде прецизно нивелирана, околу неа мора да има што повеќе слободен простор, 50 цм во сите правци како некој минимум. Никако збутана во некое ќоше на тераса.

- Обавезно гумени бафери. Евтините даикини имаат тенок лим и знаат да тропаат како тенекија, затоа бафери се задолжителни. Ако при првото вклучување приметиш вибрации, тропање, барај од монтерите веднаш да ги престегнат шрафовите на надворешната, често тоа го решава проблемот.

- Минимум 3 метри цевки, идеално 5. Се подразбира цевките да бидат независно изолирани, а потоа надворешно заштитени.

- Инсистирај на 3 x 2.5 мм мрежен кабел. Каблите што се користат се релативно неквалитетни со помал процент на бакар, изложени на надворешни влијанија, прони на оксидација, а тоа што се лицнасти не им оди во прилог. Разликата со 1.5 мм кабел е симболична (10 ден. од метар) и банално е да се штеди на тоа, независно колку ампери би "влечела" климата.

- Вакумирање од минимум 20 - 30 мин. Уште поважно на крај од вакумирањето да се затвори системот и да се почека 30-на минути и потоа да се провери притисокот. Идеално време да им свариш по едно кафе и да се покажеш како добар домаќин. :)

- Одводните црева не треба да се занемарат. Тоа е важен момент за да не си имаш проблеми со комшиите ако си во зграда, или дворот да ти биде покриен со вода (мраз во ладните зимски денови).

- На крајот темелна проверка на работата на климата, гледај да ти ги замачкаат дупките со радикол, да го соберат ѓубрето и ако се е по п.с. дури тогаш стави свој потпис како задоволен нов корисник.

Вака сабајлечки сигурно нешто сум пропуштил, но затоа сме тука на форумов, да си помагаме и надополнуваме.

Fala mngou na iscrpenoto vreme ato odvoi da go pises seto ova. Samo uste edno nesto da prasam dali e podobro nadvoresnata edinica da mi e na zid zastitena od vrnezi (ama pa nema 50 cm od site strani sloboden prostor za nadvoresnata edinica odnosno ke bide na kjosh od kukja ili da go stavam na zid kade sto ke bide malce izlozen na vrnezi? Eve sliki dali e ok da go stavam pod terasava?[DOUBLEPOST=1540640381][/DOUBLEPOST]Eve ova pod terasa.
 

Attachments

Член од
1 октомври 2018
Мислења
386
Поени од реакции
787
Jas vo mojata kukja imam cuvstvo kako mnogu brzo da mi se ladat sobite. Imam kvalitetna PVC stolarija, no nemam termo izolacija. Ne znam dali e bash 100% do toa deka nemam termo izolacija, mozebi ednostavno taka funkcioniraat kukjite no imam cuvstvo deka ako isklucham greenje koga e malce poladno nadvor (kako sinokja na primer) deka za 10 minuti mi se ladi kukjata.
Do izolacijata e. Koga ti grees, generalno go toplis vozduhot, no toj del toplinata ja predava i na zidovite i tie vsusnost sluzat ako akumulatori na toplina. Koga prekinuvas da grees, toplinata od zidot se zraci vo prostorot, vo zavisnost od razlikata vo temperatura.

Ako imas zabelezano, vo prostor kade ne grees, mnogu potesko se stopluva prvite nekolku dena, i mnogu pobavno se ladi. Toa e zaradi akumuliranjeto na toplina vo zidot. Zidovite od polna cigla mozat da akumuliraat mnogu pogolema toplina od blokot, i zaradi toa mnogu potesko se ladat.

Koga ti ja izoliras kukata od nadvor, ti ovozmozuvas da se toplat zidovite no vo isto vreme i celata akomulirana toplina da ja vrakaat vnatre. Izolacijata sprecuva da se zraci toplinata nadvor.

Koga go izoliras nadvoresniot zid od vnatre, ti sprecuvas da se akomulira toplina vo zidot. Pobrzo ke se zadopluva no i povrzo ke se ladi. E sega golem del od ovoj efekt mozno e i da ne go sekavas dokolku imas pogolema povrsina vnatresi zidovi koi vo golema merka ke kompenziraat.

Zaradi ova mnogu e podobro da se izolira od nadvoresna strana.

E sega ako veke treba da se izolira od vnatresna strana, podobra opcija ti e stiropor. Ako imas izolacija od greena kon negreena prostorija, mora da ima parna brana. Ako odis so kamena volna pod knauf, mora da hermeticki da ja zatvoris so parna brana. Stiroporot e difiuzno zatvoren pa ako stavis i nekoj plasticen malter, prakticno hermeticki si go zatvoril zidot.

Vo vakov slucaj ima moznost da se javi kondenzacija, no ne na izoliraniot od vnatre zid tutku na samiot spoj na vnatresniot so nadvoresniot zid. Ova uste poveke e izrazeno ako materijalot e razlicen, primer kosot e armiran beton so keramicki blog. Togas rizikot od kondenzacija e ogromen.

Vo vakov skucaj rizikot moze da se namali so konstantno greenje, odnosno da se se dozvoli nekoja povrsina da se izladi pod tockata na kondenzacija.

Od muabeti mozev da zabelezam deka ako prostorijata e na severna strana i ne grees mnogu skoro sigurno ke imas kondenzacija. Ako e na juzna strana i zidot e soncev, izgleda deka nema nikakvi problemi.

Megutoa od ova sto jas godinava go razgledav, izolacijata od nadvor, ako ne gi koristis site prostorii i ako ne grees sekade e neisplatliva opcija. Najisplatliva opcija e izoliranje samo na tavanot, po moznost od nadvor a ako taa opcija ne e vozmozna od vnatre. Vaka gi namaluvas zagubite preku 50% a plakas relativno malku.
 
D

Deleted member 95595

Гостин
Fala



Fala mngou na iscrpenoto vreme ato odvoi da go pises seto ova. Samo uste edno nesto da prasam dali e podobro nadvoresnata edinica da mi e na zid zastitena od vrnezi (ama pa nema 50 cm od site strani sloboden prostor za nadvoresnata edinica odnosno ke bide na kjosh od kukja ili da go stavam na zid kade sto ke bide malce izlozen na vrnezi? Eve sliki dali e ok da go stavam pod terasava?[DOUBLEPOST=1540640381][/DOUBLEPOST]Eve ova pod terasa.
Jas iskreno ne gledam pricina zashto da ne ja stavis pod terasata. Bi ja stavil megju prozorot i vratata taka, na toa maloto zidche? Ne gledaj ti bukvalno na rabotite do santimetar.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom