Матура

Член од
3 јуни 2013
Мислења
Поени од реакции
Aj be onaj so pasusite neka go najdi nekoj... so podreduvanjeto, pamtite kako se vikase? Probuvam ama ne odi, bas me interesira koj e redosledot
--- надополнето: 11 јуни 2013 во 20:02 ---
Aj be onaj so pasusite neka go najdi nekoj... so podreduvanjeto, pamtite kako se vikase? Probuvam ama ne odi, bas me interesira koj e redosledot

D

Drima94

Гостин
--- надополнето: 11 јуни 2013 во 20:02 ---
кажи некој реченици шо ги содржеше тексто ако ти текнува или кој беше неговио контекст

Член од
18 октомври 2010
Мислења
Поени од реакции
Две задачи имам утнато математика, од по 1 поен. Имам шанси за петка?

Член од
3 јуни 2013
Мислења
Поени од реакции
Абе пробав се што ми текнуваше, имаше нешто no matter how you look at it the odds are against you.. there is such thing as a professional vocation... some researchers suggest finding a job, any job... во смисла како да си ја најдиш совршената кариера за тебе :mad: ама не ми излегува текстов, на секој можен начин пребарав

Epics™

Академски граѓанин
Член од
29 септември 2011
Мислења
Поени од реакции
лелее беее решив што решив ај да се надеваме дека ми е точно тоа, есеј нешто напишав би требало да е добар, ама писмо не напишав... :(
мислите дека можам 4 да добијам:facepalm:
Не губи надеж, мали се шансите но сепак има.
еј абе прашањата со заокружување само во црвеното ливче што го скенираат се важат или и на тесто ? оти јас на пример кај некои прашања заокружив и по две опции и да не ми одземат поени или нешто слично ? а на црвеното ливче по едно се разбира
Само во оптичкиот образец се гледаат, во тестот можеш и курташак да си играш, освен писмата.

D

Drima94

Гостин
лелее беее решив што решив ај да се надеваме дека ми е точно тоа, есеј нешто напишав би требало да е добар, ама писмо не напишав... :(
мислите дека можам 4 да добијам:facepalm:
со оглед на то шо тесто не беше баш лесен и ретко кој че ги има сите можни бодови , да ќе имаш четворка ? секако доколку останатите вежби и есејот ти се точни , лани како што ми кажаја губеле и до 9 бода и пак имале петки

ManUtdChampions

Lleyton Hewitt
Член од
5 февруари 2009
Мислења
Поени од реакции
Што е ова бе триста нови членови има Кајгана, специјално за матурата. :D

Член од
13 мај 2013
Мислења
Поени од реакции
Дечки дај кажете како беше слободната тема по македонски ? Пишував за читањето ама ме интересираше точниот наслов.. HELP :D

ManUtdChampions

Lleyton Hewitt
Член од
5 февруари 2009
Мислења
Поени од реакции
How to pursue a profession you like

Oва е насловот на текстот со параграфите, ај побарајте на нет, најдете го да видиме како оди текстот правилно. :D

NelTu

Coffee addict
Член од
1 август 2011
Мислења
Поени од реакции
Q: Why do you think the supernatural is such a fascinating topic?
Colin Campbell: I think that really these stories are intriguing because of our primitive fears of, for example, the dark or of being alone, and also because of our fears for our own sanity. The stories I like most certainly play on this feeling of, 'Am I going mad or is this really happening?'
Q: There is a clever mix of fact and fiction in the story: the TV producer/reporter/documentary strand and the ghost story strand. Is this done deliberately in order to lead to confusion in the mind of the reader, so that we question whether we are dealing with reality or the imagination?
CC: That is exactly right. We know the protagonist is interested in the world of the unexplained. We also know that he is worried about his family and that he has been overworking. We can believe that maybe all of this is leading him to 'imagine' what is happening and that itÕs not real. He's not sure himself but he is terrified to even think about the implications for his own life if this is really happening.
Q: Where did the idea for the story come from? Is it based in reality or experience?
CC: The idea grew out of an urban myth I had heard years ago about a car running out of petrol in the middle of a forest and of the man going for help and leaving his girlfriend alone in the car and... I refer to this story in the book. I am fascinated by the idea of the urban myth. How do these stories spread and what is their appeal? I think I understand why we need to localise them. Telling stories about what happened to someone else, somewhere else has less impact than a story that happened to you or to someone you know, in a place you know. What I hope The Lady in White conveys is a sense that this could also happen to anyone because maybe it is happening in the mind and not necessarily in Ireland.
Q: So really it started with the idea of an urban myth about a mysterious hitch-hiker and the story just grew?
CC: Yes, but also - and importantly for me - there is a guiding theme which runs through the story: the theme of loss. Most of the characters in the story have, explicitly or implicitly, lost someone. The policeman has lost his family in a way that is only hinted at; the Lady in White herself has lost family; there is a memorial on the cliffs in Ireland erected by a family who have lost their son. The idea that really 'haunts' John is of losing his family and/or his sanity. I think the word 'haunt' here is really appropriate. We are used to the word in phrases like 'haunted house', but I suspect it is actually used more to talk about fears or memories that haunt us. In a way I wanted the story to play with the two meanings of 'haunted'. Haunted by ghosts or by fears, or by both? For me, that is the central tension of the story.

Kое беше уште едното??

Член од
8 јуни 2013
Мислења
Поени од реакции
Знаете шо? Упм да фати и Роберт и Едиторот и сите супернатурал текстови и све остало! :)

Пеце

Пелистер-Битола
Член од
16 септември 2009
Мислења
Поени од реакции
Математика тесто беше ептен тежок, изгор беше, ги решавав тестојте и од минатите години, ама овај од 2013 дефинитивно е најтежок од сите !!!

Kajgana Shop

На врв Bottom