На ова сакам да се задржам малце. Ако некој цели кон тоа како стојат работите во реалност, треба да сфати дека истата не секогаш е политички коректна. На пример еве еден исечок од стенд ап на Крис Такер од 1996-та со кој се согласувам.
Мање више, муабетот на Крис Рок, е истиот муабет за разликата меѓу „шошон“ и „Албанец“.
Ако белец го каже ова на стенд ап, ќе биде распнат на 4 страни. Зошто? Нема да биде валидно кажаното тогаш? Само ако си дел од некоја групација смееш да ја критикуваш истата, иначе е говор на омраза? Многу трендови на запад водат кон бришење и санкционирање под закрила на говор на омраза. Одеднаш се е расистичко, се е говор на омраза. Ако кажеш дека Муахмед бил педофил-говор на омраза. Ако кажеш дека мигрантите од Блиски Исток во главно се со затуцани сфаќања кои не соодветвуваат со европската кутура-говор на омраза. И за крај, ако кажеш дека Албанците (во глобала) се такви какви што ги опишав-говор на омраза.
Види, целиов муабет се сведува на неколку поенти.
Едно е постулирање на определени статистики што ал женерал важат за определена популација, друго е говор на омраза. Едно е да кажеш дека Германците у 30-ти, генерално се антисемити што е статистика, друго е да кажеш дека бивањето Германец, повлекува антисемитизам што нема никаква логичка следственост помеѓу бивањето Германец и антисемитизам. Има други фактори кои влијаеле на тогашните Германци и ги праеле антисемити.
Да бидеш на пример вахабист, нужно повлекува да си идиот, тоа некој би рекол дека е тавтологија. Тоа повлекува верување што е опасно. Ама не и да бидеш Албанец. Вакви муабети, најдобро се објаснуваат со носење морален суд за прашањата:
1. Дали има нешто погрешно во тоа да бидеш Албанец?
2. Дали има нешто погрешно во тоа да бидеш салафист/обожавател на Никлбек и слично?
Ако одговорот ти е „да“ на првото, ондак стануе збор за говор на омраза. Ако ти е „не“ на второто, станува збор за идиотизам.
Друго што е битно, е нивото на апстракција кога се употребува некој термин што опфаќа некоја група на луѓе бидејќи како муслимани се декларираат: „умерени муслимани“, суфи и кошаркари/музичари/боксери што сакаат да бидат кул (некои од нив стварно станале идиоти фанатици). Па тука треба да се детализира дека срање се тие муслимани што искрено веруваат у срањата на Куранот, а не овие другиве што се ради традиција или глупост. Друго е тоа што терминот „говор на омраза“, се користи за секакви глупости, како некој дисфемизам и у контекст на фуковиот концепт за моќ... нешто ала секој втор утепан стејколмовец.
Тоа по мене е опасен тренд на запад. Тоа е правиот и конкретниот фашизам што се случува во денешно време што Хакуна Матата не го разбира, а не се собрале група на 20 скинхедчиња и одма ќе ги има на вести од Аљаске до Аустралије. 87% од жените во Египет се со исечен клиторис, што значи дека 87% од полуацијата го поддржува тоа, односно милионишта граѓани, аааа не, тоа е говор на омраза према Египет.
Еве, и терминот „фашизам“, се користи за се' и сешто и многу погрешно. Дури и ти го користиш погрешно. Се знае што мислеле Мусолини и Џентиле кога зборуеле за фашизам. Тоа дека тежината на различни злодела се вади од пропорција (зголемуе и намалуе) е тачно. Тежината на злоделото што го прават 20 скинхедчиња, вака утилитаристички гледано, не е иста со таа на злоделата врз 87% од жените у Египет кои се со исечен клиторис, злоделата на Боко Харам, убивањето женски бебиња во Индија или било што такво. Сепак, погрешно е да си наци-скинхед, ко што е погрешно да бидеш искрен муслиман. Да бидат 80 000 000 скинхедчиња наместо 20, ќе прават повеќе штета - ете ја Втората Светска Војна ко пример. Тука проблемот е со бројката, а не со моралната тежина на самото верување. И на двете работи треба да им се пристапи со морален суд, иако треба да се вложи поголема енергија за работите што праат поголем зулум бидејќи и повеќе труд е да се спречи срање од толкави размери, неголи трудот потребен да се уапсат и исплескаат по газето, 20 скинерчиња.
Ради таквата цензура на Евреите им претстои целосно иселување од Европа во Израел, посебно од Франција, не поради напади од скинхедси, туку поради напади од муслимани.
https://www.youtube.com/watch?v=V8JvUefaOcc
Евреите се нација која примарно е базирана на религија што е срање на многу планови. Еве ти пример за разлика помеѓу говор на омраза и нужна логичка следственост. Не секој Евреин е срање бидејќи има умерени Евреи. Ама Евреин што искрено верува во Талмудот, треба да биде морално осуден пошто Талмудот е пун со срања (
1)(
2)(има и доста ако побараш). Друго што е срање со децении, е надворешната политика на Израел кој не селектира „умерени“ од „неумерени“ муслимани, коа праи срања
наоколу. Али батали тој муабет.
Од друга страна, Куранот е пун со уште поголеми срања и муслиманите кои искрено веруваат у бљувотините од Куранот, се уште позаебани. Поради нивната религиозна задоеност која е опасна, такви муслимани кои напаѓаат Евреи и други групи на луѓе, треба да бидат изолирани од општеството. Они се нетолерантни. Така што не треба да се влезе у парадоксот на толерантноста, односно таквите групи не треба да бидат толерирани.
