Те очекував со реплика long time ago.
А, свесен си што им се деси на AC DC малку поназад на темава? AC DC? Hell, mate. Од истите тие кои придонесуваат со постовите. Pa i nije neki argument.
Дур сме кај аргументи, ми барааат аргументи за Архангел.

Смешно.
Пријателе, не случајно ги фатив Пистолс за бенд кој не треба да се чепка кога се споредува во контекстот погоре. Можев и Дорс да ги земам (а ако ги земев, којзнае во какво светло ќе испаднеше Вртев спрема Џимбо, или ќе немаше место за Вишс, ама пак... Манзарек и тн

)
Погоре се зборуваше за влијание. Ако прајме муабет за истото, Пистолс се светслосни години во влијателната скала погоре. Рамонс...
А и KISS... знаеш некој помлитав бенд од КИС кој има толкаво влијание музичко, културно, и какво и да е понатаму?
Затоа не забегувам толку многу во некои широчини.
Инаку Матлок е сосем ОК басист. И тврдам дека од Арангел басистот не е нешто подобар.
Си се заебал

, едина тема на која сум ама само за микрометар на минус 10 попристрасен и на која може некој да ме испровоцира е тито и неговите идиоти бранители, дури и се мислев дали воопшто да реплицирам тука баш поради тоа што знаев (не мора на ова да ми веруваш) дека ме чекаш.
По мене има два пристапа како анализирам музика и во зависност од ситуацијата го одбирам едниот, другиот или и двата комбинирано, а тоа е дали ќе ја анализираме музиката од уметнички аспект и компонентите кои една музика доба на тежина како уметност: креативност, иновативност, комплексност на композицијата, ај кјуто од мисли и е кјуто од чувства кое се отелотворува во едно тангибилно дело за сетилните рецептори. Другиот начин е да ја анализираме музиката од аспект на шоу бизнис, влијание во социјалните, политичките сфери, и други (строго неуметничи) аспекти кои успеала да ги постигне. Пример по првиот начин Мадона е една во секој можен поглед просечна селска ороспија со вредност колку дупнат кондом. Во вториот случај е кралица на попот чиишто контроверзни текстови, спотови, настани и делувања поттикнаа лавина од реакции насекаде во светот во сите сфери. За мене Мадона е простакиња. Тоа не ме спречувало да си ѕенѕам на Реј оф Лајт на времето на пример.
Еквивалентно со Архангел, најнепристрасно можно.
Уметнички аспект. Ристо е просечен вокал тука нема збор не е Плант, Ковердејл, Гилан, Брус Дикинсон или еден од моите омилени Крис Корнел. Парушев и Димовски се одлични тапанари не се велемајстори како на пример Ник Мек Брејн од Мејден кој во живо звучи мајко моја, Мајк Портној или покојни Бонам од Зепелин ама се дефинитивно далеку од просек. Парушев нон стоп и го начекувам на некоја свирка дечкото си е активен во Скопскиот клабинг и нечесто на живи свирки бендовите кога ќе го видат во публика знаат да му ги отстапат тапаните така да ако го слушаш ќе видиш дека стварно, стварно е топ. Гино е одличен гитарист и тука нема збор. Едино бас линијата не знам кој им ја држи. Петар Јанков беше порано и беше солиден, сега искрено не знам кој е.
Музиката им е углавном постпанк примеси нешто посебно сложено нема, ама има една убава меланхолична и мелодична линија што ја нема во ѓубре песни. Значи не е симфонија ама не и нешто што секое рандом јован јованов креле може да го направи.
Текстовите се најјаката страна на Архангел, тоа и многу покомпетентни лица од мене би ти го кажале. Далеку се од безвезе нешто напишано на хероин тука ептен не ти е на место забелешката да не употребам и построги зборови, само ќе претпоставам (признај) дека многу допир со литература не си имал у животу. Пиши ми ја која сакаш песна ќе ти го дадам објаснувањето доволно ги имам преслушано и мозгано. А и за текстови има многу добар Сусаров тест. Преведи ја песната на српски и види дали звучи како турбо фолк.
Ригорозно објективно 7.5/10. Пистолс може да ја сањаат оваа оценка
Неуметнички аспект. За ова пиша повеќе Виндфакер, да не се повторувам. Значи успеаа да ја живнат сцената, да соберат народ, да направат кааква таква алтернативна сцена која скроз ја немаше. Во рамки на Македонија се гиганти според легасито што го оставиле, а на ниво на Балкан поспецифично екс-ју простори може не се гиганти кој ќе наполни 8 000 на концерт во еден од трите поголеми српски градови на пример но дефинитвно ги има на мапата и се цитирани и кажувани од тамошните познавачи и критичари, еве нешто ти посочија и претходно.
Меѓутоа останува отворено прашањето за миљон долари-Што ќе беше ако Архангел се појавеа во Енглеска со песни на енглески? Кога можеа Смитс кои се една тешка форма на геј патетика со уфилманиот им лидер да створат култ позади себе, дали ќе успеаа Архангел да направат нешто? Не заборавај и една Германија која е држава гигант во која врие од квалитетни бендови па се што ние сме чуле е Скорпионс и Рамштајн. Добро де знам дека и повеќе од ова знаете ама реално германски бендови кои можат да се наречат интернационални и кои оставиле влијание низ светот и кои можат да наполнат пристојна сала во други градови се тие. Кај се тука Франција, Шпанија, Италија, Русија, Полска за воопшто за Македонија да правиме маабет. Реално, ако не си во енглеска и штатите тешко дека ќе направиш меѓународно влијание и тука колку сакаш ти можеш да збориш дека не ти е битно од кај бил бендот и дали претходно биле земјоделци или милионери. Така да не можеме да правиме тука таква компарација. Ако земеш така јебени Џејмс Блант е светски позната ѕвезда. Исклучоци секако дека имало низ историјата али не многу. Рецимо овие
--- надополнето: 28 август 2013 во 18:42 ---
Фолтин според мене се еден од ретките бендови кај нас кој сеуште егзистираат и што имаат квалитет за да бидат рамо до рамо со западните бендови.
Не сум најголем фан на кабаре музика, но сум ги слушал многу пати во живо и она што го работат дечките во настапите во живо е за секоја почит..
Последните два-три албуми си забегаа кон мејнстрим водите, но сепак си останаа доследни на квалитетот.
Не го разбирам ниту толку хејтањето кон Бернејс на постарите рокери. Знам дека нивните фанови се генерално хипстери, ама не заслужуваат толкава лоша критика.
Јас му дадов шанса и ги преслушав, дечките според мене се чист просек за Балкан и одлични за македонски услови.
Барем конечно некој бенд успеа да напише по некој добар текст на македонски јазик после Вртев.
Мирко Попов и ПМГ се посебна приказна, тој нема ништо заедничко со музика.
И во двата случаеви збориме за репетитивни, до посер досадни и некреативни бендови особено Бернејс. Баш хипстерски бенд се наменети за истата онаа атеобудистичка публика која ги гледа емисиите на кловнот Бозо, и на кои ако малце им нашминкаш песна од Андријана Јаневска ќе мислат дека е тешка форма на креација. Во право се постарите рокери кога мрчат, овој е оној уберзаморниот постпанк каде сите песни се исти и сите текстови се че гевара.