- Член од
- 23 јануари 2009
- Мислења
- 10.640
- Поени од реакции
- 2.504
Абе не ни даваат нас шо полагаме математика некоја помош?
Ќе има дропки брат ама 100% сум сигурен !!Абе не ни даваат нас шо полагаме математика некоја помош?
Нема што да се сконцентрираме, земи си Тел со интернет со тебе, т.е. земете си, осигурајте се дека г.транслате е функционално и бркајте си работаДобро ај доста со Раскољников веќе, сконцетрирајте се на математика/англиски за утре...
Нема што да се сконцентрираме, земи си Тел со интернет со тебе, т.е. земете си, осигурајте се дека г.транслате е функционално и бркајте си работаДобро ај доста со Раскољников веќе, сконцетрирајте се на математика/англиски за утре...
Единствена пречка на Раскољников за да ја изврши веќе долгопланираната кражба е старицата Аљона , па затоа се решава на чинот-убиство. Што значи прашањето не беше наменето само за дадениот извадок туку за делото во целост.
Долгопланираната кражба не постои, туку тој планира убиство, уште од претходно, затоа и ја носи секирата. Убиството на старицата е поради принцип, за поголеми цели, затоа што ја смета дека е непотребен човек и за да се докаже себеси дека се бори во животот и дека нејзините пари ќе ги искористи за да им помогне на оние на кои им требаат повеќе. Старицата ниту се обидува да му попречи ниту ништо, затоа што таа не ни знае дека тој сака да краде и да ја убие. Тој и носи лажен залог и таа кога ќе се заврти, ја убива веднаш со секирата. Дури потоа краде. Поради ова јас мислам дека се работи за сестрата која е сведок и нејзе непланирано ја убива. Но, сепак, ете со двосмисленоста се може да е точно. Па, ни останува да му се чудиме на клучот кога ќе искочи.
Кога ги гледаш задачите брат си викаш ах во втора во трета како ги решавав, всушност и така беше, задача која овде носи најмногу бода не беше ни приближно тешка тогаш, но сега на материјал од 4 години треба навраќање, премногу вежбање и се изгледа така тешко. Јбг многу е глупа матурава, никакво фајде а кој знае која пара се троши ...Само помалку геометрија да има математика оти тапа сум во таа област.
Е сега, ако дозволат формули, нека има шо сака
Општо не ми оди геометрија, неможам никако да ги запамтам тие формулите. Ни во втора не ми одеше, ни во шесто ни во осмо. Ама велам, ако е дозволено гледање на формули, тогаш можам да се снајдам и да ги решам.Кога ги гледаш задачите брат си викаш ах во втора во трета како ги решавав, всушност и така беше, задача која овде носи најмногу бода не беше ни приближно тешка тогаш, но сега на материјал од 4 години треба навраќање, премногу вежбање и се изгледа така тешко. Јбг многу е глупа матурава, никакво фајде а кој знае која пара се троши ...
Како нема да биде што ти е, не гледаш што беше македонски, се бараат професори по телефони се решава тестот и после еден диктира а другиот пишуваат. Така и сега, еден јак многу да е во групата, тој ќе ги реши и другите сите ќе препишат после...Општо не ми оди геометрија, неможам никако да ги запамтам тие формулите. Ни во втора не ми одеше, ни во шесто ни во осмо. Ама велам, ако е дозволено гледање на формули, тогаш можам да се снајдам и да ги решам.
А зошто да има матура за сите ако смислата е само за послабите ученици?Матура има смисла и корист. Ама таа е пред се за послабите ученици..да извадат бодови да можат негде да се запишат...тие што стварно учеле 4 год како и да е ке ја поминат и со 2јка да ја поминале (што сигурно нема) имаат бодови од успехот а некој што е со 2.5 просек 4 год баш и нема некоја шанса да се запише...така да матурава со овие прашања у најмала рака вадат 3 јки плус препишувањето
А зошто да има матура за сите ако смислата е само за послабите ученици?Матура има смисла и корист. Ама таа е пред се за послабите ученици..да извадат бодови да можат негде да се запишат...тие што стварно учеле 4 год како и да е ке ја поминат и со 2јка да ја поминале (што сигурно нема) имаат бодови од успехот а некој што е со 2.5 просек 4 год баш и нема некоја шанса да се запише...така да матурава со овие прашања у најмала рака вадат 3 јки плус препишувањето
така ваваА зошто да има матура за сите ако смислата е само за послабите ученици?
На тие што поминувале одлични нека му понудат 3ки или 4ки без да ја полагаат матурата, па нека си одберат дали че сакат за повисоко или се задоволни со понудената оцена?
--- надополнето: 11 јуни 2012 во 22:00 ---
А зошто да има матура за сите ако смислата е само за послабите ученици?
На тие што поминувале одлични нека му понудат 3ки или 4ки без да ја полагаат матурата, па нека си одберат дали че сакат за повисоко или се задоволни со понудената оцена?
nisto nema logika, rabotava idi slabite da se zapisha a vie so se tupevte 4 godini boretese za vo drzavna....А зошто да има матура за сите ако смислата е само за послабите ученици?
На тие што поминувале одлични нека му понудат 3ки или 4ки без да ја полагаат матурата, па нека си одберат дали че сакат за повисоко или се задоволни со понудената оцена?
Онака деnisto nema logika, rabotava idi slabite da se zapisha a vie so se tupevte 4 godini boretese za vo drzavna....
ama toe vava ti sho se nerviras ko se e vo red?
ili to ili to edno ce bidiЗа англиски треба формално и не формално писмо така?