Не мора до Франција да одиме, објасни му на типов 1:22 дека тоа што го збори е говор на омраза.
A 2016 survey by the U.N. Children’s Fund showed that 87 percent of women and girls aged 15-49 in Egypt have undergone the procedure.
https://www.reuters.com/article/us-womens-day-egypt/egypt-struggles-to-end-female-genital-mutilation-idUSKCN1GK1ZL
Или си политички коректен или си реален. Нормално, има ситуации кога двете се компатибилни, ама има и кога не се.
Говор на омраза не е аргумент. Ова се однесува и на тебе, ама посебно се однесува на неа.
Aко има ситуации кога тие се компатибилни, како можеш да поставиш или/или дилема, кога под дифолт ти е лажна дилема? Ја ти пишав погоре како разликувам говор на омраза, од нешто што не е говор на омраза. Тоа више го објаснив и со претходниот пост. Ја не кажувам дека говор на омраза е тоа што ти кажуваш дека го кажуваат „политички коректните активисти“ дека е говор на омраза. Така да ми нафрлаш работи што не ги тврдам и никогаш не сум ги тврдел. Второ, друго значи терминот „аргумент“. Сега ќе ти дадам пример за аргумент, во форма на силогизам.
1. „Говор на омраза“ е тврдењето дека определени социјални групи и/или поединци, се директен причинител за одредена антисоцијална појава, кога тие социјални групи и/или поединци, не се директен причинител за антисоцијалната појава и повикува омраза кон тие социјални групи и/или поединци.
2. Бивањето Албанец, не е директен причинител за бивањето албански неонацист или бивањето „искрен муслиман“.
3. Тврдењето дека бивањето Албанец, нужно повлекува албански неонацизам или бивање „искрен муслиман“ е невалидно (види 2.) и ако повикува на омраза, е говор на омраза (види 1).
Ја не кажуем дека ти го викаш ова, само ти покажувам како „говор на омраза“ може да биде „аргумент“ пошто многу луѓе вклучувајќи те и тебе, го користат погрешно терминот „
аргумент“ .
Еве друг пример.
1. Многу од Албанците се муслимани.
2. Муслиманите се срање.
3. Многу од Албанците се срање.
Ова е аргумент, како и тоа погоре. Така изгледаат аргументи како логичка структура.
Затоа што и таа, и другите како нејзе ќе треба да се откажат од космполитизмот и глупостите дека сите култури се исти, дека сите луѓе се исти, дека само политичарите не поделуваат и слични мантри и срања. А тешко е да излезеш од Џонленонистичкиот утописки филм дека треба one love, некои си квазикомунистички социјализам без материјални добра, каде што сите ја пеат We are the world, we are the children. Треба сите идеали да ги flush во канализација сите нејзини идеали кои ја воделе низ животот, а тоа е тежок удар, скоро исто толку тежок како Свастикава да разбере дека некој далечен предок му бил Евреин.
Во име на вистината, стварно има такви Џон Леноновци што го јадат кога ќе се соочат со мизеријата. Имав другарка што отиде у Индија и мислеше дека ќе начека летечи гуруа што ќе ја просветлат и наиде на луѓе што серат на улица, болести и мизерија. Па дое депре и разочарана...
Сите култури не се исти, ниту луѓето се исти. Ниту Агда веруем дека го кажуе тоа. Тоа што поразумни луѓе го кажуваат околу културите и луѓето, е од перспективистичка гледна точка, односно дека не постои морална супериорност на една култура врз друга, бидејќи етичките вредности не се апсолутни. Секоја култура има свои етички вредности, со што де факто тежнее кон промовирање на својот етички код. Западната Цивилизација
која според мојот морален код е најбоље, низ историјата, го наметнувала тој код на другите цивилизации со помош на колонијализам. И тука нема ништо спорно, дека нема никаква супериорност на една култура врз друга на некое космичко ниво. Тоа не го мења фактот дека културите се различни, а наметнувањето на една култура врз друга, е работа поврзана со динамици на моќ.
Исто така, дури и најутепаните од тие активисти, не верувам оти кажуваат дека сите луѓе се исти. Ако сите луѓе беа исти, сите ќе бевме реплики на Сусаро, Агда или не дај боже, Ѓорѓи Н. и веруем на повеќето од нив дека тоа им е јасно. Ако сите култури беа исти, сите ќе беа едната иста култура. Обично асални луѓе (не стејколмовци) кога се бунат на тие теми се залагаат „Сите луѓе да бидат еднакви“ (не исти) и тоа се користи во контекст на социјална еднаквост и еднаквост пред законот, за што се залага Агда колку што знам. Тоа е нормативен став, дека
треба да бидат еднакви, а не
дека се еднакви - поради што уште има социјален активизам.
„Квазикомунистичкиот социјализам“ за кој она се залага, не промовира непостоење на добра, туку подеднаква распределба на добрата, ама тоа е сасвим друг муабет.
Кај тебе проблемот е што некогаш знаеш да ги буташ луѓето у некои категории што си ги имаш замислено и им придаваш некои особини што често ги немаат. Ти
a priori више имаш став за тоа што ја сум сакал да ти го кажам, што ја подразбирам под „говор на омраза“, што Агда веруе и слични муабети, без внимателно да го читаш тоа што ти го пишуем ја, а ниту она. Ти мислиш дека Агда пред 100 години, е истата Агда од сеа и дека она не сменила некои ставови. Едно сто пути до сеа сум прочитал, како пишала дека не го кажуе тоа што и' го ставате у уста дека го кажуе и ко да зборуе пеер со ѕидови.